Rok výroby:1997Typ motoru:2,0 benzinStav km při koupi:150 000 kmStav km nyní:157 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8 - 15 l/100 kmVloženo:27. 2. 2007
- nieco zacalo rachotit v motore, predchadzajuci majitel nevymenil s rozvodmi aj vodnu pumpu a ta dosluzila, vymena 3.500,-
- pod zadnym oknom je na malej ploche zacinajuca korozia, drobne bublinky na laku.
- po stacani predchadzajucim majitelom nefunkcny ukazovatel km, nasiel som vsak nalepku od vymeny oleja takze podla nej je najazdenych priblizne 150000 km.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Aj po 10 rokoch stale vyzera velmi dobre, s velkostou auta ladi aj majestatny vzhlad pripominajuci britske limuziny. Po tolkych rokoch vsak boli predne reflektory matne a z masky obity chrom, ale vymena za nove pekne cire pomohla ozivit prednu cast. Zadne svetla si stale zachovali svoju cirost. Ceny za predny reflektor 4.500,- a za masku do 2.000,- su velmi prijatelne. Inak zovnajsok vyzera stale velmi zachovalo a po navoskovani Turtlevaxom + teflon je auto skoro ako nove.
Tak isto aj interier sa mi zda dost trvacny, lebo tiez vyzera ako novy. Len kozeny potah sedadiel bol dost tuhy, predchadzajuci majitel jej asi nedoprial udrzbu. Nainpregnovanie jej vsak aspon ciastocne vratilo makkost.
K vybave nemam co dodat, nechyba mi nic, snad okrem palubneho pocitaca ktory sa do Leganz nemontoval. Vybavu tu nebudem spominat lebo by to bolo na dlho, spomeniem len drobnosti ktore ma potesili, sedacka v elektrike, sklapatelne zadne sedadla, podsvietene zrkadla v clonitkach, stmievac osvetlenia v interieri, origo radio na kazety aj na CD, 15`` elektrony v standarde, plynove vzpery na kapotu, servo s premenlivym ucinkom, trakcna kontrola pracujuca na systeme rovnomerneho rozlozenia tociveho momentu na obe predne kolesa nie obmedzovanim vykonu atd. Motor dvojliter benzin sa mi zda primerany s ohladom na vykon a prevadzkove naklady ako spotreba, poistka...
Zakonne poistenie mam po bonusoch len 5.500,- a naklady na pohonne hmoty mam vdaka domontovanemu splynovacu od 2 do 3 Sk/km (podla toho kde a ako jazdim), co je na take auto super. Montaz splynovaca tiez neni nakladna lebo Leganza patri medzi hromadne schvalene typy. Cakal som ze auto bude od spodu lenive kedze krutiaci moment je polozeny dost vysoko, ale obaval som sa zbytocne. Hlucnost pri jazde je taky lepsi priemer, aj pri dialnicnej rychlosti 160 hluk neobtazuje a da sa normalne rozpravat. Brzdy nemaju problem so spomalenim, brzdny ucinok sa da dobre davkovat. Podvozok nemozem objektivne zhodnotit kedze ma caka vymena tlmicov, jeden je uz dokonca vyteceny. No napriek tomu aj v rychlych zakrutach s nerovnym povrchom auto nepodskakuje, pekne drzi svoju stopu, prilnavost je tiez vyborna. Snad len vo vyjazdenych kolajoch je riadenie trochu nervoznejsie a aj v kozou obsitom volante by neuskodilo trochu viac citu, je trochu odtazite. Radenie je v norme, prevody zapadaju tam kde maju aj ked zazil som uz aj lahsie a rychlejsie radenie, ale to moze byt aj opotrebenim.
Svietivost reflektorov je vynikajuca, maju aj dostatocne siroky zaber. Svoje rozhodutie kupit si jazdenu Leganzu hodnotim ako vynikajuce, je to radost viezt sa v tomto aute, alebo sa len divat ako sa vynima medzi ostatnymi autami na parkovisku. Samozrejme su aj lepsie auta, ale nie za tu cenu!
Zdravím po delší rozvaze jsem se rozhodl taky pro laganzu ale už od počátku mě trápí že nemohu nalézt žádný obchod či net stránku která by mě na klub odkázala. a pro PEHU tvá lega je moc pěkná mám taky takovou v bílé ale na tvou zatím nemá. budu děčný za jakoukoli pomoc se sháněním dílů. a jeden dotaz navíc máte tušení co znamená tlačítko "cruise" ? po třech měsících se mi to stále ještě nepodařilo zjistit:-)
fotogaleria mojej leganzy na: http://fotoalbumy.azet.sk/leganzacdx/leganza-cdx2/ inak aj po roku a pol stale velka spokojnost, aj cesta do Skotska a jazdnie tam bez problemov
tak som sa pustil do vymeny vsetkych dielcov ktore vymenit treba a po vymene tlmicov mozem povedat ze stabilita sa podstatne zlepsila, hlavne vo vyjazdenych kolajach.
Tak vidíte pane že Lega je koráb ciest veď ja som videl Passata so zlým tlmičom a v zákrute letel na bok ale tak ako na vašej tak aj na mojej je jeden tlmič vytečený ale auto sa chová dobre.Jo pardále díky za tu stránku Auto ART lebo tam sú tlmiče za ludovú cenu už somsi objednal.Tak ať nám to jazdííííííí.
Komentáře uživatelů k recenzi Daewoo Leganza
Lega
Celkom dobre auto az na ten velky volant staci ho vymenit za mensi ,a mate hned viac miesta. Johny
25.11.2008 | 23:59:50 | Johny Reagovat
jsem novej :-)
Zdravím po delší rozvaze jsem se rozhodl taky pro laganzu ale už od počátku mě trápí že nemohu nalézt žádný obchod či net stránku která by mě na klub odkázala. a pro PEHU tvá lega je moc pěkná mám taky takovou v bílé ale na tvou zatím nemá. budu děčný za jakoukoli pomoc se sháněním dílů. a jeden dotaz navíc máte tušení co znamená tlačítko "cruise" ? po třech měsících se mi to stále ještě nepodařilo zjistit:-)
24.03.2008 | 13:12:42 | Radek Reagovat
fotogaleria mojej leganzy na:
http://fotoalbumy.azet.sk/leganzacdx/leganza-cdx2/
inak aj po roku a pol stale velka spokojnost, aj cesta do Skotska a jazdnie tam bez problemov
09.01.2008 | 12:03:03 | Mufty Reagovat
tak som sa pustil do vymeny vsetkych dielcov ktore vymenit treba a po vymene tlmicov mozem povedat ze stabilita sa podstatne zlepsila, hlavne vo vyjazdenych kolajach.
18.06.2007 | 12:01:42 | Reagovat
Pre Admina
nejde mi nahrat fotka
08.03.2007 | 15:25:57 | Reagovat
Spokojnému vždy spokojnosť
Tak vidíte pane že Lega je koráb ciest veď ja som videl Passata so zlým tlmičom a v zákrute letel na bok ale tak ako na vašej tak aj na mojej je jeden tlmič vytečený ale auto sa chová dobre.Jo pardále díky za tu stránku Auto ART lebo tam sú tlmiče za ludovú cenu už somsi objednal.Tak ať nám to jazdííííííí.
02.03.2007 | 16:18:08 | -peha- Reagovat