Osobní
Terénní
X
Škoda
Enyaq
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Enyaq 0,0 80x 4x4 Clever Plus ČR SOH Škoda Enyaq 0,0 80x 4x4 Clever Plus ČR SOH V prov. od 2023, 48 300 km
Elektro, suv
, 195 kW (265 PS)
899 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
     


Prodám Škoda Enyaq ENYAQ Sportline iV 82kW/h 150k Škoda Enyaq ENYAQ Sportline iV 82kW/h 150k V prov. od 2023, 7 200 km
Elektro, suv
, 150 kW (204 PS)
939 990,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
     


Prodám Škoda Enyaq iV RS (82 kWh), SoH 94%, RS Škoda Enyaq iV RS (82 kWh), SoH 94%, RS V prov. od 2022, 30 038 km
, suv
, 225 kW (306 PS)
960 000,- Kč
     


Prodám Škoda Enyaq iV 80x (82 kWh), SoH 93%, ČR Škoda Enyaq iV 80x (82 kWh), SoH 93%, ČR V prov. od 2022, 55 447 km
, suv
, 195 kW (265 PS)
960 000,- Kč
     


Prodám Škoda Enyaq Tour iV 50 125/55 Škoda Enyaq Tour iV 50 125/55 V prov. od 2024, 2 797 km
Elektro, suv
, 125 kW (170 PS)
969 888,- Kč
Možnost odpočtu DPH
     


Prodám Škoda Enyaq 0,0 80x 4x4 Sportline SOH 93% Škoda Enyaq 0,0 80x 4x4 Sportline SOH 93% V prov. od 2023, 44 059 km
Elektro, suv
, 195 kW (265 PS)
979 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
     


Prodám Škoda Enyaq 82 kWh 80x Sportline Škoda Enyaq 82 kWh 80x Sportline V prov. od 2023, 36 471 km
Elektro, suv
, 195 kW (265 PS)
999 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
     


Prodám Škoda Enyaq 85 RWD Clever Škoda Enyaq 85 RWD Clever V prov. od 2024, 2 709 km
Elektro, suv
1 ccm, 210 kW (286 PS)
1 000 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
     


Prodám Škoda Enyaq Sportline 132kW Škoda Enyaq Sportline 132kW V prov. od 2024, 11 700 km
Elektro, suv
, 132 kW (179 PS)
1 065 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
     


Prodám Škoda Enyaq iV 82 kWh RS 4x4 Škoda Enyaq iV 82 kWh RS 4x4 V prov. od 2024, 19 729 km
Elektro, suv
, 220 kW (299 PS)
1 116 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
     


Prodám Škoda Enyaq Sportline 85 82 kWh 210 kW 1° Škoda Enyaq Sportline 85 82 kWh 210 kW 1° V prov. od 2025, 10 000 km
Elektro, suv
1 ccm, 210 kW (286 PS)
1 141 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
     


Prodám Škoda Enyaq iV Sportline Škoda Enyaq iV Sportline V prov. od 2025, 6 000 km
Elektro, suv
1 ccm, 210 kW (286 PS)
1 199 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
     


Prodám Škoda Enyaq RS 4x4 82KWH, HEAD-UP, TEPELNÉ ČERPADLO Škoda Enyaq RS 4x4 82KWH, HEAD-UP, TEPELNÉ ČERPADLO V prov. od 2023, 21 900 km
Elektro, sportovní/kupé
, 220 kW (299 PS)
1 199 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
     


Prodám Škoda Enyaq Enyaq 85 Sportline 82kWh/210kW Škoda Enyaq Enyaq 85 Sportline 82kWh/210kW V prov. od 2024, 5 000 km
Elektro, suv
, 210 kW (286 PS)
1 199 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
     


Prodám Škoda Enyaq Škoda Enyaq V prov. od 2023, 1 000 km
Elektro, suv
, 195 kW (265 PS)
1 331 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
     


Předchozí 1 2  
Zobrazeno 21-35 (z celkem 35)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »