Osobní
Terénní
X
Škoda
Citigo
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Citigo 1.0 MPI 44kW STYLE ČR Škoda Citigo 1.0 MPI 44kW STYLE ČR V prov. od 2018, 42 397 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 44 kW (60 PS)
199 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
     


Prodám Škoda Citigo 1.0 MPI, ČR Škoda Citigo 1.0 MPI, ČR V prov. od 2016, 49 415 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 50 kW (68 PS)
200 000,- Kč
     


Prodám Škoda Citigo 1.0 MPI, Style, Klima Škoda Citigo 1.0 MPI, Style, Klima V prov. od 2018, 20 164 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 44 kW (60 PS)
210 000,- Kč
     


Prodám Škoda Citigo 1.0 MPI, Style, NOVÁ CENA Škoda Citigo 1.0 MPI, Style, NOVÁ CENA V prov. od 2019, 98 771 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 55 kW (75 PS)
210 000,- Kč
     


Prodám Škoda Citigo 1.0 MPI, Serv.kniha, Klima Škoda Citigo 1.0 MPI, Serv.kniha, Klima V prov. od 2018, 46 700 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 55 kW (75 PS)
220 000,- Kč
     


Prodám Škoda Citigo 1.0 MPI CLEVER ZÁLOHOVÁNO Škoda Citigo 1.0 MPI CLEVER ZÁLOHOVÁNO V prov. od 2019, 36 559 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 44 kW (60 PS)
229 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
     


Prodám Škoda Citigo iV, SoH 88%, Automat Škoda Citigo iV, SoH 88%, Automat V prov. od 2020, 76 934 km
, hatchback
, 61 kW (83 PS)
300 000,- Kč
     


Prodám Škoda Citigo Style 0/61kw IV automat Škoda Citigo Style 0/61kw IV automat V prov. od 2020, 55 435 km
Elektro, hatchback
1 ccm, 66 kW (90 PS)
319 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
     


Prodám Škoda Citigo iV DSG Style Škoda Citigo iV DSG Style V prov. od 2020, 18 286 km
Elektro, hatchback
, 61 kW (83 PS)
338 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
     


Prodám Škoda Citigo iV, SoH 85%, Style, Automat Škoda Citigo iV, SoH 85%, Style, Automat V prov. od 2021, 62 295 km
, hatchback
, 61 kW (83 PS)
340 000,- Kč
     


Prodám Škoda Citigo iV, SoH 89%, Style, Automat Škoda Citigo iV, SoH 89%, Style, Automat V prov. od 2021, 39 973 km
, hatchback
, 61 kW (83 PS)
406 000,- Kč
     


Předchozí 1 2 3 4  
Zobrazeno 61-71 (z celkem 71)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »