Osobní
Terénní
X
Škoda
Scala
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Scala 1,0TSi 81kW MONTE CARLO DSG 603 200,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala 1,0TSi 81kW MONTE CARLO DSG V prov. od 0000, 6 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Scala 1.5TSI DSG 608 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala 1.5TSI DSG V prov. od 2024, 10 000 km
Benzín, hatchback
1 500 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Scala 1,5 TSI 110 kW Drive 615 200,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala 1,5 TSI 110 kW Drive V prov. od 2024, 4 800 km
Benzín, hatchback
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Scala First Edition 15 TSI/110 kW DS 619 990,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala First Edition 15 TSI/110 kW DS V prov. od 2024, 5 000 km
Benzín, hatchback
1 500 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Scala 1,5 TSI 110kW  Monte Carlo 621 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala 1,5 TSI 110kW Monte Carlo V prov. od 2024, 5 km
Benzín, hatchback
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Scala FL Monte Carlo 1.5 TSI /110kW 625 500,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala FL Monte Carlo 1.5 TSI /110kW V prov. od 2024, 18 115 km
Benzín, hatchback
1 495 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Scala 1,5 TSI 110 kW DSG MONTE CARLO 629 700,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala 1,5 TSI 110 kW DSG MONTE CARLO V prov. od 2024, 9 900 km
Benzín, hatchback
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Scala First Edition 1.5 TSI 110 kW 7 630 500,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala First Edition 1.5 TSI 110 kW 7 V prov. od 2024, 15 000 km
Benzín, hatchback
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Scala Monte Carlo 1.5 TSI 110kw DSG 639 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala Monte Carlo 1.5 TSI 110kw DSG V prov. od 2024, 5 000 km
Benzín, hatchback
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Scala 1,5 TSI 110kW  Drive 639 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala 1,5 TSI 110kW Drive V prov. od 0000, 0 km
Benzín, sedan/limuzína
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Scala FR. E1,0TSI/85kW DSG 637 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala FR. E1,0TSI/85kW DSG V prov. od 2024, 3 000 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Škoda Scala First Edition 1,0 TSI 85 kW DS 642 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala First Edition 1,0 TSI 85 kW DS V prov. od 0000, 1 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Škoda Scala 1,0 TSI DSG Monte Carlo CZ 650 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala 1,0 TSI DSG Monte Carlo CZ V prov. od 2024, 8 056 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Škoda Scala Monte Carlo 1.5 TSI /110kW 7st 655 500,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala Monte Carlo 1.5 TSI /110kW 7st V prov. od 2023, 26 005 km
Benzín, hatchback
1 495 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Scala First Edition 1,5 TSI-110kW-DS 699 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala First Edition 1,5 TSI-110kW-DS V prov. od 2024, 1 km
Benzín, hatchback
1 500 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Zobrazeno 401-415 (z celkem 415)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »