Recenze Škoda Octavia 2.0 TDI PD
“Slušné auto ”

Autor recenze: Aleš (35 let),
Olomoucký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:2.0 TDI PD Stav km při koupi:25 km Stav km nyní:115 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 5 let Průměrná spotřeba: 6,2 l/100 km Vloženo: 17. 11. 2010

Hodnocení inzerátu: 50 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Fabia 1.9 SDI

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Poruchy žádné


Hodnocení a zkušenosti s autem

Moje zkušenost Škoda Octavia combi 2.0 TDI PD 103 kw.jsem nad míru spokojen auto šlape jak má motor na dvoulitra jede velmi dobře spotřeba ok. trochu bere olej cca.0,7l. za 15 tis. Olej mněním dřív než je interval vyjde na 1000 kč.měním sám servis bych nebral učtujou si víc než dvojnásobek Další negativa píská turbo.Zim je na starty ok.akorát se dyl zahřívá ale topí za chvilku.Najel jsem od nuly 115000 km. teť sem dělal rozvody 9800 kč. přední zadní brzdy 4800 a 3500 kč. vše orig.škoda žádná náhražka podle servisů ušetřeno cca 7000kč.jinak vše funguje. Pro ty pisálky co na toto auto nebo motor nadávají - zajímalo by mě co maji za sebou a hlavně v garáži protože psát si může každý co chce většinou škodu pomlouvá ten kdo na ni nemá škodovka je sice drahá ale zase tak nepadá na ceně jako jiné značky a má vynikající zpotřebu pokud v ní nesedí nějaký rádoby závodník co vitáčí motor na max.a neumí využít potenciál vozu.A názor že diesel je dražší blbost záleží na servisu jak je drahej. Další magoři co zničí motor vidím jak jezdí nastartuje a vyráží na plno to motoru přímo vadí jakémukoliv.Takže nechci nikoho urážet ale ať se každý zamyslí nad sebou jak motoru dává a jak se o něj stará ,motor to vrátí .Kdo jezdí brzda plyn má vše zničené dřív a častěji srvisuje a platí a pak nadává že to auto za nic nestojí, brzdy,čepy,tlumiče,gumy a o motoru nemluvě. Kdo chce závodit ať si koupí závodní motor kvůli teplotám otáčkám atd.ten vydrží .Mějte se všichni a nezlobte se ale už mě štvaly ty pomluvy na škodu.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 50


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia

Vložit komentář

BKD najhorší?

Ahoj. Mam kombík 2007 s dsg prevodovkou. Aktuálne poctivých 310000km. Pri tuhých mrazoch žiadne dlhé postava ie, max minúta a plynulou jazdou pokračujem. Nezozerie ani deci oleja, od výmeny do výmeny 15000km co nalejeme to vypustím. Jedine co sa na robilo boli kvapaliny a rozvody, inak okrem spotrebného materiálu ako sú napríklad brzdy nicate nič. A to vôbec nie som fanda Škody. Prídem, štart na pol otáčky motora a dovidenia. 200 km za hodinu žiadny problém ale bežne 120-140kmh a drží sa. 5 členná rodina s batožinou na dovolenky taktiež v pohode. Za mňa osobne dobre auto, zoderem ho do posledného srobu 👌😉

22.01.2019 | 22:06:30 | Ady  | 185.142.51.* Reagovat

Nejhorší motor - 2.0 TDI PD 103kW DPF!

Tento motor jsem měl v Superbu I. Druhý den, co jsem auto měl, jsem s ním ráno jel do práce. Cestou auto přešlo do nouzového režimu, no ale dojel jsem. Auto odtáhli a v servisu zjistili, že nesignalizovala kontrolka regenerace DPF a filtr se nestačil vyčistit. No dobrá. Ale aby museli v 80kkm měnit komplet celý motor?! Naštěstí Škoda uznala, že se jednalo o výrobní vadu a i po záruce uhradila celou opravu. To auto šlo rychle do světa...

21.12.2016 | 03:55:25 | flatcon  | 82.100.59.* Reagovat

Zdravím Aleš,ešte stále máš túto Octavku?díky

19.03.2016 | 18:48:31 | Karol  | 90.255.187.* Reagovat

luboš:

Pomalá jízda je nesmysl. I se studeným motorem jedu téměř běžným tempem (alespoň si mohu na tu chvíli užít důsledné dodržování rychlostních limitů), pouze s ohledem na motor. Tedy žádné velké vytáčení. Toť vše.

10.02.2011 | 14:41:56 | Itall Reagovat

Nejdem sa hádať, ale zohrievanie auta na mieste robím vždy, keď môžem...

Keď je vonku -15-20 stupňov a môžem hociako pomaly vyraziť, tak akurát riskujem, že niekto do mňa narazí:)), nehovoriac o tom, že ísť mimo obce nejakých 40-50km/h tiež nepovažujem za najmúdrejšie...

Takže: Za posledných pár rokov, cca 15-16, odkedy som upustil od "múdrych" rád našich novinárov, či nemeckých, VŽDY zohrievam na mieste.

HDi má prídavné vykurovanie, takže do cca 1 minúty sa roztopí námraza, ak parkujem vonku, do 5 je príma teplúčko, teplomer oleja sa málinko pohne, po nejakých 10 min.je auto úplne pripravené na jazdu.

Olej v prevodovke sa už zohreje oveľa rýchlejšie.

Stačí dodržiavať ROVNAKE zásady ako naši otcovia na T 148, či LIAZ-kách a motor NIKDY nezoderiete.

Reči o emisiách sú vyslovene smiešne, lebo ich auto produkuje stále, akurát s tým rozdielom, že keď auto vydrží namiesto 500.000 km iba 250.000 a ide do šrotu /vďaka zlému zaobchádzaniu/,tak následné emisie, ktoré sa vypustia do ovzdušia pri výrobe NOVEHO zázraku sú asi také veľké, že by som mohol motor nechať klepkať až do skonania sveta:))

A preto musia byť súčastní motoristi oblbovaní, že nepotrebujú ani teplotu oleja, vody..., aby si MUSELI kupovať nové vraky...

Veru, už aj Peugeot to posral, v novej 508 je iba vo verzii GT..., pre 5 eur šetrenia, si nekúpim ich karikatúru auta..., asi 407 bola posledným autom TECHNICKY na úrovni..:((

10.02.2011 | 14:24:09 | ľuboš Reagovat

zahřívat na místě není moudré, lepší je pomalu a rozumně vyrazit. dlouhé stání na volnoběh škodí klice. naopak v zimě je lepší vyjet hned, aby se ztuhlý olej dostal co nejdříve k vačkám. pokud se stojí v zimě a zahřívá se na volnoběh, oleji hrozně dlouho trvá, aby se dostal tam kam má.

10.02.2011 | 13:14:44 | martin Reagovat

luboš:

Dobrá rada. Drtivá většina moderních aut nejen že nemá teploměr oleje, ale už ani chladicí kapaliny. Jet se studeným motorem se dá hned, kdo má trochu rozum, tak mu neublíží.

10.02.2011 | 11:57:57 | Itall Reagovat

..píska turbo, takže je už pred smrťou.

P.S. Tomas má pravdu, auto sa MUSI zohriať na mieste, až keď sa ručička oleja dvihne, vtedy pomaly vyraziť.
V mestách to nie je možné, resp. si každý povie, že to "musí" vydržať":))

Preto sú už niektoré autá so 100.000km vraky.

10.02.2011 | 09:26:44 | ľuboš Reagovat

sKODA AUTO ROKA

Takze . ked si uvedomujes co pises vo velkomeste kde stojis na parkovisku . nie niekde v dedinke.. zahrievanie motoru attd..,. ale este raz dvoraznujem na parkovisku kde je hned cesta .. v meste a kde auta .. fica okolo 100 km to jest v Parizi atd. velkomesta by som chcel vidiet..ako .. by si to robil nastartujes cuvnes a ides na pecky .. bud auto vydrzi alebo nie ked nie . smejd .. nazory nasich ..spoobcanov unie.. a nie mna .. takze . mal som tu moznost nieraz si to vyskusat ..honda prelude stare poslusne ale aj niekedy neposlusne auto . nastarujes . cuvnes .. cc 1 minuta .  bo tam neklesne pod 5 st..celzia . len malokedy .. a ides na dvojprudovku ..a dam uz tlacis na 100 km hned auto vydrzi ked nie ide do servisu.. a bastaaa

10.02.2011 | 04:44:49 | Tomas Reagovat

01:14 Luboš

rolf fuchs tušim napisal svoje skusenosti z autom nie???Nie nahodou na to služi tato stranka???Co tu pletieš nejaky pravopis a češtinu?Kdo chce tak si to prečita!!!Prosim ta vyjadruj sa k veci.Zial tieto skusenosti a zavady sa vyskytuju a nepridava to k dobremu menu značky nič dobre.

29.01.2011 | 12:01:51 |  Reagovat

RE: 01:14 Luboš

To nebola reakcia na rolfa..., s tým súhlasím..., aj ked sám osobnú skúsenosť nemám.

Zase poniektorí najazdia aj 170-250.000 km na 2.0TDi a bez akejkoľvek poruchy,,

14.12.2012 | 19:40:39 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

anonym 21:37

Měls štěstí že si ty křápy tak dobře drží cenu

29.01.2011 | 09:10:06 |  Reagovat

Měl jsem Octavii 1.5 roku a musím říci,že mi to stačilo.To auto nebo spíše popelnice mě málem zrujnovala.Měl jsem tam motor 1.9 TDI 77 kw.Neskutěčně poruchové a hlučné auto.Nechápal jsem jak 2 roky staré auto se takhle může kazit.Naštěstí jsem ji docela dobře prodal a něco jsem si došetřil a koupil Hondu Accord 2.2 ctdi, fakt hodně pohodlné a spolehlivé auto.Lidi prosím nekupujte ty nové Octavie,kupte si cokoliv jiného.

28.01.2011 | 21:37:07 |  Reagovat

RE:

Jo ja jezdim hondou accord a poruchy neznam,u me si mechanik nevydela :-)

14.12.2012 | 15:25:01 | Fany  | 92.235.158.* Reagovat

RE: 1.9 77kw

Kolik mela na je tokkdyž jsi ji koupil a jak jsi s tím jezdil? Já kupoval v roce 2009 4 roky starou 136tis na je toa mmám ji doposud, musímrříci ze me nikdy nezklamal a a nedam na ni dopustit, do motoru jsem jještěnesahl, vvše je původní kromě dvouhmotyjinak běžnáuúdržba, brzdy cepy původní, nové jen uložení ramen a kosti, kdybych mohl a naskytla se mi koupe stejně motorizace tak nevaham, mám s ni na je tookolo 200 tis kKMa myslímze vvydrží dalších300 tis

25.01.2017 | 02:10:37 | Pepe  | 198.175.154.* Reagovat

to je zasa recenzia..., ako "poď ma šmyknúť "...:((

Na citové výlevy nikto nie je zvedavý.

A čeština Vám čo?!! preboha urobila, že ju tak przníte?!!

Veď tie chyby kolú oči.

20.11.2010 | 01:14:51 | ľuboš Reagovat

Octávka není vůbec špatný auto. Motory 2.0 PD však co do kvality a životnosti bohužel nemožno srovnávat s jejich předchůdci 1.9 TDI bez PD. PD byla slepá ulička, nemluvě o problémech, které způsobavaly vstřikovače (jejich uložení) v hlavách motoru - to však při probězích, které soukromý vlastník těžko najede. Motor 2.0 TDI PD s DPF 125kW byl však absolutním podvodem na zákazníka a koncern VW by se měl stydět. Jede sice ohromě, ale ruku na srdce - po 4 letech provozu a 97000 km muset měnit hlavu a vstřiky to vše vážení za "pouhých" 95000kč včetně práce je úlet. Kdyby snad někdo něco namítal, že si za to majitel mohl sám, tak ho musím zklamat - auto provozováno na dlouhé trasy, tankováno u stanic jako byl Aral, později OMV, Benzina. Dle servisu byla zmetková hlava motoru, která byla porézní a prosakovala voda do oleje - to byla údajně i přícina zničení vstřikovačů. Když uvážím kupní cenu auta 850000, tak je to nestoudnost a když k tomu připočítám i problémy, které byly se slavným DPF, kdy neproběhla regenerace, auto padlo do nouzového režimu a záležitost řešil opět servis s výsledkem, že bylo špatné čidlo výstupního tlaku DPF a "cosi se softvérem" ŘJ motoru - samozřejmě údajně opět nějaká kostrukční chyba, ketrou si zákazník po skončení záruky zaplatí sám, tak je Octavia RS v dýzlu opravdovou radostí pro majitele.

19.11.2010 | 18:00:08 | rolf fuchs Reagovat