Osobní
Terénní
X
Škoda
Yeti
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, Serv.kniha 230 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI, Serv.kniha V prov. od 2015, 197 814 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi 230 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDi V prov. od 2012, 114 434 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4 230 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4 V prov. od 2013, 176 926 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, Tempomat 230 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, Tempomat V prov. od 2014, 157 826 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSi 230 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSi V prov. od 2014, 183 200 km
Benzín, terénní
1 197 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSi 230 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSi V prov. od 2014, 162 190 km
Benzín, terénní
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Kůže, Navi 230 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Kůže, Navi V prov. od 2010, 109 000 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi 230 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDi V prov. od 2011, 164 711 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, Navi, Tempomat 230 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, Navi, Tempomat V prov. od 2014, 225 168 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSi Ambition+, Tažné 234 877,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSi Ambition+, Tažné V prov. od 2011, 61 400 km
Benzín, suv
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi, ČR 235 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDi, ČR V prov. od 2015, 215 871 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi 235 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDi V prov. od 2012, 115 768 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, Automat, ČR,2.maj 235 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI, Automat, ČR,2.maj V prov. od 2014, 141 800 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4TSi-KLIMA-TAŽNÉ-17 238 800,- Kč
Škoda Yeti 1.4TSi-KLIMA-TAŽNÉ-17"ALU- V prov. od 2014, 113 800 km
Benzín, suv
1 395 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1,2 TSI 77 KW Activ 238 900,- Kč
Škoda Yeti 1,2 TSI 77 KW Activ V prov. od 2014, 95 511 km
Benzín, suv
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1,2 TSI 77 kW Ambition 239 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Yeti 1,2 TSI 77 kW Ambition V prov. od 2015, 131 694 km
Benzín, suv
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0TDI 81kW*4x4*Cool Edit.* 239 900,- Kč
Škoda Yeti 2.0TDI 81kW*4x4*Cool Edit.* V prov. od 2015, 219 200 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2TSi 81kW EDITION, 100%KM 239 900,- Kč
Škoda Yeti 1.2TSi 81kW EDITION, 100%KM V prov. od 2015, 181 900 km
Benzín, suv
1 197 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, ČR,1.maj, Serv.kniha 240 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI, ČR,1.maj, Serv.kniha V prov. od 2014, 135 118 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Automat 240 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Automat V prov. od 2014, 202 413 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Zobrazeno 121-140 (z celkem 227)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »