Recenze Suzuki WAGON Vagon R+
“Výborný vůz střední třídy.”

Autor recenze: Roman (44 let),
Ústecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru:1,3 Stav km při koupi:115 km Stav km nyní:9 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 8. 9. 2005

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.0

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda 120

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Stále mám poruchu s volnoběhem, přestože prodejce tvrdí že je to v pořádku. Po nastartování na studeném motoru a je jedno jeli venku -20st.celsia, nebo +20st.celsia. Otáčky prostě vyběhnou na 2200ot/m a pokud ihned vyjedu spadnou po pár kilometrech na 1500, kde se trvale udržují, i když je motor již ohřátý.

Pokud chci dosáhnout normálního volnoběhu tak musím za jízdy vypnout klíček a znovu nastartovat, nebo zastavit vozidlou a otáčky do 5ti vteřin klesnou na 800-900ot/m a pak už se chovají normálně. Připadá mi absurdní jak tvrdí prodejce že volnoběch je normální jedině když je vozidlo v klidu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Jinak pokud po 5ti kilometrech zastavým a srovnám volnoběch je vozidlo perfektní.

Výborné jízní vlastnosti,perfektní parkování. Výtečné nastupování a vystupování i pro osoby s poruchou tělesného aparátu. Protě super. Až na spotřebu. Spotřeba je kolem 8 litrů, ale je možné že to dělá ten můj problém.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Suzuki

Vložit komentář

Wagon R Suzuki 1.3l 2003

19 let staré najeto 160000 km ,spotřeba 3,9 běžně 5l/100 km, otáčky někdy padali až se motor zastavil, musejí jsem ho profitovat naplno asi zapalovací cívka ,zatím nevyměnil nějak se to srovnalo,...možná ten přívod vzduchu, pro totální magory co neumí měřit otáčky motoru tak si kup OBDE čidlo aleexpres asi 50 Kč

27.04.2022 | 16:05:23 | Radomil Šejnoha  | 85.160.0.* Reagovat

Výborný vůz STŘEDNÍ TŘÍDY

No , nic no...............

01.04.2014 | 15:09:41 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

Otacky motora Wagon R+

Som majitelom Suzuki Wagon R+, rok vyroby 2001, 1,3 , 76 PS , najazdenych 100 000 km. dovoz Nemecko. Majitelom som tri roky doteraz absolutne bez problemov,po nastarovani studeneho motora otacky po kratkom case klesli na predpisanu hodnotu asi 800 v zavislosti od teploty ovzdusia asi pred mesiacom som dal vymenit rozvody a vtedy to zacalo.Po nastartovani ma motor otacky okolo 2000,ale ani po zahriati nechcu klesnut na predpisanych 700-800, ale kolisu od 650 -1500, Zaujimave je ze, ked stlacim brzdovy pedal par krat intenzivne za sebou, stupnu otacky az na 1800. Neviem co to ma znamenat, servis som este nenavstivil, chcel som najskor pozriet internet, no doteraz som nic nenasiel

22.10.2010 | 21:53:30 | okurigana Reagovat

volnoběh

K vašemu problému.-
myslím,že to bude nějaké čidlo.možná by bylo lepší místo značkového servisu sehnat někoho,kdo tomu skutečně rozumí.Ze skušeností vím,že amatérský fanda dokáže daleko víc ,než mechanik ve značkovém servise ,ktery umí jen měnit celé komponenty,ale drobnuu závadu odstranit nedokáže.Já mám při teplotě okolí pod 13 stupů otáčky 1500,ale během několika minut klesnou na 900.V zimním období je doba poklesu závislá od zahřátí motoru na provozní teplotu.D

18.07.2008 | 13:04:52 | dušan Reagovat

wagon R+

Zdravím všechný fandy malých ale plnohodnotných žihadel.Jsem již dost zralý,a v životě jsem vyzkoušel mnoho aut.První zkušenost s podobným vozem byl Opel Agila 1,0.Při koupi měl najeto asi 20000Km.Hravě zvládl Chorvatsko,ale zvuk tříválcového motoru byl při vyžších rychlostech byl dost nepříjemný.Pak jsem se ulakomil na Mercedes A 1.6,což bylo nejhorší auto.Víc v servise než na cestě.Po zkušenostech s agilou jsem se rozhodl pro stejný ,ale s jiným motorem.Volba padla na WagonR+ taky proto,že zeť měl tříválcový swift,a když jej prodával,měl bez problémů najeto 450000Km.
Autíčko bylo z Francie, mělo najeto 65000 ,maximální možnou výbavu,a já k tomu dodal LPG.po městě jezdím za 9l.Nyní mám najeto asi 120000Km,jediný problém je,že od začátku svícení i vedne mi po nastartování píská řemen alternátoru i když mám nový akumulátor.pokud mi někdo poradí,budu rád.D

17.07.2008 | 17:00:42 | dušan Reagovat

RE: wagon R+

pískání přejde po namazání mýdlem-stará rada automechaniků.

01.04.2014 | 14:58:03 | vojta  | 93.90.164.* Reagovat

Volnoběh

to Roman. Prosím tě,jak zjišťuješ volnoběžné otáčky za jízdy ?
Jezdíš s vyřazenou rychlostí ? Mám Ignise a otáčky mi spadnou, třeba na křižovatce,na těch 800-900.Jinak vůbec nevím kolik tam je,protože z kopce brzdím motorem(žádná spotřeba paliva). Pokud jsem dobře četl,tak si myslím,že má prodejce pravdu. Mělo by to tak být kvůli ochraně katalyzátoru.

04.07.2008 | 19:17:30 | Rosi45 Reagovat

Tak se ještě vracím

Tak se ještě vracím ke své původní zprávě.Prodělal jsem další garancku,auto jsem měl v nezávislém servisu,a všude mi řekly že je v pořádku.Takže předchozí závada s volnoběhem pořád přetrvává a nezbylo mi nic jiného než si na ní zvyknout.Kdyby někdo přišel jak tuto závadu řešit prosím kontaktujte mě.

03.01.2007 | 17:16:24 | Roman Reagovat

RE: Tak se ještě vracím

měl jsem stejný problém a podařilo se mi to odstranit..na boku sáni-klapky na vzduch je elektronický sytič s el.koncovkou.vše drží 2 šrouby z boku.po jeho odmontování při teplém motoru si sám vyzkoušíte volnoběh a pak zpátky přiklopíte a dotánete šrouby.lze opakovat až vychytáte požadované otáčky.toto je jediná rada mě to funguje.

01.04.2014 | 15:10:38 | Vojta  | 93.90.164.* Reagovat

RE: Tak se ještě vracím

Dobrá rada, ale myslím, že už to za těch více než 7 let nějak vyřešil...

01.04.2014 | 18:10:24 | Venouš  | 193.86.8.* Reagovat

RE: Tak se ještě vracím

Tak sem to vlastně nikdy nevyřešil,vozidlo pořád vlastním a na vysoký volnoběch sem si zvykl.Prostě s tím počítám a podle potřeby zastavím,aby spadl.Jínak za celých 12 let bez závady,jenom 2x rozsvícená kontrolka motoru,což zpraví vyčištění trubičky vzadu na motoru,zřejme přívod zpětného spalovaní k ventilu agr.Jinak naprosto bez závad.

04.02.2017 | 18:13:37 | Roman  | 212.79.108.* Reagovat

wagon R, r.v. 98

Spotřebu mám taky kolem 8L. Co se týče volnoběžných otáček tak po startu jsou někde kolem 2200 ot a postupně jak se motor zahřívá tak klesají až na 800. Je ale pravda že to občas zlobí a pak je potřeba vypnout motor a znovu nastartovat.

14.12.2006 | 08:32:06 | Pavel Reagovat

vagonR+

Zakoupil jsem vozidlo Suzuki vagon r+ z roku výroby 2000 jako dovoz z německa po jedné majitelce, najeto cca 75000 km.Od první chvíle jsem vozidle naprosto fascinován- i přes své mini rozměry zvnějšku je vevnitř neuvěřitelně prostorné. S motorem 1,2 i jede dost rychle při relativně malé spotřebě- cca 6-7 l. Nastupuje se naprosto královsky a velmi mile jsem byl překvapen bohatou výbavou za kterou by se nemuselo stydět ani vozidlo o hodně vyšší třídy- tento minivůz je vybaven takto - 2 airbag,ABS,ESP, klimatizace, elektrická okna a zrcátka, muzika, lyžiny,servořízení, centrální zamykání a mlhovky. I přes svoje stáří- 6 let je vše ve výborném stavu a funkční.Nejvíce ze všeho mě dostala miniroletka nad zavazadlovým prostorem. Všichni výrobci malých vozidel řeší zakrytí kufru pevným deklem, ne tak ale Suzuki.- zde je úžasná miniroleta s třípolohovým nastavením.
Celé vozidlo na mě působí moc pozitivním až veselým dojmem.Karoserie je vyvedena ne fialové metalíze se stříbrným madlem na zadních dveřích. K vozidlu byly dodány jak zimní tak i letní pneu na diskách.A to všechno za cenu 99 tisíc korun českých.Prostě paráda.
Časem si asi pořídím větší auto ale teď jsem naprosto spokojen s tímto.

08.05.2006 | 11:05:35 | honza Reagovat

Mam rovnaky "problem" s otackami..vzdy ked rano nastartujem tak mam cez 2000ot. pri pomalej jazde nemusim davat ani plyn,staci dat rychlost a pustit spojku...po par minutach jazdy je to uz ako-tak ok..nieco cez 1000ot...ale je to divne,este som to na inom aute nevidel..a auto ma 12tis km,neni to ziaden odjazdney shit.

20.01.2006 | 00:13:26 |  Reagovat

není to normální

Romane rozhodně máte pravdu, takto se otáčky tohoto vozidla chovat nemají. Rozhodně na reklamaci trvejte. Co se týká spotřeby, popisoval jsem prům. spotřebu ve své recenzi 7l, ale opoměl jsem napsat při předpisových rychlostech. Já jsem se pod 8 l také většinou nedostal, ale vzhledem k tomu, že jsem běžně jezdil po dálnici 160 a více km v hod. také jsem se nikdy nad 8 l výrazně nedostal a to ani s přívěsným vozíkem který jsem za tímto autíčkem běžně tahal. Co se týká nástupu do vozidla, mohu potvrdit, že je téměř luxusní i s mou mohutnější postavou. Jen bezpečnostní pásy v předu jsou dosti krátké.

14.09.2005 | 21:59:45 | Oli Reagovat

Prosím

Má li někdo z Vás podobné problémi s vozem SUZUKI,nebo měl jak píší v předchozím komentáři kontaktujte mě prosím.

14.09.2005 | 18:11:52 | roman Reagovat

RE: Prosím

Dobrý den,jsem také majitelka suzuki a poslední dobou mě zlobí kontrolka motoru.Po častějším nastartování zůstává rozsvícená.Při jízdě se mi stává že auto nechce jet a nejde do otáček,musím podřadit nebo vykvaltovat a prošlápnout plyn aby auto šlo do vyšších otáček.Někdy se mi stane když dám neutrál,tak klesnou otáčky,auto se roztřese a chcípne a rozsvítí se kontrolka nebo naopak otáčky sami vyletí víš.Diagnostika neukazuje žádnou závadu.Díky za radu

25.08.2016 | 19:01:04 | Hana Mikšovská  | 188.120.210.* Reagovat

RE: Prosím

Vzadu na motoru je taková stříbrná trubička.Na obou koncích je přišroubovaná dvěma šroubky.Je k nim na jedný straně špatný přístup.Tato trubička má něco společnýho se zpětným spalováním a zhruba po 50000km se ucpe.Stačí vymontovat,vyčistit a mohl by být problém vyřešen.Mě to zatím vždy pomohlo.Mám již tento stroj 13 let.Jak jsem již psal výše v jiněm vlákně.

04.02.2017 | 18:28:40 | Roman  | 212.79.108.* Reagovat