Rok výroby:1996Typ motoru:2.0 16VStav km při koupi:289 000 kmStav km nyní:356 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:24. 3. 2008
Koroze dveří a prahů, nicméně odpovídající věku vozu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to jedno z aut, které si vybralo mne, i přes to, že se mi na první pohled nelíbilo, oslovilo mne nečím natolik, že koupit jej nebylo takový problém i přes všechna "varovaní rádoby odborníků" že motor 2.0 16V je pro 2 tunové auto nedostačující. Opak je pravdou. S motorem 3.0 je sice jízda svižnější, ale rozdíl v jízdních vlastnostech a rozdíl na pojistném, plus ceny náhradních dílů = pro mne záporné číslo.
Motor tahá pěkně odspodu i ve středních otáčkách a pokud se zbytečně moc nepřetáčí tak je to 4,5m raketa se kterou jste schopni jet 220km/h a Passata 1,9 tdi nechat za sebou at se snazi, jak se snazi...
Spotřeba je u dalkových jízd kolem 6-7L/100, městské posunovaní v kolonách vysaje nadrž rychlostí 12L/100 a při mém kombinovaném ježdění se pohybuji okolo 9L, což není zrovna zanedbatelné množství při dnešní ceně 32kč za litr, ale stačí si na chvíli sednout do čistého koženého plně vybaveného interiéru (nemam pouze vyhrivane zadni sedacky) a komfort, velikost a pohodlí při jízdě, jaké mi toto auto poskytuje mne ihned přesvědčí, že to cenu má. Nevím o žádném srovnatelném autě v této cenové kategorii do 100.000,- výše to pak jsou Peugeot 607 a Volvo S80
Zavazadlový prostor srovnatelný právě s výše uvedeným Passatem 2004 Brzdy byly ihned měněny, pro jistotu, ABS je velmi hlučné avšak není to vada, ale dobré znamení funkčnosti. Na jízdu se zadním náhonem a motorem v předu je třeba si zvyknout, nicméně přizpůsobivý člověk zvládne řízení za jednu zimu, bojácný a vystrašený řidič by měl raději sedět pouze jako spolujezdec. Nebo jezdit pomalu, ale tohle auto neni stavěné na 30kmh posunovaní, je to motorem, do 50kmh nemá smysl řadit 3st. a trápit jej čistě městským provozem.
Protože vím, že tento vůz "zůstane doma" investoval jsem do něj preventivně 50.000,- abych měl jistotu, že prostě vydrží. Plus dalších 50.000,- od pojišťoven do nutných oprav, protože má za sebou už i nějakou tu kolizi s jinými auty. Nehody v tomto autě se nebojím, vždy to jen trošku drcne a vůz zůstane víceméně vcelku (samozřejmě plasty upadávají jako na jakémkoli jiném autě) a vždy jsem bezproblémů odjel (což se o ostatních nedá říci), stačí se podívat kolik kovové hmoty okolo chrání posádku a hned se cítím bezpečně.
A pokud budu chtít ještě větší auto, než je tahle limuzína, tak to bude Omega B caravan ... ale tam už je na zváženou 3,0L motor (2,5L V6 jede "stejně" jako 2,0)
Mám už třetí B omegu s motorem ECO TEC a opravdu na ně nedám dopustit, mám ted 2.5 V6 eco tec 97 ročníka super kára. V zimě bez obtíží do strmejch kopcu vyjedu ovšem za předpokladů že mám kvaltní obutí a citlivou a rozvážnou nohu na plynu. Má najeto 330 000 a motor jak novej a co se tejče emisí netřeba komentovat.................... Těžkej bourák, kerej odvede spoustu práce při slušnym zacházení
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Omega
Omega ECO TEC
Mám už třetí B omegu s motorem ECO TEC a opravdu na ně nedám dopustit, mám ted 2.5 V6 eco tec 97 ročníka super kára. V zimě bez obtíží do strmejch kopcu vyjedu ovšem za předpokladů že mám kvaltní obutí a citlivou a rozvážnou nohu na plynu. Má najeto 330 000 a motor jak novej a co se tejče emisí netřeba komentovat.................... Těžkej bourák, kerej odvede spoustu práce při slušnym zacházení
17.04.2011 | 20:55:38 | René Reagovat