Rok výroby:2003Typ motoru:1,8 Turbo 132KWStav km při koupi:12 000 kmStav km nyní:51 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:9,3 l/100 kmVloženo:13. 4. 2006
Nepříjemné zvuky od zadních kotoučů při couvání - po vyčištění OK.
Výměna zadních kotoučů a destiček na 30 000 km.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vzhledem k bohaté výbavě a nadprůměrným jízdním vlastnostem jsem byl s vozem velmi spokojen. S provozem vozu jsou ale spojeny vyšší náklady, než by člověk u škodovky čekal. Dosti drahé obutí, víceoktanový benzín, placení pokut za rychlost.
Celkově jsem byl ale s autem velmi spokojený a zůstanu i nadále věrný této značce.
Neuvěřitelně dlouho úmorná anabáze s odstraněním vrzajícího spojkového pedálu,která se táhla 4roky.Odstranění závady vyřešili ve výrobním závodě,dále špatně se navíjející pás od novoty,občas vrzání dveří při kroucení karosérie ve zvlněných zatáčkách,vůle v řízení od 70tis.km,čidlo termostatu v 60tis.km,šílené rezonování z kufru po nerovnostech,poměrně brzy opotřebený věnec z perforované kůže volantu a vůbec největší šílenost se děje,když zaprší a otevřete dveře kufru a dovnitř zatéká přímo do reproduktorů!Auto má poměrně dost velké spáry,které dost dobře nelícují a spoustu míst v oblasti prahů se slabší nástřikem laku,který je méně odolný odletujícímu štěrku.A co teprve letité potýkání se s výtékajícím konzervačním voskem,který se s prachem mění v jakousi kolomaz.Přes všechny tyto znepříjemňující nedostatky rád svojí žlutou slepicí svištím dále,ale stále se mi vybavuje myšlenka ,kde ti soudruzi udělali chybu a na tomhle voze za takový lupeny jich udělali dosti!Nebo nééé?
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
Ach jo
Neuvěřitelně dlouho úmorná anabáze s odstraněním vrzajícího spojkového pedálu,která se táhla 4roky.Odstranění závady vyřešili ve výrobním závodě,dále špatně se navíjející pás od novoty,občas vrzání dveří při kroucení karosérie ve zvlněných zatáčkách,vůle v řízení od 70tis.km,čidlo termostatu v 60tis.km,šílené rezonování z kufru po nerovnostech,poměrně brzy opotřebený věnec z perforované kůže volantu a vůbec největší šílenost se děje,když zaprší a otevřete dveře kufru a dovnitř zatéká přímo do reproduktorů!Auto má poměrně dost velké spáry,které dost dobře nelícují a spoustu míst v oblasti prahů se slabší nástřikem laku,který je méně odolný odletujícímu štěrku.A co teprve letité potýkání se s výtékajícím konzervačním voskem,který se s prachem mění v jakousi kolomaz.Přes všechny tyto znepříjemňující nedostatky rád svojí žlutou slepicí svištím dále,ale stále se mi vybavuje myšlenka ,kde ti soudruzi udělali chybu a na tomhle voze za takový lupeny jich udělali dosti!Nebo nééé?
10.02.2007 | 03:32:00 | František Dobrota Reagovat