Rok výroby:2007Typ motoru:2,0 TDiStav km při koupi:0 kmStav km nyní:60 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?18 měsícůPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:22. 2. 2009
- problémy s tesnením bočných dverí pri väčšej búrke, čo má za následok neustále mokré sedadlá - problém s pískaním okien pri ich spúšťaní či vyťahovaní, čo má za následok hanbu pred všetkými okoloidúcimi - nečakaná strata výkonu na diaľnici, keď za par sekúnd spomalíte zo 130 km/h na 80 km/h a nechápete prečo, lebo pedál máte stále na podlahe - nečakané zhasnutie všetkých kontroliek palubnej dosky pri rýchlosti 130 km/h, keď nechápavo pozeráte čo sa s autom deje - nevysvetliteľný nárast spotreby na 12 l/100 km pri plynulej jazde a nezmenenom štýle jazdy a potom jej návrat do normálu - naťahanie oleja z motora do nádobky chladiča - spotreba oleja 1 l/1.000 km - nekvalitný a neodborný servis
Motor 2,0 TDI byl vybaven DPF (filtr pevnych castic) a ten zpusobuje narust spotreby. Pokud se zanese tak zapne automatickou svoji regeneraci, tzn. motor zacne vic spalovat nafty aby zvysil teplotu zplodin a necistoty z filtru vypalil. Standardni vec u vsech aut s filtrem pevnych castic. Po regeneraci se prepne do standardniho rezimu a spotreba klesne. To jak casto se regeneruje ovlivnuje styl jizdy a kvalita nafty.
Tak si mal smolu, kupil si ten najhorsi motor, aky kedy davali do OII, podla vsetko v p.deli hlava, turbo, vaha vzduchu, no proste ten motor je na sra.ku, zbav sa toho, nebudes mat s nim pokoj, kym ho nepredas, ked sa ti serie teraz, bude sa srat stale.
Ak niekto kupuje tento motor, treba kupit jazdenku s uplnou servisnou historiou, aby si vedel co sa s motorom robilo, motor musi mat nabehane aspon 130 000 km aby som ho kupil
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
Narust spotreby
Motor 2,0 TDI byl vybaven DPF (filtr pevnych castic) a ten zpusobuje narust spotreby. Pokud se zanese tak zapne automatickou svoji regeneraci, tzn. motor zacne vic spalovat nafty aby zvysil teplotu zplodin a necistoty z filtru vypalil. Standardni vec u vsech aut s filtrem pevnych castic. Po regeneraci se prepne do standardniho rezimu a spotreba klesne. To jak casto se regeneruje ovlivnuje styl jizdy a kvalita nafty.
27.08.2013 | 12:54:25 | Igor1980 | 90.182.213.* Reagovat
2.0 TDI
Tak si mal smolu, kupil si ten najhorsi motor, aky kedy davali do OII, podla vsetko v p.deli hlava, turbo, vaha vzduchu, no proste ten motor je na sra.ku, zbav sa toho, nebudes mat s nim pokoj, kym ho nepredas, ked sa ti serie teraz, bude sa srat stale. Ak niekto kupuje tento motor, treba kupit jazdenku s uplnou servisnou historiou, aby si vedel co sa s motorom robilo, motor musi mat nabehane aspon 130 000 km aby som ho kupil
08.03.2009 | 22:59:09 | anonym Reagovat
ŠKODA - PENĚZ ! Komu není rady, tomu není pomoci. Jaké že je nejhorší auto ? Renault? Tak bacha, aby ho brzo nevystřídala Škodapeněz.
26.02.2009 | 17:17:34 | Reagovat
hmmm, motor v hajzlu, turbo taky pojde, elektrika vo hviezdach.
Po 60000km ........co sa s tym autom robilo?
26.02.2009 | 17:02:41 | w Reagovat