Rok výroby:2005Typ motoru:1.9 TDI PD 77kWStav km při koupi:0 kmStav km nyní:117 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?24 měsícůPrůměrná spotřeba:6,9 l/100 kmVloženo:30. 7. 2009
Zakoupeno od značkového prodejce, jako ojeté z dovozu. R.v.05 stale ještě v tovární záruce. Vydána "nová" servisní knížka s najetými 98000km. Po 300km poškozená dvojitá spojka, výměna v záruce! Tři měsíce po skončení záruky, vysypané turbo, neopravitelné zakoupeno nové. Náklady 23000.- Za další měsíc, teplý motor těžce startuje, nový kabel od baterie ke starteru. +Nová Baterie! Náklady 7000.- Dále oprava a servis aircondition. náklad 5600.- Dle Vin čísla dohledán původní prodejce a uživatel ve Francii. Dle vyžádané dokumentace mělo auto po 18měsíčním provozu najeto již 168227km!!!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Při koupi bylo vozidlo ve stavu, jakoby opustilo právě výrobní linku. Vše vypadalo perfektně a naprosto jako nové. Přes dvouleté vyzvy k prodejci, jsem se nikam nedostal, ani nijak nereagují na moje dopisy či jednání s vedoucími pracovníky. Jinak je auto celkem pojízdné. Přetrvává však problém s teplým startem. Studený je perfektní, Jakmile se jen i krátce motor zahřeje je velmi problematické motor nastartovat. Prosím o možnou radu jak toto vyřešit, zatím žádný servis s timto problémem nehnul k lepšímu. Děkuji za vaše rady. Jan
zdravim vas chcel by som sa opytat ked radim rychlosti a pri stlaceni spojky mi auto vyda taky zvalsny zvuk take nejak psukne tak zasyci nestretol sa uz nahodou niekto z niecim podobny moze to byt turbo alebo co??? dakujem
17.07.2013 | 20:11:55 | peter
| 90.146.68.*Reagovat
štartovanie
Mám škodu octaviu II a pri teplom motore ťažšie štartuje dlho točí kým sa chytí neviete prečo ?
skus vymenu zotrvacnika alebo ako som to mal ja poradene-chip tuningom treba pridat davku paliva pri startovani to je presne ten problem co som mal ja so startovanim..
Nazdar! Presne taký problem so startovanim som mal aj ja. Nechapem sice preco to islo za studena a za tepla nie, ale problem bol v prepalenych drotoch k uhlikom na startery. Tam som vymenil cely drziak drziak tych uhlikov...to je taky plastový "venec" asi za 500sk a potom to uz islo. Nooo ale pred tym sme skusali vsetko mozne. Inaksie islo o golf 4 66kW TDi. Dufam ze som aspon trochu pomohol.
keby som kupoval 2-3 ročné auto z dovozu a nemá servisku,už je to podozrivé,aj keby ju malo,utekám do autor.servisu a ono tie systemy majú prepojené v celej EU,a nieje problém si km,zistiť.Kupoval som Leona v máji a mal riadne vedenú servisku,a aj napriek tomu som zašiel do Seatu a overil km.,našťastie sedeli.Kamoš kupoval Passat 2006 r. dovoz s D.,s najazd.86 tis.km,mal aj servisku ale ako neskôr vysvitlo-falošnú.Vo VW v Ke mu s počítača vyšlo 186 tis.km,takže 100 tis.km stočené,a tiež vyzeral ako z pásu
stočený manažerský kousek, najeto 2x tolik, nikdo se s tím asi moc nemazlil(spojka v hajzlu, turbo v hajzlu)...když auto z dovozu, tak si pro ně zajet sám.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
spojka
zdravim vas chcel by som sa opytat ked radim rychlosti a pri stlaceni spojky mi auto vyda taky zvalsny zvuk take nejak psukne tak zasyci nestretol sa uz nahodou niekto z niecim podobny moze to byt turbo alebo co??? dakujem
17.07.2013 | 20:11:55 | peter | 90.146.68.* Reagovat
štartovanie
Mám škodu octaviu II a pri teplom motore ťažšie štartuje dlho točí kým sa chytí neviete prečo ?
10.09.2010 | 15:24:29 | vincent Reagovat
zotrvacnik
skus vymenu zotrvacnika alebo ako som to mal ja poradene-chip tuningom treba pridat davku paliva pri startovani to je presne ten problem co som mal ja so startovanim..
18.04.2010 | 01:10:03 | Reagovat
startovanie
Nazdar! Presne taký problem so startovanim som mal aj ja. Nechapem sice preco to islo za studena a za tepla nie, ale problem bol v prepalenych drotoch k uhlikom na startery. Tam som vymenil cely drziak drziak tych uhlikov...to je taky plastový "venec" asi za 500sk a potom to uz islo. Nooo ale pred tym sme skusali vsetko mozne. Inaksie islo o golf 4 66kW TDi.
Dufam ze som aspon trochu pomohol.
11.11.2009 | 00:45:51 | cur2 Reagovat
Za rok a půl najeto 168000 km tak při koupi to mělo tak 250000 km, tak že bych využil šrotovného a dal to sešrotovat a koupil nové.
02.08.2009 | 16:54:40 | Reagovat
To máš recht švagr prodával rok mazdu 323.
01.08.2009 | 23:05:02 | Reagovat
Ja by som Škodovku nekupil ani novu. Japonca mas dokonca
01.08.2009 | 18:18:44 | stefan Reagovat
keby som kupoval 2-3 ročné auto z dovozu a nemá servisku,už je to podozrivé,aj keby ju malo,utekám do autor.servisu a ono tie systemy majú prepojené v celej EU,a nieje problém si km,zistiť.Kupoval som Leona v máji a mal riadne vedenú servisku,a aj napriek tomu som zašiel do Seatu a overil km.,našťastie sedeli.Kamoš kupoval Passat 2006 r. dovoz s D.,s najazd.86 tis.km,mal aj servisku ale ako neskôr vysvitlo-falošnú.Vo VW v Ke mu s počítača vyšlo 186 tis.km,takže 100 tis.km stočené,a tiež vyzeral ako z pásu
31.07.2009 | 21:14:15 | buggy Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
15.12.2024 | 06:46:57 | ńńűëęĺ | 37.212.84.*
to Lukas
Ups, upsal jsem se.Misto "Dvojitou prevodovkou" se veta mela zacit "dvojitou spojkou".Sorry.
31.07.2009 | 20:01:44 | jamieson Reagovat
to Lukas
Dvojitou prevodovkou mohl myslet nejspis dvojspojkovou prevodovku DSG.Nebo jen placa :-)
31.07.2009 | 19:58:41 | jamieson Reagovat
Výroba 2005, vozidlo používá 2 roky, to jsou počty, co?
31.07.2009 | 19:55:14 | Radek Reagovat
Od kedy ma preboha Skodofka 4 roky zaruku????? A co je to dvojita spojka???
31.07.2009 | 19:43:38 | Lukas Reagovat
To Jerry
Přečti si znova první větu - aut. dealer a vozidlo v tovární záruce.
31.07.2009 | 14:09:31 | Radek Reagovat
Jako vždy
stočený manažerský kousek, najeto 2x tolik, nikdo se s tím asi moc nemazlil(spojka v hajzlu, turbo v hajzlu)...když auto z dovozu, tak si pro ně zajet sám.
31.07.2009 | 12:50:12 | Jerry Reagovat