Recenze Honda Accord 2.0i ES
“Příliš drahá režie v porovnání s jinými auty střední třídy!”

Autor recenze: Mára (20 let),
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1997 Typ motoru:2.0 16V Stav km při koupi:170 000 km Stav km nyní:180 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Průměrná spotřeba: 9-11 l/100 km Vloženo: 13. 7. 2006

Hodnocení inzerátu: 8 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.0

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

4
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Renault R9 TL Peugeot 405 SRI

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Mám Hondu asi měsíc. Koupil jsem jí z autobazaru a hned při koupi, mne upozorňovali na tlumiče a čepy.Nevím jestli je to tlumiči, ale po přejetí každé větší díry, vlastně stačí i nerovný poklop kanálu a zadek auta si dělá co chce (skáče ze strany na stranu). Docela nebezpečné. Tlumiče nejsou vyteklé, ani auto se nehýbe jako loď, vrátí se do své polohy. Čepy jsou také v pořádku, takže asi zakleté auto. Po koupi, zavařované brýle výfuku.

Další věcí je servo. Při otáčení volantem do leva jde volant ztuha, pak jakoby překročí nějakou hranici a zase jde krásně lehce. Na druhou stranu to není tak znatelné. V servisu mi řekli, ať si vyměním kapalinu, že můžou být ucpaná nějaká sýtka kdesi v servo-řízení. Další problém je spojka. Obložení spojky, je nejspíš pryč. Zatím se ještě udrží v kopci, ale při prudším rozjezdu, vychází odpředu zvláštní zvuk, jakoby ložisko, nebo přímo obložení? Místo aby auto vyrazilo kupředu, občas se přidusí, mám co dělat aby mi nechcíplo třeba při rozjezdu na křižovatce, když potřebuji zmizet. Myslím že je to tou spojkou. Jezdila s tím nějaká dáma, no není se čemu divit. Zjistili jsme, že auto bylo bourané na pravou přední část. Na oko to poznat není, ale po týdením ježdění, mi odpadl nárazník. Nebyl řádně přimontován.

Dále oloupaná barva na předním blatníku - kapota dře malou částí při otevírání o blatník. Také chybí plastová lišta, navíc auto by mělo mít ve výbavě přední mlhovky, a ostřikovače předních světel a myslím že i elektrony. Mám nárazník úplně z obyčejné verze a plechová kola s poklicemi z nějakých menších kol. :-(

Po koupi, samozřejmě měněné filtry, olej, svíčky, brzdové destičky a brzdová kapalina + odvzdušnění brzdového systému. Pokud tedy nejezdím přes kanály a nemusím zatáčet volantem, je to super svezení. Motor, převodovka i klimatizace zatím bez jakýchkoli problémů.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Při zapnutí klima. je auto dosti líné, mám auto s klimou po prvé, takže nevím jestli je to v normě, nebo zase nějaká chybička?

Také se občas stane, že při zapnuté klimatizaci se mi zvíší o dost teplota motoru.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 8


Komentáře uživatelů k recenzi Honda Accord

Vložit komentář

Smůla

Je už to sice několik let po sezoně, ale i tak... Koupil sis totální šrot. Mám Accorda 2.2 i-ctdi jako služební auto. Nyní má najeto cca 450 000 km. Po dobu těchto kilometrů byly problémy s geometrií (nešikovnost technika, je totiž nastavovací i zadní náprava), zanesený katalyzátor (vypálený - tento rok prošla normálně emisema), vadný plynový pedál, prasklé svody, klima (problémy s plněním). Jinak běžná údržba jako výměna náplní a běžných spotřebních věcí jako kotouče, desky apod. V současném stavu je auto sice už poněkud lenivější, ale nekouří, nic z něho neteče, neodpadává, nežere olej, voda nemizí apod. Jedná se o opravdu bytelné auto o které když se někdo alespoň trochu stará, tak vydrží velmi mnoho.

20.10.2016 | 09:02:45 | svsy  | 109.81.199.* Reagovat

Pozdrav

Letmo jsem pročetl vaše komentáře k tomuto vozu a je úžasné sledovat zaujatost jak pozitivní tak negativní. Sám vlastním accorda 2.0ie Aerodeck z r.97 (typ F20B3-100kW). Před tím jsem vlastnil civic z r. 91. Se civicem jsem neměl vůbec žádné problémy, snad jen podvozek, který zásadně trpěl na našich opravdu "kvalitních" silnicích. Accorda jsem si přivezl z Německa. Byť je 11 let starý je ve špičkovém stavu. Ale spousta věcí mi na tomto autě chybí, zejména proti evropským výrobcům. Takže hrubě nesouhlasím s názorem, že jsou Japonci o 15 let dopředu. Asi nejzásadnější věcí u accordu této generace je totální korozischopnost zadních prahů. Jelikož jsem koupil garážovaný vůz, tak se tento problém zatím vůbec neprojevil. A navíc nevím, jak je to u kombíků, ty se dělaly jen v USA (což také není výhra). Spotřeba je průměrná, ve městě se stěží dostanu pod 10l, ale jak vyjedu ven z města jedu s přehledem za 7,5l. Motor je celkem silák, ale až po dosažení 4000 ot./min. V tuto chvíli můžete sledovat, jak vám klesá ručička palivoměru. Prostě žádný trhač asfaltu. To je však v pořádku, nesedíme v porsche, tohle je rodinný vůz. Klima chladí pěkně, ale s jízdou ve městě je lepší držet motor ve 3tis ot. Klima ubírá celkem dost výkonu. Řazení perfektní. Podvozek - auto sedí skvěle, ovšem trochu hůře než civic (také má 2x větší váhu). Jedno z nejslabších míst tohoto vozu je sedadlo řidiče, teda pokud máte šíbr. Osoba větší než 185cm nemá téměř žádnou šanci sedět pohodlně. S každou nerovností vezmete hlavou o strop. Další věc: ručička palivoměru. Měřák je napojen na trvalých 12V, takže ukazuje i když nejste v autě. Stahování okýnek: páčka stahování řidiče je označena AUTO, ale to funguje jen dolů. To mě otravuje asi nejvíce. Dále od auta této kategorie, byť stáří, postrádám venkovní teploměr. Další nevýhoda tohoto auta je dosti mělký kufr. I když má dost odkládacích přihrádek, může nastat problém při větším nákladu. Mě to vyhovuje, nemusím vozit v kufru připitomělou přepravku. Vše, co potřebuji, mám v přihrádkách. Dále, co postrádám je kabinový filtr. Byť v katalogu je a mám ho koupený, v autě ho prostě najít nemůžu. Po motorické stránce je vůz se svými 170tis km ve výborném stavu. Nedávno jsem si nechal dělat na autě běžný servis, tj. rozvodové řemeny, olej, filty vč. palivového, atd. Materiál vyšel vč. oleje na 6.200,-. Téměř vše od Bosche. Jelikož mám švagra servisního technika, mohl jsem mu koukat při práci přes rameno. Honda motory patří ke špičce. To patří k funkčnosti, ale rozhodně ne k servisu. Japonci se striktně drží hesla: „Proč dělat něco jednoduše, když to jde složitě.“ S počátku to vypadalo slibně, ale přístup k rozvodům je značně omezený. Motor má dva rozvoďáky a dvě kladny. Přičemž obě kladky jsou na jednom šroubu. Napínání hl. řemenu má za úkol spodní kladka, přičemž statický bod kladky je na malém hliníkovém výstupku na bloku motoru. V případě mého motoru byl tento výčnělek prasklý a posléze vypadl. Byl asi lepený v Hondě v Německu. Takže jsme lepili znova. Plánoval jsem cestu do Chorvatska, ale teď mám pořádné obavy, kdy to ulítne. Nejlepší je, když tyto věci člověk neví. Jinak jsem s autíčkem v celku spokojený. Mára měl prostě smůlu. Když jsem accorda sháněl po bazarech nestačil jsem se divit, co se snaží prodat. Většinou měli totálně vylágrovaný podvozek, nestydatě stočené kilometry a dost blbě opravené zadní lemy. Každopádně accorda bych v Čechách z bazaru nekupoval!!! Závěrem: Každé auto má své.

29.07.2008 | 14:15:10 | Skopy Reagovat

smola

Mára mal ozaj asi spolu...Tiež mám accorda 1.8 VTEC r.v. 2000, predtým Civic 1,5 VTEC a na hondy všeobecne nedám dopustiť. Predošlý majiteľ tohto auta musel byť totálny lempl...Do mojho Accorda, na krorom som za 2 roky čo ho mám najazdil cca 35 000 som okrem výmeny zadného kolového ložiska neinvestoval nič, výmena rozvodov bola preventívna. Auto má super jazdné vlastnosti, pohodlné, tiché, v ostrých zákrutách je lepšie veľmi nepridávať, prejavuje sa mierna nedotáčavosť, ale pri konštantnej rýchlosti v prejazde zákrutami auto sedí dobre. Spotreba v meste cca 9 litrov, keď chce mať človek aj zážitok z vysokých otáčok. S vychvaľovanými nemeckými značkami s motormi TDI nemám veľmi dobré skúsenosti, ono sú fajn, super ťah odspodu, slušné podvozky, ale tie turbíny odchádzajú jedna radosť, pri oktávke, ktorú som jazdil to bolo prvý raz po 70 000km!!! Takže môj názor: Japonec je Japonec

25.08.2007 | 12:00:51 | Stanger Reagovat

Hondaman

A zase já!!Tak pánové jsem zase o něco chytřejší!Stále jsem Accorda nevyměnil a ani nevyměním!!Jezdil jsem v passatu 2002 1.9 TDi a myslím si,že můj accord je absolutně srovnatelny!!Japonci jsou prostě min.5let napřed ku evropským vozům a je to pravda!!Accord sedí v zatáčkách lépe jako passat,nemá tak citlivé servo s výbavou se to srovnávat neda,je to preci 5let, ale podvozek,motor ma Honda lepší,mám najeto 165.000km a převodovka se spojkou přesně a sametově řadí, to se nedočkáte ani u vozů novějších,či vyšších tříd!!!A bez poruchy,kdežto passat:výměna turba,váha vzduchu atd.CO TO JE???Neznám,kdo nevyzkouší,nepozná!!Jezdil jsem různými auty(chevrolet captiva,mitsubishi pinin,golfIV., passat B6,carisma 2002,Scenic 99 a tvrdim,že aaccord je accord-absolutně nadčasový vůz,bez investic!!!s perfektním sportovním podvozkem,motorem spolehlivým táhnoucím od 3.500ot/m,tichým chodem,prostě spokojenost je nadevše!!!Radek

30.05.2007 | 15:13:54 | Radek Reagovat

upřesnění motoru

Tak motor mám 1997 ccm, 96 kW, z TP typ F20Z1, auto začíná táhnout až od 4000ot. Na to, že je to 16V tak nic moc. Když sešlápnu pedál při neutralu prudce na podlahu, je slyšet pískání v sání, jako kdyby mělo auto turbo a díra v plynu. Dnes jsem se ptal na přední silentblok motoru, hned za chladičem. Objel jsem všechny mototechny a sdělili mi, že se druhovýroba ani repas neprovádí a orig. stojí 3000,- další super správa. To že jsem druhým majitelem a ještě po ženě, jsem se nedověděl při koupi auta v bazaru, ale z TP. Ustřelující zadek - špatná geo. Vrtalo mi hlavou, proč zadní kola nejdou seřídit. Pánové z geo mi řekli, že je šroub zarezlí kdesi v gumě a že je potřeba rozebrat ústrojí a vyčistit. Po vyčištění pánové zjistili, že šroub a podložky jsou použity z jiného auta, proto nelze zadníkola vystředit. Budu tedy muset sehnat takové podložky s protáhlým otvorem a správný šroub, aby mi přestal uskakovat zadek a aby se také nesjížděly pneumatiky. 4ekají mě stále slibované tlumiče (cca 12000 komplet) + silentblok 3000kč a pak už jen doladit puchýře na karoserii a bude to "nové" auto. Jen to shrnu : Nový : Chladič, sada spojkového obložení, rozvody, čepy, samozřejmě brzd. destičky, olej, filtry, svíčky, elektr. antena. =), termostat protože chyběl, výměna všech kapalin,
Oprava : brýle motoru, pročištění komplet serva a brzdového syst., rozpohybování brzdičů,

Tak zase příště, ještě si na něco vzpomenu

05.05.2007 | 02:14:29 | Mára Reagovat

Accord je bezva,ale....

...v tvém případě jde asi o zcela zhuntovany exempláž,motor 2.0 i když nevím okterou variantu jde je dobrý(nejlepší volba je 2.2i/110kW/16V/DOHC)a od r.v.98 pak 1.8i/VTEC.,v páte generaci motorum 1.8a2.0 chyběl tah z nízkych otaček,i když pokud jsi zvykly držet motor ve vys.ot.tak se slušně rozhýbe,uskakování zádě při přejezdu nerovností je běžné,a to že s tím autem jezdíla "dáma"nebo postarší pan jsou obvykle kecy v bazaru,a vím o čem mluvím,sám v jednom makám a po zkušenostech na Japonske auta nedám dopustit,Ty jsi měl prostě smůlu nebo nedostatek znalosti aut že jsi trefil na takovýho žebraka,a tak hodně štěstí jak v autě tak i pod ním...

24.04.2007 | 14:07:00 | Lobo...aaa Reagovat

Accord

Zanedbaná péče,špatný majitel,který auto zhuntoval velmi špatně opraveno.
Já měl přes 4roky civica a neopravoval jsem nic kromě laku a zadního lemu.
Teď mám accorda a doufám,že to bude stejné.Na auto není potřeba moc šahat kromě provozních kapalin a výměny brzdových destiček.Moje auto má naběháno něco přes 300tis.km a je z roku 95.
Prostě Mára neměl stěstí při výběru...,ale přiznám se tohle auto jsem viděl a okamžitě chtěl...na případné problémy jsem nemyslel.Hlavně ho mít co nejrychlej doma.A to dělávám na autě vše sám.I tak prostě zatemnění mysli a jediné co jsem měl v ten moment v hlavě bylo jak ho hned odvézt z bazaru.
Auto zatím bez problémů.

24.04.2007 | 13:26:39 | mad_zed Reagovat

Accord? 100%

Honda Accord je skvělé auto. Ale musíte se k němu chovat jako ke své babě. Pro mě je to srdcová záležitost a to nejen dobrými jízdními vlastnostmi. Pokud se o auto nestaráte tak vám brzy odejde. Je to pak jen vaše vina, že jste líný zvednout prdel z gauče a udělat základní údržbu. To se učí i v autoškole. Prostě mít názor že dokud to jede, je to v pohodě a až se něco pos..., tak je auto nekvalitní, je dost ubohý. Že si koupíte vrak, je vaše vina. Když tomu nerozumíte, tak si sebou vemte nějakého odborníka. Nad nákupem se musí přemýšlet. A že auto začne mít poruchy během vašeho užívání, je z části vaše vizitka. Netvrdím že auto nemůže mít skryté vady již z výroby, ale na 90% je to vina řidičů. A že máte někdy i finanční výdaje, tak věřte že to k tomu patří. A komu se to nelíbí, ať mi pr.... políbí :), nebo ať chodí pěšky.

01.03.2007 | 12:10:57 | Trezz Reagovat

Takže pokračujem...

čep spodního předního ramene opraven,cena cca 3000 s prací. Chladič vyměněn za druhovýrobu - nepovedlo se zalepit - 4000kč. Takže motorově super. Kastle je na tom hůře...Začínají zadní lemy, pod otvorem pro čerpání hned nad hranou zadního nárazníku) je to uhnilé naskrz, asi vada každé Hondy, po kterých koukám v Praze. Na tlumiče stále nemám, jeden stojí 2700kč - opět druhovýroba!

15.02.2007 | 22:53:20 | Mára Reagovat

Můj Accord

Takže asi takhle: před rokem jsem koupil Accorda, typ CC7, 2.0i LS, rok 95, je to skoro to samý, co je tady popisovaný, akorát jiná maska chladiče a nemá klimu. Auto mělo najetých skutečných 110 tisíc a bylo celkem dobře opečovávané. Sice stálo o trošku víc než bylo obvyklé, ale časem zjišťuji, proč a že to bylo dobře. Po půl roce jsem akorát nechal udělat komplet brzdy (kotouče a desky), ložisko předního kola a pár blbostí (opravit anténu, zapalovač...)za 13 tisíc Kč. Teď v zimě se mi posralo stahování okýnka, opraveno v originál dílech za 2 tisíce. Jinak samozřejmě filtry, oleje.
Původně jsem takhle velké auto vůbec nechtěl, ale usmívalo se na mě v bazaru. A po ročním ježdění asi takhle: perfektní přesnost řízení, pohodlné a tiché odpružení, po výměně super brzdy. Jízdní vlastnosti hooodně závisí na pneu (zimní Firestone Winterhawk, Letní Semperit a Fulda). Motor plynule táhne odspodu, ve 4000 ot. začíná fičák. Pohodlná cestovní rychlost na dálnici cca 160 km/h. Spotřeba 8,5 na sto s prasáckým stylem jízdy a 50% města. Chod motoru VELMI závisí na údržbě (filtr, rozvody...) Jezdím i s Octavií o šest let novější a proti tomuhle je to žebřiňák. Moje příští auto bude Honda Accord
Ještě ke způsobu koupě: ustřelující zadek při zkušební jízdě snad poznat jde, křivé "fuky" mezi plechy po bouračce snad taky. Auto po kuřákovi a ještě babě - ani omylem. Accordů jsou v bazarech tuny a není problém narazit na pěkný kus. Howgh.
P.S.: Ty ceny dílů jsou nějak vysoké, já jezdím do Hondy (Brno) a zase takové pálky (třeba proti "slavné" Škodě) to nejsou!

10.02.2007 | 16:38:10 |  Reagovat

Takže pokračování...

Neustále tu píšete samé chvály na Accorda, všichni píšete, že jste nikdy neslyšeli o ustřelujícím zadku! Přál bych Vám, všem, svezení v mém Accordu třeba takových 160km v kuse, strach před každým kanálem a nerovností vozovky, klidně bych i někoho pozval na projížďku, aby jste pochopili, co tu popisuji! Jenže dnes, se mi stala nemilá věc! Čep spodního levého předního ramene, se mi rozpůlil asi v cca 70km rychlosti v Praze před Smíchovem, směr z Barranďáku, kolo se vylomilo na štorc a hrnul jsem ho několik metrů před sebou! Ten čep, byl kupovaný z druhovýroby, cca 500kč, měněný asi před 3 měsíci, najeto na něm asi 5000km a prostě se mi na rovině rozpůlil. Usazení a zalisování v pohodě, nejspíš vada materiálu, řekl tecnik. Zničená ramena, poloosa, tyč řízení, disk + pneu a ještě nevím co všechno! Nesouvisí to nijak se spolehlivostí Accorda, jen jsem chtěl upozornit na materiály z druhovýroby. S autem jezdím pro firemní účely, nijak zvlášť nezávodím, o auto se pečlivě starám, protože předchůdkyně asi ani nevěděla co je to pravidelná údržba a servis. Řekl bych, že auto ani moc živé není a to jsem nechal vyměnit vše co šlo! - palivák, vzduch. filtr, svíčky za 4 kontaktní, olej, olej. filtr, kabely ke svíčkám. Jezdil jsem mimochodem v Audi A4 TD nejnovější řady, tomu říkám svezení! Zátah, komfort, ovladatelnost, spolehlivost, měla najeto podobně, jako moje Honda při koupi - 177.000 . Je mi 20let, jezdím u jedné pražské firmy jako servisní technik středočeského kraje, občas i severského takže pár desítek tisíc kilometrů, mám také odježdíno Radasi! A několik aut už jsem měl také v ruce! Toyota LitaAce 1.9 D,Opel Kadet 1.3i, Renault 9 1.6 D, Renault 9 1.4 L, Peugeot 405 1.9 SRi, Ford Probe první řada 2.2 turbo GT, Mazda 626 TD a nyní to peklo, které už se stává neovladatelným Honda Accord ESi 97 2.0!
Chladič stále teče, přes všechno to úsilí a několik pokusů ho zalepit. Zadek uskakuje více a více! Ještě že nebyl sníh! Geometrie již asi po třetí, od doby koupě vozidla! Na poslední geo řekli, že auto dostalo ránu na zadek a proto nelze srovnat pravé zadní kolo! Nejdradši bych se toho zbavil a šel opět do Francouze! Jenže nikomu bych si netroufl prodat takový monstrum, ještě by se v tom někdo zabil! Mimochodem, auto bylo zakoupené v bazaru Auto Diskont v Praze, hned vedle AAA Auto, prej tam prodávají všechny šroty, které v AAA nevezmou, jenže to jsem se dověděl po koupi. Jen pro představu!
Všem přeji mnoho kilometrů bez nehod, zase se ozvu jak to dopadlo...

11.01.2007 | 00:18:50 | Mára Reagovat

Jedině HONDA!!

Cos to koupil za kraksnu!!!Ja mam accorda uplně stejného jako ty a je to dělo!!!Mam 26let,něco a v něčem už jsem se najezdil a já nemám problém!!!!Při předjíždění zařadím 2 a auto i plně naložené včetně lyží,nosiče atd., vystřelí vpřed jako raketa!!!A to jsem jezdil v Chevroletu 2,4 benzín,octavia 2.0 atd,na moji hondičku nedám dopustit!!!!Ještě jsem neinvestoval mám naj 162.000km!!!Jen mě trošku trápí lehká koroze zadního blatníku,jinak nic.Brácha má octavii 1.8T,s neustálými problémy,které jsou Hondě cizí!!

04.01.2007 | 14:44:02 | Radas Reagovat

.... já být spokojený......

Zdravím všechny, na začátek bych chtěl polemizovat o cenách náhradních dílů házíte tu ceny že bych za to koupil ty náhradní díly dva Vše je to o údržbě.........

30.12.2006 | 18:22:58 | Štastný Reagovat

accord je srot

Ano moze to byt pravda. Kolega mi hovoril ze jeho ocko maju podnikoveho accorda, Je to auto jeden rok v Poprade druhy rokv Spiskej. Atd pobocka jak pobocka. Jazdi s nim uz 3 rok a ze to auto je totalne na srot, odisiel tam motor nema ziaden tah, brzdy, katastrofa. Nik sa o to auto za 6 rokov nestaral a nakoniec zistili ze auto bnejaky ten rok jadi bez oleja. Takze tam niekto dolial olel ale aj tak to uz spet nejde. Kady si to auto chvali hlavne je to lodom cudne ze to este jazdi. Tak asi na tej honde nieco je. Ak si potom niekto kupi taketo auto tak ho asi Lutovat. Inac hovoril ze vyzera perfektne ziadna kozozia. Ako nove.

21.12.2006 | 18:56:15 | Faidron Reagovat

dodatek

Ještě k historii...
Auto jsem koupil z bazaru, jak je uvedeno v rezenzi. Z technického průkazu, jsem se dozvěděl, že jsem druhým majitelem. První majitelka byla p. Jana z Kladna, auto si koupila úplně nové, pak nabourala, asi to dala někam opravit a pryč s tím. Koukal jsem i na věk, (33let). Takže motor byl utahaný, ale už oživl. Vnitřek poměrně zachovalý, přesto že byla majitelka kuřačka. Další zjištěné závady - bouchlé asi tři plechové dysky, prasklá nádržka ostřikovačů, chybějící motůrek na ovládání klopení levého předního světla, samozřejmě chybějící ostřikovače předních světel, musel jsem sehnat i víčko od nádržky na servo, také chybělo, dále chybí pojistka zadních levých dveří, že jsou zavřené, takže nesvítí ani červené světlo ve dveřích, jsou-li otevřené a ještě se mi rozlétlo silikonové kolečko, které jezdí v plechové liště a stahuje nebo zavírá okno pravých dveří spolujezdce, naštěstí se mi povedlo jej zavřít. Jo a prší mi do kufru. Plastová lišta kolem okna, je podle mě dílensky špatně vymyšlena a montována, takže kolem šroubů, zašroubovaných v plastu, mi stéká voda přímo na krycí desku rezervy. Již zalepeno silikonem, ale povětrnostní podmínky, denní světlo k tomu a dirka je tam zase. Já nevím, ale byl jsem fakt spokojený s Peugeotem 405 SRI, bylo to trošku sportovně laděné, přesto komfort supr... kožená sedadla, výbava plně elektronická, dílenské spracování super a hlavně, zadní víko kufru veliké a pohodlné nandavání a vyndavání. U Hondy se musím lámat, abych se dostal do hlubšího prostoru (vlastně úplně k zadním sedadlům). Zadní víko se otevírá uvnitř vozu, vzadu na víku, je zámek na klíč, ale otočit s ním nejde, alespoň u mě, takže pokud mám plně ruce a potřebuju otevřít víko, musím vše odložit, vlézt do auta, pak musím zase všechno pobrat a naložit. Peugeot měl vzadu tlačítko na otevření!!! Jsou to maličkosti, ale někdy praktické!!! Další věci, které Honda neumí!!! Peugeot měl chytrou elektro-instalaci!!! Po otevření dveří řidiče, fungovala všechna elektronická ovládání (stahování oken, šíbr, zrcátka, autorádio, zapalovač...) Honda ne! Při startování, samozřejmě napěťové hlídače - chrániče mají asi každá auta, u Hondy se vypne pokaždé vše, u Peugeotu se vyplo např. autorádio jen tehdy, pokud jsem třeba déle svítil v kabině, nebo poslouchal radio, takže na baterii vznikl pokles a při startování se vše také vyplo. Pokud na baterce pokles nevznikl, při startu se nevyplo nic!!! Další stupidní věc - osvětlení kabiny!!! U peugeota se rozsvítilo světýlko pokaždé, když jsem odemknul automobil centrálem na dálku,-moc chytré a užitečné zvláště v noci!!Honda ne! Naopak okamžitě zhasnulo, když jem otočil klíčkem v zapalování!!! U Hondy svítí ještě pár sekund i po nastartování!!! I těch pár sekund leze v noci na nervy!!! Vím, maličkosti které jsem chápal jako banaliti a u HONDY z 97 roku nenašel!!! U peugeotu z 91 jsem tím byl potěšen!!! Ještě pár much, se musí Honda naučit. Nepopsal jsem tu vše, budu pokračovat příště, až mě zase ukamenujete příspěvky, že s tím nesouhlasíte, protože je Honda super...podle mě, zas tak supr není

07.12.2006 | 21:51:25 | Mára Reagovat

Takže pánové!!! Nedáte dopustit na Hodu?!

Jsem majitelem popisovaného, toho konkrétního automobilu. Psal jsem, že jsem s ním odjezdil pár tisíc kilometrů. Nyní je na něm nalítáno zhruba 202.000 takže o 20.000km více! Mezi tím, proběhla výměna spojkové lamely, ložiska a přítlačáku. Popisoval jsem jaké je rozjíždění. Ložisko bylo vymleté, lamela sjetá až na nýtky, akorát přítlačák byl ok. Cena komplet i s prací 9.000kč. Dále jsem si nechal pročistit servo, to co z toho vylili, už nevypadalo jako kapalina, ale spíše husté hnědé cosi?! Servo a spojka tedy v pořádku. Kloubek na řízení někde u nohou řidiče stále přeskakuje, lupe v něm, ale jezdit se dá! Ložisko na pravé straně, kdesi mezi převodovkou a poloosou dělalo při prudším rozjezdu hluk, takže výměna - original 3000,- (druhovýroba zrovna takovéhleho ložiska neexistuje) Další věcí, pravý kloub poloosy, už nevím ceny, ale celkem i s prací 7000,- Levý čep na spodní části ramene,neskutečně skřípal a vrzal! Cenu už také nevím. Dále další výměna oleje samozřejmě a výměna oleje v převodovce + svíčky,filtry... dalších pár tisíc. Zadek uskakuje pořád víc a víc, došli jsme k závěru, že to jsou tlumiče. Kamarád musel jet zamnou a sledovat jak se chovají kola, když jezdím přes díry, (nejjednodušší zbůsob zjištění) stav tlumičů - kritický!!! To jak jsem auto koupil, tady nebudu radši rozebírat...Asi před měsícem, mi praskl chladič, prasklina je ve vrchní části v plastu, asi 5x lepen, ale nic moc. Nový chladič 6.500,- Četl jsem pár článků, o této Hondě. Každý si ji nemohl vynachválit, no tak tady vidíte, jak to vypadá, když je někdo PRASE a jenom si vozí zadek. Akorát mě mrzí, že jsem si to vyžral já! Přeji všem Accorďákům mnoho kilometrů, bez poruch...Kdyby jste někdo věděl o nějakém vrakovišti poblíž Prahy, nebo středních čech, určo se ozvěte, nenechám ji v tomhle stavu, nezaslouží si to =)
Děkuji za další příspěvky...

07.12.2006 | 21:16:32 | Mára Reagovat

Accord

Musím se Accorda zastat, protože to je skvělé auto a ve srovnání s konkurencí je jen málo aut, která by se mu mohla rovnat.
To, co popisuješ není problém Accorda jako takového, ale konkrétního kusu, který jsi díky vlastní blbosti koupil. Zřejmě je to pěkný šrot, neudržovaný, neservisovaný, který Tě nalákal nízkou cenou. To, že auto plave by mohlo být tím, že jsou oddělané-vymačkané silentbloky na ramenech zadní nápravy. Accordy jsou vyhlášené kvalitními motory, spolehlivostí a skvělými jízdními vlastnostmi. Když se ale kašle na údržbu, tak nebude dobře jezdit ani Ferrari. Sám jsem měl Accorda čtyři roky a vím o čem mluvím.

31.10.2006 | 16:25:12 | Sporťák Reagovat

hmmm...

je mi divne ze niekto kupi totalny srot, bohvie z kolkych aut pozliepany, a nakoniec si dovoli verejne hanit znacku a model???? smutne

30.10.2006 | 14:53:38 | trulko Reagovat

koukák co kupuju

Všechny věci co se zde popisují jako závady museli být znetelné již při koupi.Pravděpodobně se jedná o odlítaný vůz bez údržby.

18.08.2006 | 20:51:21 |  Reagovat

po seřízení go

Takže, byl jsem na geometrii podvozku a pravé zadní kolo mám prý hnuté o 1cm, srovnali mi všechny kola ale pravé zadní ne,stáhnul to na 6mm.Prý je zarezlí šroub v silentbloku a musí se nejprve rozebrat, vyčistit a pak jít znovu na geo.Ovládání auta je o něco lepší, ale zadek stejně plave.Když je sucho, je to cítit hodně na shrnutém asfaltu náklaďáky.Napadlo mě, jestli to nedělají pneumatiky, protože pán z geo mi řekl, že na podvozku není nic znatelně porušené. No budu pátrat dále. Děkuji za příspěvky...

31.07.2006 | 11:39:00 | Mára Reagovat

Tak to tedy ne!

Tohle nemůžu přejít bez komentáře.
Honda Accord 2.0 je velmi spolehlivé vozidlo, které sice opravdu trpí na nerovnosti vozovky, ale pouze hlučností přední nápravy. Stabilnějších aut v této třídě znám jen málo, o uskakujícím zadku jsem ještě nikdy neslyšel, natož abych to zažil. Nejsem si jist, jaké auto tu je vlastně popisováno, ale o Accordu to tedy není.
Srovnat ho například s Peugeotem 405 je nemožné, snad jen reakce na nerovnosti je u něj lepší, jinak jde u majitele o přechod do limuzíny.
Jízdní vlastnosti jsou tedy za 8-9 z deseti bodů, komfort taktéž, o vyšších provozních nákladech se bohužel nedá spekulovat, spotřeba je shodná s uváděnou, díly jsou drahé i v druhovýrobě. Nicméně já na Accorda sahal během čtyř let opravdu jen vyjímečně, většinou destičky či olej.
MatKal

18.07.2006 | 20:54:07 | MatKal Reagovat

Honda Accord je perfektné auto , ktoré nemá chybu. Ty si kúpil riadny zjetý šrot. Čo si robil, keď si ho kupoval? Testovacia jazda nebola?
Všetky závady, ktoré popisuješ sú vzniknuté opotrebením súčiastok, ktoré su určite ešte pôvodne a ten čo ti to predal tak nato sral do poslednej chvíle, nechal to tak a radsej ho predal.

14.07.2006 | 16:22:31 |  Reagovat

klima

To je normální, obzvláště u mechanické klimy. Projevuje se mi to stejně. Poklesne výkon a zvýší se lehce teplota motoru (tedy hlavně přes město venku a na dálnici je to OK)

13.07.2006 | 15:53:47 | David Reagovat