Recenze Honda Accord Tourer 2,2 CDi
“Áno.”

Autor recenze: Vlado všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2008 Typ motoru:2,2 l 102 kW Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:14 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 4 měsíce Průměrná spotřeba: 6,7 l/100 km Vloženo: 14. 3. 2009

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Renault Thalia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Nie.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto používam necelé 4 mesiace. Ide o služobné vozidlo. Bolo zakúpené nové a najazdil som na ňom bez poruchy zhruba 14 000 km. Recenziu som napísal kvôli tomu, aby prípadní záujemcovia o kúpu Accorda mali k dispozícii aktuálny pohľad na tento typ auta. Lebo: „Kto rýchlo dáva, 2x dáva“.

Vzhľad nie je možné hodnotiť objektívne. Podľa môjho názoru je Honda výzorom porovnateľná s konkurentmi v tejto kategórii, napr. s VW Passat Variant.

Spotreba nafty je zhruba 6,7 l/100km. Objektívne vzaté, nie je to až tak zlá hodnota, lebo prezentuje zimné mesiace (december, január, február a polovica marca). Okrem toho prevažujú jazdy po diaľnici (130km/h) a po Bratislave, čo sú z hľadisla spotreby najtristnejšie podmienky.

Accorda mám v najnižšej ponúkanej výbave. Nadštandardom sú zadné parkovacie senzory. Napriek tomu nič podstatného nepostrádam. Privítal by som snáď len ostrekovač reflektorov a predné parkovacie senzory. Možno by bolo dobré aj automatické sklápanie pravého predného zrkadielka pri parkovaní. To sú ale iba blšky. Autu nič podstatého nechýba. Ba práve naopak, napríklad audio súprava má aj v najnižšej verzii výborný zvuk.

Honda má vydarený podvodzok aj motor. Motor je od cca 1700 otáčok tichý. Výkon a pružnosť je pre bežné jazdenie dostatočný/á, vrátane rezervy na predbiehanie.

Technické parametre sú k dispozícii na WEB-e. Ja ponúknem v ďalšom texte subjektívne (pocitové) hodnotenie niektorých aspektov.


1. Prístrojová doska je elegantná, najmä tachometer a otáčkomer. Privítal by som digitálny tachometer.

2. Osobne mám radšej autá s priestornejším „kopkitom“. Mne vadí pomerne rozmerný stredový panel (mám na mysli tú partiu, z ktorej trčí radiaca páka a ručná brzda).
3. Pred tým som jazdil na cca typoch 6 automobilov o.i. aj na Reanaulte Thalia, ktorej v testoch vytýkali nepresné radenie. Mám pocit, že ak má niketoré z týchto aut presnejšie radenie, tak je to Thalia. Ale rozdiely sú iba minimálne.
4. Na auto tejto kategórie je 400 l kufor pomerne malý. Na druhej strane voči jeho spodnej hrane a prierezu nakladacieho otvoru nemožno mať najmenšie výhrady.


Zhrnutie: Koľko ľudí, toľko chutí. Pre mňa je auto prostriedok pre pohodlný, bezpečný, rýchly a úsporný (všetko v rámci možností) presun mojej maličkosti a prípadne ďalších cestujúcich a nákladu, z miesta A do miesta B. V Bratislave, kde pôsobím, mi viac vyhovujú z hľadiska manévrovaneľnosti a parkovania menej rozmerné približovadlá. Pri cestách na dlhšie vzdialenosti ocením výkon, bezpečnosť a jazdné vlastnosti Accorda.
Accord Tourer patrí medzi luxusnejšie autá. Tu je akékoľvek porovnávanie s konkurenciou ťažké. Existuje totiž veľa stupňov voľnosti, v závislosti od predstáv ich potencionálych vlastníkov. Niekto chce závodiť, niekto chce dávať na obdiv svoje majetkové ponery, iný chce mať spoľahlivé a bezbečné približovadlo... Posledný citované atribút je dôvodom, prečo Accord záujemcom odporúčam.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Honda Accord

Vložit komentář

accord

Zdravim. ja som kupil akkordika, naftak 2005, na ucely ako taxik.
Auto malo 320000 km s velmi zachovalym vnutrajskom, takmer ziadny skrabanec. I ked som ho musel dat prestriekat, vypieskovat kolesa a na celnom skle je dost hodne stop po kamienkoch a posledny servis bol pri 260000 km (dovtedy vsetok servis v honde). No najazdil som uz na nom 6400 km a to vsetko v meste a spotreba sa mi drzi medzi 7 - 7,5 . Raz som mal aj 6,8 , ale raz aj 8. Zalezi aj podla stylu jazdi a som si vsimol aj podla kvality nafty. Inac jazdimm 6 dni v tyzdni, 12 hodin denne a denne najazdim okolo 200 km
Cudujete sa ,ze preco som ho nedal servisovat hned ako som ho kupil. No ked som robil nan licenciu na taxikarcnie, tak slo u policajtov cez emisnu aj cez STK (a ta bola prisnejsia), tak preslo na prvy raz. Este aj oni sami boli v udive, ze auto s tolkymi km je v takom dobrom stave. Tak som si povedal ,ze este daco vydrzi. No uz sa blizi cas kedy poputuje do servisu.

Avsak zakratko sa ozvalo klopkanie odspodu. Predne horne capy na oboch strannach. Vymena 200 libier. Pekna supa. A teraz este som zistil zvlnene kotuce, ale este neviem ktore to su. Ale to je bezna vec pri rozbitych cestach.
Motor ide v poriadku. Na ten pocet km by som povedal ze az velmi dobre. I ked v spodnych otackach mi tak huci. Neviete co to moze byt? Preradujem pri 2000 ot/min. niekedy aj pri viac, napr. v kopci a sem tam ho aj vytocim aby sa nezasekli lopatky turba. Mozno to je aj tou dlhou dobou od posledneho servisu. Co poviete? budem pozorovat po servise.

Rozmyslal som aj nad passatom a oktavkou. Potom som si precital clanok na autorubrik.sk kde som sa dozvedel, ze toto auto vykazuje minimalne poruchy az ziadne.
Tak som sa rozhodol, ze za 3000 libier jedine Accord.
Za ziadne ine auto ako hondu, alebo ine japonske auto, by som, keby aj 1000 eur, nedal.



14.01.2013 | 02:19:39 | slovacisko  | 82.40.222.* Reagovat

perfektne citanie. dakujem pekne. taketo spracovanie je najidealnejsie

A normalne predstihuje testy na 100.000.km.

Neviem, ci je rozumne zbavovat sa auta, viem, ze je firemne a.odpisu uz nejdu, ale da sa urobit uctovanie od km, co je vyhodne, ked je auto spolahlive.

Diky este raz, uz sa tesim na novu recenziu, nech sa dari.

30.12.2012 | 13:58:47 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

156 000 km

Toto je asi môj posledný komentár k tomuto približovadlu. Po 4 rokoch nám končí firemný leasing a auto predávame.

Pred pár mesiacmi boli vymenené zadné brzdové kotúče + platničky.

Včera som bol na servisnej prehliadke(500 E), dnes som bez problémov prešiel STK a emisnou kontrolou.

V podstate som napísal všetko podstatné v predchádzajúcich príspevkoch. Spotreba mi trocha klesla, v ostatnom čase na cca 6 litrov. Podotýkam, že jazdím na hornej hranici povolených limitov (53/93/133), ale s citom. Teda nie štýlom brzda/plyn.

Honda rozhodne nie je zlé auto. Ale okrem technických a ekonomických aspektov je podľa môjho názoru dôležitý aj pocit vodiča, keď si sadne za volant. Mne osobne na Accorde vadil najmä stiesnený priestor pre vodiča, ktorý spôsoboval najmä viac razy zmienený veľký stredový panel, do ktorého som búchal kolenom pravej nohy. A možno aj neeurópsky pojaté pracovisko vodiča (myslím ovládacie páčky a tlačidlá).

Ale to čo mne nesedí, sa mnohým iným ľuďom páči. Takže tu ide len a len o subjektívne hľadisko.

Preto som si vyberal nové auto aj podľa "feelingu". Po zvážení ekonomických možností, technických parametrov, mojich potrieb a v neposlednom rade aj pocitu po usadnutí do kopkitu som si zvolil Renault Megáne Grandtour. S najsilnejším motorom 1,6 DCi 130 k a v najvyššej výbave. Dúfam, že nebudem ľutovať. Svoje skúsenosti rád opíšem po najazdení pár tisíc km v ďalšej recenzii.

28.11.2012 | 21:36:12 | Vlado  | 85.135.158.* Reagovat

135 000 km

Po 3,5 roku a 135 000 najazdených km sa možno budem opakovať, keď konštatujem,že:

1. Auto je spoľahlivé. Doposiaľ ma nikdy nenechalo v "štychu".
2. Na dlhších trasách oceňujem kvalitu podvozku, tichosť motora a jeho relatívne slušný výkon.
3. Stále som si nezvykol na (na môj vkus) stiesnený kopkit, čo spôsobuje rozmerný stredový panel, o ktorý si obúchavam za jazdy pravé koleno. Niekto si možno pripadá ako závodník v pretekárskom aute, ale vo mne to evokuje priestor pre kamikadze/ho v trpaslíčej japonskej miniponorke.
4. Servisné prehliadky nie sú lacný špás. Ak sa k tomu pridá výmena stieračov, tak si pripravte pár stoviek euro.
5. Ako som spomínal, výmena žiaroviek tlmených svetiel nie je svojpomocne (de facto) možná. Auto musí ísť v servise na zdvihák a celá operácia trvá takmer pol hodinu. Teda aspoň podľa faktúry...
6. Asi jediným slabým miestom tohto auta sú hmlové svetlá. Sklá nie sú odolné a ľahko ich poškodia odletujúce kamienky. Výmena stojí pakateľ - necelých 500 euro (vrátane DPH). Cena je aktuálna, teda z mája 2012.

26.05.2012 | 08:33:06 | Vlado  | 85.135.177.* Reagovat

83 000 km

Všetko je OK, ak nerátam vypálenú halogenku pravého predného tlmeného svetla, ktorú som sa márne snažil vymeniť vlastnými silami. Dokonca aj v servise bedákali, že žiarovka je veľmi zle prístupná.

Prehliadka po 80 000 km bola jediná jednorázová väčšia investícia do auta.

Pýtal som sa v servise, či Honda nerobí chiptuning, ktorým by sa zvýšil výkon zo 150 na 180 k. Takýto výkon majú nové modely. Povedali, že sa to u nich nedá a dôrazne ma varovali pred tým, aby som si nechával kdekoľvek robiť chiptuning.

26.11.2010 | 13:42:02 | Vlado Reagovat

Acco VII CTDi a brzdy

Tak neviem kde to MickeyMon zobral, ale osobne vlastnim Acco 7G 2.2 i-CTDi a brzdy mam zatial povodne, ani kotuce ani platnicky som este nemenil a to uz mam najazdenych 77kkm (platnicky maju asi nieco cez polovicu svojej zivotnosti, takze este min. do 100kkm menit nebudem). Vsetko je povodne, bez problemov, neriesil som zatial nic a dufam ze ani nebudem.

14.10.2010 | 19:56:20 | Jojo Reagovat

68000 km

Mám najazdených 68 000 km a včera som bol v servise vymeniť prednú žiarovku. Popri tom mi vymenili aj zodraté zadné brzdové platničky, ktoré by vraj už čoskoro začali pískať. Ináč žiadne problémy. Priemerná spotreba od zakúpenia auta je 6,3 l/100 km. Poruchy žiadne, iba som si dal v rámci servisnej prehliadky po 60 kkm vymeniť stierače (fungovali, ale nebolo to už ono).

Čo sa týka Petra - píše, že má auto 1,5 roka,ale musel platiť výmenu trysiek. Na to sa nevzťahuje 2 ročná záruka? Resp. je obmedzená najazdenými km?
Čo sa týka spotreby - palubný počítač u mňa ukazuje o 5,5% viac,ako je spotreba vypočítaná z prejazdených km a natankovaných litrov. Takže skutočná by mohla byť okolo7,2l. Zhruba takúto spotrebu mám, keď idem po diaľnici mierne nad limit (do 139km/h - podľa GPS). Pri dodržiavaní 130 sa dá dostať pod 7l (reálnych). Ako pri všetkých autách platí, že keď chcem mať nízku spotrebu, nejazdím športovo. Ak idem mimo mesto (teda nie po diaľniciach), tak pri pohodovej jazde, dodržiavaní 90-95km/h a dojazdoch do obcí s minimom brzdenia - keď vidím tabuľu, dám nohu z plynu aj pár sto metrov pred začiatkom obce a brzdím najmä motorom (vedy sa nevstrekuje palivo) - sa dá dostať na spotrebu tesne nad 5 litrov. Tak sa mi darí držať celkovú spotrebu na tých 6,3.

14.07.2010 | 07:26:06 | Vlado Reagovat

For Peter

Asi zlý kus, čo už. Accord 2.2 diesel je dobré auto.

10.04.2010 | 15:33:45 | Matúš Reagovat

Honda Accord 2,2 i-dtec

Co sa tyka Hondy Accord, mam 2,2 i-dtec uz 1,5roka a musim povedat, ze horsie auto som este nemal.Motor je sice kultivovany, ale podpriemerny, co sa tyka akceleracie a tiez spotreby.Mam najazdenych 120tis km 90% dialnica a spotreba prilis vysoka 7,5l.Po roku sa objavil problem so vstrekovacmi a k dnesnemu dnu som musel vsetky vymenit.Bohuzial uz po zaruke a importer Honada BA nebol ochotny to riesit ani kulanciou.To taktiez zhorsilo moj pohlad na pristup HONDY.Sustavne mam problem s DPF, co sa tyka regeneracie.Dalsi problem su xenony.Zostavaju v polohe dolu a v servise nevedia odstranit zavadu ani po 2 mesiacoch.Taktiez doslo k zaseknutiu zadneho tlacitka na strmeni po 4 mesiacoch pouzivania, co viedlo k opotrebeniu platniciek na kov.Zaujimave, ze v servise si to nevsimli.Celkovo to teda zhrniem-Kvalita mojho vozidla-HRUUUUUUUUUUUUUUUUZa – NIKY VIAC HONDA!!!!

10.04.2010 | 15:11:31 | Peter Reagovat

Aktualizácia informácií

K dnešnému dňu 52 kkm, bez poruchy. Spotreba 6,4 (priemerná za celú dobu prevádzky auta).

Doposiaľ mi v rámci bežného servisu menili vypálenú zadnú obrysovú žiarovku. Tiež som si vyžiadal odvzdušnenie bŕzd, ktoré boli pri prvom zošliapnutí trocha mäkšie. Brzdové obloženie nebolo treba meniť, lebo jazdím síce svižne, avšak pohodovo (+/- v rámci limitov). A hlavne nejazdím systémom brzda - plyn. Lebo viem, že časový zisk je minimálny, zato však vzrastá spotreba, opotrebenie a hlavne riziko nehody.

Čo sa týka nadhodenej otázky analógový versus digitálny tachometer: Je to podľa mňa opäť otázka subjektívneho vkusu. Je pravda, že analógový číselník poskytuje rýchlejšiu rámcovú informáciu. Ak ale chcem presnejší údaj (napr či idem 50, alebo 55km/h), tak je lepší digitálny číselník. Preto na dlhšie trasy jazdím s GPS navigáciou prepnutou na rýchlomer.

Ináč minule ma viezol kolega cca 700 km diesselovým Passatom s automatickou DSG 6 stupňovou prevodovkou (auto je cca pol ročné). Musím objektívne konštatovať, že toto vozidlo je o niečo tichšie. Alebo mal lepšie zimné pneumatiky (hoci ja mám tiež typy, ktoré sa umiestnili na prvých miestach v testoch). Ale pravdou je aj to, že cena Passata oproti môjmu autu je o poznanie vyššia.

Záverom osobná impresia - za ten rok a niečo som si na Accord zvykol. Asi aj on na mňa, lebo zatiaľ mi slúži k (takmer) plnej spokojnosti.

13.02.2010 | 11:36:51 | Vlado Reagovat

to MickeyMon

presne tak, lepsie by som to nenapisal

29.01.2010 | 09:34:30 | ixo Reagovat

ixo

Suhlas, digitalny tachometer vyzaduje preostrenie zraku a dekodovanie cisla, ktore sa stale rychlo meni - ergo ... ergonomicka hovadina. Pri analogu perifernym videnim porovnavam obrazy.

28.01.2010 | 13:47:45 | MickeyMon Reagovat

to autor

digitalny tacho je hovadina, analog je analog

28.01.2010 | 11:28:18 | ixo Reagovat

Kotuce

34 tkm - to uz sa blizi vymena brzd ? Alebo je tento novy Accord v tomto lepsi ?

20.08.2009 | 11:17:32 | MickeyMon Reagovat

Pre Joe-a

Čo sa týka môjho vyjadrenia ku kopkitu, tak som napísal, že mi vadí jeho mohutná stredová partia. Nič viac a nič menej.

No a k radeniu - nemôžem si pomôcť, ale na Thalii som nemal problémy s radením, hoci v testoch je kritizovaná za nepresné radenie. Na radenie u Hondy som si musel dlhšie zvykať.

Nesúhlasím s názorom, že by som nemohol porovnávať vozidlá z rôznych segmentov. Iste nie vo všetkých parametroch, ale napríklad v zmieňovanej (ne)presnosti radenia kľudne.

Čo sa týka vozidiel, na ktorých som jazdil (súkromne, či v zamestnaní), tak namátkou: Š 125, Fabia, Octavia, Lada1500, VW Golf Variant, BMW, Mercedes, Pegueot 607, Thalia. Spolu niečo medzi 300 a 400 tis. km. Stačí?

Teraz ešte stručný upgrade informácií o Accorde. Najazdených 34 kkm, priermerná spotreba 6,3. Žiadna porucha. Príjemné auto, hoci môjmu naturelu sú bližšie francúzske autá. Ale to je vec osobného vkusu.

08.08.2009 | 22:50:32 | Vlado Reagovat

Thalia - Accord

Neviem na akych autach si jazdil, alebo ake vlastnis, ale napisat ze accord mal nepriestranny interier (kopkit:-) a horsie radenie ako Thalia, tak to je riadna blbost. Neodsudzujem ale Thaliu, ako najlacnejsie auto na trhu ma urcite svoje miesto a opodstatnenie, len porovnavat Accord s Thaliou je uz asi uchylne :)

27.06.2009 | 14:42:11 | joe Reagovat

Oprava

Ospravedlňujem sa za preklep, Honda má výkon 110 kW. Chybička sa "vloudila".

Prepáč(te) Kakafko.

09.04.2009 | 20:55:46 | Vlado Reagovat

RE: Oprava

Srovnávat Thaalii s Acordem může opravdu je blázen...

30.12.2012 | 00:42:49 | Fantomas  | 89.29.114.* Reagovat

RE: Oprava

Neviem, čo je bláznivé na tomn, ak porovnávam presnosť radenia medzi autami rozličných segmentov. Obávam sa, že skôr Vaše myšlienkové pochody sú trocha podivné.

Ale možno Fantomas ulúpil komisárovi Juveovi prísne tajnú smernicu francúzskej vlády, kde sú uvedené kombinácie značiek automobilov, ktoré je povolené medzi sebou porovnávať :)

18.03.2014 | 09:26:09 | Vlado  | 86.110.234.* Reagovat

zmätok

Len by som chcel podotknúť,že by bolo dobré uviesť veci na pravú mieru,lebo s tejto recenzie nie je jasné či sa jedná o generáciu VII alebo VIII.Ono v roku 2008 boli na trhu obe,ale v prípade tejto recenzie podľa označenia motoru CDi a tiež výkonu 102 kw by som to tipoval na I-Ctdi VII generácie s výkonom 104 kw,nesedí mi však hodnota obsahu batožinového priestoru 400 litrov,Acco VII generácie mal jeden z najväčších kufrov v dejinách kombíkov,konkrétne 576 L/1657 L po sklopení sedadiel...Až VIII generácia mala kufor zmenšený na 406 L,lebo sa jedná o lifestylové kombi,ale potom zas nesedí výkon,lebo tam je 110 kw a označenie i-Dtec...tak si vyberme:-)

16.03.2009 | 10:17:14 | kakafko Reagovat