Recenze Toyota Carina ll 2.0 GLi
“Pohoda a spokojenost.”

Autor recenze: Engl (43 let),
Zlínský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1990 Typ motoru:3S FE 2.0 L Stav km při koupi:120 000 km Stav km nyní:169 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 4 roky Průměrná spotřeba: 7.8-8.3 l/100 km Vloženo: 20. 3. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Toyota Corolla

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Při koupi zvlněné kotouče a prasklej silentblok u motoru - projela škarpou.

Oprava - stočení kotoučů, silentblok s gumokovu a samozřejmě výměna rozvod. řemenů, náplní, svíček a kontrola a seřízení.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Za čtyři roky, skoro 50000 km, pouze výměna vlnovce výfuku. Jinak běžná údržba a natrení podvozku. Na 121 koní a 2 litry celoročná spotřeba 7.8-8.3 průměr.

Samozřejmě léto není problém kolem 7 litrů a to se rozhodně neloudám, zima pak 8-10 podle vzdálenosti. Hlavně předjíždění při trojce nebo čtyřce nad 3 500 otáček to je pohádka, máte dojem, že vám to utrhne volant z ruky. Jízda super skvěle drží stopu i vzádu Mc Fersn. V krizi na dálnici myška ve 130 km není problém.

Rok výroby 1990.

Výbava: 4 kotouče přední s ventilací ABS, el. okna, el . střecha i zrcátka. interier mikroplyš jako novej. Naprostá spokojenost.

Moje už druhá Toyota. Předcházející Corolla 1.6 r.v 1985 za pět roků 80 000 km spotřeba 7.5. Moje doporučení: Japonské svíčky , olej 10w40, hlídat tlak v pneu, dobrej vzduchovej filtr a máte to na sto o 1/2 až lit. méně než kolega co na tom šetří.

Upozornění pozor na svíčky Denso které nemaj vyražený vedle názvu - typu - Japan je to aušust nejede to a chlastá.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Carina

Vložit komentář

Super auto

Taky jsem jí měl,jediná závada byl upálený kontakt startéru(cca 150.-Kč).R.v.1989,jezdí dodnes a po cca 240 tis.km vše původní mimo výfuku,baterky,destičky měněny poprvé a asi naposled ve 170 tis.km.Ani po 20ti letech ještě nekoroduje.

17.11.2010 | 15:44:20 | Viper Reagovat