Rok výroby:2001Typ motoru:2171Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:188 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7,2 l/100 kmVloženo:23. 3. 2009
Cca 14 dní po koupi se rozsvítila diagnostika motoru a auto nemělo výkon. Absolutně to nechtělo jet jako když vás někdo tahá za zadek. Původní podezření na vadnou váhu vzduchu bylo mylné (ale preventivně sem jí vyměnil). Na vině bylo čidlo plnícího tlaku, i s přehráním nového softwaru do řídící jednotky v servisu Opel to stálo 3500 Kč. Teď při nastartování studeného motoru kolísají otáčky(zahřátý motor běží normálně) A při jízdě jen s lehkým sešlapnutím plynu auto občas cuká. Jak přidám víc a jedu cca 100-110 km/h tak je to v pohodě, necuká. Prosím tímto o radu čím to může být, popř. co vyměnit zda-li je to prkotina a nebo něco vážnějšího. Předem díky.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je prostorné, pohodlné, jsou v něm použity kvalitní materialy, a celkově je bytelné. Za jízdy není slyšet žádné vrzání interieru. Cestovní komfort je perfektní spojený s dobrými jízdními vlastnostmi. Je to vůz spíše stavěný na dálky a dálniční tempo. Na popojíždění po městě to moc není, i parkování je obtížnější, přece jenom je to velká kráva, ze začátku jsem byl z parkování vykulenej, ale už sem si zvykl. Co se týká spotřeby v kombinováném provozu mám 7, 2 l na dálkách cca 6, 1 - 6, 2 l při normální jízdě.
Setkal jsem se s něčím podobným, bylo to palivové čerpadlo.
08.01.2013 | 14:27:48 | Tom
| 94.230.147.*Reagovat
EGR ventil
Cukání a kolísání bude dělat EGR ventil,v lepším případě bude stačit vyčistit,v horším vyměnit.Stojí cca 6-7000.S touto závadou dieslových motorů se v poslední době setkávám bohužel poměrně často,a s 95% je na vině právě výše zmíněný EGR ventil.S pozdravem mechanik Patrik.
Bude to vstřikovačem,jeden blbě rozprašuje naftu,nechat je proměřit a pak ten vadný vyměnit.Nic proti,ale žhavící svíčky nemají vliv na cukání motoru za jízdy,či kolísání vonoběhu při studeném motoru,kdyby byly vadné žhavičky tak bude dlouho a blbě startovat studený motor.S přáním hezkého dne Lukyn.
Koupil jsem jako blb Opel Omegu 2,2DTi v AAAuto Praha, Přesne jak to tady píšete. Hned se mi rozsvítila kontrolka diagnostiky. Byl jsem v Prahe na Černokostelecké v servisu Opel a zdelili mi že pujde asi o čerpadlo za cca 50.000,.Kč Pánove měl jsem dost. Pak nešel bufík, špatně startovalo atď. Opel mám dodnes a jezdí parádně. V podstatě jsem natankoval Shell V-Power Diesel a použil do nadrže Čistič vstřikovacího systému - diesel. Po nejakem čase a bez jakekoli opravy na doporuční mého kolegy auto jezdí, startuje, bufik v zimě naskakuje na 1x. Jsem spokojen ale dodnes nevím proč to auto netělo jezdit. Bylo to jen naftou a čitičem? Nevím a nechci Vám radit co máte a nemáte dělat. Při výměne oleje jsem použil take Militec-1 (250 ml) cca 650,-Kč. Auto mám načipovane. Pokud to nebo ono mělo nějaky význam tak mě to stálo velice málo a Omegu mám již 5-rok, bez závad. Žádna váha vzduchu atď. I otáčky jse mi upravili. Ať se propadnu jestli klamu. :-). S pozdravem Miro.
To cukání motoru bych rozhodně nechal zjistit ve značkovém servisu, většinou se říká že je to jedna z rozhodujích chyb kdy dát ruce okamžitě pryč od koupi. U našeho služebáku tato závada zmizela po drahé výměně řídicí jednotky motoru. Ale jinak se ničemu nedivím kam mé oko dohlédně zásadně dávají lidé auta do bazaru až po zjištění vážné a drahé závady, nejlépe do AAA , a když ho nějaký koloušek koupí tak se mu AAA akorát vysměje, protože podepsal že koupil vlastně vrak všeho neschopný. Proto jsem před třemi roky koupil nové auto a mám pokoj. S pozdravem mo more wreck Honza.
Zdravím,až výměníte žhavičky nechte auto napíchnout na diagnostiku,ono je totiž tak na 99% procent jisté,že to bude cukat stále i když budou tam budou nové.Řídící jednotka si tu chybu stále pamatuje a je právě nutné jí smazat přes diagnostiku.Jinak dobrá recenze,stručná a výstižná.
Zdravím.To cukání dělají žhavící svíčky respektive jedna,bude špatná.Měl jsem přesně tento problém u Vectry 2.0 DTi.Po výměně bylo po cukání.Žhavička stojí cca od 150 do 500 Kč,dle značky.Jinak Omega vypadá pěkně!!
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Omega
Závada
Setkal jsem se s něčím podobným, bylo to palivové čerpadlo.
08.01.2013 | 14:27:48 | Tom | 94.230.147.* Reagovat
EGR ventil
Cukání a kolísání bude dělat EGR ventil,v lepším případě bude stačit vyčistit,v horším vyměnit.Stojí cca 6-7000.S touto závadou dieslových motorů se v poslední době setkávám bohužel poměrně často,a s 95% je na vině právě výše zmíněný EGR ventil.S pozdravem mechanik Patrik.
17.09.2012 | 18:07:38 | Patrik | 88.101.67.* Reagovat
Vstřikovače
Bude to vstřikovačem,jeden blbě rozprašuje naftu,nechat je proměřit a pak ten vadný vyměnit.Nic proti,ale žhavící svíčky nemají vliv na cukání motoru za jízdy,či kolísání vonoběhu při studeném motoru,kdyby byly vadné žhavičky tak bude dlouho a blbě startovat studený motor.S přáním hezkého dne Lukyn.
18.03.2010 | 20:30:02 | Lukyn Reagovat
Cukani
Koupil jsem jako blb Opel Omegu 2,2DTi v AAAuto Praha, Přesne jak to tady píšete. Hned se mi rozsvítila kontrolka diagnostiky. Byl jsem v Prahe na Černokostelecké v servisu Opel a zdelili mi že pujde asi o čerpadlo za cca 50.000,.Kč Pánove měl jsem dost. Pak nešel bufík, špatně startovalo atď. Opel mám dodnes a jezdí parádně. V podstatě jsem natankoval Shell V-Power Diesel a použil do nadrže Čistič vstřikovacího systému - diesel. Po nejakem čase a bez jakekoli opravy na doporuční mého kolegy auto jezdí, startuje, bufik v zimě naskakuje na 1x. Jsem spokojen ale dodnes nevím proč to auto netělo jezdit. Bylo to jen naftou a čitičem? Nevím a nechci Vám radit co máte a nemáte dělat. Při výměne oleje jsem použil take Militec-1 (250 ml) cca 650,-Kč. Auto mám načipovane. Pokud to nebo ono mělo nějaky význam tak mě to stálo velice málo a Omegu mám již 5-rok, bez závad. Žádna váha vzduchu atď. I otáčky jse mi upravili. Ať se propadnu jestli klamu. :-). S pozdravem Miro.
18.01.2010 | 20:56:43 | colombo Reagovat
To cukání motoru bych rozhodně nechal zjistit ve značkovém servisu, většinou se říká že je to jedna z rozhodujích chyb kdy dát ruce okamžitě pryč od koupi. U našeho služebáku tato závada zmizela po drahé výměně řídicí jednotky motoru. Ale jinak se ničemu nedivím kam mé oko dohlédně zásadně dávají lidé auta do bazaru až po zjištění vážné a drahé závady, nejlépe do AAA , a když ho nějaký koloušek koupí tak se mu AAA akorát vysměje, protože podepsal že koupil vlastně vrak všeho neschopný. Proto jsem před třemi roky koupil nové auto a mám pokoj.
S pozdravem mo more wreck Honza.
06.12.2009 | 12:23:21 | Honza Reagovat
Lambda sonda
Taky to může být lambda sonda,na tu bych se být váma taky podíval.
06.12.2009 | 12:01:52 | Mára Reagovat
Žhavičky
Zdravím,až výměníte žhavičky nechte auto napíchnout na diagnostiku,ono je totiž tak na 99% procent jisté,že to bude cukat stále i když budou tam budou nové.Řídící jednotka si tu chybu stále pamatuje a je právě nutné jí smazat přes diagnostiku.Jinak dobrá recenze,stručná a výstižná.
30.10.2009 | 21:55:50 | Martin Reagovat
RE: Žhavičky
Mám za to, že není nutné mazat řídící jednotku.. ŘJ se maže sama, pokud se závada po následných 10-ti testech opět neobjeví..
01.07.2012 | 12:55:51 | Marquis | 178.248.252.* Reagovat
Cukání
Zdravím.To cukání dělají žhavící svíčky respektive jedna,bude špatná.Měl jsem přesně tento problém u Vectry 2.0 DTi.Po výměně bylo po cukání.Žhavička stojí cca od 150 do 500 Kč,dle značky.Jinak Omega vypadá pěkně!!
23.04.2009 | 18:58:30 | Asyrpa Reagovat