Rok výroby:2004Typ motoru:1,8turboStav km při koupi:0 kmStav km nyní:13 500 kmZpůsob řazení:manuálPrůměrná spotřeba:11-12l/100km l/100 kmVloženo:15. 6. 2004
Auto už k mému údivu mělo poruch víc než dost. Praskl rozovodový řemen = oprava motoru a to rozsáhlá, váha vzduchu, špatný vrzající tlumič, vadný čep, vrzání v interieru, porucha elektroinstalace.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Octavia RS je relativně rychlé auto ovšem relativita je opravdu znát.
V přímce jede vzhledem k obsahu velice dobře, v zatáčkách to zdaleka tak slavné není - je přehnaně nedotáčivá, kdekteré "lepší" starší vozy vám ujedou-/audi a bmw rozhodně/. Podvozek je jinak vydařený a poměrně akorátně tvrdý a sportovní.
Octavia jezdí dobře, motor je výborný, má zátah odspoda až do červeného pole.
Jediné co vytýkám jsou brzdy, nedotáčivost,horší prostor a pohodlí a hlavně strašná spotřeba. S brzdami je to bledé a to myslím vážně. Po 3 silnějších přibržděních 200-150km/h jsou téměř mimo...
Ke spotřebě: Octavia umí jezdit i za 8,5l ale převážně jezdí spíš kolem 11l. Pokud budete pospíchat tak 13-15l a když pojedete jak se říká pilu tak i přes 20l/100km vzhledem k výkonu 132kw je to hodnota velice vysoká. Průměr je těch 11-12l/100km.
Zdravím Vás všetkých, takže prečítal som si to úplne všetko.. :D
Uzavrel by som to asi takto, že veľa záleží hlavne od vodiča ten spomínaný medzikus..
Mal som veľké množstvo áut, musím sa ale priznať že výkonovo stále rástli hore.. Skúsenosti.. V dnešnej dobe hlavne mladí fagani kde otecko pracuje tam, mamka hentam, urobí to na 18 rokov vodičák a čuduj sa svete dostane ako darček napríklad spomínaný bavorák M3.. A ten zrazu nevie čo od roskoše..
A ide ho poraziť ak ho vyrobím so 170 koňovým autom, na tom si viem veľmi dobre zgustnúť.. :D
Z každého auta sa dá vytlačiť maximum, to auto treba poznať dokonale treba sa s ním vžiť, ak to dokážete dajú sa robiť divy a netreba Vám RS, alebo bavorák..
Ja som majitelom uz 2 bmw a neviem co tu omielajte ake bmw m vsak ani neviete co to znamena! to pismeno M moze znamenat ze bud ma sportovy podvozok uz od vyroby alebo moze mat len ine narazniky a prahy ako su seriovky ale stale je to klasicke auto ziadny zavodak. Ale ked ma na zadu okrem pismena M aj 3 cize M3 tak to je cisto auto robene na sportovu jazdu. A pozdravujem tych mudrlantov co maju auta TICO a pod... a bmw videli tak akurat vo filmoch ako napr. rychlo a zbesilo
čauko, napísal si to skvele, :-), som presne toho názoru, ako ty samé Audi a BMW M, pritom keď tých mudrlantov stretneš na ceste a ukážeš im kde je ich koniec aj na starej Honde 1,8 Vti, ani za svet si neuvedomia že medzi-kus medzi volantom a pedálom zohráva rolu, jazdenie je umenie, kde je cit pre auto ( totiž už občas cítiť tlmiče, brzdy sa unavia, je prázdna alebo plná nádrž, máme plný kufor), ale aj fyzika, aj tí najlepší jazdci rally ( a podľa mňa sú oni to najlepšie) sa to musia učiť, Moje hodnotenie je, že si zvolil správne, a vôbec o tom nepochybuj, sám zvažujem že predám moju Hondičku, čo sa bude u nás rovnať pohrebu a kúpim si asi Octávku RS, prečo? Honda je super no nie pre viac ako jedného, ak ideš s ňou nad 130 km/h, už ju počuť, a to dosť ak ju položíš do 180 už cítiš že pláva, vyskúšal som si Octávíu RS pri 130 km/h som už trochu začal počuť motor a pri 200 km/h som začal cítil plávanie, spotrebou sú obe autá rovnako, na Honde aj 20 l/100km, normálka je okolo 8 l/100km servis to ti ani nejdem hovoriť, ak si náhodou objednáš zle súčiastku, nemôžeš ju vrátiť späť na výmenu bez 30% pokuty, ktorú importér vraj dáva predajcovi, hmm, nechcem si predstaviť čo by sa dialo v prípade Audi S, RS, alebo BMW M, to by si namiesto dovolenky s rodinou riešil pravidelnú údržbu auta,
ešte sa vrátim k tím „odborníkom“, zistil som že títo naši pretekári sú totiž tabuľkoví alebo obrázkový, totiž mal som dočinenia s jedným odborníkom a keď som mu povedal Accord Type R – päť bodové zavesenie tak si to ani nevedel predstaviť, potom sme prešli k značke Lancer EVO VII a nové prevedenie diferenciálu, tiež som videl na čele otázku čo to je?, možno by to vedel aj pomenovať no určite nie ako to funguje, resp. čo to robí v zatáčke. Ich mi nie je ľúto ( nech končia na stĺpoch), ale skôr mám strach o tých so slabšími autami čo natrafia na ceste na takýchto odborníkov, alebo dokonca aj chodcov, oni si totiž myslia že ísť po uličkách nášho mesta 100 km/hod je adrenalín... pretože to videli napr. vo filme Kuriér,
zdravicko pani. som rad, ze sa tu najdu aj rozumni ludia. Presne tak, nemozno zrovnavat BMW M, a Audi RS. Pri Octavii RS by som to RS preložil ako Rodinny - Sportak. Nic viac. Prave som si kupil RS-ko. Nabehal som nieco okolo 800 km. Zatial som spokojny. Mam rad octavie. Otec ma octaviu uz 11 rokov a je to spolahlive auto. Preto som volil tuto cestu. Aj financie zohrali svoju ulohu a najma naklady na udrzbu. /Adeptom bola aj S3/ nuz neni.... Ked budem mat na RS ke natocenych par tisic kilometrov a novy podvozok, tak popisem co a ako. Zatial som ju nehnal na hranicu. Je uz predsa zima a podvozok ma uz najlepsie za sebou, cize bolo by aj neobjektivne hodnotit jazdne vlastnosti. Inak prve pocity su velmi dobre, nakolko som jazdil uz par rokov beznu octaviu. Na margo "tlčhubov" alebo ako ste ich tu nazvali by som chcel len podotknut. Ja tiez chcem vidiet tie M-ka a RS-ky Audi. Ked citam tieto recenzie, tak mam pocit ze som najvacsi chudak a hlupak, lebo vsetci maju Audi RS a BMW M. 95 percent vodičov na cestach nevie a nedokaze vyuzit moznosti auta na 100 percent. 2 vodici, 1auto, 1 a ta ista najazdova rychlost do zakruty a jeden vodic to zvladne a druhy nie. Mam s tym skusenost, bol som toho svedkom. Jeden vodic s prehladom zvladol, druhy mal plne ruky volantu. Takze ide tu hlavne o ten medzikus /volant-sedacka/. Som rad, ze po nasich cestach jazdi tak vela vyjazdenych vodicov, ktorym uz vyhovuje len M-ko alebo RS-ko od Audi. Urcite dnes stretnem 5 Audi RS a 3 BMW M, ked pojdem z prace. Tesim sa. Pacia sa mi totiz tieto auta... s pozdravom pani....
RSkovu skodovecku jazdim uz 3 roky(r.v2005). Mozno to nie je vela,ale troska to auto poznam a dovolim si tvrdit ze je to fajn rodinne auto so sportovym nadychom. Ma dobry kufor,dost miesta pre cestujucich a pomerne dobry svih-pri predbiehani...a vlasne o tom to auto je-to nie je sportiak vazeny baworaci!!! Teraz na nom jazdi priatelka,do prace, na nakupy, kupalisko... Je to spolahlive a tradicne rodinne auticko. Apropo,pred 4 mesiacmi som si dal doviezt novu chevrolet corvette zx06. Auto ma obsah 7,3l,po vymene filtrov 569konikov a pneu 315/45/20, z 0 - 100km/h pod 4 sekundy... Zaujimave ze v trencine na letisku(tuning zraz) - som sa nahanal len s novym porsche gt turbo... Som prekvapeny!?...kde su vase neskutocne bmw,audi a pod??? priatelia ved porovnavajme s rozumom... Ved pridite sa ukazat na drahu a nie machrovat po internete na bezne rodinne auta...
sice Octavii RS nevlastnim ale mel sem tu moznost ji projet,a to jak po meste tak po okresce i dalnici.Porad se tu propira bmw audi atd.jenze ORS neni vyrobena jako konkurent Audi RS ani bmw m!!jinak ORS neni vubec spatny stroj.Je fakt ze kdyz se s ni nalitne v zatacce na nerovnost tak ji to rozhodi,to jo,ale clovek kterej uz za koleckem neco najel a umi tak ma ORS hned pod kontrolou pac je docela slusne citelna.o sporebe radsi nic nevim pac sem s ni moc neujel ajel sem hodne ostre a z nejakych 400-500 km se neda delat zaver o spotrebe.jinak to kdo koho natre nezalezi na aute ale na ridicovi a to doufam vi kazdy maly decko.
Ja som si zas vsimol ze vsetci majitelia ORS su s autom spokojny. Ludia ktory maju auta typu tico, matiz, twingo atd tu najviac vyskakuju ze octa je onicom a ze Mkove bawa jej daju na prdel. Tak sa prosim vas uvedomte lebo nemozte porovnavat 300konove auta s ORS, To potom mozem porovnavat ja ORS s vasimi zasranymi 1,4kami ktore na ceste len zavadzaju a robia bordel a svojim nedostatocnym vykonom sposobuju len kritycke situacie na cestach. Octa je jedno z najpodarenejsich aut, maloktory majitel s nou neni spokojny a ked sa v ORS prevezie niekto kto v nej este nesiel tak je vecsinou dost prekvapeny, tak sem nedavajte prispevky ze oktavaci su namysleny a BMW rulezz lebo vacsina z vas zakomplexovanych nema ani jedo ani druhe ale ma zasrane tico. danone
Chystám se chipnout passata 1.8 v turbu. Myslíte, že už konečně tu českou RS krásku v kopci Ecce Homo dohoním a dokonce předjedu ? PS: být Octávka trochu větší, tak se mi zdá zajímavá. Takhle musím zůstat u svého pašíka a šetřit na W8, kde už člověk OPRAVDU nemusí nic chipovat, aby to trochu jelo (To jen, aby se tu pořád nesrovnávaly hrušky (O1RS) a jabka(BMW M, AUDI RS, M AMG)
Keď som si tak prečítal všetky príspevky, zistil som smutný fakt. Majitelia Octavie RS stratili už aj poslednú štipku súdnosti. Nijak inak sa totiž nedajú vysvetliť vety v štýle : na okreskách ujede aj Audi RS a BMW M, alebo majitelia Porsche mi pozerajú na záda a majú čo robiť, aby nerozkúsali volant. To ste snáď vážení nemysleli vážne? Lebo ak áno, potom amen tma.
Hm, já mám RS z roku 02 a jsem s ní max spokojen. čip na 210, kit přímého sání, blow-off ventil a samo laďák =) sice ve městě si bere 11 ale mě je to fuk, při koupi jsem s tím počítal. Mám rád rychlost a výkon RS mi stačí. A s těmi soupeři to taky není horké. Akorát nemůžu zapomenout na xichtík mé kámošky co má bmw 318is, jak je možné aby ji škodovka napráskala prdel =))ale tak je to jen 1,8 vím =)
Tak nejak nevim jak zacit ... prijde mi, ze jsi musel mit smulu na kup auta. Ja mam RS r.v.2004 najeto 58tis km a nemam jedinou vytku, kterou bych tomu autu mohl rict. Mam chip na 215hp plus lepsi turbo (Garrett) takze celkovy vykon je necelych 300hp a opravdu mi ujizdej jen RS audiny a M-bawa, ale jinak bez sanci ... spotreba pred upravou byla kolem 8 - 10l podle stylu jizdy ... ted jezdim kolem 11 - 13litru, ale to je diky turbu ... na dalnici jsem schopen jet za 7 - 8l spotreby ... auto zatim bez jedine poruchy, krome klasickych servisnich zasahu, jako vymena oleje, br. desticky, atd ... a k tem nejcastejsim komentarum tady bych rekl asi toto ... sebelepsi auto pojede spatne, kdyz ma spatneho ridice ... a proto i Fiat Panda dokaze porazit treba M3, zalezi krom jineho dost na ridici a jeho umeni ridit ... o tom to cely je ...
Článek ve SM se týkal O2, protože jí do teď tento motor opravdu chyběl. K dispozici byl pouze nedostatečný motor FSi. Nově příchozí motor nese označení TSI a má o malinko lepší parametry než starý dobrý 1.8 T. Máte někdo skušenosti s motorem 1.8T přestavěným na LPG??? Přestavba sice stojí 45000,-, ale na výkonu to nepoznáte a vzhledem ke spotřebě je návratnost docela rychlá. Aneb náklady na 1 Km jsou jako u TDi.
Tudle sem četl ve Světě motoru že teprve ted se tomu vašemu povedenému koncernu podařilo dát do Škodovky pořádnej motor 1,8 se vším všudy.Tak tu laskavě moc nemachrujte jo!!!
Zdravim, mam tuhle RSu r.v.:02 asi pul roku, mam chip na 220koni + kit sani a blow off..Chistam se poladit podvozek a konec.. Dobry auto! Week benzin car ;) Na prdel dam skoro kazdymu! Buch zehnej fau V.. ;)
Koupil jsem rok jetou RS Combi (2004) a jsem s ni maximalne spokojen. Zkousel jsem to v DE na dalnici - pri cca 240 tacho spotreba 22l. Tady na dalnici podle zpusobu jizdy 8-10l, nikdy jsem nesel nad 11 (taky ale nejedu vyrtvale 200, rekl bych, ze to je tady tak max. k cemu se necham chvilemi vyprovokovat). Na okresce zase podle zpusobu jizdy 6-8l. Faktem je, ze nejde o zavodni auto. Malo co mi ujede, ale zase nejsem ochoten to hnat po preplnene dalnici co to jde - nejsem vrah ani sebevrah. Proste super rodinne auto a sem tam i trochu radost.
Směju se, jak si někdo koupí ojeté BMW nebo Audi, nejlépe slepené ze dvou aut, stočeným tch, nebo zanedbanou údržbou, protože na nové má holou prdel a pak s tím machruje, dokud nepřijde první závada, protoje ji finančeně neutáhne. Jinak Octa RS je rychlejší rodinné auto, myslím povedené auto i pro náročnějšího řidiče. Je jasné, že Audi RS 4 jede lépe, ale frajer je u mě, kdo jí koupí novou. Kdo koupí staré BMW a pak s ním machruje, je u mě ubožák. Kdo koupí nové, frajer.
Nechapu Vás, jak mužete srovnávat bava a audiny se škodovkou? Je asi logický že Vám eMko ukáže záda když má o více než 120 kobyl navrh a nejrychlejší podvozek.. Sám sem si RS pořídil a nesouhlasím se spousta názoru uvedených níže, protože když někdo tvrdí, že ten poloplechovej citroen, kterej váží pár kilo (měl sem 309gti 16v) a jede víc než ta oktávka, tak bych ho rád potkal na ňáky pěkný klikatý okresce a pochopil by, že to co napsal bylo čistě ze závisti.. Táké se přiklaňuji k tomu, že není nedotáčivá, pouze lehce, protože je to vyvolaný velkou trakcí, ale i možno použití špatných gum, to znamená, že takovýto majitel by si měl pořídit slabší auto, když má tendeci prošlapávat plyn. A hlavně když se Vám zda nedotáčivá, tak se dá (s vypnutým esp) povolit plyn a vozidlo se rázem stane přetáčivým a krasně si ho naštelujete na směr zatáčky a dále akcelerujete.. ale bacha na to, protože auto je stroj, vždy to záleží na řidiči jaké má zkušenosti.. A také je rozdíl zaplatit za RS r.v.01 300tis. a za M3 r.v.01 600tis. (za ty ušetřený peníze si představte co by šlo s tou octavií udělat, už chápete? ) Jinak Octavia RS je slušné sportovní auto s kterým si lehce zkusíte co je rychla jízda a to za super peníze, nemyslíte?
Aby taky ne.. Rs je pekáč pro rodinu to označení RS tam nemá co dělat. A srovnát to s báwem že mu ujedete v zatáčkách ..to už je vážně silný kafe. BMW má náhon na prdel a to je na zatáčky ta největší paráda..kam se sere nedotáčivá RS...
Ano RS je hvězda... . Neříkám, že je to vysloveně špatný auto, ale pochybuji, že ujíždí BMW, Audi apod. s adekvátním výkonem. Tomu věří, jenom blázen, nebo ten, kdo v těchto vozech nikdy ani neseděl.
Myslím že většina z Vás v Rs nikdy neseděla a tak si můžete dovolit škodovku pomlouvat. Pokud si někdo svoje auto pořádně nezajede a hned mu pěkně naloží nesmí se divit že se něco porouchá... Vy s tím BMV A audi nevíte o čem mluvíte... nevím jestli je to tím že neumíte řídit ale mě teda ještě nic takového nepředjelo... Většina z vás pánů s BMV, Porcháčky nebo Audinkama máte co dělat aby ste nerozkousaly volant když mi koukáte na záda!
dlouho jsem se takhle nezasmál.oktávce naložim i s BX 1,9GTi 16V z r.88....150 koní na necelou tunu váhy dělá svý... Viva la France....přečtěte se recenzi miluju ksichty namachrovanců v oktávkách když se pokoušej a ono nic
teda já koukám, mám 1,6 55/kW (cht 70kW, dodávaný 6. st.) a když jí táhnu na doraz tj kolem 200km/h, tak se dostnu na spotřebu max 13-14l/100km, ted atěch 20 mě nějak doráží, možná, že jsi jí moc ochodil, když byla nová, novej motor je dobré honit až po 10 000km.
Nedotacivost :) ta je vyvolana velikou trakci, coz je prave ta vyhoda ze auto skvele drzi! Pokud chce clovek prudce zabrzdit musi si pomoci brzdou popr ubrat plynu, ale si myslim ze na to snad kazdy prijde sam :) Spotreba je osemetna vec, ale i s benzinem se da zajet vazne malo :) a hranice 13 litru sem snad malem jeste nevidel :) Kdyz si chci zaradit tak tam 20 vyhodim, ale to snad skoro kazdy preplnovany stroj do 2litru.....
Nejspíš jste měl nějakou starou vránu.Ojetou,dobitou.Audi.nebo BMW na ni nestačí,kromě M,nebo Audi RS,avšak na okreskách ujede i jim.Chce to jen trénink.
Mam 2001 RS. 75 000km. Nevim cos to koupil za citrona, ale moje je jak nova, bez problemu, jenom bezna udrzba. litam s tim jak drak a prumerna je tech 10-11. Kdyz vezu babicku za deckama tak lehce pod 8. nad 13 jsem se jeste nedostal. brzdy jeste neuvadly, ale je pravda,ze jsem uz jednou menil predni kotouce. Mel jsem golfy, civica a zatim urcite tahle nejlip sedi v zatackach. (225/45 R17 hancook primus). Buchlovske hory prumer 140 km/h a nebyla to zadna "divocina" bo jsem mel v aute lekavou pritelkyni. tak cus. a kup si skutra jak ja, RSo nech na sobotu a nedelu a pak te spotreba nemusi zajimat. (skutr obsah 200, max 135km/h a spotreba 3L na sto).
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
Každé auto je super
Zdravím Vás všetkých, takže prečítal som si to úplne všetko.. :D
Uzavrel by som to asi takto, že veľa záleží hlavne od vodiča ten spomínaný medzikus..
Mal som veľké množstvo áut, musím sa ale priznať že výkonovo stále rástli hore.. Skúsenosti.. V dnešnej dobe hlavne mladí fagani kde otecko pracuje tam, mamka hentam, urobí to na 18 rokov vodičák a čuduj sa svete dostane ako darček napríklad spomínaný bavorák M3.. A ten zrazu nevie čo od roskoše..
A ide ho poraziť ak ho vyrobím so 170 koňovým autom, na tom si viem veľmi dobre zgustnúť.. :D
Z každého auta sa dá vytlačiť maximum, to auto treba poznať dokonale treba sa s ním vžiť, ak to dokážete dajú sa robiť divy a netreba Vám RS, alebo bavorák..
Pekný ďeň..
04.12.2009 | 07:43:28 | Hoper Reagovat
Neni
Ja som majitelom uz 2 bmw a neviem co tu omielajte ake bmw m vsak ani neviete co to znamena! to pismeno M moze znamenat ze bud ma sportovy podvozok uz od vyroby alebo moze mat len ine narazniky a prahy ako su seriovky ale stale je to klasicke auto ziadny zavodak. Ale ked ma na zadu okrem pismena M aj 3 cize M3 tak to je cisto auto robene na sportovu jazdu. A pozdravujem tych mudrlantov co maju auta TICO a pod... a bmw videli tak akurat vo filmoch ako napr. rychlo a zbesilo
25.08.2009 | 11:27:54 | black Reagovat
pre puneka
čauko, napísal si to skvele, :-),
som presne toho názoru, ako ty samé Audi a BMW M, pritom keď tých mudrlantov stretneš na ceste a ukážeš im kde je ich koniec aj na starej Honde 1,8 Vti, ani za svet si neuvedomia že medzi-kus medzi volantom a pedálom zohráva rolu,
jazdenie je umenie, kde je cit pre auto ( totiž už občas cítiť tlmiče, brzdy sa unavia, je prázdna alebo plná nádrž, máme plný kufor), ale aj fyzika, aj tí najlepší jazdci rally ( a podľa mňa sú oni to najlepšie) sa to musia učiť,
Moje hodnotenie je, že si zvolil správne, a vôbec o tom nepochybuj, sám zvažujem že predám moju Hondičku, čo sa bude u nás rovnať pohrebu a kúpim si asi Octávku RS,
prečo? Honda je super no nie pre viac ako jedného, ak ideš s ňou nad 130 km/h, už ju počuť, a to dosť ak ju položíš do 180 už cítiš že pláva,
vyskúšal som si Octávíu RS pri 130 km/h som už trochu začal počuť motor a pri 200 km/h som začal cítil plávanie,
spotrebou sú obe autá rovnako, na Honde aj 20 l/100km, normálka je okolo 8 l/100km
servis to ti ani nejdem hovoriť, ak si náhodou objednáš zle súčiastku, nemôžeš ju vrátiť späť na výmenu bez 30% pokuty, ktorú importér vraj dáva predajcovi,
hmm, nechcem si predstaviť čo by sa dialo v prípade Audi S, RS, alebo BMW M, to by si namiesto dovolenky s rodinou riešil pravidelnú údržbu auta,
ešte sa vrátim k tím „odborníkom“,
zistil som že títo naši pretekári sú totiž tabuľkoví alebo obrázkový, totiž mal som dočinenia s jedným odborníkom a keď som mu povedal Accord Type R – päť bodové zavesenie tak si to ani nevedel predstaviť, potom sme prešli k značke Lancer EVO VII a nové prevedenie diferenciálu, tiež som videl na čele otázku čo to je?, možno by to vedel aj pomenovať no určite nie ako to funguje, resp. čo to robí v zatáčke.
Ich mi nie je ľúto ( nech končia na stĺpoch), ale skôr mám strach o tých so slabšími autami čo natrafia na ceste na takýchto odborníkov, alebo dokonca aj chodcov,
oni si totiž myslia že ísť po uličkách nášho mesta 100 km/hod je adrenalín... pretože to videli napr. vo filme Kuriér,
všetko naj, a veľa spokojnosti,
B.
14.08.2009 | 12:26:08 | bohusbb Reagovat
čerstva...
zdravicko pani. som rad, ze sa tu najdu aj rozumni ludia. Presne tak, nemozno zrovnavat BMW M, a Audi RS. Pri Octavii RS by som to RS preložil ako Rodinny - Sportak. Nic viac. Prave som si kupil RS-ko. Nabehal som nieco okolo 800 km. Zatial som spokojny. Mam rad octavie. Otec ma octaviu uz 11 rokov a je to spolahlive auto. Preto som volil tuto cestu. Aj financie zohrali svoju ulohu a najma naklady na udrzbu. /Adeptom bola aj S3/ nuz neni....
Ked budem mat na RS ke natocenych par tisic kilometrov a novy podvozok, tak popisem co a ako. Zatial som ju nehnal na hranicu. Je uz predsa zima a podvozok ma uz najlepsie za sebou, cize bolo by aj neobjektivne hodnotit jazdne vlastnosti. Inak prve pocity su velmi dobre, nakolko som jazdil uz par rokov beznu octaviu.
Na margo "tlčhubov" alebo ako ste ich tu nazvali by som chcel len podotknut. Ja tiez chcem vidiet tie M-ka a RS-ky Audi. Ked citam tieto recenzie, tak mam pocit ze som najvacsi chudak a hlupak, lebo vsetci maju Audi RS a BMW M.
95 percent vodičov na cestach nevie a nedokaze vyuzit moznosti auta na 100 percent. 2 vodici, 1auto, 1 a ta ista najazdova rychlost do zakruty a jeden vodic to zvladne a druhy nie. Mam s tym skusenost, bol som toho svedkom. Jeden vodic s prehladom zvladol, druhy mal plne ruky volantu. Takze ide tu hlavne o ten medzikus /volant-sedacka/.
Som rad, ze po nasich cestach jazdi tak vela vyjazdenych vodicov, ktorym uz vyhovuje len M-ko alebo RS-ko od Audi.
Urcite dnes stretnem 5 Audi RS a 3 BMW M, ked pojdem z prace. Tesim sa. Pacia sa mi totiz tieto auta...
s pozdravom pani....
14.10.2008 | 09:18:38 | punek Reagovat
Ach jaj... :-)
RSkovu skodovecku jazdim uz 3 roky(r.v2005). Mozno to nie je vela,ale troska to auto poznam a dovolim si tvrdit ze je to fajn rodinne auto so sportovym nadychom. Ma dobry kufor,dost miesta pre cestujucich a pomerne dobry svih-pri predbiehani...a vlasne o tom to auto je-to nie je sportiak vazeny baworaci!!! Teraz na nom jazdi priatelka,do prace, na nakupy, kupalisko... Je to spolahlive a tradicne rodinne auticko. Apropo,pred 4 mesiacmi som si dal doviezt novu chevrolet corvette zx06. Auto ma obsah 7,3l,po vymene filtrov 569konikov a pneu 315/45/20, z 0 - 100km/h pod 4 sekundy... Zaujimave ze v trencine na letisku(tuning zraz) - som sa nahanal len s novym porsche gt turbo... Som prekvapeny!?...kde su vase neskutocne bmw,audi a pod??? priatelia ved porovnavajme s rozumom... Ved pridite sa ukazat na drahu a nie machrovat po internete na bezne rodinne auta...
S prianim pekneho dna... Tom. :-)
06.09.2008 | 10:58:10 | Tom Reagovat
sice Octavii RS nevlastnim ale mel sem tu moznost ji projet,a to jak po meste tak po okresce i dalnici.Porad se tu propira bmw audi atd.jenze ORS neni vyrobena jako konkurent Audi RS ani bmw m!!jinak ORS neni vubec spatny stroj.Je fakt ze kdyz se s ni nalitne v zatacce na nerovnost tak ji to rozhodi,to jo,ale clovek kterej uz za koleckem neco najel a umi tak ma ORS hned pod kontrolou pac je docela slusne citelna.o sporebe radsi nic nevim pac sem s ni moc neujel ajel sem hodne ostre a z nejakych 400-500 km se neda delat zaver o spotrebe.jinak to kdo koho natre nezalezi na aute ale na ridicovi a to doufam vi kazdy maly decko.
23.12.2007 | 22:51:03 | bob Reagovat
zabednenci
Ja som si zas vsimol ze vsetci majitelia ORS su s autom spokojny. Ludia ktory maju auta typu tico, matiz, twingo atd tu najviac vyskakuju ze octa je onicom a ze Mkove bawa jej daju na prdel. Tak sa prosim vas uvedomte lebo nemozte porovnavat 300konove auta s ORS, To potom mozem porovnavat ja ORS s vasimi zasranymi 1,4kami ktore na ceste len zavadzaju a robia bordel a svojim nedostatocnym vykonom sposobuju len kritycke situacie na cestach. Octa je jedno z najpodarenejsich aut, maloktory majitel s nou neni spokojny a ked sa v ORS prevezie niekto kto v nej este nesiel tak je vecsinou dost prekvapeny, tak sem nedavajte prispevky ze oktavaci su namysleny a BMW rulezz lebo vacsina z vas zakomplexovanych nema ani jedo ani druhe ale ma zasrane tico. danone
07.10.2007 | 22:37:30 | danone Reagovat
Passat 1.8T chip VS O1 RS
Chystám se chipnout passata 1.8 v turbu. Myslíte, že už konečně tu českou RS krásku v kopci Ecce Homo dohoním a dokonce předjedu ?
PS: být Octávka trochu větší, tak se mi zdá zajímavá. Takhle musím zůstat u svého pašíka a šetřit na W8, kde už člověk OPRAVDU nemusí nic chipovat, aby to trochu jelo (To jen, aby se tu pořád nesrovnávaly hrušky (O1RS) a jabka(BMW M, AUDI RS, M AMG)
05.10.2007 | 01:35:43 | Dr.Sternberk Reagovat
Keď som si tak prečítal všetky príspevky, zistil som smutný fakt. Majitelia Octavie RS stratili už aj poslednú štipku súdnosti. Nijak inak sa totiž nedajú vysvetliť vety v štýle : na okreskách ujede aj Audi RS a BMW M, alebo majitelia Porsche mi pozerajú na záda a majú čo robiť, aby nerozkúsali volant.
To ste snáď vážení nemysleli vážne? Lebo ak áno, potom amen tma.
23.09.2007 | 13:08:33 | Petrík Reagovat
Hm, já mám RS z roku 02 a jsem s ní max spokojen. čip na 210, kit přímého sání, blow-off ventil a samo laďák =) sice ve městě si bere 11 ale mě je to fuk, při koupi jsem s tím počítal. Mám rád rychlost a výkon RS mi stačí. A s těmi soupeři to taky není horké. Akorát nemůžu zapomenout na xichtík mé kámošky co má bmw 318is, jak je možné aby ji škodovka napráskala prdel =))ale tak je to jen 1,8 vím =)
23.09.2007 | 04:00:08 | Mister proper Reagovat
bože bože to sou lidi
bože někteří zde sou ale dementní...
07.09.2007 | 18:27:58 | krakatit Reagovat
To jsou mi veci
Tak nejak nevim jak zacit ... prijde mi, ze jsi musel mit smulu na kup auta. Ja mam RS r.v.2004 najeto 58tis km a nemam jedinou vytku, kterou bych tomu autu mohl rict. Mam chip na 215hp plus lepsi turbo (Garrett) takze celkovy vykon je necelych 300hp a opravdu mi ujizdej jen RS audiny a M-bawa, ale jinak bez sanci ... spotreba pred upravou byla kolem 8 - 10l podle stylu jizdy ... ted jezdim kolem 11 - 13litru, ale to je diky turbu ... na dalnici jsem schopen jet za 7 - 8l spotreby ... auto zatim bez jedine poruchy, krome klasickych servisnich zasahu, jako vymena oleje, br. desticky, atd ... a k tem nejcastejsim komentarum tady bych rekl asi toto ... sebelepsi auto pojede spatne, kdyz ma spatneho ridice ... a proto i Fiat Panda dokaze porazit treba M3, zalezi krom jineho dost na ridici a jeho umeni ridit ... o tom to cely je ...
07.09.2007 | 16:32:19 | Tomas Reagovat
1.8T
Článek ve SM se týkal O2, protože jí do teď tento motor opravdu chyběl. K dispozici byl pouze nedostatečný motor FSi.
Nově příchozí motor nese označení TSI a má o malinko lepší parametry než starý dobrý 1.8 T.
Máte někdo skušenosti s motorem 1.8T přestavěným na LPG??? Přestavba sice stojí 45000,-, ale na výkonu to nepoznáte a vzhledem ke spotřebě je návratnost docela rychlá. Aneb náklady na 1 Km jsou jako u TDi.
03.09.2007 | 14:12:39 | Pipoch Reagovat
Tudle sem četl ve Světě motoru že teprve ted se tomu vašemu povedenému koncernu podařilo dát do Škodovky pořádnej motor 1,8 se vším všudy.Tak tu laskavě moc nemachrujte jo!!!
02.08.2007 | 08:29:57 | Reagovat
Octavia rs 1.8T 20V ( sedan)
Zdravim, mam tuhle RSu r.v.:02 asi pul roku, mam chip na 220koni + kit sani a blow off..Chistam se poladit podvozek a konec.. Dobry auto! Week benzin car ;)
Na prdel dam skoro kazdymu! Buch zehnej fau V.. ;)
01.08.2007 | 22:15:25 | batu Reagovat
spotreba??
Koupil jsem rok jetou RS Combi (2004) a jsem s ni maximalne spokojen. Zkousel jsem to v DE na dalnici - pri cca 240 tacho spotreba 22l. Tady na dalnici podle zpusobu jizdy 8-10l, nikdy jsem nesel nad 11 (taky ale nejedu vyrtvale 200, rekl bych, ze to je tady tak max. k cemu se necham chvilemi vyprovokovat). Na okresce zase podle zpusobu jizdy 6-8l.
Faktem je, ze nejde o zavodni auto. Malo co mi ujede, ale zase nejsem ochoten to hnat po preplnene dalnici co to jde - nejsem vrah ani sebevrah. Proste super rodinne auto a sem tam i trochu radost.
30.07.2007 | 14:08:36 | Reagovat
srovnání
Směju se, jak si někdo koupí ojeté BMW nebo Audi, nejlépe slepené ze dvou aut, stočeným tch, nebo zanedbanou údržbou, protože na nové má holou prdel a pak s tím machruje, dokud nepřijde první závada, protoje ji finančeně neutáhne. Jinak Octa RS je rychlejší rodinné auto, myslím povedené auto i pro náročnějšího řidiče. Je jasné, že Audi RS 4 jede lépe, ale frajer je u mě, kdo jí koupí novou. Kdo koupí staré BMW a pak s ním machruje, je u mě ubožák. Kdo koupí nové, frajer.
19.07.2007 | 18:59:26 | Klárka Reagovat
a co taková e36 m3..sic starší ale na oktávku má taky ve všem..a sežene se pod 300 000.
19.07.2007 | 18:09:51 | Reagovat
nesmyslné srovnávání
Nechapu Vás, jak mužete srovnávat bava a audiny se škodovkou? Je asi logický že Vám eMko ukáže záda když má o více než 120 kobyl navrh a nejrychlejší podvozek.. Sám sem si RS pořídil a nesouhlasím se spousta názoru uvedených níže, protože když někdo tvrdí, že ten poloplechovej citroen, kterej váží pár kilo (měl sem 309gti 16v) a jede víc než ta oktávka, tak bych ho rád potkal na ňáky pěkný klikatý okresce a pochopil by, že to co napsal bylo čistě ze závisti.. Táké se přiklaňuji k tomu, že není nedotáčivá, pouze lehce, protože je to vyvolaný velkou trakcí, ale i možno použití špatných gum, to znamená, že takovýto majitel by si měl pořídit slabší auto, když má tendeci prošlapávat plyn. A hlavně když se Vám zda nedotáčivá, tak se dá (s vypnutým esp) povolit plyn a vozidlo se rázem stane přetáčivým a krasně si ho naštelujete na směr zatáčky a dále akcelerujete.. ale bacha na to, protože auto je stroj, vždy to záleží na řidiči jaké má zkušenosti.. A také je rozdíl zaplatit za RS r.v.01 300tis. a za M3 r.v.01 600tis. (za ty ušetřený peníze si představte co by šlo s tou octavií udělat, už chápete? ) Jinak Octavia RS je slušné sportovní auto s kterým si lehce zkusíte co je rychla jízda a to za super peníze, nemyslíte?
19.07.2007 | 16:26:39 | Reagovat
Aby taky ne.. Rs je pekáč pro rodinu to označení RS tam nemá co dělat. A srovnát to s báwem že mu ujedete v zatáčkách ..to už je vážně silný kafe. BMW má náhon na prdel a to je na zatáčky ta největší paráda..kam se sere nedotáčivá RS...
25.06.2007 | 00:02:03 | Reagovat
Poserte se z tý RS...Já se svou lagunou (140kW) v pohodě RS dám, máme to vyzkoušený!!!
24.06.2007 | 23:09:13 | jašin Reagovat
Pro Jirku: To se mesmis honit s 1.6 (nic proti 1.6)
24.06.2007 | 22:51:46 | Reagovat
Ten krám rs si dají i 20let starý baworáky, a to nemluvim o modelech M, který mají přes 300koní a špičkovej podvozek o kterym se rs ani nezdá.
19.04.2007 | 15:48:00 | Reagovat
Ano RS je hvězda... . Neříkám, že je to vysloveně špatný auto, ale pochybuji, že ujíždí BMW, Audi apod. s adekvátním výkonem. Tomu věří, jenom blázen, nebo ten, kdo v těchto vozech nikdy ani neseděl.
19.04.2007 | 11:39:03 | Radek Reagovat
Tak že pánové ...
Myslím že většina z Vás v Rs nikdy neseděla a tak si můžete dovolit škodovku pomlouvat. Pokud si někdo svoje auto pořádně nezajede a hned mu pěkně naloží nesmí se divit že se něco porouchá... Vy s tím BMV A audi nevíte o čem mluvíte... nevím jestli je to tím že neumíte řídit ale mě teda ještě nic takového nepředjelo... Většina z vás pánů s BMV, Porcháčky nebo Audinkama máte co dělat aby ste nerozkousaly volant když mi koukáte na záda!
19.04.2007 | 11:15:18 | Ivanka Reagovat
dlouho jsem se takhle nezasmál.oktávce naložim i s BX 1,9GTi 16V z r.88....150 koní na necelou tunu váhy dělá svý...
Viva la France....přečtěte se recenzi
miluju ksichty namachrovanců v oktávkách když se pokoušej a ono nic
07.02.2007 | 13:50:24 | Jirka Reagovat
...už vidím, jak RS ujíždí BMW např 325... nenechte se vysmát škůdkaři
08.11.2006 | 15:30:02 | Radek Reagovat
spotřeba
teda já koukám, mám 1,6 55/kW (cht 70kW, dodávaný 6. st.) a když jí táhnu na doraz tj kolem 200km/h, tak se dostnu na spotřebu max 13-14l/100km, ted atěch 20 mě nějak doráží, možná, že jsi jí moc ochodil, když byla nová, novej motor je dobré honit až po 10 000km.
12.10.2006 | 23:49:05 | rolbar Reagovat
mnoooo
Nedotacivost :) ta je vyvolana velikou trakci, coz je prave ta vyhoda ze auto skvele drzi! Pokud chce clovek prudce zabrzdit musi si pomoci brzdou popr ubrat plynu, ale si myslim ze na to snad kazdy prijde sam :) Spotreba je osemetna vec, ale i s benzinem se da zajet vazne malo :) a hranice 13 litru sem snad malem jeste nevidel :) Kdyz si chci zaradit tak tam 20 vyhodim, ale to snad skoro kazdy preplnovany stroj do 2litru.....
11.09.2006 | 16:11:17 | Kamy Reagovat
Co se týká spotřeby,tak i při rychlostech nad 200 je spotřeba pod 13 litrů,,jinak do deseti a při úsporné jízdě max.6,2l/100 km.
18.05.2006 | 21:29:34 | Reagovat
Co se týká spotřeby,tak i při rychlostech nad 200 je spotřeba pod 13 litrů,,jinak do deseti a při úsporné jízdě max.6,2l/100 km.
18.05.2006 | 21:29:33 | Reagovat
Nejspíš jste ji zničil špatným zajížděním.
18.05.2006 | 21:25:32 | Reagovat
Nejspíš jste měl nějakou starou vránu.Ojetou,dobitou.Audi.nebo BMW na ni nestačí,kromě M,nebo Audi RS,avšak na okreskách ujede i jim.Chce to jen trénink.
18.05.2006 | 21:24:13 | Reagovat
tak tos mel smulu
Mam 2001 RS. 75 000km. Nevim cos to koupil za citrona, ale moje je jak nova, bez problemu, jenom bezna udrzba. litam s tim jak drak a prumerna je tech 10-11. Kdyz vezu babicku za deckama tak lehce pod 8. nad 13 jsem se jeste nedostal. brzdy jeste neuvadly, ale je pravda,ze jsem uz jednou menil predni kotouce. Mel jsem golfy, civica a zatim urcite tahle nejlip sedi v zatackach. (225/45 R17 hancook primus). Buchlovske hory prumer 140 km/h a nebyla to zadna "divocina" bo jsem mel v aute lekavou pritelkyni. tak cus. a kup si skutra jak ja, RSo nech na sobotu a nedelu a pak te spotreba nemusi zajimat. (skutr obsah 200, max 135km/h a spotreba 3L na sto).
18.04.2006 | 14:13:58 | skutrista Reagovat