Rok výroby:2001Typ motoru:1896Stav km při koupi:196 018 kmStav km nyní:196 896 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýPrůměrná spotřeba:5,8 l/100 kmVloženo:28. 11. 2008
Na autě jsem provedl běžný servis, který musí provádět každý motorista. Výměnu náplní, výměna předních a zadních brzdových komponentů.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Po předčasném splacení leasingu na své předešlé autíčku Škoda Felicia Combi, Comfort line, jsme se s partnerkou po krátkém rozhodování opět rozhodli pro značku Škoda. Své nové autíčko jsem zakoupil v SRN, za velmi slušnou cenu cca 4.300 EUR. Šlo o koupi v rodině, vozidlo jsem kupoval od příbuzných. Jedná se o auto s pravidelně servisované ve značkovém servisu Škoda, nehavarované a udržované, s poměrně malým počtem najetých kilometrů, sloužilo jako další auto v rodině mé neteři.
No to musis mit tu Octavii hodne vylagrovanou, kdyz jede jak Thalie s polovicnim vykonem.S Octavii 1,8 T jsem jel a co se tyce akcelerace, tak jede slusne.Jen kdyby mela kapanek lepsi podvozek...
Octavii nechybí sebevědomí, a není se čemu divit. Díky mimořádné praktičnosti si tento vůz získal oblíbu již více než milionu spokojených zákazníků po celém světě.(vzadu malo miesta) A díky designu, kterému se čas vyhýbá, přibývají stále další...(design spredu ako felicia) Spojení elegance (spredu ta felda) s účelností a kvalitou (ulamuju sa ovladace zrkadiel, plasty odpadnu po case aj same) – to jsou charakteristické prvky designu (o tom designe uz som pisal) modelů Octavia. Zdůrazňují originálním způsobem velikost (golf s kufrom) a robustnost vozu, i když celý automobil a každý jeho detail působí příjemným dojmem solidnosti, prostornosti (naozaj len posobi tym dojmom) a spolehlivosti. Při pohledu na Octavii ani na okamžik nezaváháte, k jaké značce patří. (spomeniete si na feldu)Dominantním prvkem přední části vozu je přední maska s výrazným žebrováním mřížky chladiče (felda), do které je zakomponováno i firemní logo. Maska spolu se světlomety s čirou optikou dodává vozu výraz dynamiky (hranate obdlznikove svetla su naozaj synonymom dynamiky)a robustnosti. Přes elegantní linii celé karoserie (krabica) se dostanete k půvabné stupňovité zádi liftbacku nebo naopak splývavé u verze Combi. Optimalizace tvarů karoserie přinesla nízký součinitel odporu vzduchu (Cx=0,3), který se příznivě podepisuje na spotřebě pohonných hmot. Pro vůz je standardně připravena široká paleta vnějších laků (bez priplatku mate nechutnu bielu modru alebo zelenu), včetně metalických barev, nebo litá kola v několika provedeních (to uz sa nedoplatite). Elegantní a kvalitní materiály jako v luxusním voze (autor sa asi nikdy neviezol v S klase), avšak se zvláštním ohledem na odolnost (tie ovladace spatnych zrkadiel co sa casom ulomia) a praktičnost. Tak by se dala charakterizovat Octavia uvnitř. Množství šikovných detailů a praktická výbava (bez priplatku ani prd) z ní dělají atraktivní vůz pro drobné podnikatele i pro rodiny s dětmi. Ať již je to přístrojová deska, volant, sedadla (tvrde), palubní přístroje, či autorádia, celý mimořádně variabilní a prostorný interiér (prostorny fak neni) nese pečeť designérské školy Škoda (felda). A to jsme ještě nezmínili mimořádný prostor pro zavazadla, který nabízejí obě karosářské varianty. Základní objem 528 litrů, resp. 548 u Combi, to by měl být víc než dostatek místa pro zboží nebo výbavu na dovolenou. Sklopením zadních sedadel u verze Combi získáte dokonce prostor neuvěřitelných 1512 litrů. Octavia-úspěch, který trvá (ludia ja vas nechapem)
To je právě ten všeobecný omyl, všichni si myslí, že když si koupí novou škodu, že mají spolehlivé auto, ale škoda je spolehlivá leda tak oproti wartburgu. Měl jsem možnost vystřídat spoustu jiných značek a spoustu výrobců a mohu říct, že škoda je na tom hodně mizerně, co se týče motorů, ceny, kvality, zpracování a poruchovosti. Kdo nevyzkoušel, nebo má auto, aby s ním najel 5000Km ročně nevěří.
napálený kvôli poruchám. Neviem ako je to so spoľahlivosťou Thálie, alebo Škody z vlastnej skúsenosti, takže sa nemôžem vyjadriť, ale ak by ste mali ísť na dlhú štreku, naložený batožinou plus klíma, tak asi by ste s láskou spomínali na 110 kw...
66KW - výkon raketového TDi, spotřeba 3litry na sto s podporou NOS
Tdi je prostě TDi to se holt nedá upřít, já jezdim služební Octávkou 1,8T 110KW a mohu říct, že to jede skoro jako Thalie 1,2 55KW. Tudíž na hovno. Holt Škoda umí pomalá auta no. Jen kdyby nebyly tak drahé a poruchové.
66 kW výkon motoru? Je to na zvážení každého, zda je to dostačující výkon. Já osobně auto používám k podnikání a pro rodinné účely, a tento výkon mi vyhovuje.
jetště jednou reaguji na názory "odborníka-Anonyma" Nevím, Ty tupá hlavo, kdo z nás je ko..t. Ale nejspíše asi Ty. Myslím si, že na rozdíl od Tebe o autech něco vím. Ty asi zřejmě chodíš pěšky nebo na tříkolce, tak nepiš recenze na auta
Je vidět, že anonym je na vysoké intelektuální úrovni. Zvláště pak jeho vytříbený styl vyjadřování. Své názory si vážený pane zmuchlejte, a strčte do svého análu, a zkuste se příště podepsat. A běž se vy--- nad Playboy, asi v tom máš hodně velkou praxi.
veľmi vtipný chlapík/ženská...., aspoň vidíme, ako sa robí výmet zdravého rozuma. Držím sa stoličky, peňaženku som schoval, lebo inak sa neudržím a to AUTO MUSÍM MAŤ....!!! Veď podľa prospektu je Mercedes Maybach obyčajná haraburda.... , no, nekúpili by ste?! / elegantné a kvalitné materiály ako v luxusnom voze..., večná škoda, že nečítam reklamné prospekty...
Tu je nejaky kus kokota ( no skor ani nie kus ale cely) ktory svoje blahorecenia kopiruje ku vsetky koncernovym prispevkom. Len ti chcem povedat strc si vsetky tieto prijebane komentare dio pice a ojeb si hlavu o betonovy mur!!!! Lebo tymito prispevkami ukazujes len to aky si strasne prijebany a bez fantazie!!!!! Normalne si viem predstavit ako si honis na katalogom skoda. ( normalny ludia to robia napr. pri playboy).
Octavii nechybí sebevědomí, a není se čemu divit. Díky mimořádné praktičnosti si tento vůz získal oblíbu již více než milionu spokojených zákazníků po celém světě. A díky designu, kterému se čas vyhýbá, přibývají stále další... Spojení elegance s účelností a kvalitou – to jsou charakteristické prvky designu modelů Octavia. Zdůrazňují originálním způsobem velikost a robustnost vozu, i když celý automobil a každý jeho detail působí příjemným dojmem solidnosti, prostornosti a spolehlivosti. Při pohledu na Octavii ani na okamžik nezaváháte, k jaké značce patří. Dominantním prvkem přední části vozu je přední maska s výrazným žebrováním mřížky chladiče, do které je zakomponováno i firemní logo. Maska spolu se světlomety s čirou optikou dodává vozu výraz dynamiky a robustnosti. Přes elegantní linii celé karoserie se dostanete k půvabné stupňovité zádi liftbacku nebo naopak splývavé u verze Combi. Optimalizace tvarů karoserie přinesla nízký součinitel odporu vzduchu (Cx=0,3), který se příznivě podepisuje na spotřebě pohonných hmot. Pro vůz je standardně připravena široká paleta vnějších laků, včetně metalických barev, nebo litá kola v několika provedeních. Elegantní a kvalitní materiály jako v luxusním voze, avšak se zvláštním ohledem na odolnost a praktičnost. Tak by se dala charakterizovat Octavia uvnitř. Množství šikovných detailů a praktická výbava z ní dělají atraktivní vůz pro drobné podnikatele i pro rodiny s dětmi. Ať již je to přístrojová deska, volant, sedadla, palubní přístroje, či autorádia, celý mimořádně variabilní a prostorný interiér nese pečeť designérské školy Škoda. A to jsme ještě nezmínili mimořádný prostor pro zavazadla, který nabízejí obě karosářské varianty. Základní objem 528 litrů, resp. 548 u Combi, to by měl být víc než dostatek místa pro zboží nebo výbavu na dovolenou. Sklopením zadních sedadel u verze Combi získáte dokonce prostor neuvěřitelných 1512 litrů. Octavia-úspěch, který trvá
Ty vole, ty už to fakt nehul. Útulné prostředí pro celou posádku? Dyť na zadní sedačku se posadí pohodlně tak možná Roman Skamene. A ty další bláboly snad ani nemá cenu komentovat...
Super recenzia. Pomerne malo najazdenych km 196 tis. Ved to je skoro nove auto. Najazdit 800 km a pisat recenziu je inteligentny krok. 790 z toho bola cesta z nemecka....
Nadčasový design, vyspělé technologie, velkorysý prostor pro posádku i zavazadla, skvělé jízdní vlastnosti, výborný poměr ceny a užitné hodnoty. Benefity, které dosud oslovily více než dva miliony zákazníků, Octavii právem řadí mezi nejúspěšnější modely značky Škoda.Dynamický a svěží design modelu Octavia je zárukou, že se vůz jen tak neokouká a zůstane dlouho atraktivní. To platí nejen pro verzi liftback se stupňovitou zádí, ale rovněž i pro provedení Combi.
Karoserie se chlubí nízkým odporem vzduchu, který má příznivý vliv na provozní náklady i na nízkou hlučnost uvnitř vozu.
Octavia není pouze o racionálních rozhodnutích, přidává k nim také velkou dávku pozitivních emocí a dynamičnosti. Elegantní, prostorný a účelně řešený interiér Octavie vytváří útulné prostředí pro celou posádku. Přístrojová deska je přehledná a má na dotek velmi příjemný povrch.Všechny ovládací prvky přístrojové desky jsou velmi dobře ergonomicky uspořádány. Komfort dále zvyšuje i velké množství praktických a promyšlených odkládacích prostor. Promyšlená skladba nabídky motorů pro modelovou řadu Octavia znamená, že i u nového modelu naleznete v nabídce pohonných jednotek benzinové motory s moderní technologií vstřikování i turbodiesely založené na systému vstřikování čerpadlo-tryska. Spojení elegance s účelností a kvalitou – to jsou charakteristické prvky designu modelů Octavia!
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
to Gramac
No to musis mit tu Octavii hodne vylagrovanou, kdyz jede jak Thalie s polovicnim vykonem.S Octavii 1,8 T jsem jel a co se tyce akcelerace, tak jede slusne.Jen kdyby mela kapanek lepsi podvozek...
08.07.2009 | 13:20:44 | jamieson Reagovat
s tim designem
Je to opačně ne? Felda má masku okopčenou z octávky. Octa se přece začala dělat léta páně 1996, a faceliftovaná felda až 1998
04.12.2008 | 15:41:23 | Reagovat
tak sa na to kuknime
Octavii nechybí sebevědomí, a není se čemu divit. Díky mimořádné praktičnosti si tento vůz získal oblíbu již více než milionu spokojených zákazníků po celém světě.(vzadu malo miesta) A díky designu, kterému se čas vyhýbá, přibývají stále další...(design spredu ako felicia) Spojení elegance (spredu ta felda) s účelností a kvalitou (ulamuju sa ovladace zrkadiel, plasty odpadnu po case aj same) – to jsou charakteristické prvky designu (o tom designe uz som pisal) modelů Octavia. Zdůrazňují originálním způsobem velikost (golf s kufrom) a robustnost vozu, i když celý automobil a každý jeho detail působí příjemným dojmem solidnosti, prostornosti (naozaj len posobi tym dojmom) a spolehlivosti. Při pohledu na Octavii ani na okamžik nezaváháte, k jaké značce patří. (spomeniete si na feldu)Dominantním prvkem přední části vozu je přední maska s výrazným žebrováním mřížky chladiče (felda), do které je zakomponováno i firemní logo. Maska spolu se světlomety s čirou optikou dodává vozu výraz dynamiky (hranate obdlznikove svetla su naozaj synonymom dynamiky)a robustnosti. Přes elegantní linii celé karoserie (krabica) se dostanete k půvabné stupňovité zádi liftbacku nebo naopak splývavé u verze Combi. Optimalizace tvarů karoserie přinesla nízký součinitel odporu vzduchu (Cx=0,3), který se příznivě podepisuje na spotřebě pohonných hmot. Pro vůz je standardně připravena široká paleta vnějších laků (bez priplatku mate nechutnu bielu modru alebo zelenu), včetně metalických barev, nebo litá kola v několika provedeních (to uz sa nedoplatite). Elegantní a kvalitní materiály jako v luxusním voze (autor sa asi nikdy neviezol v S klase), avšak se zvláštním ohledem na odolnost (tie ovladace spatnych zrkadiel co sa casom ulomia) a praktičnost. Tak by se dala charakterizovat Octavia uvnitř. Množství šikovných detailů a praktická výbava (bez priplatku ani prd) z ní dělají atraktivní vůz pro drobné podnikatele i pro rodiny s dětmi. Ať již je to přístrojová deska, volant, sedadla (tvrde), palubní přístroje, či autorádia, celý mimořádně variabilní a prostorný interiér (prostorny fak neni) nese pečeť designérské školy Škoda (felda). A to jsme ještě nezmínili mimořádný prostor pro zavazadla, který nabízejí obě karosářské varianty. Základní objem 528 litrů, resp. 548 u Combi, to by měl být víc než dostatek místa pro zboží nebo výbavu na dovolenou. Sklopením zadních sedadel u verze Combi získáte dokonce prostor neuvěřitelných 1512 litrů. Octavia-úspěch, který trvá (ludia ja vas nechapem)
04.12.2008 | 15:07:34 | Reagovat
To není reklamní slogan, ale vyjádření spokojeného majitele.
04.12.2008 | 14:57:53 | Reagovat
Klidně věřím, nejsou bohužel všechny takové.
04.12.2008 | 14:48:37 | Itall Reagovat
slogan
Někdo skopíroval reklamní slogan, to je prdel no a poserte se.
04.12.2008 | 12:29:20 | Gramac Reagovat
nevěřím
Opravdu nevěřím. odkazuji na názor z 30. listopadu 2008 | 13:09 | Anonym
Octavia, po přečtení bude všem jasné, jaká je octavia.
04.12.2008 | 12:19:54 | Reagovat
Poruchy
To je právě ten všeobecný omyl, všichni si myslí, že když si koupí novou škodu, že mají spolehlivé auto, ale škoda je spolehlivá leda tak oproti wartburgu. Měl jsem možnost vystřídat spoustu jiných značek a spoustu výrobců a mohu říct, že škoda je na tom hodně mizerně, co se týče motorů, ceny, kvality, zpracování a poruchovosti. Kdo nevyzkoušel, nebo má auto, aby s ním najel 5000Km ročně nevěří.
04.12.2008 | 12:04:18 | Gramac Reagovat
To snáď nie, asi ste
napálený kvôli poruchám. Neviem ako je to so spoľahlivosťou Thálie, alebo Škody z vlastnej skúsenosti, takže sa nemôžem vyjadriť, ale ak by ste mali ísť na dlhú štreku, naložený batožinou plus klíma, tak asi by ste s láskou spomínali na 110 kw...
04.12.2008 | 11:57:29 | ľuboš Reagovat
66KW - výkon raketového TDi, spotřeba 3litry na sto s podporou NOS
Tdi je prostě TDi to se holt nedá upřít, já jezdim služební Octávkou 1,8T 110KW a mohu říct, že to jede skoro jako Thalie 1,2 55KW. Tudíž na hovno. Holt Škoda umí pomalá auta no. Jen kdyby nebyly tak drahé a poruchové.
04.12.2008 | 11:52:32 | Gramac Reagovat
Pro Angela
66 kW výkon motoru? Je to na zvážení každého, zda je to dostačující výkon. Já osobně auto používám k podnikání a pro rodinné účely, a tento výkon mi vyhovuje.
04.12.2008 | 10:50:56 | Aleš Schejbal Reagovat
Pro Anonyma
jetště jednou reaguji na názory "odborníka-Anonyma" Nevím, Ty tupá hlavo, kdo z nás je ko..t. Ale nejspíše asi Ty. Myslím si, že na rozdíl od Tebe o autech něco vím. Ty asi zřejmě chodíš pěšky nebo na tříkolce, tak nepiš recenze na auta
04.12.2008 | 10:48:44 | Aleš Schejbal Reagovat
Pro Anonyma
Je vidět, že anonym je na vysoké intelektuální úrovni. Zvláště pak jeho vytříbený styl vyjadřování. Své názory si vážený pane zmuchlejte, a strčte do svého análu, a zkuste se příště podepsat. A běž se vy--- nad Playboy, asi v tom máš hodně velkou praxi.
03.12.2008 | 13:12:16 | Aleš Schejbal Reagovat
Anonym je práveže
veľmi vtipný chlapík/ženská...., aspoň vidíme, ako sa robí výmet zdravého rozuma. Držím sa stoličky, peňaženku som schoval, lebo inak sa neudržím a to AUTO MUSÍM MAŤ....!!! Veď podľa prospektu je Mercedes Maybach obyčajná haraburda.... , no, nekúpili by ste?! / elegantné a kvalitné materiály ako v luxusnom voze..., večná škoda, že nečítam reklamné prospekty...
01.12.2008 | 10:49:27 | ľuboš Reagovat
Neviem si celkom predstaviť, ako sa toto auto môže pohybovať so 66kw motorom, ale budiš.
01.12.2008 | 03:11:15 | Angel_M Reagovat
Tu je nejaky kus kokota ( no skor ani nie kus ale cely) ktory svoje blahorecenia kopiruje ku vsetky koncernovym prispevkom. Len ti chcem povedat strc si vsetky tieto prijebane komentare dio pice a ojeb si hlavu o betonovy mur!!!! Lebo tymito prispevkami ukazujes len to aky si strasne prijebany a bez fantazie!!!!! Normalne si viem predstavit ako si honis na katalogom skoda. ( normalny ludia to robia napr. pri playboy).
30.11.2008 | 22:43:16 | Reagovat
Octavia
Octavii nechybí sebevědomí, a není se čemu divit. Díky mimořádné praktičnosti si tento vůz získal oblíbu již více než milionu spokojených zákazníků po celém světě. A díky designu, kterému se čas vyhýbá, přibývají stále další... Spojení elegance s účelností a kvalitou – to jsou charakteristické prvky designu modelů Octavia. Zdůrazňují originálním způsobem velikost a robustnost vozu, i když celý automobil a každý jeho detail působí příjemným dojmem solidnosti, prostornosti a spolehlivosti. Při pohledu na Octavii ani na okamžik nezaváháte, k jaké značce patří. Dominantním prvkem přední části vozu je přední maska s výrazným žebrováním mřížky chladiče, do které je zakomponováno i firemní logo. Maska spolu se světlomety s čirou optikou dodává vozu výraz dynamiky a robustnosti. Přes elegantní linii celé karoserie se dostanete k půvabné stupňovité zádi liftbacku nebo naopak splývavé u verze Combi. Optimalizace tvarů karoserie přinesla nízký součinitel odporu vzduchu (Cx=0,3), který se příznivě podepisuje na spotřebě pohonných hmot. Pro vůz je standardně připravena široká paleta vnějších laků, včetně metalických barev, nebo litá kola v několika provedeních. Elegantní a kvalitní materiály jako v luxusním voze, avšak se zvláštním ohledem na odolnost a praktičnost. Tak by se dala charakterizovat Octavia uvnitř. Množství šikovných detailů a praktická výbava z ní dělají atraktivní vůz pro drobné podnikatele i pro rodiny s dětmi. Ať již je to přístrojová deska, volant, sedadla, palubní přístroje, či autorádia, celý mimořádně variabilní a prostorný interiér nese pečeť designérské školy Škoda. A to jsme ještě nezmínili mimořádný prostor pro zavazadla, který nabízejí obě karosářské varianty. Základní objem 528 litrů, resp. 548 u Combi, to by měl být víc než dostatek místa pro zboží nebo výbavu na dovolenou. Sklopením zadních sedadel u verze Combi získáte dokonce prostor neuvěřitelných 1512 litrů. Octavia-úspěch, který trvá
30.11.2008 | 13:09:39 | Reagovat
anonym
až na to že ten text je o Octavii druhé generace žáno...
28.11.2008 | 22:16:40 | Jerry Reagovat
Anonym to okopnul z reklamního prospektu - černočerný humor.:-))
28.11.2008 | 17:51:29 | Radek Reagovat
28. listopadu 2008 | 14:40 | Anonym
Ty vole, ty už to fakt nehul. Útulné prostředí pro celou posádku? Dyť na zadní sedačku se posadí pohodlně tak možná Roman Skamene. A ty další bláboly snad ani nemá cenu komentovat...
28.11.2008 | 17:45:11 | mrdám ti mámu Reagovat
Super recenzia. Pomerne malo najazdenych km 196 tis. Ved to je skoro nove auto. Najazdit 800 km a pisat recenziu je inteligentny krok. 790 z toho bola cesta z nemecka....
28.11.2008 | 14:51:25 | Reagovat
Nadčasový design, vyspělé technologie, velkorysý prostor pro posádku i zavazadla, skvělé jízdní vlastnosti, výborný poměr ceny a užitné hodnoty. Benefity, které dosud oslovily více než dva miliony zákazníků, Octavii právem řadí mezi nejúspěšnější modely značky Škoda.Dynamický a svěží design modelu Octavia je zárukou, že se vůz jen tak neokouká a zůstane dlouho atraktivní. To platí nejen pro verzi liftback se stupňovitou zádí, ale rovněž
i pro provedení Combi.
Karoserie se chlubí nízkým odporem vzduchu, který má příznivý vliv na provozní náklady
i na nízkou hlučnost uvnitř vozu.
Octavia není pouze o racionálních rozhodnutích, přidává k nim také velkou dávku pozitivních emocí a dynamičnosti. Elegantní, prostorný a účelně řešený interiér Octavie vytváří útulné prostředí
pro celou posádku. Přístrojová deska je přehledná a má na dotek velmi příjemný povrch.Všechny ovládací prvky přístrojové desky jsou velmi dobře ergonomicky uspořádány. Komfort dále zvyšuje i velké množství praktických
a promyšlených odkládacích prostor. Promyšlená skladba nabídky motorů pro modelovou řadu Octavia znamená, že i u nového modelu naleznete v nabídce pohonných jednotek benzinové motory s moderní technologií vstřikování i turbodiesely založené na systému vstřikování čerpadlo-tryska.
Spojení elegance s účelností a kvalitou – to jsou charakteristické prvky designu modelů Octavia!
28.11.2008 | 14:40:44 | Reagovat