Rok výroby:2007Typ motoru:1,0 VVT-i 5M/TStav km při koupi:0 kmStav km nyní:5 400 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:5,3 l/100 kmVloženo:20. 11. 2007
Předchozí auto:Lada 2101 Škoda 120 LŠkoda Favorit Daewoo Matiz
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Nemělo.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Musím přiznat, že jsem si tuto značku koupil hlavně proto, že jsem čekal maximálně spolehlivé auto s minimem poruch. Po zatím ujetých kilometrech jsem neměl ani jediný, sebemenší problém. Aspoň z mého pohledu auto vypadá podstatně lépe než třeba nová fabie.
Překvapil mě opravdu slušně prostorný interiér. Auto má velký počet přihrádek. Velký, přehledný tachometr ve středu palubní desky mi ze začátku dělal problém ale rychle jsem si na tuto zatím moc nezvyklou specialitku zvyknul. Zadní sedadla se dají lehce zklopit a posunout dopředu a tím se v autě vytvoří velký nákladní prostor. V autě nemám elektrické otevírání oken ale vzhledem k tomu, že má auto klimatizaci není moc potřeba okna otevírat.
Na sněhu při zimním obutí pneumatikami Lassa perfektně sedí a do smyku ho dostat je docela problém. Při jízdách v zimě se tomto autě cítím víc jistý a v bezpečí než ve služební Fabii combi. Ta Yarisovi nesahá ani po paty co se týká stability jízdy za ztížených zimních podmínek. Pouze mě zarazilo, že přední kapota u motoru nemá žádné těsnění a za silného deště se na motor může zepředu dostat voda mezerou mezi kapotou a maskou. Tuto drobnost jsem ale vyřešil zakoupením samolepícího těsnění na domovní okna. Sedadla jsou velice pohodlná a ani při jízdách na delší vzdálenosti v nich záda vůbec nebolí ani netlačí.
Zavazadlový prostor vypadá malý ale vejdou do něj 4 igelitky nákupu a 3 balíky balené vody což mi zcela postačuje. Jinak je podlaha v kufru dvojitá, dno se dá oddělat a pak je zavazadlový prostor o dalších asi 40 litrů větší. Brzdy mají vysokou účinnost. Motor 1,0 má výkon 51 Kw a při vyšších otáčkách lze docílit svižné jízdy. Při vyšších otáčkách je motor hlučnější ale není to nic hrozného.
Při mrazu do 10. stupňů auto startuje zcela bez problémů. Vyšší mráz jsem jsem zatím s tímto vozem letos nezkusil. Auto i při vyšších rychlostech do zatáček perfektně sedí a drží stopu. Při slušné jízdě je spotřeba kolem 5-ti litrů, při svižnější jízdě 5,5 litrů na 100 km.
Ta olejová vana je z nového motoru Aygo. Je černě lakovaná tak proto je černá. Museli mi pár věcí nechat ze starého motoru na nový. Aygo a Yaris nejsou ve všem úplně kompatibilní. Přehazovaly se nějaké úchyty, vana a uchycení vodní pumpy.
Kouknul jsem na diskusní fórum Toyoty a ty fotky. Je to dost divné, píst je začouzený a zasviněný nahoře, mezi kroužky, na stíracím kroužku. Takhle přece nemá vypadat, to je hrůza. Olejová vana je také černá, jak bota. Ta snad při pravidelném měnění oleje a filtru a při použití kvalitního oleje také takhle nevypadá. Mám za to, že tam bylo delší dobu něco špatně, možná za to ani nemůže Toyota, ale je to jen domněnka.
Teď je tu článek, že Toyota vykupovala problémové vozy. Nechtěli by to koupit? (Ehm, asi ne, co?) Ale vyřešil jsi to dobře a náklady nebyly horentní, ještěže ten motor byl k mání (komu ho asi ukradli? hihi) - omlouvám se za nevhodný vtip. Každopádně tohle naštve a tento přístup k zákazníkovi se určitě spíše nevyplatí - sláva internetu :o)
Bohužel Yaris zklamal. Po 76600km mi uletěla ojnice v motoru a motor je na odpis. Navíc Toyota od toho dává ruce pryč. A to jsem psal i na jejich centrálu do Bruselu. Koukněte se na www.toyotaklub.cz tam to v diskuzním fóru rozebíráme :-(
1.3 vvti terra cool 11000 km až na jeden plat v stlpiku vo dverách ktorý sa sem tam vyskočí. jedine čo mi vadí že všetky náhradné diely a doplnky sú 2x drahšie ako od predajcu. taktiež mi nesedí jak prídu k cene servisu . prvý servis filter 250 sk olej 750 sk hodina prace 2x 750 Sk= 1500 sk =2250 sk,- vysledná suma 3450 Sk.- podla servisu. keže som nevedel čo stoja pneu tak som ich nechal zahrnúť do leasingu 400 euro,- teraz som kúpil letné michelin za 240 euro. človek sa učí. spotreba v zime je vyššia kvôli tomu že sa vám nezohreje tak skoro motor pri -15 celsia bola aj 6.5 l. teraz v lete 5 l . nekupujte 1l v . rozdiel vo výkone je obrovský do 80 km/h veľká pružnosť 0-100 11-12 sek. . výborné sedenie v zakrute doporučujem pred prvou polovicou zakruty pridavať plyn a pohode každú zatáčku vyberiete. nad 50 km/h jazdím na 5 dokopca sa oplatí dat 4 a 3 že by te chceli v kopci predbiehať. do dalšej verzie?určite sedačky stále mi chýba nejaký centimenter aby som uplne celý oprel. terra cool by si zaslúžila pozdlžne nastaviteľný volant určite by som to chcel viac ako hliníkové disky. iq koncept stojí 12500 euro t . osobne som sedel vo fábii na zadných sedadlách ktoré sú umiestnené tak ako yarisa v prednej polohe keby porovnávali batožinový priestor takto tak by yaris vyhral. a videli ste nový hyunday i20 zvonku uplná kopia yarisa a interier ako mazda a honda civic.
Povodne som chcel litrak - co je male je dobre - ale nastastie som to zavrhol a kupil som 1,3. Pri plnom obsadeni a natrepanom kufre motor isiel skoro bez zmeny ako ked sme normalne v tom aute dvaja. Start-stop som nechcel, tak som zvolil model 2008. Plne postacuje, stal 10600 Eur. Mam ho 3 mesiace, zatial okrem toho ze sa neda nastavit dlzka cyklu cyklovaca stieracov nemam na co nadavat.
No keď mysliš, bratře čechu.Ja som z toho proste trochu sklamaný.Po meste a hlavne po rovine je to fain, ale menšie stúpanie,pokial nie si dobre rozbehnutý,toto auto jednoducho nezvláda.Motor určite nepodtáčam,lebo tento litrák ,ak je podtočený ,neťahá.
Osobne vrele neodporúčam motor 1,0.Je to trojvalec a už v malom kopci zaplačete,keď budete prvý v kolone.Mal som Feldu 1,3 MPi z roku 96 ,najazdených mala 190 000.Štyria ľudia v kabíne a nebol problém kopček vyliezť na štvorke rýchlosti 80 km /h. Sám v Yariske musím radiť do trojky ,aby som ako tak udržal rýchlosť 65km/h.Inak je to veľmi pekné a priestranné auto,spoľahlivé s nízkou spotrebou.Ak by som ešte raz kupoval,tak jedine 1,33.Je iba o cca 1300 Euro drahšia a má podobnú spotrebu ako 1,0. má však 4 airbagy ,6 rýchlosti a systém stop/start ...ale ten nekomentujem
Pri kúpe nového vozidla som si stanovil určité podmienky. Vnútorný priestor, kufor, spotrebu, výkon, spoľahlivosť, značku, cenu, palivo-benzín ( jazda stále po meste),vonkajšie rozmery kvôli parkovaniu do 4 m. Vyšiel mi Yaris s novým motorom 1.33 Dual VVT-i. Deklarovaná spotreba v meste 6.2 a výkon 74 KW. Lepšie momentálne neexistuje, alebo sa mýlim?
Osobně si také myslím, že to tady už kdysi bylo a moc to neuspělo. Třeba lepší se mi zdá samočinné vypínání jednoho (nebo více válců) - vstřiku benzínu - při volnoběhu, a po přidání plynu zase normál.
Tak nějak nevím, k čemu je stop-start dobrý. Do zahřátí motoru stejně nefunguje. A kolik to ušetří? Pár kapek. Emise? Chichi. Podle mě je to jen další marketingový tah - jsme dál než konkurence, využili jsme hysterii kolem emisí, ale skutek utek. Chtěl bych jen vidět, jak dlouho vydrží startér a věnec setrvačníku. Nás naopak dříve učili, že se na pár vteřin nevyplatí chcípat motor. Za prvé, nic neušetříte, protože při startu vždy do válců vstříkne trochu víc benzínu, než při volnoběhu. Zadruhé, neúměrně se opetřebovává ozubení setrvačníku a startér. Za třetí, je velký odběr proudu, při každém startování, a při jízdách po městě (pro které je tento stop-start určen) se nestačí dobíjet. Osobně bych tento systém nechtěl.
No u nás s cenou dole išli. Kolega si objednával Yaris 1.33 l, 74 kW, 6 - kvalt, 5 dverák, klíma, elektrika pr. okná a zrkadlá, 4 x airbag, centrál s DO, rádio s MP3, Start-Stop systém.....za cca 8.600 €. Samozrejme so šrotovným. Vypredaný sú na pár mesiacov.
Pravidelné servisní prohlídky u Toyoty jsou skutečně dražší, v ceníku byla základní asi za 4000,- Kč, je to už dlouhou dobu, co jsem se na to díval. Byl tam v ceně asi plně synt. olej na motor 1,0 což vůbec není nutné. Tak by to mohlo být s jiným olejem i za méně. Ale pokud se neopravuje, tak se to zas vcelku vrátí. Tím nechci říci, že je kdovíjaká výhoda, že to, co nacpete do Fabie za opravy, dáte u Toyoty za pravidelné prohlídky .
Motory z Yarise se používají do kolínských trojčat. A zatím pokud vím, tak si nikdo nestěžoval. Vyplývá to i z recenzí P 107, C1, Aygo. Já osobně mám najeto na tomto motoru 40 000 a absolutně bez závad. Spotřeba do 5,2 na sto km.
Brej den, tak servis na yrasíka je tro poslední co by mě zajímalo. Onen servis nebude zas tak potřeba a že dám o tisícovku víc jak jinde, to je zanedbatelné, když budem jezdit na prohlídky stanovoené výrobcem( jednou za rok ). Šak ony ty penízky se vám mnohokrát vrátí na spolehlivosti a malé spotřebě. Tak ať vám ty krásné městské autíčka jezdí
Ceny pravidelných servisů jsou podobné jako v jiných autorizovaných servisech. Ovšem konkrétně u Yarisu mi bylo řečeno přímo v Toyotě že prvních 100000 km není pro Yaris nic. Po 100 tisících je auto na stejné startovací čáře jako např. fungl nová Fabie anebo Polo co se týká poruchovosti. Takže myslím není co řešit. Jediné co vím že na japonce jsou drahé plastové díly. To vím z vlastní zkušenosti. Poškodil jsem si vlastní vinou zakrývací plast na třetím brzdovém světle. Ten kousek plastu mě stál rovnou tisícovku. Ovšem byla to moje chyba. Neměl jsem to rozdělávat když jsem nevěděl, jak se to dělá. Už mám najeto 25500 a jinak žádný problém. Takže zatím můžu jen doporučit :-)
Nakoľko sme teraz manželke kupovali Yaris, tak mám doma cenník pravidelnej údržby. Posúď sám. Ceny sú v Sk. Prehliadka je každý rok, alebo 15.000 km. 1. - 3.739 Sk. 2. - 5.294.- . 3. - 3.813.- . 4. - 7.242.- . 5. - 3.813.- . 6. 5.442.- atď. dokola. V každej druhej je zarátaná aj výmena brzdovej kvapaliny a filtra klimatizácie. V tej najdrahšej aj výmena sviečok a vzduchového filtra. Mimochodom, ten filter stojí 310.- Sk a sviečky 780.- Sk. Cena prehliadky je vrátane práce a dane. Takže aspoň pre mňa sú tie ceny v značkovom servise viac ako prijateľné. K autu som ešte dostal kartu na 10 % zľavu na servis, takže tie uvedené ceny budú ešte nižšie o 373 až 724 korún. A podľa toho, čo som si zisťoval, neplánované výdaje sú pri Toyote Yaris veľkou zriedkavosťou.
Uvažuji o koupi Toyota Yaris. Jediný důvod proč váhám je že ze všech stran slyším, že Toyota má drahý servis od výměny olejů až k náhradním dílům. Chtěl jsem se zeptat přímo uživatelů jaký mají na daný problém názor. Třeba porovnání s VW Polo, který mám též v úvaze.Děkuji
Tak už jsem s ním najel přes 19500 km a žádný problém. Při tankování naturalu 98 s ním ale jezdím kolem 4,3 L na 100 km. Při svižné jízdě 4,5-4,7 L. Jinak zkrátka pohodička. Asi jsem ho dobře zajel protože v papírech má průměr 5,4 L na 100.
Vzhledem k tomu že toyota yaris je jedno z nejspolehlivějších aut v mezinárodních testech tak doufám, že servis hned tak potřebovat nebudu. 3 roky mám záruku a pak mám známýho co dělá do aut takže za práci moc nedám. Už nám obhospodařuje i Matýzka. Toho jsme si samozřejmě nechali, protože je taky bezproblémový. Aspoň zatím.
Bobši, autko je to hezké, ale co jsem slyšel, tak u japonských voztů je dost drahý servis. Jednu dobu jsem měl Hondu Civic, a prodal jsem ji právě kvůli hooodně drahému servisu-a to jsem si spoustu věcí udělal sám. Osobně dávám přednost německým vozům, i třeba vzhledem k nahraditelnosti a zaměnitelnosti dílů. A co Matýsek, prodaný ?
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Yaris
zajetí
Ahoj,píšeš jak dobře jsi yarise zajel. Zítra si pro něj jdu,můžeš mi poradit jak ho dobře zajet? Bude to moje první nové auto. Dík
10.01.2011 | 20:12:55 | Luboš Reagovat
Motor
Ta olejová vana je z nového motoru Aygo. Je černě lakovaná tak proto je černá. Museli mi pár věcí nechat ze starého motoru na nový. Aygo a Yaris nejsou ve všem úplně kompatibilní. Přehazovaly se nějaké úchyty, vana a uchycení vodní pumpy.
21.11.2010 | 16:13:08 | Bobešek Reagovat
Bobešek:
Koukni na www.oleje.cz, téma Castrol Magnatec - dotaz. I když teď už je to asi jedno. Na fóru Toyota nejsem registrován, tak používám toto.
02.11.2010 | 11:15:19 | Itall Reagovat
Kouknul jsem na diskusní fórum Toyoty a ty fotky. Je to dost divné, píst je začouzený a zasviněný nahoře, mezi kroužky, na stíracím kroužku. Takhle přece nemá vypadat, to je hrůza. Olejová vana je také černá, jak bota. Ta snad při pravidelném měnění oleje a filtru a při použití kvalitního oleje také takhle nevypadá. Mám za to, že tam bylo delší dobu něco špatně, možná za to ani nemůže Toyota, ale je to jen domněnka.
30.10.2010 | 17:37:08 | Itall Reagovat
Teď je tu článek, že Toyota vykupovala problémové vozy. Nechtěli by to koupit? (Ehm, asi ne, co?) Ale vyřešil jsi to dobře a náklady nebyly horentní, ještěže ten motor byl k mání (komu ho asi ukradli? hihi) - omlouvám se za nevhodný vtip. Každopádně tohle naštve a tento přístup k zákazníkovi se určitě spíše nevyplatí - sláva internetu :o)
29.10.2010 | 20:33:49 | Itall Reagovat
Yaris zklamal
Bohužel Yaris zklamal. Po 76600km mi uletěla ojnice v motoru a motor je na odpis. Navíc Toyota od toho dává ruce pryč. A to jsem psal i na jejich centrálu do Bruselu. Koukněte se na www.toyotaklub.cz tam to v diskuzním fóru rozebíráme :-(
15.10.2010 | 20:31:39 | Bobešek Reagovat
servis
1.3 vvti terra cool 11000 km až na jeden plat v stlpiku vo dverách ktorý sa sem tam vyskočí.
jedine čo mi vadí že všetky náhradné diely a doplnky sú 2x drahšie ako od predajcu. taktiež mi nesedí jak prídu k cene servisu . prvý servis filter 250 sk olej 750 sk hodina prace 2x 750 Sk= 1500 sk =2250 sk,- vysledná suma 3450 Sk.- podla servisu.
keže som nevedel čo stoja pneu tak som ich nechal zahrnúť do leasingu 400 euro,- teraz som kúpil letné michelin za 240 euro. človek sa učí. spotreba v zime je vyššia kvôli tomu že sa vám nezohreje tak skoro motor pri -15 celsia bola aj 6.5 l. teraz v lete 5 l . nekupujte 1l v . rozdiel vo výkone je obrovský do 80 km/h veľká pružnosť 0-100 11-12 sek. . výborné sedenie v zakrute doporučujem pred prvou polovicou zakruty pridavať plyn a pohode každú zatáčku vyberiete. nad 50 km/h jazdím na 5 dokopca sa oplatí dat 4 a 3 že by te chceli v kopci predbiehať. do dalšej verzie?určite sedačky stále mi chýba nejaký centimenter aby som uplne celý oprel. terra cool by si zaslúžila pozdlžne nastaviteľný volant určite by som to chcel viac ako hliníkové disky. iq koncept stojí 12500 euro t . osobne som sedel vo fábii na zadných sedadlách ktoré sú umiestnené tak ako yarisa v prednej polohe keby porovnávali batožinový priestor takto tak by yaris vyhral. a videli ste nový hyunday i20 zvonku uplná kopia yarisa a interier ako mazda a honda civic.
13.06.2009 | 14:48:50 | zaptrisek Reagovat
1.3
Povodne som chcel litrak - co je male je dobre - ale nastastie som to zavrhol a kupil som 1,3. Pri plnom obsadeni a natrepanom kufre motor isiel skoro bez zmeny ako ked sme normalne v tom aute dvaja. Start-stop som nechcel, tak som zvolil model 2008. Plne postacuje, stal 10600 Eur. Mam ho 3 mesiace, zatial okrem toho ze sa neda nastavit dlzka cyklu cyklovaca stieracov nemam na co nadavat.
02.06.2009 | 10:33:56 | kajo Reagovat
litrak
No keď mysliš, bratře čechu.Ja som z toho proste trochu sklamaný.Po meste a hlavne po rovine je to fain, ale menšie stúpanie,pokial nie si dobre rozbehnutý,toto auto jednoducho nezvláda.Motor určite nepodtáčam,lebo tento litrák ,ak je podtočený ,neťahá.
23.05.2009 | 14:10:36 | jorgo Reagovat
jorgo - litrak
Neumíš s tím jezdit - toť vše. Felicie se na tento litrový motor ani neusere. Zřejmě podtáčíš motor a necítíš, co potřebuje.
18.05.2009 | 21:09:28 | Reagovat
litrak
Osobne vrele neodporúčam motor 1,0.Je to trojvalec a už v malom kopci zaplačete,keď budete prvý v kolone.Mal som Feldu 1,3 MPi z roku 96 ,najazdených mala 190 000.Štyria ľudia v kabíne a nebol problém kopček vyliezť na štvorke rýchlosti 80 km /h. Sám v Yariske musím radiť do trojky ,aby som ako tak udržal rýchlosť 65km/h.Inak je to veľmi pekné a priestranné auto,spoľahlivé s nízkou spotrebou.Ak by som ešte raz kupoval,tak jedine 1,33.Je iba o cca 1300 Euro drahšia a má podobnú spotrebu ako 1,0. má však 4 airbagy ,6 rýchlosti a systém stop/start ...ale ten nekomentujem
18.05.2009 | 21:00:39 | jorgo Reagovat
Já bych šel do litránka, to co se ti líbí je hezké, ale věř, že nebudeš spokojen, naco živit tolik kobyl???
31.03.2009 | 16:51:57 | krkaken Reagovat
novinka
Pri kúpe nového vozidla som si stanovil určité podmienky. Vnútorný priestor, kufor, spotrebu, výkon, spoľahlivosť, značku, cenu, palivo-benzín ( jazda stále po meste),vonkajšie rozmery kvôli parkovaniu do 4 m. Vyšiel mi Yaris s novým motorom 1.33 Dual VVT-i. Deklarovaná spotreba v meste 6.2 a výkon 74 KW. Lepšie momentálne neexistuje, alebo sa mýlim?
31.03.2009 | 16:42:02 | Asitak Reagovat
Eště že sa dá vypnůť. To je největší přednost tohoto systému, který prodraží výrobu auta a v praktickém životě je na ho....o.
26.03.2009 | 07:09:30 | Reagovat
start - stop
Systém sa dá vypnúť, takže problém tam nevidím. Navyše s ním nedávno prišlo aj BMW, takže taká sprostosť to nebude
26.03.2009 | 01:36:39 | Petrík Reagovat
Osobně si také myslím, že to tady už kdysi bylo a moc to neuspělo. Třeba lepší se mi zdá samočinné vypínání jednoho (nebo více válců) - vstřiku benzínu - při volnoběhu, a po přidání plynu zase normál.
25.03.2009 | 19:30:16 | Karel Reagovat
Stop-start systém
Tak nějak nevím, k čemu je stop-start dobrý. Do zahřátí motoru stejně nefunguje. A kolik to ušetří? Pár kapek. Emise? Chichi. Podle mě je to jen další marketingový tah - jsme dál než konkurence, využili jsme hysterii kolem emisí, ale skutek utek. Chtěl bych jen vidět, jak dlouho vydrží startér a věnec setrvačníku. Nás naopak dříve učili, že se na pár vteřin nevyplatí chcípat motor. Za prvé, nic neušetříte, protože při startu vždy do válců vstříkne trochu víc benzínu, než při volnoběhu. Zadruhé, neúměrně se opetřebovává ozubení setrvačníku a startér. Za třetí, je velký odběr proudu, při každém startování, a při jízdách po městě (pro které je tento stop-start určen) se nestačí dobíjet. Osobně bych tento systém nechtěl.
25.03.2009 | 19:21:22 | Standa Reagovat
No u nás s cenou dole išli. Kolega si objednával Yaris 1.33 l, 74 kW, 6 - kvalt, 5 dverák, klíma, elektrika pr. okná a zrkadlá, 4 x airbag, centrál s DO, rádio s MP3, Start-Stop systém.....za cca 8.600 €. Samozrejme so šrotovným. Vypredaný sú na pár mesiacov.
25.03.2009 | 19:13:23 | Petrík Reagovat
Už by to ale fakt mohli zlevnit - Toyota je prý nyní na 50% produkce.
25.03.2009 | 18:01:23 | Itall Reagovat
A teď hupky dupky do servisu, ať při případné nehodě ještě neuhoříte ).
30.01.2009 | 14:30:28 | Itall Reagovat
Pravidelné servisní prohlídky u Toyoty jsou skutečně dražší, v ceníku byla základní asi za 4000,- Kč, je to už dlouhou dobu, co jsem se na to díval. Byl tam v ceně asi plně synt. olej na motor 1,0 což vůbec není nutné. Tak by to mohlo být s jiným olejem i za méně. Ale pokud se neopravuje, tak se to zas vcelku vrátí. Tím nechci říci, že je kdovíjaká výhoda, že to, co nacpete do Fabie za opravy, dáte u Toyoty za pravidelné prohlídky .
29.01.2009 | 17:14:02 | Itall Reagovat
Motor
Motory z Yarise se používají do kolínských trojčat. A zatím pokud vím, tak si nikdo nestěžoval. Vyplývá to i z recenzí P 107, C1, Aygo. Já osobně mám najeto na tomto motoru 40 000 a absolutně bez závad. Spotřeba do 5,2 na sto km.
29.01.2009 | 16:31:07 | Major Reagovat
servis
Brej den, tak servis na yrasíka je tro poslední co by mě zajímalo. Onen servis nebude zas tak potřeba a že dám o tisícovku víc jak jinde, to je zanedbatelné, když budem jezdit na prohlídky stanovoené výrobcem( jednou za rok ). Šak ony ty penízky se vám mnohokrát vrátí na spolehlivosti a malé spotřebě. Tak ať vám ty krásné městské autíčka jezdí
21.09.2008 | 15:00:23 | an Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
15.12.2024 | 10:16:02 | ńńűëęŕ | 37.212.81.*
Buďte v klidu :-)
Ceny pravidelných servisů jsou podobné jako v jiných autorizovaných servisech. Ovšem konkrétně u Yarisu mi bylo řečeno přímo v Toyotě že prvních 100000 km není pro Yaris nic. Po 100 tisících je auto na stejné startovací čáře jako např. fungl nová Fabie anebo Polo co se týká poruchovosti. Takže myslím není co řešit. Jediné co vím že na japonce jsou drahé plastové díly. To vím z vlastní zkušenosti. Poškodil jsem si vlastní vinou zakrývací plast na třetím brzdovém světle. Ten kousek plastu mě stál rovnou tisícovku. Ovšem byla to moje chyba. Neměl jsem to rozdělávat když jsem nevěděl, jak se to dělá. Už mám najeto 25500 a jinak žádný problém. Takže zatím můžu jen doporučit :-)
21.09.2008 | 12:09:05 | Bobešek Reagovat
to Mitchi
Nakoľko sme teraz manželke kupovali Yaris, tak mám doma cenník pravidelnej údržby. Posúď sám. Ceny sú v Sk. Prehliadka je každý rok, alebo 15.000 km. 1. - 3.739 Sk. 2. - 5.294.- . 3. - 3.813.- . 4. - 7.242.- . 5. - 3.813.- . 6. 5.442.- atď. dokola. V každej druhej je zarátaná aj výmena brzdovej kvapaliny a filtra klimatizácie. V tej najdrahšej aj výmena sviečok a vzduchového filtra. Mimochodom, ten filter stojí 310.- Sk a sviečky 780.- Sk. Cena prehliadky je vrátane práce a dane. Takže aspoň pre mňa sú tie ceny v značkovom servise viac ako prijateľné. K autu som ešte dostal kartu na 10 % zľavu na servis, takže tie uvedené ceny budú ešte nižšie o 373 až 724 korún. A podľa toho, čo som si zisťoval, neplánované výdaje sú pri Toyote Yaris veľkou zriedkavosťou.
15.09.2008 | 00:30:39 | Petrík Reagovat
Rada
Uvažuji o koupi Toyota Yaris. Jediný důvod proč váhám je že ze všech stran slyším, že Toyota má drahý servis od výměny olejů až k náhradním dílům. Chtěl jsem se zeptat přímo uživatelů jaký mají na daný problém názor. Třeba porovnání s VW Polo, který mám též v úvaze.Děkuji
14.09.2008 | 22:10:48 | Mitchi Reagovat
Yarisek 2008
Jsem prave novym majitelem Toyota Base Cool.Mam auticko jen 1 tyden tak doufam ze budu stejne spokojeny jako ty.
02.08.2008 | 17:41:12 | jiri Reagovat
Spotřeba
Tak už jsem s ním najel přes 19500 km a žádný problém. Při tankování naturalu 98 s ním ale jezdím kolem 4,3 L na 100 km. Při svižné jízdě 4,5-4,7 L. Jinak zkrátka pohodička. Asi jsem ho dobře zajel protože v papírech má průměr 5,4 L na 100.
23.07.2008 | 20:53:59 | Bobešek Reagovat
Vzhledem k tomu že toyota yaris je jedno z nejspolehlivějších aut v mezinárodních testech tak doufám, že servis hned tak potřebovat nebudu. 3 roky mám záruku a pak mám známýho co dělá do aut takže za práci moc nedám. Už nám obhospodařuje i Matýzka. Toho jsme si samozřejmě nechali, protože je taky bezproblémový. Aspoň zatím.
26.11.2007 | 20:31:56 | Bobešek Reagovat
čééče,
Bobši, autko je to hezké, ale co jsem slyšel, tak u japonských voztů je dost drahý servis. Jednu dobu jsem měl Hondu Civic, a prodal jsem ji právě kvůli hooodně drahému servisu-a to jsem si spoustu věcí udělal sám. Osobně dávám přednost německým vozům, i třeba vzhledem k nahraditelnosti a zaměnitelnosti dílů. A co Matýsek, prodaný ?
26.11.2007 | 08:55:06 | bobr Reagovat
Jasně. Jsem to já. Dával jsem tam i link na tyto stránky :-)
23.11.2007 | 22:19:41 | Reagovat
Bobešek
Bobešek z ChciŽít? nebo se pletu?
23.11.2007 | 22:10:30 | KubikCv Reagovat
No možná to je tím, že jezdím kombíkem. Jsem z toho ale na mrtvici. A to nemluvím o množství poruch.
23.11.2007 | 22:05:34 | Bobešek Reagovat
Dovolím si nesouhlasit.Měl jsem Fabii sice kratší,ale kam jsem ji poslal tam jela a pokud jsem ji chtěl utrhnout musel jsem použit ruční brzdu.
23.11.2007 | 20:38:02 | fanfatulipan Reagovat