Recenze Honda Accord 3.0 V6
“jsem hondař a hondařem na věčné časy sice na to peněženku v současnoti nemám ale sen je nsx acura”

Autor recenze: jiří (32 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1998 Typ motoru:J30A1 Stav km při koupi:163 400 km Stav km nyní:164 500 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 9.5 l/100 km Vloženo: 9. 4. 2012

Hodnocení inzerátu: 6 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Závady
Okamžitá oprava převodovky 42000,-
výměna rozvodů 11000,-
Během několika měsíců mě čeká
výměna čepů levá strana jeden ks 2000,-
výměna čepů pravá strana jeden ks 2000,-
Na zimu koupě baterie 2000,-
Na zimu nové náplně 2000,-
nové filtry 3000,-
příští rok laděné výfukové svody 27000,-


Hodnocení a zkušenosti s autem

charakteristika vozu
Motor 2997 cm3
147 kw
spotřeba cca 9.5 l na sto
kožené čalounění
automatická klima
dveře okno v elektrice
vyhřívaná zrcátka
tempomat
křeslo řidiče v elektrice atd

Jízdní vlastnosti
Jsou srovnatelné ne li lepší než prelude co jsem ji měl i toto vozidlo se ochotně vrhá do zatáček. Posádka má dostatek místa vzadu tak i ve předu. Auto dobře žehlí nerovnosti.

Převodovka automatická jak funguje
Když na to moc nešlapete řadí mezi 2000 tis až 2500 tis
trochu šlapete 3000 tis až 4000 tis
maximálně šlapete řadí při 6000 tis využití kick down
pokud chcete aby autoat přeřadil mírně stačí ubrat plyn.

Motor hodnocení
Není téměř vůbec slyšet jen tehdy pokud je motor vytočený a předení šestiválce je příjemné a není to takový kvílející jako čtyřválec. Motor má dostatek síly na dnešní provoz kdy je předjíždění jedna radost ale člověk se musí krotit jinak zjistí že je dávno za rychlostními limity tak když použijete kick down motor nepolevuje ani při 160 a jde mohutně dál vstříc horizontu. Je třeba občas krotit vášně. Na tak velký motor spotřeba velmi příznivá a jak se říká objem ničím nenahradíš. Všeobecně u hond když se člověk o auto stará motor přežije plechařinu.

Plechový kabát vozidla.
po prohlídce na rampě i na spodku žádný rez což je překvapující na stáří vozidla a karoserie se zdá býti velmi odolná nemusím zatím nic řešit ohledně plechařiny.

Co se mi nejvíce líbí na vozidle
Pohodlí u vnitř vozu víceprvková lichoběžníková náprava kvalitní zpracování vše sedí jak má a hlavně prostor pro řidiče je velmi dostačující a velký. Brzdy jsou dostačující a hlavně nejvíc mě zaujalo na vozidle linie vozidla jeho vzhled a interiér a co se týká vtec super věcička. Poslouchat vtec je velmi návykové a vražedné.


Doplnění recenze ze dne 31.07.2012

Doplnění recenze po 4 měsících a 12 tis km.
Jezdím svižněji spotřeba cca 10.5
cesta itálie dáĺnice tam tempomat 50% rychlost 110 9.5
zpět rychlost cca 140 km 12,00

Auto zakoupeno u auto esa. Nekupovat. Zjistil jsem že na převodovce jim tam tekl olej a nikdo to neřešil že to byla past na peníze.
Doplněné opravy levý spodní čep cena 450,-
pravý spodní čep cena 450.-
spodní pravý kloub 650,-
spodní levý kloub 650,-
zadní levé ložisko kola použité 1700,-
tyčka stabilizátoru levá přední 450,-
tyčka stabilizátoru pravá přední 450,-
vzduchový filtr niparts 850,-
olejový filtr 200,-
6 ks svíček čtyřzápalové 720,-
chybělo v autě: držák baterky doděláno
sklíčka osvětlení dveří dodáno
sklíčko osvětlení spz objednáno
Ted během 14 dnů nákup nová alu kola, levé přední rameno cena cca 3300,- kč,brzdové přední destičky niparts 1400,- kč dále mám možnost dokoupit originální zadní spojler a i přední čekám na cenu.
Dále během měsíce originální baterka plus oprava ABS.
Do konce roku laděné svody 27 000,- kč.

Pak bude auto jako nové.
Jinak jsem s ním nadále spokojen a pohodlí fakt super.
Měl jsem na tři dny zapůjčeno Honda civic 1998 1.5 vtci 115 koní, ale jakmile si zvyknete na lepší, těšíte se na svůj vůz.
Kufr je veeeeelmi dostatečný, co byl schopen uvézt.
Do itálie 4 lidi v kufru 120 litrů paliva, hromadu bagáže = celková nálož 400 kg a motor jako by to pro něj nic nebylo.
Dnes a denně si vychutnávám předjíždění a slušnou porci sílu motoru.
Co se týká průjezdu zatáček drží fakt dobře. Možná ještě lépe než honda prelude 2.0 1998 co jsem vlastnil.
Brzdy musím pořešit zdají se mi slabší.
Lidi jeslti máte možnost a peněženku živit toto auto a přemýšlíte o něm snad jsem Vám ve vašem rozhodování trochu pomohl.
CO se týká náhradních dílů druhovýroba je neuvěřitelně laciná až se divím jak na škodu:)
Doporučuji

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 6


Komentáře uživatelů k recenzi Honda Accord

Vložit komentář

Zdravim te, mam dotaz, shanim prevodovku a nebo dobrej servis na repas, muzes poradit? Diky. 776409109

12.02.2017 | 08:30:22 | David  | 46.135.222.* Reagovat

tak mám na příští týden objednán turbonátor plus originál zadní a přední spojler co už se normálně neprodává. Od hondy mám zjištěno jen zadní kdysi stál 20 tis kč a jak zadní i přední mám sehnán za 3500,- kč z vrakoviště. Namontován jiný sportovní vzduchový filtr z větší nasávací plochou. Ten předchozí se mi nezdál byl menší. Jsem zvědav na turbonátor jak bude fungovat. Kdysi cena atakovala skoro 4 tis kč sehnán nový se zárukou za 860 kč.

07.08.2012 | 18:22:49 |   | 92.62.224.* Reagovat

dnes jsem namontoval sportovní vzduchový filtr a nádherný zvuk když se tomu naloží. Uvidíme po delší době jak to pojede, pokud budu nespokojen jiná sada sportovního vzduchového filtru.

02.08.2012 | 11:57:45 |   | 92.62.224.* Reagovat

když už si člověk koupí takové auto tak většinou neřeší spotřebu a udivuje mě ty lidi co se honí za spotřebou proč diesel atd at si rovnou koupí litrový objem v benzínu budou jezdit za pět ale at zapomenou na předjíždění ostřejší průjezd zatáček nebo na dálnici to nebude odsejpat a mnoho dalších věcí. Auto jsem koupil kvůli šestiválcovému motoru za druhé těchto aut moc není za třetí dokud neumře motor tak se o to budu starat a to pohodlí. Včera jsem jel lehce delší štreku jsem pár věcí zařizoval cestovní rychlost 110 až 120 motor si jen ševelil všechny jsem dojel a nejlepší bylo chtěl jsem předjet auto a nákladák a začal jsem manévr a už se tam cpala česká turbokamna a když viděl že mám přednost při předjíždění tak mě nechal. nebo min týden frajer mi při předjíždění bránil a ani sem to moc nepocejtil plyn na podlahu a jel jsem. Nebo další česká turbokamna ´to na mě zkoušela ale po kilometru to vzdal když už mě viděl daleko na horizontu.

17.04.2012 | 12:55:54 |   | 88.83.173.* Reagovat

RE:

Spíš německá turbokamna, poněvač češi ještě žádný motor mimo favorita a felicie (?) nepostavili. Všechno je výběhový materiál made in německo. A ti nafoukanci v tédéíčku na hlínách dokazují všem okolo, jakej to je zázrak, a jak jim to jede... a většinou to zkončí trapasem, kdy jim natrhne prdel swift nebo kolíně :-)

17.04.2012 | 20:56:49 |   | 89.177.20.* Reagovat

RE:

měl jsem civica angličana 1.4 66 kw tady na to auto ani turbokamna nestačili a i s tímhle motorem jsem vyklepl potkávku v rsu protože frajer mě nakrkl byla kolona do budějovic zbývalo deset km a dvě vesnice začal jsem předjíždět a na schvál mi v tom bránil tak fajn ostrej start připravil auto a začalo tornádo normál jezdím na poho ale tady v koloně bezpečně jedno auto za druhým jsem se prokousával do předu a frajer to auto neuměl vůbec použít po chvíli už jsem ho za sebou neviděl.

17.04.2012 | 22:29:53 |   | 92.62.224.* Reagovat

RE:

Tak taková situace žádným způsobem nehodnotí výkon motoru........nebo kvalitu auta.

17.04.2012 | 23:20:28 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE:

výkon na to měls sto pro ale jak říkám neuměl ten nástroj použít

18.04.2012 | 11:01:24 |   | 92.62.224.* Reagovat

V6 forever !

Autorovi recenzie gratulujem ku kúpe a úspešnej oprave tejto "klasiky". Chválim aj prístup k autu samotnému a fakt, že mu dopraje origo diely a servis. Také autá toziž za to stoja a vyžadujú si aj patričnú pozornosť a majiteľa, ktorý za to tiež stojí. Kto nejazdil na V6 a vyšších kubatúrach - nepochopí. Čudujem sa, že sa ešte debata nezvrtla na spotrebu. :) To sú obľubené argumetny dnešnej doby: staré auto, načo do toho vrážať, kúp iné, vysoká spotreba, poistka, a už keď dôjdu slová - zakončí sa to napr. niečím takým: no na ten objem je ten výkon nejaký malý - a nájdu XY 4 valcov kt. sú výkonovo a v iných paramteroch papierovo lepšie. :D Stále to isté čítam na rôznych fórach dookola - akonáhle sa zjaví veľký benzín. :D Tak čo riešite v kuse či sa to oplatí alebo nie ? Ak na to človek má, prosím - jeho vec. Načo tie zbatočné komenty ? Stále lepšie vrážať do auta ako na cigarety, chlast, alebo automaty.
PS: Ako bolo napísané mohol mať za tie peniaze možno aj "Accord r.v.2004. 2.4 VTEC 140KW" - čo musí byť bomba kára - ale Bohužiaľ v nej nepradie V6. Veľkým atmosféram ZDAR !

17.04.2012 | 08:53:16 | Roby Ray  | 87.197.98.* Reagovat

RE: V6 forever !

Oprava: "parametroch", "zbytočné" Už ani písať neviem od nervov. :))

17.04.2012 | 08:59:51 | Roby Ray  | 87.197.98.* Reagovat

Tak je to každého věc.Za co dá peníze..nebo co se mu líbí.
Ale koupit auto..a dát do opravy 90 000Kč...ještě za auto co je staré 14 let.
Trochu bláznovina...navíc dle mé zkušenosti dávat peníze do starýho auta se moc nevyplatí.Až pak přijde na prodej člověk toho i lituje.A mohlo to auto pro něj být jakékoliv.
Nevím jaká byla pořizovací cena..ale za 120 000Kč...se dá koupi Accord r.v.2004. 2.4 VTEC 140KW.Co má plnou výbavu a je ve slušném stavu.A určitě do něj člověk nebude vrážet tolik peněz.
Chápu dobrovolné úpravy.Ale dávat to za vady...se kterými je auto téměř na nic.Mě přijde jako blbost.Čistě můj názor..po menší zkušenosti s něčím podobným.
Myslím si že..když už člověk na to má peníze.Je zbytečné kupovat levné auto..a opravovat ho.To si můžu rovnou koupit to samé.
A to mám auta rád..a baví mě jezdit..ale myslím že by přece jen měl člověk.Nad tím trochu zapřemýšlet...ale jak říkám je to každého věc.At si dělá co chce:)

13.04.2012 | 07:37:21 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE:

A co třeba varianta, že nemá kopec peněz pohromadě na dražší auto, ale má jich pravidelný přísun, přesto ho chce a a může si dovolit ho postupně opravit a vylepšit. Nezapomeň, že pro někoho je koníček i práce na autě, a to ježdění je třešnička na dortu.

13.04.2012 | 15:17:57 |   | 89.102.233.* Reagovat

RE:

Může být.

13.04.2012 | 15:22:12 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE: radost z vozu

je to takovy srdcovy ti co maji vetsi vozy a neco porad upravuji vylepsuji je to zabava v6 v 8 v 12 turba to je jiny kafe dnesni auta jsou uz jina

14.07.2012 | 18:28:39 | mari  | 82.100.31.* Reagovat

Milý vševedko, smysl koupit tohle auto je úplně jinde, než co stačí tvá sláma v hlavě pochopit. Počítej si své penízky a přemýšlej, kam je co nejlíp investuješ, vytvářej si ekonomické prognózy, ale nemontuj se do něčeho, o čem nemáš ani ponětí - to, o čem psal pisatel recenze - ten požitek z jízdy, nemůže dinosaurus jako jsi ty v životě pochopit. To se nepočítá na peníze. To je něco jako orgasmus s krásnou ženou (jestli ještě víš, co to je).

12.04.2012 | 22:29:49 |   | 89.102.233.* Reagovat

RE: "Nikdy nediskutuj s hlupákom, lebo Ťa stiahne na svoju úroveň a tam Ťa dobije

svojimi skúsenosťami"

Aké poučné a výstižné.

Ak nemáš nič k cene, tak sklapni, lebo Tvoje drísty o "pôžitku" z jazdy sú iba drístmi pubertiaka, ktorý ešte nemá vodičák.

No, ak si taký debil aj pri ženách, tak ešte budeš dlho panicom.

12.04.2012 | 23:45:04 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: "Nikdy nediskutuj s hlupákom, lebo Ťa stiahne na svoju úroveň a tam Ťa dobije

Děkuji za radu a slibiju, hlupáku, že s tebou raději nebudu dále diskutovat, abych se taky nestal hlupákem. A navíc s tebou není vlastně o čem.

13.04.2012 | 15:15:30 |   | 89.102.233.* Reagovat

RE:

máš pravdu,a nevšímaj si blbého vševedka všetko počíta na peniaze a ospevuje len peugeot 607 ktorý možno ani nemá,má ho asi len jeho sused a on nad ním onanuje za oknom,je to proste dement.

13.04.2012 | 23:00:15 |   | 91.127.238.* Reagovat

RE: Dne si uyebali x5, nepoistenú, cca 28.000 eur hore komínom, tak nerob ešte aj Ty zo seba debila.

Nemám 15-18 rokov ako Tvoja riť, tak si láskavo svoje pripečené komentáre nechaj pre seba, alebo seberovných.

Ďakujem za pochopenie a už drž papuľu.

17.04.2012 | 20:01:17 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Dne si uyebali x5, nepoistenú, cca 28.000 eur hore komínom, tak nerob ešte aj Ty zo seba debila.

oprava: dnes mi..., bol som napálený.ľuboš

17.04.2012 | 22:31:25 |   | 85.237.227.* Reagovat

Tak to potom musela Honda stáť maximálne 30.000 KČ.

Inak by to nemalo zmysel kupovať.

12.04.2012 | 20:37:05 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Tak to potom musela Honda stáť maximálne 30.000 KČ.

mělo to smysl koupit sice při koupi byla podezřelá cena a bohužel trefil na povedený kousek a bud spláchnout 53 tis za vozidlo dát ho na vrakoviště a vzít dalších pade který jsem měl a koupit něco jiného nebo to už bohužel do toho dát a pak mít parádní fáro. Rozhodl jsem se opravit převodovku a co ji měli rozebranou předchozí majitel byl prasák a šidil servis kde se dalo zaplat pánbůh že to nemá víc much než jsme našli. A nelituji toho mám slušný výkon a jak mnoho z nás ví tak když přdedjíždíte tak dotyčný ná ještě zrychluje v tomto vozidle je mi šumák jestli se ten druhej bude snažit prošlápnout podlahu. A na kvalitní servis mám na rozdíl od jiných co si koupí nové vozidlo a pak jim nezbyde na pravidelný servis a auta pak podle toho vypadaj

13.04.2012 | 16:42:47 |   | 92.62.224.* Reagovat

RE: Tak to potom musela Honda stáť maximálne 30.000 KČ.

No, tak to potom ešte nebolo také strašné, na mobile de sú schopní za OK kúsky pýtať dosť.

Asi je to naozaj lepšie opraviť a povoziť sa, ako odviezť na šrotovisko, bude aj vozenie, aj menšia strata, príp. aj istý zisk. Ked sa porobí, bude OK. Veľkoobjemové benzínové motory znesú naozaj dosť.

Je ale príma, že máš peniaze na opravu, lebo dosť často sa zabúda, že nezáleží od roku výroby auta, ale kategórie, takže 10-15 ročné auto je skoro rovnako drahé na ORIGINALNE diely ako nové..., ked vidím chalanov, ktorí si kupujú ojazdené pneumatiky na BMW 5, či najlacnejšie čínske 18-19 na Mercedes S classe...:( a potom "pretekajú", je mi kadejako.

To zošliapnutie plynu na podlahu je v automate obzvlášť lákavé, stúpajúca rýchlosť, šialený vír v nádrži..:(

13.04.2012 | 21:00:38 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Tak to potom musela Honda stáť maximálne 30.000 KČ.

vítr v nádrži na ten si chvilku počkám až pojedem po návštěvách strašně daleko tak mě čeká po dálnici 270 km a rozhodně to nehodlám šetřit to tam možná nádrž padne celá s tím se počítá co se týká tý opravy tak jinde by to bylo cca o 10 tis dráž mám kvalitní servis za rozumnej peníz ale budu do toho cpát originál díly žádný šméčko nechápu ty lidi co si koupěj auto a nemaj na provoz bud na to mám a vozím se nebo ne. Do konce roku to doladím a ladáky příští rok přeci jen kačky nejsou na stromech. Ale přemýšlím o ecu na e 85 benzínku tu máme a výkonostní přínos není zanedbatelný a odhad na přestavbu je 15 tis.

13.04.2012 | 23:06:29 |   | 92.62.224.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Honda Accord