Osobní
Terénní
X
Škoda
Yeti
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi 355 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDi V prov. od 2014, 138 935 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 125 kW (170 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 TSI 92 kW Style Plus / Out 359 000,- Kč
Škoda Yeti 1.4 TSI 92 kW Style Plus / Out V prov. od 2017, 124 710 km
Benzín, suv
1 395 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 TSI, NOVÁ CENA, Automat 370 000,- Kč
Škoda Yeti 1.4 TSI, NOVÁ CENA, Automat V prov. od 2015, 52 818 km
Benzín, suv
1 400 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 TSI, NOVÁ CENA, Automat 380 000,- Kč
Škoda Yeti 1.4 TSI, NOVÁ CENA, Automat V prov. od 2017, 44 956 km
Benzín, suv
1 400 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4TSi 110KW 4X4 399 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Yeti 1.4TSi 110KW 4X4 V prov. od 2015, 113 000 km
Benzín, suv
1 395 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 Tsi  Top Stav
Škoda Yeti 1.4 Tsi Top Stav V prov. od 2012, 125 000 km
Benzín, suv
1 382 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Předchozí 3 4 5 6 7 8 9  
Zobrazeno 161-166 (z celkem 166)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »