Rok výroby:2003Typ motoru:2.6 V6Stav km při koupi:175 kmStav km nyní:185 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 měsícePrůměrná spotřeba:11 l/100 kmVloženo:20. 7. 2011
Zdravím všechny motoristy! Dovolte mi, abych se s Vámi podělil o pár mých zkušeností. Zhruba před čtyřmi měsíci jsem se rozhodl prodat své BMW 320d. A přemýšlel jsem jaký bude nástupce. Vzhledem k tomu, že se mi změnily priority na rodinné, začal jsem vybírat mezi velkými benzínovými kombi se zadním náhonem- pořád jsem mladý. (BMW 525,530i e39, Opel Omega V6). Ale proč s Dieselu do žravějšího Benzínu? Důvod je: že nafta je dobrá, dokud se nezačne kazit. (Turbo, vstřiky, čerpadlo apod.= finančně náročné). Vzhledem k tomu že očekávám rodinu, nemůžu si dovolit investovat desetitisícové sumy za náhradní díly. Proto zvítězila klasická benzinová atmosféra. Nakonec jsem se rozhodl pro Opel, z důvodu nižší pořizovací ceny, provozních nákladů atd. Po vyhledání té správné Omegy jsem narazil na krásnou 2.6 V6 v automatu. Říkám si: automat, to není pro mě, potřebuji řadit a ty otřepané fráze těch kteří s automatem nikdy nejeli. Tak hledám dál. Nacházím vesměs Omegy s kilometrovým průběhem nad 200 000tis., v celkem opotřebovaném stavu. Bez servisky, pravděpodobně stočené a hlavně všude napsané: auto ve výborném stavu a ty bazarovské bláboly, jak je všechno super, bez žádného problému apod. Mezi tím vším jsem nakonec zvolil tu 2.6ku v automatu s výbavou Elegance. Byla od soukromníka, se serviskou(řádně vyplněnou), kilometrovým nájezdem 175tis. Po důkladné kontrole v servisu a oznámení dvou závad beru. Co se týče jízdních vlastností: velké, pohodlné a praktické auto se zadním náhonem a 180koňmi pod kapotou. Auto je především konstruované jako pohodlný dalniční parník, který polyká tisíce kilometrů jako nic. Únavu za volantem necítím a vždy vystoupím svěží. Jezdím pravidelně z Plzeňska na Ostravsko (po dálnici). Cestovní rychlost zhruba 150km/h. V autě nic nevrzne, ticho a pohodlí. Není problém udržovat 200ku a pořád ticho. A proč Omegu s V6? Jednoduše, auto váží 1700kg. Takže rychlost a síla = bezpečí. Zatáčky: je to velké, těžké s měkčím odladěním tlumičů, ale stále zadohrab. Je znát že Omega je stavěná na dálniční jízdu a do nějakého sportování se ji nechce. Ale když se ji šlápne, tak jede... Spotřeba: město tak 13l mimo město zhruba 11l (záleží na stylu jízdy, dá se za 9l i za 15l). Závady: co jsem vyměnil chladič ke klimě a těsnění pod víkem ventilů, zatím bez problémů. Na závěr bych chtěl říci, že s autem jsem spokojený, po BMW moje druhé nejlepší auto z mých šesti předchozích. Nyní se chystám zavést do vozu LPG. Po dalších porcích kilometrech doplním zkušenosti. Tak Všem přeji hodně spokojených kilometrů, s úsměvem na rtech. Zduř.
Tak at slouží.
Jinak to je zavedení LPG s rozumem.:) Jsou jsou tací co projedou 15 000kč za rok, a pořád tvrdí že s LPG ušetří.A při tom se jim to vrátí sotva po 2 letech.
Doplňuji recenzi, jak jsem slíbil o zavedení LPG. Zhruba 4měsíce jezdím na plyn (ujeto cca 8tis. km) a zatím vše funguje jak má. Počáteční investice 35tis. Kč. Se mi vrátí zhruba do 1,5roku. Spotřeba se mi zvýšila zhruba o 1L. V kombinovaném cyklu 11L/100km (benzín). Nyní 12L/100km LPG. Na výkonu motoru, nemá přestavba vliv. Takže zatím maximální spokojenost a žádná závada. Zdůř :)
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Omega
Tak at slouží. Jinak to je zavedení LPG s rozumem.:) Jsou jsou tací co projedou 15 000kč za rok, a pořád tvrdí že s LPG ušetří.A při tom se jim to vrátí sotva po 2 letech.
01.12.2011 | 18:30:28 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
LPG
Doplňuji recenzi, jak jsem slíbil o zavedení LPG.
Zhruba 4měsíce jezdím na plyn (ujeto cca 8tis. km)
a zatím vše funguje jak má. Počáteční investice 35tis. Kč.
Se mi vrátí zhruba do 1,5roku. Spotřeba se mi zvýšila zhruba o 1L.
V kombinovaném cyklu 11L/100km (benzín).
Nyní 12L/100km LPG.
Na výkonu motoru, nemá přestavba vliv.
Takže zatím maximální spokojenost a žádná závada.
Zdůř :)
01.12.2011 | 18:22:40 | Ogar | 85.13.85.* Reagovat