Recenze Toyota Aygo 1.0
“Pro dívky je vážně super!”

Autor recenze: krákora všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2012 Typ motoru: Stav km při koupi:3 km Stav km nyní:300 km Způsob řazení: Palivo: Benzín Vloženo: 30. 1. 2012

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano


Hodnocení a zkušenosti s autem

Autíčko mám teprve pár dní, ale jsem nad míru spokojená. Kupovala jsem ho v podzimní akci aygo revolution s velkou slevou za 119tis,ale na úvěr. Takže za těch pět let se prodraží tak, jako bych ho kupovala bez slevy. Měla jsem opel corsa r.v.95, tak jsem se rozhodla, že než věčně investovat do oprav, budu raději splácet nové.
Mám výbavu base cool, připlácela jsem si akorát 5-dv. verzi a modrou metalízu. Klimoška a rádio bylo v ceně.
Nepřiplácela jsem si centrál, což byla možná chyba. Dveře jdou zamknout pouze po zavření zevnitř, takže když s vámi někdo jede, musíte se natahovat,abyste po něm zamkli. Pokud zamknete a teprve potom zavřete dveře, tak čudlík sám vyleze zpět nahoru. Další věc, která mi vadí asi nejvíc je, že když si nezapnete pásy, tak auto houká a nefunguje na to ani finta se zamáčknutím, takže se řidič prostě připoutat musí.
Autíčko mám na denní dojiždění do školy a na víkend za rodiči 100km na vysočinu, takže pro mě jako pro studentku byla důležitá spotřeba, která je 5l/100km. Ale možná že se ještě časem sníží, když je teď motor v záběhu.
Zvuk motoru je trošku zvláštní, abyste ho neslyšeli je potřeba trošku zesílit rádio :)
Řízení je velmi pohodlné, autíčko je snadno ovladatelné. Velmi mi vyhovuje řazení, protože má aygoš dlouhé převody.
Autíčko je sice z venku malé, ale vevnitř dost prostorné a to i na zadních sedačkách. Pro stokilového muže s pupkem to teda není, těm by asi přišlo malé a nepohodlné i vevnitř. Pro rodinu to také není, ale pro dívky je vážně super. Za tu cenu fajn auto.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Aygo

Vložit komentář

“Pro dívky je vážně super!”

Věř nebo ne, ale je super i pro kluky. Ta spotřeba se téměř nezmění je zima a 5l/100km je zimní průměr u tohoto modelu, v létě počítej tak o 0.5l/100km míň. Ono psát recenzi po 300 ujetých kilometrech je blbost, i profesionálové berou jeko spodní limit 1000km. Nic vezlým. Co se týče těch zapnutých pásů je jednoduchá finta, že pás zacvakneš jako normálně, a pak si na sedadlo sedneš přes zapnutý pás. Na druhou stranu jezdit v autě kde jsou airbagy bez pásů hraničí se sebevraždou. Být tebou tak na to kašlu. Mnoho štastných kilometrů.

03.03.2012 | 23:09:22 | Milda  | 178.209.152.* Reagovat

Tak hlavně jde o způsob jízdy.Nevím jak přímo u tohoto vozu ale pravda je ta ,že třeba nová Ibiza 1.2 která má taky docela dlouhé převody ,tak po městě se dá jezdit v pohodě na trojku což s většinou aut jezdím na čtyřku.A mimo město...je opravdu potřeba řadit více.Když jede člověk trochu svižněji..tak a přijde ten kopeček zatáčka apod.Tak ty otáčky jsou opravdu nižší a auto pořádně nezabere.A je potřeba motor, prostě více vytáčet a častěji podřazovat a zase řadit vyšší stupen.Když porovnám motor 1.2 51kw...se starým motorem co měl 260tkm a 55kw. co měl kratší převody.Tak při jízdě a nasáledujíc...nájezd do kopce při stejné rychlosti vyjel na 5 protože držel větší otáčky ,tak u té Ibizi už člověk musel bud pořádně točit předtím na čtyřku nebo tam tu čtyřku rovnou nechat.Zase co se týče ježdění po městě ..tak ta Ibiza byla v celku úsporná.Co vím z mé zkušenosti tak ,při slabém motoru a delšími převody je potřeba řadit více.Ale jak jsem říkal jde o styl jízdy.Když člověk pojede v klidu..ani to nějak moc nepostřehne.Ale pokud jezdí..třeba se silnějším autem nebo svižněji tak to pozná.:)

06.02.2012 | 12:01:49 | luke20  | 78.102.114.* Reagovat

Rodinné auto to určitě není, ale v Chorvatsku jsem s P107 ve dvou byl. Bez problémů.
Pokud jde o centrál, mám za to, že takové to odkráčení od auta a přes rameno zamknout dálkově, také není ideální. Už jsem se setkal s tím, že majitel se takto divil, že má auto odemčené, když ho přece zamykal...Kdo chce mít auto ZAMČENÉ, tak si to stejně zkontroluje (jako u Škody 120). Páč tisíckrát to bude fungovat a po tisící prvé třeba ne (nebo mnohem dříve).

01.02.2012 | 16:40:50 | Itall  | 88.83.187.* Reagovat

RE:

Měl jsi někdy na autě centrál? Asi ne viď.

02.02.2012 | 07:48:56 | Vašek  | 88.102.46.* Reagovat

Aygo je rodinné vozidlo, pre 4-5 osôb, vhodné aj na dlhé výlety do Chorvátska,

jazdiace stálou rýchlosťou 150-170km/h kopec-nekopec.
P.S. nechápem jednu vec: chcete "ušetriť" a kupujete na leasing, či úver?, aj keby ten benzín vyrábalo, tak neušetríte nič..., pričom rovnaké Aygo kúpite už aj za 60-70.000...
Nech sa Vám dobre jazdí a hlavne učí.., všetko dobré prajem.

31.01.2012 | 18:41:01 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Aygo je rodinné vozidlo, pre 4-5 osôb, vhodné aj na dlhé výlety do Chorvátska,

No to by bylo zajímavé, kdyby v tom jelo 4-5 osob do chorvatska. Leda kdyby si dal řidič zavazadlo do kufru a ostatní si ho vezli na klíně :) O prázdninách určitě vyrazím na delší cestu, tak pak napíšu, jak sme to zvládli. :)
Jinak k vysvětlení, chtěla jsem ušetřit na spotřebě ne na autu. Kdybych si koupila starší aygo za těch 60.000-70.000 tak by mě možná čekala další spousta investic za opravy. Po svých zkušenost s corsou, jsem chtěla nové ve 100% stavu, které mě nenechá nikde stát. Vzhledem k tomu, že rozumím autům jako koza pertželi, tak si sama neopravím nic a jezdila jsem se vším do servisu. Od toho mám teď snad na dlouho pokoj... Jinak mi ta koupě, i když byla na úvěr, přišla a stále se mi zdá výhodná. Za pět let zaplatím 190 000 jen za auto bez pojištění, to je jak kdybych to teď v lednu kupovala za hotové... Jinak děkuji a ať se daří i Vám. :)

31.01.2012 | 20:04:35 | krákora  | 77.236.218.* Reagovat

RE: Aygo je rodinné vozidlo, pre 4-5 osôb, vhodné aj na dlhé výlety do Chorvátska,

.:)), samozrejme, že tá óda na radosť bola myslená ironicky..., odporúčam kuknúť tunajšie recenzie na C1, dokonca sa presne popisuje, že tašky majú byť na kolenách.... Klobúk dole, ďalšia dáma, ktorá má viacej rozumu a nadhľadu ako pán tvorstva...Ten centrál si dajte domontovať, ale 5 rokov s jedným autom, uff, to je niekedy horšie ako s jedným chlapom.Inak Toyota, ak je benzín, je úplne jedno, či má 50, alebo 150.000 km..., stále frčí ako nová.

31.01.2012 | 23:34:08 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Aygo je rodinné vozidlo, pre 4-5 osôb, vhodné aj na dlhé výlety do Chorvátska,

Pouze čtyři, jen čtyři. Toto auto je otypované pro čtyřo osoby (přestože se tam pět skutečně vejde asi tak pohodlně jako do fabie). Pro čtyři osoby normální konfekční velikosti je tam místa dost. Psa už si ale sebou neberte.

02.02.2012 | 19:33:14 |   | 89.102.164.* Reagovat

RE: Aygo je rodinné vozidlo, pre 4-5 osôb, vhodné aj na dlhé výlety do Chorvátska,

Dobrý den, v recenzi píšete, že aygo má dlouhé převody - které Vám vyhovují - a tady v diskuzi zas že autům rozumíte jak koza petrželi... Můžete mi prosím specifikovat, v čem jsou tedy pro automobilového laika výhodnější dlouhé převody? Nebyla by třeba lepší automatická převodovka? Děkuji.

05.02.2012 | 18:51:23 | fabian  | 194.228.16.* Reagovat

RE: Aygo je rodinné vozidlo, pre 4-5 osôb, vhodné aj na dlhé výlety do Chorvátska,

Otázka nebyla určena mě, ale protože mám s tímto vozem zkušenost, pookusím se odpovědět. Dlouhé převody samy o sobě nice neřeší, pokud k nim není odpovídající motor (s určitou charakteristikou). Avšak v případě Ayga je převodovka spojena právě s takovým motorem. Dlouhé převody zde znamenají menší nutnost řazení (protože mají velké rozsahy a přesahy) větší zrychlení (roztahujete vůz bez nutnosti řazení o 60-70 km/h) a v neposlední řadě také úspora paliva. Problémem je, že se s touto konstalací motoru a převodovky musí nový majitel vozu zžít a dostat ho jak se říká do ruky. Není např. možné chtít zrychlovat z padesátky na čtyřku, a v plném obsazení na trojku, pokud potřebujete zrychlit opravdu svižně. Po čase zjistíte, že prostě automaticky zařadíte za 2 a vystřelíte na stovku. Pak dáte rovnou pětku a jedete jen brum brum :-)) Je to logické, protože dvojka u kolíněte odpovídá zhruba trojce u fabie. A oproti tomu zase pětka u fabie je jako čtyřka u Ayga - takže vlastně prodloužení převodů u kolíňat nahrazuje 6 rychlostních stupňů, protože si to mohli konstruktéři díky charakteristice motoru dovolit. Takže: dlouhé převody nejsou samospásné samy o sobě. O něco podobného se pokusila škoda CityGo, dnes jsem četl několik testů na ni. Ponechám stranou vychvalování velkého kufru a tuhého řazení (no škodovka...no)a bohužel motor, i když papírově 55 kW nedosahuje na C1 a Aygo. Na 160 se rozjede údajně po dálnici jen z kopce, pokud zpomalí už má problém tu rychlost znovu nabrat. Oproti tomu Aygo je schopné touto rychlostí jet nepřetržitě, resp. kdykoli ji bez problému opět nabrat. Takže je vidět, že když dva dělají totéž, není to vždycky totéž. A není litrový tříválec jako litrový tříválec. Ale klobouk dolů, oproti HTP je to opravdu skok dopředu.

05.02.2012 | 19:51:48 |   | 89.102.229.* Reagovat

RE: Aygo je rodinné vozidlo, pre 4-5 osôb, vhodné aj na dlhé výlety do Chorvátska,

Auto s delšími převody může být rychlejší, tišší a úspornější, ovšem za předpokladu správné volby rychlostních stupňů. S výjimkou rozjezdu je tedy během vlastní jízdy vesměs nutno častěji řadit. Ptám se tedy autorky - řidičky začátečnice, proč jí toto vyhovuje.

05.02.2012 | 20:46:05 | fabian  | 194.228.16.* Reagovat

RE: Aygo je rodinné vozidlo, pre 4-5 osôb, vhodné aj na dlhé výlety do Chorvátska,

Pořád jsi to nepochopil - je to naopak - není nutno řadit.

05.02.2012 | 21:21:20 |   | 89.102.229.* Reagovat

RE: Aygo je rodinné vozidlo, pre 4-5 osôb, vhodné aj na dlhé výlety do Chorvátska,

Pokud bys například do tohoto auta dal silnější motor - u toyoty je to zřejmě čtyřválec 1.33, a převody např. 1-50, 2- 90, 3 - 120, 4 - 150... (jak je v průměru u obsahu kolem 1.4 běžné) tak bys pochopil (u auta vážícího kolem 800 kg), co znamená pojem není nutno řadit. Většinu času bys totiž měl zařazenu pětku, která by měla i solidní pružnost. Navíc jsi nepochopil, že já jsem o odpověď žádal autorku recenze. Děkuji.

05.02.2012 | 21:48:29 | fabian  | 194.228.16.* Reagovat

RE: Aygo je rodinné vozidlo, pre 4-5 osôb, vhodné aj na dlhé výlety do Chorvátska,

Autorka recenze ti zjevně odpověď nedá, já se jen snažil ti přiblížit trochu tu "jinost" kolíňat, o které se špatně mluví s tím, kdo si to neosahal. Samozřejmě, že mám většinu jízdy zařazenu pětku, a to i při převodech 1-50, 2-105, 3-150, 4-165, 5-maximum (u mě zatím asi 5 km za 170, víc čísel tam není. Čtyřka je prakticky jenom malá pětka využitelná hlavně ve městě, mimo město nemá moc smysl a na dálnici vůbec. Je vidět, že čtyřka a pětka už mezi sebou mají rozdíl jen 500 otáček, ta dlouhostr převodů je hlavně v těch nižších, protože ten tříválec si s tím poradí dobře. Hlavně je to cítit při předjíždění, nebo nutné akceleraci, kdy opravdu není nutno řadit často - jen jednou. Jak jsem psal výše, stačí podřadit na dvojku, tu rychle rozjedeš na 90-100 a pak už dáš jen pětku. Na dálnici totéž funguje s trojkou: Rozjedeš klidně na 150 a za pět. (na kolik to rozjedeš je samozřejmě každého věc). Takže časté řazení? Při charkteru tohodle motůrku ti stačí dva kvalty - je to samozřejmě nadnesené, jede ses tím úplně normálně, neboj, i na čtyřku a trojku, šlo mi spíš o mezní situace - razantní zrychlení. Tím, že si můžeš vybrat, jestli pojedeš 90 na trojku, čtyřku nebo pětku, aniž bys týral motor, v tom je ta úspora. Tu rychlost držíš pořád, do kopce i z kopce na nejvhodnější otáčky. Není tam ten "skok" při podřazení, jako u fabky.

06.02.2012 | 15:47:40 |   | 89.102.229.* Reagovat

RE: Aygo je rodinné vozidlo, pre 4-5 osôb, vhodné aj na dlhé výlety do Chorvátska,

Čím slabší motor a dlhšie prevody, tým väčšia potreba preraďovať. Mimochodom, "dlhšie" prevody sú nezmysel, používa sa ľahšie a ťažšie sprevodovanie. Aj je to ľahšie predstaviteľné. A 50 kw motorček je slabý, s ťažkými prevodmi MUSI byť aj lenivejší a menej pružný. Preto treba radiť na "2", aby sa ten vergel pohol, ak by mal ľahšie prevody, poberie to motor aj na 3, či 4. stupeň. Akurát, že pri 130-tke točí o pár otáčok menej a aj menej žerie. príde ale prvý kopček a treba podraďovať na 3-jku.

05.02.2012 | 22:29:19 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Aygo je rodinné vozidlo, pre 4-5 osôb, vhodné aj na dlhé výlety do Chorvátska,

Není to tak lenivé. Z mini aut je toto nejlepší. Lepší než Matiz, lepší než Twingo, lepší než Panda, lepší než Picanto. Za mě i lepší než o třídu vyšší auta jako Fabie a lepší než C3, atd.

02.12.2023 | 21:44:41 | Mulit  | 82.202.114.* Reagovat

RE: Aygo je rodinné vozidlo, pre 4-5 osôb, vhodné aj na dlhé výlety do Chorvátska,

V automatu se taky prodává - Senzo Drive pilotovaná převodovka.

05.02.2012 | 19:52:35 |   | 89.102.229.* Reagovat

RE: Aygo je rodinné vozidlo, pre 4-5 osôb, vhodné aj na dlhé výlety do Chorvátska,

Pokud je ale cestujících 6-7 je třeba zvolit nějaký větší model, třeba fabii kombi.

01.02.2012 | 12:37:37 | Vašek  | 88.102.46.* Reagovat

Teda dívko, mohla sis dát i hezčí nick.
Máte-li hlučný motor, zesilte si rádio :o)
To zamykání dveří u spolujezdce je opravdu pakárna. Zase si tam těmito dveřmi nezabouchneš klíček (slabá útěcha, jasně, ale už se mi to u jiného auta jednou stalo).

31.01.2012 | 18:31:32 | Itall  | 88.83.187.* Reagovat

RE:

Bez centrálu se snad už auta dneska ani neprodávaj.To je základní výbava,která je snad jedna z nejpoužívanějších.Pozdě bycha honit a věčně na parkovišti kontrolovat jestli jsou všechny dveře zamčený jak za doby škody 120 musí bejt pěknej vopruz.Tady bych dost vážně uvažoval o dodatečný montáži.

31.01.2012 | 19:36:02 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE:

centrál je dobrá věc nemám ho v autě ale jak slyším okolo že jsou stím samé problémy tak jsem aj rád že ho nemám možná do budoucna nechám namontovat nebo koupit auto i sním jeto otazka peněz

31.01.2012 | 19:41:20 | pepa  | 85.160.81.* Reagovat

RE: Ja Ti neviem človeče, jediné auto, na ktorom som nemal centrál, bola Tatra 613,

od 1992 mám zásadne iba DIAĽKOVE, výnimkou bola Mazda 626, ktorá mala centrál iba zo zámku vodiča.
A asi mám strašnééééé šťastie, ale zatiaľ nič.
P.S. psychika človeka funguje tak, že sa potrebuje upokojiť a potvrdiť si, že niečo, na čo nemám, jednoducho nepotrebujem... Momentálne nemám na nové BMW, či novú jachtu..., ale to ešte neznamená, že budem tárať, že BMW sa môže pokoaziť, jachta potopiť..., čiže ju vlastne vôbec nepotrebujem...:)), iba toľko. Centrál je naopak VYNIKAJUCA vec. ale bezkľúčové uzamykanie, no, v tomto váham.

02.02.2012 | 10:27:07 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE:

to tě ovšem Jirko nezbavuje nijak nutnosti kontrolovat zda jsou dveře zamčené. Vlastní zkušenost. Po kdovíjak dlouhé době jsem zjistil, že můj centrál nezamyká PZ dveře. Banální porucha, ale než jsem si ji všiml, mohl mi někdo 100x vykrást auto. Ještě že se v čechách nekrade :-)

02.02.2012 | 19:28:27 |   | 89.102.164.* Reagovat

RE:

Dneska pokud nemáš dovřený dveře a nebo se ti jedny nezamknou tak se ti auto nezamkne,takže to vidíš hned.

03.02.2012 | 13:42:47 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE:

Dobrej pokus, ale střelils vedle. Pokud máš dodatečně montovanej centrál, tak se zamkne i když jedny dveře nefungujou. O to je to zákeřnější, protože to člověk nekontroluje a pak nechává stát auto s odemčenejma jedněma dveřma (hlavně když jsou to zadní) kdoví jak dlouho. Ale abych neprudil, samozřejmě že centrál je super věc, obíhání auta, zamykání, nebo čekání spolucestujících než jim odemkneš je tak nějak obrázek minulosti před 20ti lety :-)

03.02.2012 | 18:55:32 |   | 89.102.164.* Reagovat

RE:

Tak nesmí ti to dělat nějakej Pepa v garáži.Spíš mě udivuje to,že se dneska auta vůbec bez centrálu vyráběj a že to někdo bez toho koupí.

03.02.2012 | 19:48:54 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE:

Mě mnohem víc udivuje, že si někdo koupí auto bez rezervní pneumatiky. I když jsem ji 12 let nepotřeboval, nikam bych se bez ní nepustil. Ani asistenční služba mě v tomto případě neuklidní. Ale faktem je, že aut bez centrálu už opravdu moc není. I ta kolíňata se dnes prodávají s klimatizací, rádiem, centrálem a metlou za míň, než dřív v holém základu. Což je podraz na ty, kdo si to koupili tenkrát. Mě takhle "okradli" o dobrých 100 000.

03.02.2012 | 21:44:47 |   | 89.102.164.* Reagovat

RE:

Nikto nikoho "neokradol"... Bolo to slobodné rozhodnutie. Dnes je kríza, až ceny áut padnú o cca 35-50% dole..., nastane koniec krízy a ceny íut pôjdu hore.
Na druhej strane, aspoň zlacneli jazdenky, za cenu 1-2 ročnej jazdenky v 207-2008 je dnes NOVE... a straty sú rovnako vysoké...:)je to spravodlivé, netreba sa trápiť.

04.02.2012 | 05:21:38 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE:

Ale okradli. Když to jde levněji teď, mohlo to jít i tenkrát, svědčí to jen o nenažranosti a obřích maržích. A svobodná volba? Svobodná volba je, když si můžeš vybrat. Ale když není nic, co by bylo levnější, není ani volba. Beru toto jako nejlevnější. Když bude chleba za 50, taky to není svobodná volba, ale nutnost. Nebo nežrat chleba. Řeči typu "kup si nějakou ojetinu nebo levnýho Korejce" neberu. To už není o svobodné volbě, ale o zoufalství. A tam jsem se dotlačit nenechal. Bylo to to nejlevnější kvalitní miniauto, a holt mě okradli o 100 000 které si narvali do svých rozmazlených a umaštěných chřtánů. No a potom se málem udávili a přišla takzvaná krize... h.vno krize. Jen prostě lidi a firmy nemaj kde brát, když už byly o všechno okradený - obrazně řečeno. Jak dlouho můžeš někoho okrádat? Než ho okradeš úplně a uděláš z něj žebráka. A daří se to nejenom prodejcům aut, ale i celé naší vládě.

04.02.2012 | 16:32:01 |   | 89.102.229.* Reagovat

RE:

Takto by mohli všetci nariekať..., aj tí, ktorí si kupovali byty v 2008, na vrchole a dnes aj -500.000, ale auto sa dalo kúpiť vždy lacnejšie... Ak na niečo nemám, nekupujem, zlaté pravidlo: na auto môže ísť max. 10% hotovosti, alebo 5 % z majetku.
... tým nemyslím 10% akontáciu, ake ak mám 300-500.000 KČ voľných, tak auto do 30-50.000 kč a vyplatiť v hotovosti.
potom Vás absolútne nemôže trápiť, koľko ste dali za auto...
/ je to mimoxodom rada US milionárov, sám som sa jej dlhé roky nedržal....:)), v mladosti auto za všetky peniaze..., aj keby na benzín nebolo, ale odporúčam vyskúšať... NEOBANUJETE..:)

04.02.2012 | 18:37:53 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE:

Ujo vtipkár - máš 100 bodov ! (Díky bohu že tímto výplodem chorého mozku se nikdo neřídí, páč bysme jinak jezdili jako ve vietnamu - na kolech, ti bohatší v rikše).

04.02.2012 | 18:43:08 |   | 89.102.229.* Reagovat

RE: Vidíš, a le ak by sa týmto ZLATYM pravidlom ľudia riadili, tak NIKDY nebude žiadna kríza...

Čo tak trochu zapnúť mozgové závity a konečne pochopiť, prečo padajú ceny áut, nehnuteľností...?
Jáááj, lepšie potom nadávať, aký je ten svet zlýýýý, no fúúúj...

05.02.2012 | 11:49:18 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Vidíš, a le ak by sa týmto ZLATYM pravidlom ľudia riadili, tak NIKDY nebude žiadna kríza...

Platí příspěvek ze 16:32, ty ekonome. Zase jsi si nevzal prášky?

05.02.2012 | 16:51:55 |   | 89.102.229.* Reagovat

RE: Vidíš, a le ak by sa týmto ZLATYM pravidlom ľudia riadili, tak NIKDY nebude žiadna kríza...

Blbečka človek spozná tak, že sa nedočká odpovede, iba invektív:)), resp. najhoršia zrážka je zrážka s hlupákom.

Povedz mi, ekonomický genius, prečo za 1/2012 zarevalo /vyhlásilo osobný bankrot/ v CZ cca 1.300 ľudí?

Preto sa tejto rady držia milionári a xudoba kupuje autá na leasing, najlepšie 5 ročný..., ekonomika žije z takých ako si Ty...:((, bohužiaľ.

05.02.2012 | 20:41:57 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Vidíš, a le ak by sa týmto ZLATYM pravidlom ľudia riadili, tak NIKDY nebude žiadna kríza...

ľuboš čo príspevok od teba to perla,ak by to fungovalo ako píšeš tak ešte dnes nie sú na svete cesty a jazdí sa na koňoch a ani ekonomika by bohvieako nešlapala a v usa by neexistovali ani tí milionári ktorých rád sa ty držíš a možno by si nevedel ani že sú nejaké usa lebo podľa tvojich rád by neboli ani lode a lietadlá.lízing na autá je na niečo, hracie automaty sú na to aby sa na nich hralo,banky sú na to aby požičiavali peniaze,chlast je na to aby sa pil,cigarety sú na to aby sa fajčili a ty s tvojimi osvetovými,misionárskymi kecami toho moc nezmeníš,kľudne sa drž svojich názorov ale nesnaž sa ich vnucovať iným.ps-ani tvoj nepokaziteľný,skvelý a úžasný peugeot 607 by tiež asi neexistoval lebo jeho vývoj platili aj taký ľudia ktorý si na autá požičiavajú.

05.02.2012 | 21:08:14 |   | 78.99.236.* Reagovat

RE: Vidíš, a le ak by sa týmto ZLATYM pravidlom ľudia riadili, tak NIKDY nebude žiadna kríza...

ešte raz a NAPOSLEDY: Auto, osobné, je SPOTREBNA vec, ktorá stoji peniaze a ho.no zarába. Nie je to INVESTICIA, kapišto? Ak si kúpiš osobné, za účelom taxi, alebo nákladné..., tak OK, ak Ti plán vyjde, možno zarobíš... možno. Tvoje porovnanie o cestách, leasingy a spol... svedčia, že ekonomike absolútne nerozumieš..., pretože najprv sa MUSIA vytvoriť úspory, aby si ich mohol minúť. NIKDY nie naopak. Preto, až si mladý, tak ta xápem, ale až budeš starší, poxopíš, možno, že je lepšie kúpiť starý vergel, skoro zadarmo, ako mať nový vrak, ktorý Ti po 1-2 rokoch zoberú..., byt na hypotéku, ale hlavne, že nové auto na leasing...:)), smutné trochu, nemyslíš? Ešte raz: prečo vznikla kríza? Práve som Ti odpovedal. Snažím sa poradiť, aby sa aspoň poniektorí poučili na cudzích xybách, ja som sa musel na vlastných.... a bolo to drahé školné. Mimoxodom, 607 je neskutočne úsporné jazdenie, x5 mi žrala trávu pri ceste, aj keď je to super vozenie a naháňanie si ega, posledný 173 kw model, ale spotreba 2x vyššia, malý dojazd, malá, iba 85 l nádrž, radšej mám nenápadnosť.... a lacnotu:))

05.02.2012 | 22:23:14 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Vidíš, a le ak by sa týmto ZLATYM pravidlom ľudia riadili, tak NIKDY nebude žiadna kríza...

ty ekonomik, napríklad aj televízor,pračka,mikrovlnka,sporák,nábytok,počítač,oblečenie,nehnuteľnosti sú veci ktoré HOV.O zarábajú,dokonca aj ak človek stárne aj jeho hodnota len klesá,klesá všetko,ako by fungovala ekonomika keby sa veci nevyrábali a nepredávali lebo by sa každý obával že nejaká vec stratí hodnotu?a ako by si si VYTVORIL úspory kebyže napr. "vyrábaš stoličky,ale nikto si ju nekúpi lebo sa obáva že jej hodnota klesne" ty blb? boli by sme ako v praveku však človeku stačí k životu jaskyňa,napiť sa vody z rieky a občas zabiť mamuta nič iné vlastne k životu nepotrebujeme. HOWGH dohovoril som

06.02.2012 | 16:12:43 |   | 78.99.236.* Reagovat

RE: Vidíš, a le ak by sa týmto ZLATYM pravidlom ľudia riadili, tak NIKDY nebude žiadna kríza...

SOUHLAS. Život není jen o tom, co vydělává. Je i o radosti, lásce, hobby, přátelství... jdu umýt všechna svá auta :-)která ho.no vydělávají. Ale miluju je!

06.02.2012 | 17:48:47 |   | 89.102.229.* Reagovat

RE: Vidíš, a le ak by sa týmto ZLATYM pravidlom ľudia riadili, tak NIKDY nebude žiadna kríza...

...ved hovorím, smutné, taký mladý a už postihnutý..., nábytok, bývanie POTREBUJEŠ, ale vergel za všetky prachy, ktoré si ešte nezarobil... NIE.

06.02.2012 | 21:07:08 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Vidíš, a le ak by sa týmto ZLATYM pravidlom ľudia riadili, tak NIKDY nebude žiadna kríza...

postihnutý si ty,ja potrebujem aj auto,ale ano žiť sa dá aj bez auta ale tak isto sa dá žiť bez nábytku,internetu a dokonca aj bez tv.už nejaký mesiac čítam tieto stránky a tvoje názory sú jednoducho psycho a tak isto ostatný návštevníci si o tebe myslia že si zrelý na cvokáreň.

06.02.2012 | 22:19:20 |   | 78.99.236.* Reagovat

RE: Vidíš, a le ak by sa týmto ZLATYM pravidlom ľudia riadili, tak NIKDY nebude žiadna kríza...

No ako vidím, z Teba asi nikdy milionár nebude..., ani zrelý xlap...., najhoršia zrážka je zrážka s blbom, ustupujem Ti úctivo z cesty...., xoď a makaj na svoju hlúposť.

P.S. Ak by si vedel xápať písaný text, tak som písal 10 % z hotovosti, či 5% z majetku...., je smutné, ak nemáš ani kde bývať, nemáš vlastný byt, či dom, ktorý je dnes skoro všade nad 1 mil. SKK /Kč a nemáš skoro žiadnu hotovosť...., ale NOVE auto "musí" byť, aj keď od hladu pokapeme..:( ax jáj, ani len rátať nevieš, nieto čítať.

Pričom by si došiel, ak by si zapol to, čo máš v hlave, že 10% z milionového bytu je ...., + hotovosť, Ty génius nevyxovaný.

07.02.2012 | 18:48:03 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Vidíš, a le ak by sa týmto ZLATYM pravidlom ľudia riadili, tak NIKDY nebude žiadna kríza...

Co to má jako bejt to x?Ty tvoje výplody to je někdy fakt síla.

07.02.2012 | 19:09:37 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

vševedkovi

ty pacoš,ako si prišiel na to že nič nemám?mám rodinný dom a auto som nikdy nemal nové,dnes mám 10ročné auto ktoré som si kúpil pred dvoma rokmi a som z ním spokojný ale ty to určite vyvrátiš a nájdeš dôvody prečo by som mal byť nespokojný lebo ty vieš jednoducho všetko.ja nové auto nepotrebujem ale tak isto nebudem nikoho poučovať či si ho má kúpiť alebo nie je to každého vec,ja im na to prachy nedávam. neviem prečo Vševedko používa x namiesto ch.

07.02.2012 | 21:30:49 |   | 78.99.236.* Reagovat

RE: vševedkovi

Frustrácia je sviňa, že?:)) A PREČO si si nekúpil NOVE, ale ojazdený vergel, keď tak vášnivo obhajuješ kraviny? Troxu si odporuješ, nie? Ci to sedliacky rozum platí iba pre teba, pre druhýx nie?
S tými nehnuteľnosťami narážam na expertov, ktorí bývajú v prenájmox, ale pod oknami im parkujú autá za 1-2 mil. SKK, či Kč, zarobia prvé peniaze a šup s nimi na akontáciu,. No, aspoň je stála dodávka ok áut za ok ceny. /stále je to reakcia na pána, ktorý nadáva, že ho predajca okradol...
V 1992, či 1993 som dal za autá ekvivalent ceny 4-5 bytov vtedajších cien..., za jednú mizernú Mazdu 626, či P 405 som si mohol kúpiť vtedajších 2, resp. 4 byty...3 izbové. Oklamal ma niekto? nie. Bolo to moje rozhodnutie. síce zlé, ale slobodné.
/ x.. skratka za ch/

07.02.2012 | 22:57:17 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: vševedkovi

Môžeš prosím ťa prestať používať ten adolescentný slang ch/x ? Strašne zle sa to číta.

08.02.2012 | 10:32:59 | tichy pozorovatel  | 195.98.29.* Reagovat

RE: vševedkovi

vševedko,keby som chcel tak kúpim aj nové nehovorím že by to bolo bmw,mb, ale nejakú oktávku alebo niečo podobné by som kľudne zvládol ale ak sa mi zachce tak si kúpim aj favorita a mám ťažko na háku kto si čo myslí.kúpil som si staršie auto lebo som to tak chcel a je to moja vec,a ty už tiež konečne rozdávať rozumy nie si nejaký národný poradca.

08.02.2012 | 16:11:33 |   | 78.99.236.* Reagovat

RE: vševedkovi

Prosím normální lidi tady, aby nereagovali na Luboše, protože pouze zase.e recenzi kopou ekonomických keců, nesmyslů, agitek, a seminářem k celosvětovému dění v oblasti financí a nehnutelností. Tento "člověk" tady zas.al už spoustu recenzí bláboly o ničem. Ale pochopil jsem, že on je milionář (protože jeho fantastický pežot byl jen jednou desetinou jeho hotových peněz) a my ostatní nemáme nárok si něco kupovat, protože my na to nemáme. No comment.

08.02.2012 | 17:23:13 |   | 89.102.229.* Reagovat

RE: Vidíš, a le ak by sa týmto ZLATYM pravidlom ľudia riadili, tak NIKDY nebude žiadna kríza...

jedinej blbec kterej kupuje auta na lízing TADY jsi ty. Já jsem si na auto našetřil. A na co si našetřím, to si koupím. Nic nedlužím. Hýbu ekonomikou zdravě. Takže za krizi můžeš ty se svými lízingy.

11.01.2013 | 08:01:41 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Vidíš, a le ak by sa týmto ZLATYM pravidlom ľudia riadili, tak NIKDY nebude žiadna kríza...

Je pěkný si něco koupit hotově a zas svoje.Ale ne každej si to může dovolit.By mě zajímalo jak takový prodavač co má 10-12 tisíc za měsíc si našetří na auto za 200 tisíc...:)Valná většina nedosáhne asi průměrného platu a po zaplacení všeho nutného jsou rádi že jim něco zůstane.

11.01.2013 | 15:02:48 |   | 78.102.114.* Reagovat

RE: Vidíš, a le ak by sa týmto ZLATYM pravidlom ľudia riadili, tak NIKDY nebude žiadna kríza...

Absolutne si nic nepoxopil:):)

Normalne ma to.pobavilo.
P.S. Ak si xlap nemoze dovolit kupit auto za 200.000...v hotovosti..., lebo.ma nizky prijem..., tak uz 300.ooo si uz moze dovolit?!..
Na kieho.boha mu bude auto za 200-300.000 s navysenim a povinnym hav.poistemim/..., ked ho NEPOTREbuje?

To by mu.naozaj nestacilo.kupit slusnu jazdenku za 40-50.000?

X..skratka za ch, pisem z mobilu, dik.

11.01.2013 | 18:40:08 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Vidíš, a le ak by sa týmto ZLATYM pravidlom ľudia riadili, tak NIKDY nebude žiadna kríza...

To máš pravdu, jsou i takoví, ale zase jsou jiné cesty, než lízing. Lízing je pro málo majetné lidi ekonomickou sebevraždou. To už je rozumnější normální půjčka od své banky, s normálními rozumnými splátkami. Bez nějakých fint jako je hav. pojištění (většinou u nejdražší pojišťovny)a jiných vychytávek lízingových společností. Navíc je auto hned tvoje, a když je nejhůř, můžeš ho zase prodat.

11.01.2013 | 19:06:18 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Vidíš, a le ak by sa týmto ZLATYM pravidlom ľudia riadili, tak NIKDY nebude žiadna kríza...

Da sa aj tak, suhlasim.

Svinstvo leasingu je, ze clivek pride o auto, peniaze a este je obycajne leasingovke dlzny peniaze..., lebo leasingovka ho pokojne preda za menej ako je trhova cena.

Poznal som xlapa, ktory v 2009 splatil leasing vyse 15 mil.skk.., posledny milion nedokazal, lebo ho okpamal odberatel.

Zobrali mu stroje..., exekutor dom ...a xlap sa v 56 rokoch veku poberal s rodinou na ulicu.

O mesiac sa obesil. RIP.

11.01.2013 | 20:54:04 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat