Recenze Honda Accord 2,0i ES
“Accord je kapku rozporuplné auto ale má toho hodně co nabídnout”

Autor recenze: caras (26 let),
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1997 Typ motoru:2,0i 16v Stav km při koupi:220 000 km Stav km nyní:247 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 9 l/100 km Vloženo: 7. 12. 2008

Hodnocení inzerátu: 4 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.4

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Automobil jsem koupil po prvním majteli, byl servisovaný do 180 000km v autorizovaném servisu, poslední servis už neprováděla honda, jednalo se o výměnu rozvodů a oleje.
Po tom co jsem s autem najel asi 300km jsem zjistil, že v expanzní nádobě není voda. po otevření chladiče se na mě linula nemilá vůně od spáleného benzínu. Bylo propálené těsnění pod hlavou (pravděpodobně důvod prodeje auta) Oprava celkově s výměnou rozvodů , vodní pumpy filtrů a oleje vyšla asi na 9000. ( rozvody byly v předchozím servisu opravdu měněné včetně vodní pumpy nicméně když už jsem se v tom vrtal tak jsem dal vše nové bo vrtat se v hondě je za trest) Od té doby v pořádku.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Motor F20Z1 se co do momentový charakteristiky nezved o tom není pochyb, malý tah v nízkých otáčkách, vysoká spotřeba ve velkých, na druhou stranu je lepší jak tolik vychvalovaný a doporučovaný 1,8 VTEC z šesté generace, ten do 2500 otáček netáhne vůbec a od 4500ot už jede ve vtecu ale taky podle toho chlastá (nevím jak někdo moh přijít na to, že je skvělej) . Je skoro zarážející, že honda dala do sedanu střední třídy takový lemry jako je 1.8i 16v, 2.0i 16v, 1.8 VTEC a 2,0 VTEC ( poslední dva se dávaly do 6. generace oba mají výkonu na rozdávání (od 4500ot), nicméně točivý moment od 1500ot do 4500ot mají téměř shodný se staršími neVTEC motory). Tyhle čtyři motory doporučuju nebrat (a když už tak aspoň ty 2l ) spotřeba je u nich stejná nebo vyšší jako u silnějších motorů (5G - 2,3iSR, 2.2 VTEC......6G - 2.3 VTEC) a přitom je člověk nucen dost řadit. Na druhou stranu 2l má naprosto sametovej chod a má zvuk jak průměrnej elektromotor.
Spousta lidí tu tvrdí jak je to skvělé auto, asi je to možná tím, že se nesvezli něčím lepším. Někdy mi přijde, že v hondě navrhli auto, a pak ho hned začali sériově prodávat a během toho začali dělat testy. Teď nemluvím o technice, která ač je složitá, tak kupodivu spolehlivě funguje. Teď myslím ergonomii. První jízda v noci a celkem silný rozčarování.......lampička se zpožděným zhasínáním zhasne po uplynutí nějaké doby a vůbec jí nezajímá, že už běží motor a já se hodlám rozjet. (měl jsem před tím escorta z roku 90 a ten po zapnutí zapalování uměl lampičku zhasnout). Druhá věc, automatický stahování okna řidiče, když už to teda nemaj všechny okna, proč to funguje blbě i u řidiče ? Neznám lepší zábavu jak odjíždět od turniketu v OBI a přitom držet spínač okna nahoru páč automatiku u hondy domysleli jen dolu. Třetí věc která mi vadí je dlouhý chod brzdového pedálu, prostě to je stejně mizerný jak u felicie, u tý jde pedál ještě zlehka, ale taky ho člověk musí prošlápnout o x centimetrů místo toho aby brzdný účinek, ladil pouze silou sešlápnutí. Šestá generace tímhle neduhem trpí taky, jen u ní už de pedál lehčeji. Vyhřívání zrcátek je taky nedomyšlený, escort po určitý době uměl přední okno, zrcátka a zadní okno odpojit, honda topí dokud to někdo nevypne. Tempomat je super věc, nastavíte stotřicetosm a jedete, deaktivovat jde ťuknutím o brzdu nebo spojku ale také současným stiskem obou tlačítek. pak je tu tlačítko resume, které vrátí rychlost auta na stotřicetosm kterou auto jelo po deaktivaci spojkou či brzdou......... ale proč si nepamatuje předchozí rychlost po deaktivaci současným stiskem obou tlačítek ? 6. generace už to umí (asi se inženýři od hondy svezli konečně v tý 5. generaci). Příliš účinný posilovač řízení, narozdíl od brzd jde řízení nad míru zlehka, je to super na parkování a do města, ale na delších cestách po dálnici má člověk tendenci držet volant křečovitě a bolí z toho ruce. Abych taky jen neklel, docela prima je oddělený ostřk světel, kterej má svý tlačítko a nebere tak kapalinu když ostřikujete okno. Pak je docela prima funkce zavření oken pokud zapomenete nějaký okno nebo šíbr u auta zavřít, pak není třeba znovu nasedat a strkat klíčky do zapalování a zavírat jedno okno po druhém protože honda to umí i zvenku. Kvalitní ozvučení s 8 reproduktory, které hraje opravdu dobře a majitelé BMW řady 5 z roku 2000 si o něčem takovém můžou nechat zdát. No a v neposlední řadě podvozek, nené to žádná spása co do jízdních vlastností, na druhou stranu sedan si lidi nkupujou, kvůli pilování serpentýn. Co je ale dnešním autům cizí je pohodli. V máločem je dnes panelová dálnice tak pohodlná jako v accordu 6. generace
Dá se říct, že každý auto má svý mochy, a dá se toho spoustu prominout a i já krom slabého motoru a těch pár drobností nemám co vytknout, i po těch letech je to auto za kterým se lidé otáčejí, protože ho nemají okoukané a fábijojdní 1,2 HoubyToPojede (ono to i houby jede nejenom že pojede) předjížděči se po přečtení nápisu 2,0i ES od hondy drží zkrátka.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 4


Komentáře uživatelů k recenzi Honda Accord

Vložit komentář

Zajimave

Ahoj ja mam 5.gen 2.0i eS 96kw. Recenze je super a velmi pravdiva. Ja jsem auto koupil kdyz melo asi 190000tkm,na aute uz jsem nechal velmi casu penez a nervu,ale stale ho mam a jsem s nim spokojeny,uz jsem na nem vymenil kompletne predni napravu,starter,rozvody,v.pupa,vyfuk,zadni podbehy,brzdy opet komplet a asi jsem jeste neco zapomel,ale to nevadi. Je to krasny auto a jedno z nejpohodlnejsich ve kterem jsem kdy sedel. Ma dobre reseny a pohledny interier,navic cely v kozence,krome sedacek. Myslim si ze ma i se super motor,protoze i nektera silnejsi auta se me nechytaji (hlavne na dalnici).

23.03.2010 | 20:58:34 | Keymorth Reagovat

stahovanie okna

Uz vo viacerych prispevkoch som si vsimol ze majitelia krityzuju vytahovanie okien hore bez automat. rezimu. Ma to celkom logicke vysvetlenie. Japonci vacsinu svojich aut predavaju doma a potom na najvacsom trhu a to v USA.
Tam ludia velmi radi nechavali svoje deti v aute a bolo vela pripadov ze si privreli prsty vytahovanym oknom. Nasledovali zlomeniny, pomliazdeniny atd. Takze je to koli bezpecnosti a nie zeby to nevedeli urobyt tak ako sa to ma. A este jedna poznamka. Z V-tec-om treba jazdit min. na urovni okolo 5000 otacok ak si ho chcete uzit. Takze pri kludnej jazde sa da aj pri nizsich otackach, ale ak chce niekto vykon od tohto typu motora tak ho musi v tych otackach jednoducho drzat. Je to podla mojho nazoru hlavna crta toho motora tak ako pri diesli max. krutak pri 2500 ot. Pri TDI sa nikto nestazuje ze to netoci 7000 ot. lebo kazdy vie ze mu staci 3000. Inak recenzia pekna len tolko som chcel.
Ja osobne mam Accord 2.0 EX 1987 250000 Km. No problem.

12.02.2010 | 02:16:13 | Lion74 Reagovat

Vystizne

super recenze, hodne jsem se u toho zasmal (bylo to vtipne psane :D)

jinak,ty okna,jelikoz jsem accorda mel (5G-F20Z1,pak coupe F22B5 a ted aerodeck F22A7) tak ty okna jsem meel resena nelogicky...

auto stahovani ridice:
Sedan 1993 (Velka britanie) - pouze dolu
Coupe 1997 plna palba se vsim vsudy (USA) - pouze dolu
Aerodeck 1993 social verze: no klima,bez loketni operky,no predni mlhovky (USA) - nahoru i dolu

nepochopitelne,nejstarsi a mel to,pritom nejhorsi vybava,co jsem kdy v acco mel..

jiank ten 2.0 je zase drzak, vydrzi i 450tis km a jede spokojene dal,ten vykon neni nic extra,paradoxne pri vyssich otackach ma mensi spotrebu nez v nizsich,ale jinak zatacky diky naprave dovoli hodne a octavka ani passat se na vas nechytaj..

11.01.2010 | 11:26:05 | SonnyX Reagovat

Dulezite informace,kvalitni recenze :D

26.02.2009 | 08:31:00 | jamieson Reagovat

Recenze

Moc hezky a nezaujatě napsaná recenze, žádné fantazie a vzdušné zámky, ale praktické poznatky. Pěkné.

08.02.2009 | 17:32:02 | Standa Reagovat

stahování oken

Já to měl takhle debilně taky, pro změnu u Galanta. Holt v Japonsku to byla asi nějaká zvláštní úchylka nebo co. Něco ve stylu poloviční pravý zpětný zrcátko á la VW group.

08.12.2008 | 22:38:37 |  Reagovat

Ztahovanie okien

Auto-stahovanie okien v tomto style(auto iba dole a iba vodicove okno) nie je iba u Hondy...ma ho Toyota, Izusu aj Chevrolet (pick-up modely) a asi aj par inych vozidiel

08.12.2008 | 13:03:47 |  Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Honda Accord