Rok výroby:2022Typ motoru:AH01Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:15 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:7. 3. 2023
nekvalitní zpracování nefunkční elektronická výbava vysoká spotřeba špatná manipulace s vyndavacími sedadly výmysli a lži ze strany dealerství
Závady a opravy na autě
Od výroby nefunkční Android Auto - neopraveno (servis to nepovažuje za problém) Nefunkční hlídání jízdních pruhů - lze zapnout ale nic nedělá (dle servisu to nemá fungovat) Problém s bezklíčovým vstupem a startováním, Odemknout auto většinou nejde vůbec a nastartovat na třetí pokus ale to je dle servisu normální.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Toyotu jsem zakoupil v dobré víře, že za vysokou cenu to bude průměrně kvalitní vůz. Bohužel mě zklamalo auto i Toyota. Použité materiály v interiéru jsou u tak drahého vozu velmi laciné ale s tím se dá žít. Dílenské zpracování je bohužel ještě horší, sváry na pohledových dílech jsou jak noty na buben a kvalita samotných výlisků karoserie je tristní. Jediný ohyb není rovný všechno je to takové čínsky nedodělané. Ale jízdní vlastnosti jsou odpovídající tam si zatím nemohu stěžovat. Co je horší tak prakticky veškerá elektronika nefunguje vůbec nebo alespoň nefunguje správně.
- bezklíčové odemykání dveří funguje výjmečně. Ideálně pokud je -12 °C ale musí být sucho. - bezklíčové startování vozu zareaguje až na třetí zmáčknutí tlačítka, zcela výjmečně dříve. - Android Auto nefunguje vůbec a servis s tím neumí nic dělat - Automatické stěrače nefungují stírají i čisté a suché sklo tak intenzivně dokud se nezačnou pálit - díky ošizené konstrukci se páté dveře dost kroutí a při zavírání jimi lze i odřít lak. - loketní opěrky jsou tak tragické že to zaujme každého koho vezu. I PE izolace na trubky působí kvalitnějším dojmem. - Start/Stop systém většinou funguje na sebemenší dotyk pedálu ale občas zapomene nastartovat a vůz pak poskočí a chcípne. - Hláška Závada na elektroinstalaci která dřív než na mě měli v servisu čas sama zmizela je zřejmě pravá. - hlídání jízdních pruhů lze v autě pouze zapnout, jinak nedělá níc. - ovladače na volatnu jsou totálně zmatené, levý posouvá pohybem dolů nahoru a naopka, pravý posouvá v seznamu radiostanic pohybem nahoru nahoru ale pokud přehrává zvuk z telefonu funguje to zase opačně
Co naopka funguej úplně bez problémů je nezávislé topení, dodané přímo s autem.
Nedomyšlené jsou i věci mechanické, zadní řada sedadel vlastně nejde směrem dozadu vyndat, Je potřeba ty sedadla nejdříve vysadit a pak zvednout nad ta zbývající aby prošli zadnimi dveřmi, nebo postupovat od druhé řady sedadel a vyndavat je z boku.
Amen. Kecům o tom, jak si Toyota hlídá kvalitu a že je to úúúúplně něco jiného než PSA jsem také neuvěřil a přestože jsem v tom seděl a jel, v garáži není, zvenčí pěkné...ale riziko všech potíží, které píše recenzent, jo a ještě jedna věc mi vadila, fakt špatný výhled , malé čelní sklo a široké A sloupky, prostě necítil jsem se v tom dobře.
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota ProAce
Netoyota
Jestli to nebude tím, že tento vůz vlastně není toyota, ale pouze přeznačkovaný francouz. Některý věci je potřeba si zjistit před koupí auta.
25.03.2023 | 18:50:40 | | 89.102.233.* Reagovat
RE: Netoyota
Amen. Kecům o tom, jak si Toyota hlídá kvalitu a že je to úúúúplně něco jiného než PSA jsem také neuvěřil a přestože jsem v tom seděl a jel, v garáži není, zvenčí pěkné...ale riziko všech potíží, které píše recenzent, jo a ještě jedna věc mi vadila, fakt špatný výhled , malé čelní sklo a široké A sloupky, prostě necítil jsem se v tom dobře.
26.03.2023 | 12:06:58 | Vašek | 88.103.233.* Reagovat