Vymačkané silenbloky uložení příčného stabilizátoru přední nápravy.
Poškozené dorazy zadních tlumičů.
Přepálené pojistky palivového čerpadla.
Zatuhlý mechanismus stíračů.
Prasklé těsnění zátěžového regulátoru brzdného účinku zadní nápravy.
Praskání čelního skla v zimním období.
Opotřebované spodní čepy přední nápravy a spojovací tyče řízení.
Drobné závady elektroinstalace, např. vyhřívání vnějších zpětných zrcátek atd.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vzhledem k počtu najetých kilometrů mimořádně spolehlivý vůz. Úroveň dílenského zpracování vozu je na velmi vysoké úrovni. Interiéru z roku 1997 se sice dá pár drobností vytknout, ale funkčnost a přehlednost nepostrádá.
Motor 1.6 74 kW se projevil jako velmi příjemný a milý společník na dlouhých cestách. Je dostatečně pružný s příznivým průběhem točivého momentu a přitom mimořádně úsporný.
Vůz má při 193.000 km stále ještě původní tlumiče z prvovýroby a zatím nejeví známky nutnosti výměny.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia