Recenze Škoda Octavia II
“Za ty peníze moc špatný kup.”

Autor recenze: Trenér (35 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:2.0 TDI Stav km při koupi:13 km Stav km nyní:15 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 5 měsíců Průměrná spotřeba: 6,8 l/100 km Vloženo: 15. 6. 2006

Hodnocení inzerátu: 6 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.8

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: VW Vemto

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Při cca 9000 km, jsem zjistil úbytek chladící kapaliny, byla provedena tlaková zkouška a závada byla odstraněna.

Při 15 000 km, lidově řečeno "odešlo" turbo, tím i katalyzátor a navíc bylo zjištěno, že se ve 3. válci ohla ojnice.


Hodnocení a zkušenosti s autem

S jízdními vlastnostmi a komfortem jsem spokojen. Vlastím variantu Elegance, kterou jsem si ještě nadstandartně vylepšil. Vzhledově auto vypadá také velmi dobře, provedl jsem lehký tunning. Zničila mě však kvalita motoru. Vůz je již 4 týdny v opravě a nevím, kdy se opět svezu. Značkový servis čeká na vyjádření z M. Boleslavi jak závadu řešit. Poměr kvalita/cena velmi špatný.

Ze svého pohledu zento vůz nemůžu doporučit.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 6


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia

Vložit komentář

Zničit nezničitelné?

Jsem překvapen, co všechno jde zničit. Octávky používáme ve firmě, mám Octávku i soukromě.Pravda je, že se do firemních se leje 1 l oleje na 10 000 km, ale jinak jsou nezničitelné. V soukromé nedolejvám žádný olej a spotřeba je tak o cc 0,8 l nafty menší. Vše záleží, jak se kdo k autu chová od začátku.

Pepík

15.12.2010 | 06:38:29 | ji99 Reagovat

To už asi záleží na lidech...

30.08.2010 | 20:42:52 |  Reagovat

Super, len by to chcelo asi viac reciek, treba to dať do povedomia...

30.08.2010 | 19:11:53 | Matúš Reagovat

kus od kusu

bohuzel jsi narazil asi na spatnej kus.. Oktavia 2 je velice spolehlivy konfortni a hezky auto, máme uz 3ti oktavku 2 a s zadnou nikdy nebyl problem... smula no xd

19.03.2010 | 15:45:08 | patche Reagovat

Že narazíte na vadný kousek se může stát u každé značky...

12.11.2009 | 09:50:00 | Petr Reagovat

Zlatá Oktávka!!

Měl jsem Renaulta Scénica ll 1.9 dci r.v.2005,poté co jsem si zvykl že po zamčení musím pro sichr celé auto obejít protože každou chvilku nepracoval nějakej motorek serva,že jsem 2x měnil motorek ostřikovače,že jsem na dovolené v Chorvatsku zabouchl kufr a už jsem ho neotevřel(oprava v Renaultu v Omiši 602 kuna),že se mě za jízdy najednou napůl otevřelo zadní okénko a musel jse,m za 5 500,- kč nechat vyměnit celý mechanismus v servisu,že mě na 40 000 km odešel EGR ventil,oprava 11 700,-kč,že najednou začal motor na volnoběh točit na 2 500 až 3000 otáček protože altík dával signál říd.jednotce že je podpětí,oprava výměným způsobem 11 700,- kč,ale když jsem ho chcípl a už nenastartoval ačko.li točil a nádrž byla plná a přesto jsem musel natahat balonkem naftu aby chytl a v servisu krčily rameny že prý se to stává,prodal jsem ten střep a koupil Oktávku ll 1.6 mpi a je to naprosto skvělej a hlavně SPOLEHLIVEJ mazlíček

11.08.2009 | 19:32:03 | mira Reagovat

By som ra vedel, kto by zene kupoval octaviu 1,8 TSI. Mozno v tvojich snoch...

30.03.2008 | 17:11:29 |  Reagovat

RE:

já ji mám, že na ji ještě neřídila :D

16.06.2013 | 01:29:15 | STDR  | 89.103.206.* Reagovat

Pre anonyma s 1,8 TSI. Skus napr Honda Civic 1,8 VTi tiez 118 kW. Objem je rovnaky, ale nema preplnovanie. Spotreba nizsia, zrychlenie lepsie. Ako je to mozne, ze Japonci to dokazu bez turba???? Zazrak....

30.03.2008 | 17:07:28 |  Reagovat

RE:

člověče, mícháš hrušky s jablkama. měl jsem oba motory, teda oktu ještě mám. honda je vysokotáčkovej motor, max výkon v 7800, ale max. N.m. je skoro v 6000 a je nižší než koně... tedy je toho dosaženy vysokootáčkovýcm chrakterem. logycky je spotřeba při max zatížení vyšší a zase v nižším zatížení je nižší. ovšem ta Honda do 3500, než se přepne vačka s časováním ventilů, moc nejdene, kvůli tomu má krátké převody a to nepomáhá spotřebě obecně. 1,8TSI má absolutně odlišný chrakter, max. N.m. již v 1500ot a max výkon před 6000, tedy táhne od spodu jako ďas! A má o skoro 100N.m. více, za to mlůže právě turbo. tehle motor je jeden z nejlepších 4 válů co jsem řídil. je to dělo co jezdí za 8 litrů, tichý, bez vybrací, jediný co cvaká je přímé vstřikování. Octavka má o skoro 300kg více a tak má zrychlení o 0,9 s pomalejší, max V je ale 234 a to Honda nedá. Okta nemá být primárně rychlá, ale vákonnná v nižších otáčkách a tiše táhnout kdykoli a to umí, takže co to meleš, když si nejel ani jením, já obě vlastnil... Hondu 2 roky a octu mám necelý rok. čus...

16.06.2013 | 01:25:05 | STDR  | 89.103.206.* Reagovat

RE:

Tak zaprvé motor od Hondy o kterém mluvíte je B16A2 tedy obsah 1600 ccm!
Přepínání vaččky (potažmo sepnutí V-tecu) je standardně nastaveno na 5600rpm! A opravdu srovnáváte nesrovnatelné... ) "malou" atmosféru s větším turbomotorem..... za mě bych vždycky šel do atmosféry!! (např. B16B (Type R) má při stejném obsahu 185 koní a to bez TURBA! A životnost je s turbomotorem nesrovnatelná -> navíc u tohoto motoru v rámci prodloužení životnosti byl použit blok z legendárního B18 z Integry). Doufám, že mě teď všichni neukamenumjete...., ale kdo jel v Hondě, tak ví, že to auto má oproti oktavce obrovskou duši a sportovně/závodní charakter! A navíc jich denně nepotkáte na silnicích "milión"... proto je má volba jednoznačná a zcela jasná.

25.02.2015 | 13:55:33 | Tomáš Jedno  | 193.150.24.* Reagovat

Uz Vam drbe s tymi oktavkami??? Ved je to skurvena picovina z koncernu VW. Cele VW stoji za picu.

21.03.2008 | 19:27:14 | lakinooo Reagovat

kolem komína

Přídávám se k normálním lidem a vím jistě že octavii použít jenom na ježdění kolem komína,protože celý slavný koncern nemá ani jediný automobil který by měl volant uprostřed sedačky.Se podívejte vy chudáci na ty svoje žebráky,se divíte že vás z delší jízdy bolí záda.Nedivte se když sedíte nakřivo.

23.01.2013 | 23:40:13 | Roman  | 85.207.91.* Reagovat

Tomuhle výtvoru chorého mozku vy říkáte recenze? www.renault-nazory.cz mě odradil od koupí vozu této značky, ale pochopitelně to nemusí být pravidlo. Kamarád má nového Espace a říkal, že ho někdy ty poruchy už serou. Na druhou stranu to zase špatná auta určitě nejsou. Osobně mám O2 a jsem spokojenej. Nyní budu kupovat ještě pro manželku novinku 1,8 TSI už jsem v tom jel a neznám lepší motor obdobného obsahu.

03.01.2008 | 16:18:56 | ANONYM Reagovat

Octavia II

Od září mám Renault gradetour II , co se motoru a pohodlí týče namám výhrady. Měl jsem si ho koupit místo Škody a po delší cestě by se stejně dobře vyspupovalo jako teď. Možná zapřísáhlí škodovkáři ohrnují nos a nedají na schrot techniku od VW dopustit, ale vše je každého věc čím se dopravuje a za jakých podmínek. Já své zkušenosti mám. Přeji všem štěstí při výběru.

03.01.2008 | 16:03:36 | Kobyla Reagovat

Nemám problém

No koukal jsem na vaše diskuse a neříkám nic o tom, že je BW lepší nebo horší, jak už tu bylo, je ve stejné výbavě rozdíl zhruba půl mega takže asi bude ten rozdíl někde znát. Já osobně si na auto nemůžu stěžovat. Nši mají Audi A4 avant a když to srovnám s tou octávkou, tak mě to příjde hodně podobné vozítko. Audi mi příjde trochu tvrdší. Jinak poruchy žádné nezaznamenávám nalítal jsem 102 000 km a zatím nic. Co se luxusu týče, mám ho v eleganci se vším v plné krom koženého packetu a můžu říct, že se mi interiér octávy vs.audi líbí více u škody. Audi je na mě moc kosmické.

28.12.2007 | 14:45:28 | Zrcadlení Reagovat

Octavia II

Vlastnil jsem také Octavii II rok výroby 2006 a protože vím, jak poruchové jsou TDI, zakoupil jsem 1.6 MPI. Motor není zázrak tachniky. Je hlučný a řidič má pocit , že má na víc,ale jinak dobrý. Průměrná spotřeba 7,7 l/100 km, olej není potřeba dolévat. Ramínka stíračů občas nedokonala cyklus, sedáky průměrné, zbytečně široký stř. panel a při delší cestě bych ho nejraději vyhodil. Měl jsem béžový intariér, no katastrofa při dešti se tvoří fleky, brzdy jsou na tak těžké auto slabé. Zavírání kufru vyžaduje dost síly. Cena mého auta i s příplatky 550000.-Kč. Dnes vím jak vyhozené peníze to byly. Auto už je v autonebičku, povedlo se mi ho těžce vyválet a protože má pevný skelet, nic se mi nestalo.

14.12.2007 | 18:50:06 | Kobyla Reagovat

Š 2,0 TDI

Mám Š 2,0 TDI od července 2004, tedy v podstatě jednu z prvních, najeto 92.000 km. Při čtení předhozích řádek s nestačím divit. Jezdím na pravidelné prohlídky po 30,000 km, mezi výměnami doliji asi 1 l oleje a závady byly pouze "dětské nemoci", které servis odstranil v rámci záruky, až na tempomat, který občas fixluje. Spotřeba do 5,5 l/100km. Je to moje 4 škodovka - 120 LS, Felicie 1,3 50kW, Octavia 1,9 TDI - a z mého pohledu nemá téměř chybu. Měl jsem možnost porovnat 1,9 TDI se 7 konkurenčními značkami stejné třídy a vím tedy o čem mluvím.

17.09.2007 | 13:16:46 | Martin Reagovat

Octavia II 2.0 TDI

Mam octavii koupenou na prelomu roku 2006-2007.Verze elegance s aut.prevodovkou DSG.Zatim najeto 26 000 km.
Zatim bez poruch(pouze mi kuna prekousala hadicku k turbu).Pocitac mi hlasi servis za 2100 km(vychazito cca na 28 200).Do auta jsem dolil jiz 3,5 litru oleje.S jizdnimi vlastnosti a komfortem jsem spokojen.

31.05.2007 | 17:59:21 | Honza Reagovat

je perfektni,j aky pako ji muze

08.03.2007 | 13:39:36 |  Reagovat

Octavia II 2.0 TDI

Mam octavii koupenou na prelomu roku 2006-2007.Najeto již 10 000 km zatim bez poruchy.S kvalitou a vykonem(103 kw) jsem velmi spokojen.

14.02.2007 | 14:25:22 |  Reagovat

tak mě odešlo turbo ,,až,, po 30tis týden před dovolenou

08.02.2007 | 19:09:40 |  Reagovat

Octavia 2.0 TDI combi

Vůz zakoupen v květnu 2005, do dnešního dne najeto 20 000km. CCA po 3000km odešlo dopravní čerpadlo nafty. Docházelo k vybití autobaterie pokud se s vozidlem nevyjelo do 7-mi dnů. Spotřeba oleje 1l/15000km. Velmi hlučné klapání stěračů v koncových úvratích. Občas nelze zařadit 4ku a 5ku, musí se nadvakrát-vyšlápnout spojku. Po převzetí (koupi)zjištěno doma neslícování kapoty s blatníkem-reklamace. Oproti Octavii z r.2000, 1,9TDI kde po dobu 5-ti let se nevyskytla ani 1 závada musím hodnotit kvalitu nového vozu jako horší. Dojem odfušovaná montáž.

27.11.2006 | 18:32:54 | pečuji o vůz, žádná brzda-plyn Reagovat

prblé my motorů tdi

pracuji v servisu škoda a z vlastní zkušenosti vím , že s motory tdi na oct 2 jsou problémy , konkrétně na 1,9 tdi 77kw dosti často odchází turbo . Dojde k jeho totální destukci vlivem prasknutí hřidelky na které jsou nalisovéné lopatky dmychadla . Jasná konstruční chyba- průměr hřídele je poddimenovaný a výrobce f.Garret ještě k tomu přesunula výrobu do Rumunska problémy s kvalitou výroby . Pří závadě okamžitě zastavit - ozve se rána , motor nemá výkon, z výfuku se valý černý kouř .Při opravě trvat i na výměně turboccolleru -jsou v něm z kovové zbytky z turba - a na katalyzátoru - v něm je pro změnu olej z motoru . Pokud je vůz po záruce trvejte na vyřízení tzv. kulance máte na ní nárok . Bohužel se objevili i problémy s těsností hlavy motoru - ztráta chl. kapaliny cca 1L na 1000km - nutná výměna hlavy motoru . Starší typy motoru TDI , na tyto závady netrpěli a tak výrobce rizskuje ztráty skvělé - a opravdu zasloužené - pověsti motorů TDI . Jinak díly které vyrábí na motor samoté VW jsou v pořádku a opravdu precizně zpracované . problémem jsou dodavatelé kteří kvůli nákladům přesouvají výrobu na východ . Bohužel to pak zaplatí zákazík , který možná ušetří při koupi nového vozu ale pakto zaplatí na opravách . Automobilkám ,ale zisky zůstanou .

17.11.2006 | 12:29:00 | honza Reagovat

TDI 77 kW PD

Máme firmě TDI 77 kW v Caddy Life, což je sice užitkáč, ale myslím, že ten motor v něm dostává zabrat minimálně stejně jako v oktávce. Od 1/2005 je na autě přes 124 tis. km a co se týká motoru, spotřeby oleje, hlučnosti turba apod. zatím vůbec žádnej problém. Je fakt, že konkrétně tohle auto nemá tzv. proměnlivý servisní interval LongLife a tudíž jezdím pravidelně do servisu po 15 tis. km. Spotřeba oleje je zcela zanedebatelná, zatím jsem nedolíval ani jednou a dosavadní zkušenost jedině pozitivní.

02.11.2006 | 22:29:30 | Vilda Reagovat

petinek

mam octavku II Tdi 77kw a najeto 48 tis. km a dolejval jsem uz postupne 5l oleje

12.09.2006 | 16:56:22 |  Reagovat

Terbíny na týchto motoroch odchádzajú skoro na každej Octávke, je to chyba konštrukcie

10.09.2006 | 12:23:54 | Janíčko Reagovat

to Turbo

zdravim. no jestli ti turbo nějak hodně píská, tak to není dobře, jelikož turbo pískat nemá.Doporučuju nechat sejmout hadicic na výstupní části (za dmychadlem) a jestli je v ní silná vrstva oleje(zdůraznuju silná, jelikož každé i nové turbo propouští určité malé množství oleje), tak je to jasné.Také to poznáte na měrce oleje, jestli ubývá.Bohužel na těhle motorech turbodmychadla občas odchází a nejde jen o jejich zatuhlou regulaci, ale i o celkové opotřebení ložisek.

15.08.2006 | 22:29:01 | Tomáš Reagovat

turbo

zeby sem mel prvni zavadu?? jak ti odeslo turbo?? jaky byly priznaky predtim?? me ted zacala Octava docela piskat okolo 1500ot. a vys... tak bych to chtel zachytit driv nez se ten motor roztoci na propustenej olej toho turba a pretoci se...

20.07.2006 | 08:39:05 | KoVaR Reagovat

Octavia II 2.0 TDI PD

Mám auto 15 měsíců, najeto 33 000km. bez jediného problému, kdokoliv se se mnou svezl i majitelé zmiňovaných BMW a MB, byly příjemně překvapeni. Výkon motoru je supr, nemá na něj ani Audi 2,5 TDi.

13.07.2006 | 14:51:38 |  Reagovat

2 Anonym:

jj taky mame Octavu s 1,9tdi a zatim bez zavad. sice ma najeto jenom 25tis. ale zatim sem spokojenej. BMW bude jiste kvalitnejsi auto, ale taky drazsi.
Škoda Octavia 2,0TDi Ambiente - 625900,-
BMW 318d - 899500,-
tak predpokladam ze rozdil 275tis kč bude nekde znat

06.07.2006 | 11:02:45 | kovar Reagovat

Tak mi uz mame Octavii II pres rok a ctvrt a zadny problemy jsme nemeli. Nastesti. Mame jiz najeto cca 65000 km. Par zavad se objevilo, ale vsechny byly kvuli nedbalosti techniku. Jinak je to docela dobry auto.

20.06.2006 | 10:45:17 |  Reagovat

endura: Nemáte prosím statistiky prodejů aut v Maďarsku (nějaký odkaz?), díky.

17.06.2006 | 17:41:47 | RRAAFF Reagovat

Motor 2.0TDI

je zda sa dost poruchovy: na madarskom ekvivalente tejto stranky nepitelet.hu sa stazuju majitelia ci uz passatov ci skodoviek s tymto motorom na vela poruch, so zaverom ze by si auto toho isteho vyrobcu nekupili

17.06.2006 | 12:14:24 | endura Reagovat

re: Nono

Přesně tak..nemůžou mít jinný auto..tak řikají, že je tuto nejlepší...a léčí si mindráky tim, že haní jiný auta, který nikdy neměli....

16.06.2006 | 19:23:13 | Anonym Reagovat

Nono

A,pánové Ochcávkáři se bouří

16.06.2006 | 18:21:48 | Valdauf Reagovat

to anonym 2

Octavia neni spolehlivé auto--je to pěkná plečka a vrzací šmejd...ten kdo řiká, že je octavia dobrý auto tak nejel v dobrym autě(většinou to řiká ten kdo přesed ze š 105)...zkus se někdy projet v BMW nebo v MB.

16.06.2006 | 16:41:45 | Anonym Reagovat

Ty voe

ty si koupíš Octavii II a děláš na ni tuning ??? Asi křídlo a mračítka , viď ?

16.06.2006 | 11:26:55 | Vocas Reagovat

Hele octavia je spolehliví auto,a ty závady co píšeš sou pěkný kecy.

16.06.2006 | 11:06:16 |  Reagovat

Vady

A já si zrovna myslím, že se kvalita právě posuzuje podle vadných kusů, které výstupní kontrola pustila. Ale toto je řekl bych ojedinělý případ, neboť to není závavda opakující se u všech vozů.

16.06.2006 | 08:10:54 | David Reagovat

Smůla na vadný kousek.

Vypadá to, že každý výrobce má čas od času nepovedený kousek a na něm odchází všechno. Taky takový jeden vlastním. Ale to je smůla, podle těchto kousků se nedá kvalita vozu posuzovat. Takovéto kousky by měl výrobce brát zpátky a nechat je v továrně na testy.

16.06.2006 | 08:05:11 | kutil Reagovat

Kdyz neumis

napsat ani slovo standard poradne, tak Ti ty zavady docela preju....

16.06.2006 | 07:57:44 |  Reagovat