Recenze Škoda Octavia I, RS
“Za ty peníze je to víc než dobré sportovněji naladěné auto.”

Autor recenze: MassAttack (21 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2002 Typ motoru:1.8T 132 kW Stav km při koupi:30 000 km Stav km nyní:60 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 12 l/100 km Vloženo: 12. 6. 2008

Hodnocení inzerátu: 19 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Auto již pár poruch mělo, ale vše zatím zanedbatelné, přesněji: "čep na předním kole, stabilizační tyčka", což není tak hrozné ...


Hodnocení a zkušenosti s autem

Jízdní vlastnosti: Již po několikáté propíraná nedotáčivost auta, nicméně octávka je spíš "býk" na dálnice než "gazela" do zatáček, což ve výsledku znamená, že například mladší bratříček Fabie RS se zkušeným řidičem se těžko v zatáčkách dohání, ale jen do té chvíle, než je někde delší rovinka. Tudíž před koupí auta bych na tohle dával velký důraz a rozhodně bych pro ne zas tak zkušené řidiče doporučoval octávii vybavenou ESP, protože v každé rychle projeté zatáčce budete jak se řiká lidově "honit prdel".

Co se týče brzd, tak vadnou až po poměrně delší době, ale rozhodně VADNOU. Párkrát ze 180 km/h na 80 km/h a brzdy jsou na svém maximu, ale rozhodně bych je nehodnotil jako špatné, spíše uspokojivé.

Podvozek, u toho žádná. Příjde mi akorát tuhý, auto hezky reaguje na Vaše požadavky, možná by se nemusel tolik naklánět do zatáček, ale vzhledem ke stáří auta zanedbatelný úkaz.
K řazení jen stručně: rychlé, přesné, akorát ta 6ka chybí :-( ale zase točit 3 rychlostní stupeň do 170 km/h, to je prostě paráda.
Exteriér: přední nárazník je opravdu nízko, ale urazit ho to už chce opravdu hodně talentu :-) Trochu mě sklamalo, že zadní nárazník je totožný s "obyčejnou" octávií (až na výřez pro výfuk), ale co, oktě to sluší i tak.

Interiér z mého úsudku radost pro oči, jednou jsem ho viděl, a zamiloval jsem se. Někomu se ta strohost barev líbit třeba nemusí, to je na každém. Tu kombinaci voňavé kůže a bílé látky prostě miluju. Volant nádherně sedne do ruky, řadící páka taktéž, jedině bych jí vytkl, že je na můj vkus až příliš dlouhá.

No a teď to asi nejhorší co na Oktávii RS je, a to spotřeba. Ať si píše kdo chce co chce, já jezdim s oktou průměrně 11-12, a nechápu jak s ní někdo může jezdit pod 9 l/100km den co den. Motor je laděný na sportovní jízdu, už od prvního nastartování cítíte jak chce "šlapat na krk" a ten syrový zvuk motoru k tomu jen přispívá. Tudíž dusit Oktu za cenu nižší spotřeby mi příjde jako "trápení" :-).

Suma sumárum bych octávii rozhodně neměnil s nikým za nic v její cenové kategorii, pokud hledáte "velmi" rychlého běžce na dlouhé tratě, spolehlivého, poddajného a v dané třídě luxusního, Octa je jasná volba :-)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 19


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia

Vložit komentář

já jsem si nedávno koupil jedno auto přemýšlel jsem denně do práce tam 28 km a 28 zpátky občas jedu na dálnici když jedeme s přítelkyní navštívit její rodiče z jižních čech do ostravy. Tak co to bude a vyhrála to honda accord 3.0 válec coupe r.v. 98 147 kw spokojenost co se týká škody až bude dělatv víceprvkové lechoběžníkové nápravy se stabilizační tyčí jak říká na spórtovní octávky prosím ale sportovní octávky to nejsou za sport podvozek považuju prelude nxx nebo s 2000 hondy

31.01.2012 | 21:34:18 | jiri  | 92.62.224.* Reagovat

RE: Dufam, ze dobre zarabas, davat kazdy den cca 500-800 czk na cestu iba do roboty...

....neviem, neviem.

09.01.2013 | 09:46:44 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

Spotřeba

Co se týká spotřeby, souhlasím naprosto s autorem. Když čtu ty bláboly, jak to někomu údajně žere po městě 7,5l , tak mám dojem, že dotyčný s tímto autem nikdy nejel.

17.12.2010 | 20:13:04 | Gustáv Husák Reagovat

vti

lidi. prosimvas, kdyz uz mate internet, tak se podivejte na parametry 1.6 a 1.8vti a nezikejte neco co sami nevite a jen ste o tom nekde slyseli. Sam sem majitelem 1.8vti a ma to 124kw a pokud vim tak orientacni prevod na HP (kone) je krat 1.3

ono prevod na PS vyjde o neco vic ale nejsou to kone.

a k tomu oleji, auto mam uz nejaky patek :) a nesetrim ho a casto vyuzivam vami zmineny Vtec krety se otvira pri 6000ot/min a olej mi to zere max 1l na 11000km, kdy ho menim. Takze radsi si overte akta nez tu laborovat nad vymyslenyma vykonama a spotrebama oleje. Olej zere auto tak jak se k motoru chova majitel

31.08.2010 | 21:39:04 |  Reagovat

RE: vti

A pokd vim ja tak orientacni prevod neni 1.3 ale 1.4 mymochodem Hondu mam taky sice civic type R ale muzu rict ze octavu zaslape

09.01.2013 | 08:11:53 | Kenny  | 193.17.251.* Reagovat

RE: vti

A proč si ještě nepřídáš, převod 1.6 stejně jak na míle že jo, bo koňská síla je pro amíky a anglány a my zaostalci z rakouskouherska tu převádíme všechno na jednotky pro spotřebiče. :D
Dávejte si bacha HP a PS je to samý, to je teda neznalost jazyka a přitom tu sousedíme s Němci i s Rakušáky a s němcama se budete bavit jak, po anglicku že, aspoň že těm Slovákům rozumíte co, ale s Poláky už je to těžší že jo. Co teprv maďaři no jo, někteří nevytáhli paty ani 50km za hranicema a když už tak s průvodcem na zájezdu a hezky za ručičku voe. :D

10.01.2013 | 07:01:23 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

Spotřeba

Jinak k té spotřebě, dá se jezdit i za 20L, ale není problém jezdit pod 7. Ale to už je věc majitele, jakou má momentální náladu. Já jezdím po městě za 9,5, při průměru 80km/h 7L a při trošku přišlápnutí kolem 11L.
Podle mě je to hodně úsporné auto.

05.07.2010 | 11:19:17 |  Reagovat

Octa

Tak já ji mám necelý rok a moje zkušenosti jsou asi takové: je to rychlé auto, na dálnice a nehrbolaté silnice jak dělané. Jezdím po okreskách i přes 200, ale jak je to hrbolatý, tak se auto stává neklidným.Do zatáček nedotáčivé, měkké, ale je to subjektivní, bo tam mám ještě origo tlumiče i pružiny. Najeto 100000km.Motor svižný, ale až od cca 2300ot/min. CHtělo by to posadit trošku níž, tak kolem 1800ot. Komfort jízdy přiměřený, sice už toho spoustu hrká, ale dá se....Vzadu málo místa, vpředu je to OK, kufr paráda.

05.07.2010 | 11:13:46 | monak Reagovat

RS-aci

zdravicko chlapci. preco sa tu hadate do akej triedy patri octavia RS??? chcem si kupit RS-ko a dufal som ze sa tu o nom dozviem nieco. nepotrebujem vediet ze ci je honda lepsia ako mitsu alebo nejake kachle s napisom TDI. naco miesat naftu s benzinom, turbo s atmosferou a este k tomu variabilne casovanie vaciek. to ze je RS viac sprinter ako slalomar vie uz aj moja suseda... ale rad by som to pocul od niekoho co RS-ko ma, jazdi ho a vie s nim jazdit... mam 20 rocneho rapida v spickovom stave a ak to ereso bude jazdit aspon trochu lepsie v zakrutach ako moj rapidik, tak sa na neho velmi tesim... taktiez sa tesim na normalne reakcie a rad pokecam. dufam ze sa tu ohradi zas nejaky zastanca surovych ropnych produktov zahaleny v dyme farby nocenej oblohy a bude sa byt do prs, ze dechtak je to naj.... /Skoda FABIE RS s dieselom - politika VW group/ fakt by som chcel nieco pocut o RS-ke a nie merat si to tu a zaradovat do kategorii, bud sa ti to paci alebo nie..... meraj a zaraduj si do kategorii na zachode.... s pozdravom

03.10.2008 | 11:16:37 | punek Reagovat

Civic 1999 1,8 vti

Mam Hondu Civic 1,8 vti r.v.1999,mam vykon 124kW pri 7600 ot./min. papirove,kroutak 190Nm ktery od 2100-8500 otacek neklesa pod 90% sveho maxima.Nevim,ale ja jsem spis pro Hondu nez pro Oktavku.VTEC zapina od 6000 ot/min a pokracuje az do 8500.Pri tom ma kratke kvalty: 2ka jde do 110,3ka do 155, 4ka do 200 a 5ka do xxxkm/hod.Je to neskutecne pruzne auto a pri tom se s nim da jet za 7-8 l/100km.Kdyz nechci,nedam sanci zapnout Vtec,tocim jen do 5500 a nejsem uvezneny turbem,kde spotrebu prilis neovlivnim,kdyz turbo zacne foukat uz od 2000 ot/min.S Hondou dokud nechci,jedu klidne,ale jedine podrazeni o stupen dolu a ozve se neskutecny koncert z motoru a zatah je fakt neskutecny.

30.06.2008 | 08:44:49 | Neo Reagovat

pitrs: neradim chladnou hlavu noumo, nauč se číst :D to že je to "nižší" střední třída je mi víš kde, a o tom že okta je spíš na dálnici než do zatáček, to je o tom, že si jí asi neřídil :P

"O2 RS je zdochlina... " - souhlas, na to že má 200 koní (benzín), tak to zas tak nejede.

20.06.2008 | 08:16:23 | omg :) Reagovat

O2 - najväčšia vo svojej triede ?

Každá automobilka sa snaží nejako úpútať a často sú slogany a reklamy viac ako zavádzajúce.
Vrcholom však je slogan Škody: "Octávia - najväčšia vo svojej triede."
Všeobecne sa považuje za základným ukazovateľom priestrannosti auta rázvor. Nepodarilo sa mi však nájsť na trhu auto nižšej strednej triedy s menším rázvorom ako má Oktávia.
Chváliť sa niečím v čom auto absolútne nevyniká je trochu mimo zdravého rozumu. Ale asi takým "úderným" slognom chce Škoda prekryť svoju slabinu - určite to vychádze lacnejšia ako konštrukcia auta s väčším rázvorom.
A radenie O2 medzi strednú triedu je už skôr práca pre psychiatra.

19.06.2008 | 16:41:44 | Dušan Mihálik Reagovat

O2 RS je zdochlina...

19.06.2008 | 07:43:29 |  Reagovat

Ahojte, nechcem zapárať, ale v jednej recenzií som sa dočítal a bohužial je to pravda : Těžko říci, čím tento vůz nižší střední třídy s cenou střední třídy a vnitřním prostorem kompaktu svým majitelům tak učaroval
Toľko okolo toho, kam to auto proste patrí.

17.06.2008 | 21:54:07 |  Reagovat

2 omg

Pokud me doporucujes chladnou hlavu, tak se tim prosim rid predevsim sam... Reagoval jsem jen na tvrzeni autora recenze, ze Oktavka je spis auto na dalnici - neni z nize uvedenych duvodu, auto na dalnici by melo mit uplne jine parametry.

A pokud Oktavku radis do stredni tridy, prozrazujes na sebe, kolik toho o autech vis...

17.06.2008 | 15:24:36 | Pitrs Reagovat

nizsia stredna trieda

17.06.2008 | 14:19:51 |  Reagovat

2Pitrs: tak ty si hustej týpek, zkus přemejšlet chvíli hlavou než plácneš nesmysl, nemluví se tu o limuzínách ale o autě střední třídy, CHAPES to vůbec?

17.06.2008 | 14:17:36 | omg Reagovat

Byk na dalnici...

To je hodne nadnesene tvrzeni, pokud je rec o Octavce. Na dalnici je neklidna, uvnitr neskutecne hlucna, nepohodlna, stisnena (vzadu).

Jako typicke dalnicni auto bych videl limuzinu se 6-8 valci, velkym rozvorem, vyborne odhlucnenou, s dostatkem mista pro vsechny pasazery, alespon 2 ale lepe 4 zonovou klimou atd.

16.06.2008 | 16:15:42 | Pitrs Reagovat

lakinooo

No ano, připojí se třetí vahadlo, které je ale poháněno jinou vačkou. Všechny vahadla se propojí hydraulickým pístkem ovladaným solenoidem, takže je vlastně pohání ta sportovní vačka, protože ostatní dvě mají menší zdvih a jiný tvar a úhly. Ale to jsou detaily, řeč tu byla o Oktavii RS a podle toho, na co ji chce používat majitel, tak si myslím, že mu udělá dobrou službu. Díky charakteristice turbomotoru pěkně jede i při klidném stylu a i když píše jak na to rád šlápne a že si o to ten motor sám říká, určitě nechce jezdit pořád s nohou na podlaze, hlavě delší tratě. Přeju rovné cesty bez nehod.
Jinak Honda je super a o kvalitě jejich benzínových motorů se netřeba rozepisovat. Já osobně bych jí dal přednost, ale to záleží na každém, co od auta chce. Proto se jich dělá tolik typů. Jen škoda, že globalizace pomalu rozdíly smazává a tak díky za každé vyjímečné auto, co vybočuje z řady.

15.06.2008 | 13:21:49 | shark Reagovat

shark

Ono v skutocnosti nepride k slovu uplne ina vacka. ono sa len hydraulicky pripoji 3 vahadlo, ktore sposobi vacsi zdvyh a dobu otvorenia ventilu....

15.06.2008 | 09:28:18 | lakinooo Reagovat

lakinooo

No samo, že klesá. Jenže já myslel celkové úpravy motoru: Změna kompresního poměru, sání, výfuku, vačky, elektroniky atd. Jde tu o to, že z malého motoru můžeš taky dostat vysoký výkon, ale jen ve vysokých otáčkách a na úkor krouťáku dole, takový sportovní motor musí mít i vyšší otáčky volnoběhu, aby se nedusil. Zmiňovaná Honda dosahuje těch výkonů a zároveň je použitelná v běžných otáčkách hlavně díky proměnnému časování a zdvihu ventilů, tak kolem pěti tísíc příjde ke slovu úplně jiná vačka, s jejímž časováním bys ani nenastartoval.

15.06.2008 | 08:08:30 | shark Reagovat

shark

Bud si isty ze len otackamy vykon motora nevyzenies. Skus sa pozriet na krivku priebehu vykonu. Za urcitou hranicou, cca 1000 ot pred obmedzovacom vykon klesa.....

14.06.2008 | 16:40:49 | lakinooo Reagovat

nstar

ty si dobry debil....

14.06.2008 | 16:37:23 |  Reagovat

vysrat celu hondu to je jasne japoncici su tu so svojimi hondami a micubishi a inymi kosackami ta octa je krasna musi to byt prijemne zvezenie

14.06.2008 | 15:55:10 | nstar Reagovat

Spotřeba, výkon

No to Tdi žere taky olej, dokonce k novému autu dostaneš od prodejca flašku oleja na dolití. Jinak každý motor, když mu budete šlapat na krk si něco vezme, některý víc některý míň. A co se týká výkonu, to je relativní. Třeba kitová felicie měla 1.3 ohv 110kw při 7 500ot/min a 155Nm při 5 750ot/min. Ten samý motor převrtaný a se změněným zdvihem na 1.5 125kw a 170Nm při těch samých otáčkách. A 1.6 to z 55kw dotáhla až na 130kw při 8 000ot/min a 180Nm při 6 000ot/min. Tím nechci říct, že by ty motory byly lepší, než 1.8T nebo Vti, jen to, že otáčkama jde vyhnat výkon u každého motoru, je to jen otázka spotřeby, životnosti a toho, že průběh krouťáku bude podstatně výš. Výhoda turba nebo kompresoru je ta, že i výkonný motor pěkně táhne od spoda. Záleží jen na majiteli co preferuje a jak chce s autem jezdit. Jinak spotřeba v recenzi se mi zdá nízká vzhledem k popisovanému stylu jízdy. Přeju hodně km bez nehod ať jezdíte čím chcete.

14.06.2008 | 08:32:05 | shark Reagovat

Nechápem, z akého titulu tu riešite spotrebu oleja. Čo je to za blbosť? Pokiaľ je to výrobcom predpísaná spotreba, tak o čo ide? Veď sa tu nebavíme o vydúchanom motore s piestnými krúžkami v prde.. alebo o zlých guferách na ventiloch. A keď je niekomu moc, raz za čas zdvihnúť kapotu a skontrolovať hladinu, prípadne doliať olej, nech si nekupuje vysokootáčkovú Hondu, ale 1,9 TDi a točí max. 4000 rpm.

14.06.2008 | 05:59:01 | Svoro Reagovat

Pri uplne beznom zaobchadzani sa da RS kou odjazdit 15000km bez akehokolvek dolievania oleja !! S tym ze z max.na ukazovateli padne na min. To je rozdiel mozno par deci. Ked auto obcas vytocite na hranicu cervenych otacok a ste trocha sportovejsi vodic tak treba ratat so spotrebou oleja okolo 1 liter na 15000km,mozna o trocha viac. V mojom pripade to je asi 1.5 litra oleja za 8000km. Ja ovsem davam motorom zabrat,samozrejme ale vzdy az po setrnom zohriati. Menim olej po 8tis.km tak preto taky udaj. Myslim ze ta spotreba oleja je v 1.8T vseobecne celkom v pohode. Su aj horsie pripady.

14.06.2008 | 01:57:36 | Roman Reagovat

Zadek

Věř tomu, že vážně nejsem absolvent pomocné školy...

13.06.2008 | 23:45:41 | policeman Reagovat

Radek

Ked uz mam rozumovat, ono kazde auto zere olej, aj to co nie je dusene na maximum, len niektore takmer nepoznatelne a niektore 1L na 1000km. Pre mna osobne je prijatelna hranica 1L na 10000km. Chcem sa spytat majitela RS, ako je na tom RS prave so spotrebou oleja. Inak okrem podvozku je myslim RS super rychle auticko, skoda ze vzadu este nema O1 RS multilink.

13.06.2008 | 21:50:55 | olso Reagovat

Inak Hondu Civic 1,8 VTi som nahodil len ako reakciu na posledny odstavec recenzie.....

13.06.2008 | 20:49:42 | lakinooo Reagovat

spotřeba oleje

Olej žere každý motor, který dusíš na maximum, je to normální jev. Olej žere i Octavia RS, když ji budeš jezdit stále nadoraz, nikoli jen občasné vytočení. Pokud si chcete něco přečíst o vysoké spotřebě oleje z výroby, doporučuji si něco přečíst o motorech Alfa Romeo T.S. a potom rozumovat.

13.06.2008 | 20:02:27 | Radek Reagovat

lakinooo

Povedal mi to majitel Integri Type-R, ze 1l oleja na 3000km a vraj Civic Type-R min. generacie je na tom podobne. Neviem, cital som aj v nejakych clankoch (myslim v SPEEDe), ze Integra olej papka, dokonca 1l na 1000km, to sa mi zda prehnane, ale nemam dovod majitelovi neverit 1L na 3000km. Mal najazdenych okolo 98000km, bol na nu patricne hrdy a urcite by ju za RS nevymenil...

13.06.2008 | 19:49:28 | olso Reagovat

olso

1 liter na 3000 km??? Tazko. To by ti kazdych 15000 km stacilo menit olejovy filter... Kde si prisiel na tuto mudrost? A videl som uz par sprintov medzi O RS a Civicom a bola par aut pozadu.....

13.06.2008 | 16:46:02 | lakinooo Reagovat

Spotreba oleja honda

Honda, super vykon, ale aj super spotreba oleja, tak 1l na 3000km. Aku ma RS spotrebu oleja?

13.06.2008 | 15:37:47 | olso Reagovat

Srovnávat kroutící moment turbomotoru a atmosférickýho, může jen absolvent pomocné školy. Čili motor Honda je daleko lepší něž motor VW. Ten samý výkon bez turba, navíc motor s proměnným časováním ventilů opět ožívá kolem 5.000ot, kdežto 1.8T už pomalu končí. Není to špatný motor, to ne, ale do sportovního auta, což má RS být (už skrz název) patří prostě jiný. Auto jako celek není špatné, ovšem na Hondu prostě nemá.

13.06.2008 | 14:55:51 | Radek Reagovat

RE:

to není o otáčkách ani jestli to je s turbem nebo ne, k čemu ti bude honďácká 1.6 VTi se 100 koňmi na litr když protivník bude mít např 3.5L kterej má 300koňí (viz. BMW 135i), je pěkný že máš sto koní na tunu (to seš velkej king), jenže tomu báwu je to jedno, stejně to VTíčko naseká ... proto sou to kraviny řešit jestli to je s turbem nebo kolik to má otáček a pod, SILNĚJŠÍ VYHRÁVÁ (beru auta s podobnou váhu,jinak by to bylo to samý srovnávat 75końovou motorku proti kamionu kterej má 500 koní ...

07.01.2012 | 18:15:07 | Rob45  | 90.181.142.* Reagovat

2policeman nesouhlasim že by stácela dech, turbo zabírá od 1950 - 5500 otáček s kroutákem tuším 270 konstant. a i pak jede směle dál až do těch 7000, přeřazením za 1 strácíš čas 2 potenciál benzínového motoru

13.06.2008 | 14:33:08 |  Reagovat

Audi TT

Argumentem pro RS je to, že stejný motor byl donedávna i v Audi TT, kde byl na výběr ve 3 variantách 110, 132 nebo 165kW.

13.06.2008 | 14:32:49 | policeman Reagovat

Vti

1.6 Vti z roku 92 měla 116 kW, 1.8 Vti do roku 97 měla 124kW. Ty novější mohly mít víc kW, ale byly o dost těžší. S RS jsem několikrát jel a oproti 1.6Vti se mi zdá pružnější. Navíc krouťák u 1.6 Vti je asi 150Nm někde u 6.000ot., což RS má možná 260 (odhadem) mezi 2 a 3.000ot./min, a pod 200 neklesá od 1.500 až asi do 5.000,-. Faktem je, že RS nemá smysl točit nad 5.700, to už jakoby ztrácí dech.

13.06.2008 | 14:26:59 | policeman Reagovat

to policeman

len malé info,lakinooo má pravdu,do textu totiž hodil 1,8 Vti a nie 1,6 Vti čo je rozdiel...1,6 mala cca 166 koní a 1,8 178 ak sa nemýlim.Inak pocitovo je Oktávka pružnejšia,lebo tam fúka turbo,ale na šprinte proti 1,8 Vti by som už asi vsadil na Hondu...

13.06.2008 | 14:00:31 | kakafko Reagovat

btw k té spotřebě 11-12 litrů sportovní jízdou bych viděl bledě, sportovní jízdou to u ogyny skočí tak na 15-17

13.06.2008 | 13:50:33 | cellmass Reagovat

nj benzín ... civic zase točí cca 8-9 tis. otáček ? to bude taky rachot.

13.06.2008 | 13:48:26 | massattack Reagovat

170km/h na 3. je normální

Jestli je to pětikvalt, tak 180 na trojku dá. Auta s větším objemem nebo s turbomotorem mívají dlouhé zpřevodování. I když bavíme se spíš o tachometrových 180.

13.06.2008 | 13:40:51 | policeman Reagovat

roman: točí do 7mi, 3ka de možná krapet přes 170kmh, brzdy vadnou - lepší to už sme zase asi na trochu jinejch penězích ... zase dle prostředků že :-D kdyby mi spotřeba 11-12 vadila, nekoupil bych to, čuza

13.06.2008 | 13:38:26 | massattack Reagovat

124kW

A civic 1.8 měl snad 124 kW a ne 132. A ten motor musíš točit jak blázen.

13.06.2008 | 13:36:47 | policeman Reagovat

1.8VTi

Chceš říct, že Honda s motorem 1.8 jede líp než Octavia RS? Ani náhodou! Možná že Integra jede podobně, i když maximálku má určitě nižší.

13.06.2008 | 13:35:01 | policeman Reagovat

RE: 1.8VTi

postav integru vedle octávky na okruh a budeš se dívat na zadek

31.01.2012 | 21:38:34 | jirka  | 92.62.224.* Reagovat

11-12 litrov? Na skodovku? Napr Honda Civic 1,8 VTi ma tiez 180 koni, lepsiu dynamiku, lepsie zrychlenie ovela lepsie brzdy ktore nevadnu, samosvor. Dokonca nema turbo. Pri poriadnom nahanani zozerie 10 litrov.... A je to auto a nie Skodovka....

13.06.2008 | 13:13:01 | lakinooo Reagovat

Preco sa vam zda byt spotreba 11-12 litrov na sto km vela ked jazdite sportovo? To snad srandujete. Ked 180 konovy benzin s turbom v dost tazkom aute jazdi za 11-12 litrov je to vynikajuci udaj. RS-kou som coto najazdil a na tych 170 km/h na 3-ke nieje vobec nic divne. Neviem ci to dokonca nieje o kuscik viac,mam ovsem na mysli az po obmedzovac a nie po zaciatok cervenych otacok. Tento motor je v globale na svoj vykon velmi usporny. Brzdy maju naopak vyborny ucinok, mierne vednutie tam je ale az na hranici kde by ine mozno ani nefungovali. Ale keby niekto chcel je najmenej ich vymenit za kvalitnejsie. Podvzok je bohuzial obrovskou slabinou tohto auta,aspon pre mna bol. S prevodovky som teda nadseny tiez nebol,zbytocne dlha paka a mohla by byt aj presnejsia.

13.06.2008 | 13:04:12 | Roman Reagovat

Sportove auto bez brzd.... Super.

13.06.2008 | 08:19:06 | lakinooo Reagovat

Trojku do stosedmdesáti? Paráda. Už se těším, až se toho někdo chytne........ Přeju mnoho šťastných km bez nehod.

13.06.2008 | 07:41:53 | Petr Reagovat

super

ooo.....mal som moznost vzskusat rs/ku je to super auto az na tu spotrebu ale kazdz spas nieco stoji konecne pravdiva recenzia ... prajem dobre brzdy majitelom rs.ky

12.06.2008 | 23:04:57 | brokro Reagovat