Recenze Toyota Auris 1.6 VVT-i exlusive/1.6 Val SoL
“Super auto, cena by mohla být lepší.”

Autor recenze: ridic144 (24 let),
Olomoucký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2008 Typ motoru:1598 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:15 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 roky Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 1. 2. 2011

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.8

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Felicia Fabia,Peugeot Boxer ,Land Rover Defender

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Výměna brzd po 1000 km, záruční výměna z důvodu rozdílné tvrdosti destiček výrobce Bosch. Velmi častá závada u Aurise do 2008. Můj předpoklad.

Výměna těsnění na převodovce první servisní prohlídka. Unik oleje.

Porucha klimatizace na 0 km -15 000 km, obzvláště v zimním období. Celkem oříšek. Po 2 letech mi Toyota vyšla vstříc a vyměnila mi vozidlo za nový Auris.



Hodnocení a zkušenosti s autem

Vzhled neurazí ani nenadchne. Neutrální a neupozorňuje zbytečně na sebe. Interier vozidla moc krásný. Super design ruční brzdy, bohužel po faceliftu byla nahrazena klasickou pogumovanou... na popud umastěncům kterým klouzala... :) Místa ve vozidle je dost. Kufr průměr ve své třídě.
Motor velice tichý a výkonný, škoda jen pětistupňové převodovky a hlučné 5ky s rozsahem 50-200 km, což kazí kultivovaný motor na dálnicích + vysoká spotřeba. V dalších verzích bylo odstraněno 6 rychlostním stupněm, který skutečně chyběl na dálnice.
Jinak verze 2010 je super, vychytané věci a tak. Takže pro 2010 neplatí to co je napsáno výše.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Auris

Vložit komentář

výměna

Všechna auta jsou jenom stroje co se mohou pokazit,ale u Toyoty mám statisticky jednu z nejmenších pravděpodobností,že se pokazí.To za prvé,a za druhé u vyjímečných fatálních neopravitelných závad,které nezpůsobil zákazník Toyota mění buď celé auto nebo problémovou část.A to i po záruce!!!Má totiž obdobnou zkušenost,kdy mi půl roku po záruce fouklo těsnění motoru a "vyleštily" se plošky ve válcích.Byla to skrytá vada těsnění z první série D4D.Stalo se to jen vyjímečně (pár případů po světě).Toyota Europe v Bruselu nám nechala vyměnit celý motor za nový!Ukažte mi automobilku s takovým přístupem,které nejde jen o to prodat a dál se nezajímat???

03.02.2011 | 06:58:02 | japan Reagovat

Na recenzích kolíňat psal někdo, že mu vyměnili komplet nový motor, v záruce, jen proto, že měl jiný zvuk než měl mít. Motor je taky Toyota.

02.02.2011 | 19:54:04 |  Reagovat

TTT

RESPECT for Toyota ! Vymena auta od dealera na vychode (CR) ... to pri takom VW (ale aj ini) ti nechcu ani len zvolavacku celu preplatit ...

02.02.2011 | 17:31:03 | MickeyMon Reagovat

Vyměna

Jj vážně vyměnili, přístup nejlepší. Myslím, že toyota to má v heslu spokojený zákazník. Byla to automatická klimatizace a poruchu. Vyskytl se občasný problém s klimatizací. Tento problém se projevuje tím, že po nastartování vozidla a zahřátí motoru, automatická klimatizace začne pouštět studený vzduch místo teplého. Nešlo měnit ani kam foukat. Příklad : zima - 5 s, v autě nastavený 22. Fouká dovnitř přes ventilátor -7(předpoklad), klimatizace vyhodnotí že je v autě furt zima a zvyšuje otáčky ventilátoru do maxima = větší zima než venku.
Stejný případ i v létě ale naopak, maximální vedro.
Odstranění bylo vypnout motor a zkusit později nastartovat.

02.02.2011 | 16:09:26 | ridic144 Reagovat

vymena

Fakt ti vymenili karu ???

02.02.2011 | 12:14:46 | MickeyMon Reagovat

Výměna..?

Ahoj,

píšeš, že ti Toyota vyměnila po dvou letech auto ze nové..?! To jako vážně..?! To bylo, protože na autě se vyskytlo hodně poruch..? Nechápu to moc s tou klimatizací, píšeš, že porucha klimatizace 0 - 15000 km, to jako že v tomto kilometrovém rozmezí se pořád kazila..? Každopádně, pokud ti Toyota vyměnila auto za nové a zadarmo, nebo ještě dejme tomu, že s nějakou menší finanční kompenzací, tak to jsou ještě férovější, než jsem si myslel. Jinak máme doma Toyoty dvě a jsme také velmi spokojeni. Poruchy na autech nejsou žádné, takže se servisem řešíme jen prohlídky a i tak se veškerý personál chová velmi vstřícně, ochotně, tak jak by to mělo být. Máme v rodině mnoho značek aut, dále máme firmu, kde máme také různé značky, ale s takovýmto přístupem, jsem se zatím jinde nesetkal...

02.02.2011 | 09:47:34 | L@lek Reagovat