Recenze Toyota Yaris Base Cool
“Super auto!”

Autor recenze: Bobešek (29 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2007 Typ motoru:1,0 VVT-i 5M/T Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:5 400 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 měsíce Průměrná spotřeba: 5,3 l/100 km Vloženo: 20. 11. 2007

Hodnocení inzerátu: 4 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Lada 2101 Škoda 120 L Škoda Favorit Daewoo Matiz

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Nemělo.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Musím přiznat, že jsem si tuto značku koupil hlavně proto, že jsem čekal maximálně spolehlivé auto s minimem poruch. Po zatím ujetých kilometrech jsem neměl ani jediný, sebemenší problém. Aspoň z mého pohledu auto vypadá podstatně lépe než třeba nová fabie.

Překvapil mě opravdu slušně prostorný interiér. Auto má velký počet přihrádek. Velký, přehledný tachometr ve středu palubní desky mi ze začátku dělal problém ale rychle jsem si na tuto zatím moc nezvyklou specialitku zvyknul. Zadní sedadla se dají lehce zklopit a posunout dopředu a tím se v autě vytvoří velký nákladní prostor. V autě nemám elektrické otevírání oken ale vzhledem k tomu, že má auto klimatizaci není moc potřeba okna otevírat.

Na sněhu při zimním obutí pneumatikami Lassa perfektně sedí a do smyku ho dostat je docela problém. Při jízdách v zimě se tomto autě cítím víc jistý a v bezpečí než ve služební Fabii combi. Ta Yarisovi nesahá ani po paty co se týká stability jízdy za ztížených zimních podmínek. Pouze mě zarazilo, že přední kapota u motoru nemá žádné těsnění a za silného deště se na motor může zepředu dostat voda mezerou mezi kapotou a maskou. Tuto drobnost jsem ale vyřešil zakoupením samolepícího těsnění na domovní okna. Sedadla jsou velice pohodlná a ani při jízdách na delší vzdálenosti v nich záda vůbec nebolí ani netlačí.

Zavazadlový prostor vypadá malý ale vejdou do něj 4 igelitky nákupu a 3 balíky balené vody což mi zcela postačuje. Jinak je podlaha v kufru dvojitá, dno se dá oddělat a pak je zavazadlový prostor o dalších asi 40 litrů větší. Brzdy mají vysokou účinnost. Motor 1,0 má výkon 51 Kw a při vyšších otáčkách lze docílit svižné jízdy. Při vyšších otáčkách je motor hlučnější ale není to nic hrozného.

Při mrazu do 10. stupňů auto startuje zcela bez problémů. Vyšší mráz jsem jsem zatím s tímto vozem letos nezkusil. Auto i při vyšších rychlostech do zatáček perfektně sedí a drží stopu. Při slušné jízdě je spotřeba kolem 5-ti litrů, při svižnější jízdě 5,5 litrů na 100 km.

Toto auto můžu zkrátka vřele doporučit.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 4


Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Yaris

Vložit komentář

zajetí

Ahoj,píšeš jak dobře jsi yarise zajel. Zítra si pro něj jdu,můžeš mi poradit jak ho dobře zajet? Bude to moje první nové auto. Dík

10.01.2011 | 20:12:55 | Luboš Reagovat

Motor

Ta olejová vana je z nového motoru Aygo. Je černě lakovaná tak proto je černá. Museli mi pár věcí nechat ze starého motoru na nový. Aygo a Yaris nejsou ve všem úplně kompatibilní. Přehazovaly se nějaké úchyty, vana a uchycení vodní pumpy.

21.11.2010 | 16:13:08 | Bobešek Reagovat

Bobešek:

Koukni na www.oleje.cz, téma Castrol Magnatec - dotaz. I když teď už je to asi jedno. Na fóru Toyota nejsem registrován, tak používám toto.

02.11.2010 | 11:15:19 | Itall Reagovat

Kouknul jsem na diskusní fórum Toyoty a ty fotky. Je to dost divné, píst je začouzený a zasviněný nahoře, mezi kroužky, na stíracím kroužku. Takhle přece nemá vypadat, to je hrůza. Olejová vana je také černá, jak bota. Ta snad při pravidelném měnění oleje a filtru a při použití kvalitního oleje také takhle nevypadá. Mám za to, že tam bylo delší dobu něco špatně, možná za to ani nemůže Toyota, ale je to jen domněnka.

30.10.2010 | 17:37:08 | Itall Reagovat

Teď je tu článek, že Toyota vykupovala problémové vozy. Nechtěli by to koupit? (Ehm, asi ne, co?) Ale vyřešil jsi to dobře a náklady nebyly horentní, ještěže ten motor byl k mání (komu ho asi ukradli? hihi) - omlouvám se za nevhodný vtip. Každopádně tohle naštve a tento přístup k zákazníkovi se určitě spíše nevyplatí - sláva internetu :o)

29.10.2010 | 20:33:49 | Itall Reagovat

Yaris zklamal

Bohužel Yaris zklamal. Po 76600km mi uletěla ojnice v motoru a motor je na odpis. Navíc Toyota od toho dává ruce pryč. A to jsem psal i na jejich centrálu do Bruselu. Koukněte se na www.toyotaklub.cz tam to v diskuzním fóru rozebíráme :-(

15.10.2010 | 20:31:39 | Bobešek Reagovat

servis

1.3 vvti terra cool 11000 km až na jeden plat v stlpiku vo dverách ktorý sa sem tam vyskočí.
jedine čo mi vadí že všetky náhradné diely a doplnky sú 2x drahšie ako od predajcu. taktiež mi nesedí jak prídu k cene servisu . prvý servis filter 250 sk olej 750 sk hodina prace 2x 750 Sk= 1500 sk =2250 sk,- vysledná suma 3450 Sk.- podla servisu.
keže som nevedel čo stoja pneu tak som ich nechal zahrnúť do leasingu 400 euro,- teraz som kúpil letné michelin za 240 euro. človek sa učí. spotreba v zime je vyššia kvôli tomu že sa vám nezohreje tak skoro motor pri -15 celsia bola aj 6.5 l. teraz v lete 5 l . nekupujte 1l v . rozdiel vo výkone je obrovský do 80 km/h veľká pružnosť 0-100 11-12 sek. . výborné sedenie v zakrute doporučujem pred prvou polovicou zakruty pridavať plyn a pohode každú zatáčku vyberiete. nad 50 km/h jazdím na 5 dokopca sa oplatí dat 4 a 3 že by te chceli v kopci predbiehať. do dalšej verzie?určite sedačky stále mi chýba nejaký centimenter aby som uplne celý oprel. terra cool by si zaslúžila pozdlžne nastaviteľný volant určite by som to chcel viac ako hliníkové disky. iq koncept stojí 12500 euro t . osobne som sedel vo fábii na zadných sedadlách ktoré sú umiestnené tak ako yarisa v prednej polohe keby porovnávali batožinový priestor takto tak by yaris vyhral. a videli ste nový hyunday i20 zvonku uplná kopia yarisa a interier ako mazda a honda civic.

13.06.2009 | 14:48:50 | zaptrisek Reagovat

1.3

Povodne som chcel litrak - co je male je dobre - ale nastastie som to zavrhol a kupil som 1,3. Pri plnom obsadeni a natrepanom kufre motor isiel skoro bez zmeny ako ked sme normalne v tom aute dvaja. Start-stop som nechcel, tak som zvolil model 2008. Plne postacuje, stal 10600 Eur. Mam ho 3 mesiace, zatial okrem toho ze sa neda nastavit dlzka cyklu cyklovaca stieracov nemam na co nadavat.

02.06.2009 | 10:33:56 | kajo Reagovat

litrak

No keď mysliš, bratře čechu.Ja som z toho proste trochu sklamaný.Po meste a hlavne po rovine je to fain, ale menšie stúpanie,pokial nie si dobre rozbehnutý,toto auto jednoducho nezvláda.Motor určite nepodtáčam,lebo tento litrák ,ak je podtočený ,neťahá.

23.05.2009 | 14:10:36 | jorgo Reagovat

jorgo - litrak

Neumíš s tím jezdit - toť vše. Felicie se na tento litrový motor ani neusere. Zřejmě podtáčíš motor a necítíš, co potřebuje.

18.05.2009 | 21:09:28 |  Reagovat

litrak

Osobne vrele neodporúčam motor 1,0.Je to trojvalec a už v malom kopci zaplačete,keď budete prvý v kolone.Mal som Feldu 1,3 MPi z roku 96 ,najazdených mala 190 000.Štyria ľudia v kabíne a nebol problém kopček vyliezť na štvorke rýchlosti 80 km /h. Sám v Yariske musím radiť do trojky ,aby som ako tak udržal rýchlosť 65km/h.Inak je to veľmi pekné a priestranné auto,spoľahlivé s nízkou spotrebou.Ak by som ešte raz kupoval,tak jedine 1,33.Je iba o cca 1300 Euro drahšia a má podobnú spotrebu ako 1,0. má však 4 airbagy ,6 rýchlosti a systém stop/start ...ale ten nekomentujem

18.05.2009 | 21:00:39 | jorgo Reagovat

Já bych šel do litránka, to co se ti líbí je hezké, ale věř, že nebudeš spokojen, naco živit tolik kobyl???

31.03.2009 | 16:51:57 | krkaken Reagovat

novinka

Pri kúpe nového vozidla som si stanovil určité podmienky. Vnútorný priestor, kufor, spotrebu, výkon, spoľahlivosť, značku, cenu, palivo-benzín ( jazda stále po meste),vonkajšie rozmery kvôli parkovaniu do 4 m. Vyšiel mi Yaris s novým motorom 1.33 Dual VVT-i. Deklarovaná spotreba v meste 6.2 a výkon 74 KW. Lepšie momentálne neexistuje, alebo sa mýlim?

31.03.2009 | 16:42:02 | Asitak Reagovat

Eště že sa dá vypnůť. To je největší přednost tohoto systému, který prodraží výrobu auta a v praktickém životě je na ho....o.

26.03.2009 | 07:09:30 |  Reagovat

start - stop

Systém sa dá vypnúť, takže problém tam nevidím. Navyše s ním nedávno prišlo aj BMW, takže taká sprostosť to nebude

26.03.2009 | 01:36:39 | Petrík Reagovat

Osobně si také myslím, že to tady už kdysi bylo a moc to neuspělo. Třeba lepší se mi zdá samočinné vypínání jednoho (nebo více válců) - vstřiku benzínu - při volnoběhu, a po přidání plynu zase normál.

25.03.2009 | 19:30:16 | Karel Reagovat

Stop-start systém

Tak nějak nevím, k čemu je stop-start dobrý. Do zahřátí motoru stejně nefunguje. A kolik to ušetří? Pár kapek. Emise? Chichi. Podle mě je to jen další marketingový tah - jsme dál než konkurence, využili jsme hysterii kolem emisí, ale skutek utek. Chtěl bych jen vidět, jak dlouho vydrží startér a věnec setrvačníku. Nás naopak dříve učili, že se na pár vteřin nevyplatí chcípat motor. Za prvé, nic neušetříte, protože při startu vždy do válců vstříkne trochu víc benzínu, než při volnoběhu. Zadruhé, neúměrně se opetřebovává ozubení setrvačníku a startér. Za třetí, je velký odběr proudu, při každém startování, a při jízdách po městě (pro které je tento stop-start určen) se nestačí dobíjet. Osobně bych tento systém nechtěl.

25.03.2009 | 19:21:22 | Standa Reagovat

No u nás s cenou dole išli. Kolega si objednával Yaris 1.33 l, 74 kW, 6 - kvalt, 5 dverák, klíma, elektrika pr. okná a zrkadlá, 4 x airbag, centrál s DO, rádio s MP3, Start-Stop systém.....za cca 8.600 €. Samozrejme so šrotovným. Vypredaný sú na pár mesiacov.

25.03.2009 | 19:13:23 | Petrík Reagovat

Už by to ale fakt mohli zlevnit - Toyota je prý nyní na 50% produkce.

25.03.2009 | 18:01:23 | Itall Reagovat

A teď hupky dupky do servisu, ať při případné nehodě ještě neuhoříte ).

30.01.2009 | 14:30:28 | Itall Reagovat

Pravidelné servisní prohlídky u Toyoty jsou skutečně dražší, v ceníku byla základní asi za 4000,- Kč, je to už dlouhou dobu, co jsem se na to díval. Byl tam v ceně asi plně synt. olej na motor 1,0 což vůbec není nutné. Tak by to mohlo být s jiným olejem i za méně. Ale pokud se neopravuje, tak se to zas vcelku vrátí. Tím nechci říci, že je kdovíjaká výhoda, že to, co nacpete do Fabie za opravy, dáte u Toyoty za pravidelné prohlídky .

29.01.2009 | 17:14:02 | Itall Reagovat

Motor

Motory z Yarise se používají do kolínských trojčat. A zatím pokud vím, tak si nikdo nestěžoval. Vyplývá to i z recenzí P 107, C1, Aygo. Já osobně mám najeto na tomto motoru 40 000 a absolutně bez závad. Spotřeba do 5,2 na sto km.

29.01.2009 | 16:31:07 | Major Reagovat

servis

Brej den, tak servis na yrasíka je tro poslední co by mě zajímalo. Onen servis nebude zas tak potřeba a že dám o tisícovku víc jak jinde, to je zanedbatelné, když budem jezdit na prohlídky stanovoené výrobcem( jednou za rok ). Šak ony ty penízky se vám mnohokrát vrátí na spolehlivosti a malé spotřebě. Tak ať vám ty krásné městské autíčka jezdí

21.09.2008 | 15:00:23 | an Reagovat

Komentář byl smazán administrátorem

 

15.12.2024 | 10:16:02 | ńńűëęŕ  | 37.212.81.*

Buďte v klidu :-)

Ceny pravidelných servisů jsou podobné jako v jiných autorizovaných servisech. Ovšem konkrétně u Yarisu mi bylo řečeno přímo v Toyotě že prvních 100000 km není pro Yaris nic. Po 100 tisících je auto na stejné startovací čáře jako např. fungl nová Fabie anebo Polo co se týká poruchovosti. Takže myslím není co řešit. Jediné co vím že na japonce jsou drahé plastové díly. To vím z vlastní zkušenosti. Poškodil jsem si vlastní vinou zakrývací plast na třetím brzdovém světle. Ten kousek plastu mě stál rovnou tisícovku. Ovšem byla to moje chyba. Neměl jsem to rozdělávat když jsem nevěděl, jak se to dělá. Už mám najeto 25500 a jinak žádný problém. Takže zatím můžu jen doporučit :-)

21.09.2008 | 12:09:05 | Bobešek Reagovat

to Mitchi

Nakoľko sme teraz manželke kupovali Yaris, tak mám doma cenník pravidelnej údržby. Posúď sám. Ceny sú v Sk. Prehliadka je každý rok, alebo 15.000 km. 1. - 3.739 Sk. 2. - 5.294.- . 3. - 3.813.- . 4. - 7.242.- . 5. - 3.813.- . 6. 5.442.- atď. dokola. V každej druhej je zarátaná aj výmena brzdovej kvapaliny a filtra klimatizácie. V tej najdrahšej aj výmena sviečok a vzduchového filtra. Mimochodom, ten filter stojí 310.- Sk a sviečky 780.- Sk. Cena prehliadky je vrátane práce a dane. Takže aspoň pre mňa sú tie ceny v značkovom servise viac ako prijateľné. K autu som ešte dostal kartu na 10 % zľavu na servis, takže tie uvedené ceny budú ešte nižšie o 373 až 724 korún. A podľa toho, čo som si zisťoval, neplánované výdaje sú pri Toyote Yaris veľkou zriedkavosťou.

15.09.2008 | 00:30:39 | Petrík Reagovat

Rada

Uvažuji o koupi Toyota Yaris. Jediný důvod proč váhám je že ze všech stran slyším, že Toyota má drahý servis od výměny olejů až k náhradním dílům. Chtěl jsem se zeptat přímo uživatelů jaký mají na daný problém názor. Třeba porovnání s VW Polo, který mám též v úvaze.Děkuji

14.09.2008 | 22:10:48 | Mitchi Reagovat

Yarisek 2008

Jsem prave novym majitelem Toyota Base Cool.Mam auticko jen 1 tyden tak doufam ze budu stejne spokojeny jako ty.

02.08.2008 | 17:41:12 | jiri Reagovat

Spotřeba

Tak už jsem s ním najel přes 19500 km a žádný problém. Při tankování naturalu 98 s ním ale jezdím kolem 4,3 L na 100 km. Při svižné jízdě 4,5-4,7 L. Jinak zkrátka pohodička. Asi jsem ho dobře zajel protože v papírech má průměr 5,4 L na 100.

23.07.2008 | 20:53:59 | Bobešek Reagovat

Vzhledem k tomu že toyota yaris je jedno z nejspolehlivějších aut v mezinárodních testech tak doufám, že servis hned tak potřebovat nebudu. 3 roky mám záruku a pak mám známýho co dělá do aut takže za práci moc nedám. Už nám obhospodařuje i Matýzka. Toho jsme si samozřejmě nechali, protože je taky bezproblémový. Aspoň zatím.

26.11.2007 | 20:31:56 | Bobešek Reagovat

čééče,

Bobši, autko je to hezké, ale co jsem slyšel, tak u japonských voztů je dost drahý servis. Jednu dobu jsem měl Hondu Civic, a prodal jsem ji právě kvůli hooodně drahému servisu-a to jsem si spoustu věcí udělal sám. Osobně dávám přednost německým vozům, i třeba vzhledem k nahraditelnosti a zaměnitelnosti dílů. A co Matýsek, prodaný ?

26.11.2007 | 08:55:06 | bobr Reagovat

Jasně. Jsem to já. Dával jsem tam i link na tyto stránky :-)

23.11.2007 | 22:19:41 |  Reagovat

Bobešek

Bobešek z ChciŽít? nebo se pletu?

23.11.2007 | 22:10:30 | KubikCv Reagovat

No možná to je tím, že jezdím kombíkem. Jsem z toho ale na mrtvici. A to nemluvím o množství poruch.

23.11.2007 | 22:05:34 | Bobešek Reagovat

Dovolím si nesouhlasit.Měl jsem Fabii sice kratší,ale kam jsem ji poslal tam jela a pokud jsem ji chtěl utrhnout musel jsem použit ruční brzdu.

23.11.2007 | 20:38:02 | fanfatulipan Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Toyota Yaris