Recenze Opel Omega
“Omegu NE!”

Autor recenze: Blondag (33 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1995 Typ motoru:2,0 16V Stav km při koupi:125 000 km Stav km nyní:195 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 4 roky Průměrná spotřeba: 10 l/100 km Vloženo: 19. 1. 2008

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.4

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Honda Civic

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Spoustu. prasklé sběrné výfukové potrubí(několikrát), snímače otáček,zanesený chladič,zaseklý termostat,kolísání volnoběžných otáček,těsnění pod hlavou,kohout topení,alternátor,zapalovací kabely,únik oleje z motoru(vana+víko ventilů).


Hodnocení a zkušenosti s autem

Omega je prostorné a pohodlné auto,ovšem velmi poruchové a finančně
náročné na údržbu.

Za dobu užívání jsem vyměnil téměř vše.Naprosto zničující je především neustále praskající výfukové potrubí(parohy). Jízdní vlastnosti jsou dobré,s vyjímkou jízdy na sněhu.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi Opel Omega

Vložit komentář

Omega je nejlepší

Omega je perfektní, ale musí se vybrat ten nejlepší motor.--------BMW

06.07.2021 | 15:38:02 | XXX  | 79.249.109.* Reagovat

Starší oply cca do roku 1994 byli spolehlivý a povedený auta. Hlavně teda Senator A i B, Monza, Comodore, Ascona, Rekord, Omega A i Kadet byl celkem poctivý a jednoduchý auto. Ale nad rok 1994 už to klesalo k horšímu.

13.09.2013 | 12:39:30 | Ondra  | 88.100.57.* Reagovat

PS: OMEGA

Když já už měla najeto stovky tisíc kilometrů, tak ty jsi ještě byla pekáč na kačenu. A tu koncepci nikdy nedoženeš. Škoda slov.

20.04.2010 | 13:54:15 | Pavel Reagovat

Omega 4x

Tak nevím soudruzi, ale já mám omegu čtvrtou. Živím se jako servisák, takže jezdím tímto autem po celý evropě již od roku 1994, kdy jsem si koupil první versi A s 2.0i. Téměř po půl roce jsem ji při dopadové rychlosti nepřipoután s nepřipoutanými 3 lidmi na zadním sedadle přo mikrospánku poslal do sloupu. Já si rozbil čelo a vzadu prostřední mi prokousl palubku. Přežili jsme v pohodě a to nebyly ještě žádné erbegy. Druhá omega A 2.0i nalítala 340tkm a pak jsem ji prodal za ještě slušné peníze. Třetí omega A 1,8i byla sice slabší ale nalítal jsem na ní dalších 218tkm pak si ji ode mne vzal kamarád, kterej jí lítá dlouhé trase dodnes. Nikdy jsem nezažil na typech A žádný velký problém s 8ventilovým motorem. Občas jsem vyměnil ložisko na kolech, gumové uložení kardanu. Jen ty Ačka prostě hnily. Zato Bčko už nehnije, nicméně jsem vyměnil asi všechnu mechaniku kromě klik na dveřích. Zajímavé je, že poté, co jsem si jí dal po koupi takto dopucu, tak už 4,5 roku jezdím bez závady. Tedy pokud neberu, že se o mne Peugeot Combi roztrhl od předu dozadu a já mám od tý doby zlomenej blatník. Poté, co jsem dal do omegy LPG, neznám levnější provoz. Jezdím za 10,4 plynu. Nicméně jsem nakonec nevydržel a koupi si v kombíku 3 roky starého Forda Mondeo v TDI. Když jsem přišel na to kolik to papá, po třech měsících jsem ho prodal a zas jezdím v omeze. Svezení, cena 1,50/km a užitná hodnota náhradních dílů mě přesvědčila, že si nemá cenu na nic hrát. Jezdím s ní do itálie dolů do boty, Bretaň atp .... má nalítáno zas 320tkm. Převezl jsem s ní v kufru 800 lahví šampusu, tahám v tom motory atp. Pořád čekám, kdy mi dá šanci vyměnit auto, ale furt žádná větší závada, tak přece jí nevyhodím ?? Chci něco modernějšího, ale co by jí ale aspoň kvalitativně dotáhlo a cena by byla do 200tisíc......
A jestli si někdo může myslet, že omega je špatný auto tak je to vůl a to korunovanej a o těchto autech nemá ánunk.

20.04.2010 | 13:47:57 | Pavel Reagovat

Souhlasim s Jackem pac za ty prachy pohodlnejsi auto neni.jako kazda starsi kara ma i sve neduhy.pripada mi ze tu o tomto aute debatuji lidi co to auto vubec nevlastnili nebo v nem ani dokonce nikdy nejeli.vlastnil jsem Omegu B 2,5 V6 v benzinu a no problem az na klasickou udzbu.a kdyz se mi pred casem naskytla moznost velmi vyhodne ziskat A(ckovou) Omegu vlastne skoro za odvoz a par krabicek cigaret tak sem ji vzal.Vymenil sem vodici lozisko na kardanu,rozvodak,zadni tlomice a olej a pohoda.jinak 2,0 i 85kw ji bohate staci a kdo rika ze ne opet nevi o cem mluvi!!nejsem vyhraneny Opelista ale tenkrat i dnes je to dobrej spolecnik na cesty a hlavne auto je stejne jeko pes obrazkem sveho pana!Hodne stesti a stastnych kilometru vsem kdo rad ridi auta s velkym A!!!!:-)

14.02.2010 | 11:14:00 | bob Reagovat

Moja megi 3.2 V6 sport je naj naj naj piste mi na facebook Lukas stanko pokecame o naj aute

Zdravim vas uzivatelov naj auta opelu omega mam bohate skusenosti s 3.0 v6 a teras vlastnim 3.2 v6 sport. Musim povedat ze nikdy nechcem ine auto ako auto s zadnym nahonom. V zime je naj ale naj zadny nahon len ked z nim viete ovsem. Nepatri to do ruky kokotkom. Omega stasne leti neviem si ju pochvalit je to naj auto pre mna. A za tie peniaze je to vazne luxus pozitok z jazdy a nenormalny. 218 koni robi svoje.Prosim vas skodovaci nehovorte o omege ked ste v nich nikdy nesedely a nesraly kocky. A omegaci napiste mi prosim rad si z vami popisem o zazitkoch ako ste daly dole ludi co robily frajerov. Caute megi naj naj

21.01.2010 | 16:47:39 |  Reagovat

RE: Moja megi 3.2 V6 sport je naj naj naj piste mi na facebook Lukas stanko pokecame o naj aute

když to přeložíš, co jsi napsal,tak mabe

01.02.2013 | 08:15:25 |   | 90.177.180.* Reagovat

RE: Moja megi 3.2 V6 sport je naj naj naj piste mi na facebook Lukas stanko pokecame o naj aute

Dufam, ze je to iba satira...:):), v skutocnom zivote by to bolo take iste, ako dat decku samopal.

Ak soferuje Lukas ako pise....po slovensky, tak boh vie, ci este zije.

01.02.2013 | 09:14:43 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

omega

re- tonny 36 za prve se bavime o bečkove to znamena od r v 1994 a potom v žadne nikdy nebyl 2.0 šestivalec !!!!!!!! tak neplacej nesmysly !!!! a 2.0 85 KW je sice slaby ale zato nesmrtelny najezd 500000km neni problem.

07.01.2010 | 17:30:28 | jarda Reagovat

Tak Omegy sou vůbec největší krámy co znám, já i brácha sme měli každej po jedný, já měl 2.0 6válec 96kw ročník 91 a bratr 2.0 v benu 4válec 85kw a hlavně ta jeho byla k nesenesení

20.12.2009 | 21:50:06 | Tonny 36 Reagovat

omega-caravan 2.0

Kolísají mi otáčky na volnoběh, jako když přidávám a ubírám plyn, pokud motor vytočím na max otáček otáčky klesnou na normál. Mám za to, že zůstává viset klapka... Může mi někdo poradit?

24.09.2009 | 21:25:36 | krovis Reagovat

zreznout dokáže parádně i omega z roku 2001(s motorem je 2,6 v6) a dělali jsme asi před měsícem oba zadní lemy a levý práh. shnilo to

01.09.2009 | 15:15:11 | Píča Reagovat

Opel omega 3,2

ano kupil by som ju znova ja mam Opel Omegu 3,2 V6 a som spokojny počas doby za jeden rok som na nej urobil 100000km takže teraz ma 228 tis km a až teraz mi odišiel asi snimač otačok a služi ,i dobre taha ťažke voziky na ktorích vozim auta a ak je dobry šofer tak aj zima ja super len si vychutnat jazdu driftom

01.09.2009 | 13:24:22 | marco Reagovat

luxus kára

Teda lidičky, jak Vám to tu čtu tak i časem pláču....ale smíchy.....Omega je naprostá bomba.....dvoulitřík se zdá sice slabej ale hejbe s ní hezky, takovej 3.0 už je o něčem jiném.Jinak kdo haní náhon na zadek tak ať to zkusí říct někomu z bmw, nejspíš ho zabijou už ve vrátnici....Jinak auta maj jezdit na benzín!!!Nafta patří do kamen nebo traktoru....

Sám vlastním Omegu 3.0mv6 a sierru xr4ti...být Vámi nehaněl bych tyto dámy, leckterým nový autům to natřou s přehledem

31.08.2009 | 17:37:15 | Jack Reagovat

2 litr je krám

U Omeg jsou 2litry nejhoršíma motorama,nafta sice není o moc lepší, ale rozhodně s ní jsou menší problémy než u tragickýho 2 litru.

27.05.2009 | 21:12:19 |  Reagovat

jestli neni problem ze se nekdo nechal napalit a koupil ojetou sunku a ted to svadi na znacku. zachovala omega je super auto a při slušnem zachazeni držak. sam mam omegu rv 1998 2.5tds a nemužu si stěžovat mam najeto 296000 a porad je to proti tchanově vochcavce ktera ma opjevovane TDI a najeto 108000km super auto.

26.12.2008 | 21:12:06 | jarda Reagovat

nesetrete

s omegou maj potize ty co koukaj na spotrebu a na pojistku a tak si koupjej dvoulitra to je pekna blbost ten nema v omeze co delat do omegi patri sestivalec a zadni nahon trochu problem v zime ale jinak super ten kdo hani zadni nahon je hnup a nebo s tim proste neumi

25.11.2008 | 20:15:49 | dainess Reagovat

RE:nesetrete

Tak tak zadní náhon je pro mě pohodovej, já hledám už akorát jen zadokolky či čtyřkolky, a 2litorvá omega mi nevadí, měl jsem 2.0 GLS 1992 85kw a nejela vubec pitomě, musela se hnát aby jela nadstandartně, ale jela rozhodně slušně, a 2.0 16V ECO TEC kerej se dává do B Omegy jede uplně pěkně: Ted vlastnim Omegu 2.0 16V ECO TEC CARAVAN a nedám na ni dopustit, to řikám všem na rovinu!!! Sice rezatí, musel sem loni před zimou spolu se známym vyvařovat prahy a kytovat lemy, jinak za relativně míň peněz opravdu spousta muziky:D Omegy jsou dobrý prostě:D

28.09.2011 | 20:32:36 | Pavel  | 94.112.220.* Reagovat

zadny nahon je jedna z najlepsich veci aky kedy automobilovy priemysel vyprodukoval...to ze sa ti ta omega tak kazila je smola zrejme, pretoze je to jedno z lepsich aut na trhu a stale je to super povozenie za tu cenu..okrem zastaraleho 2.5TD ..do omegy patri 6valec... MV6 je to prave

16.08.2008 | 14:04:57 |  Reagovat

RE: 2,5 td do omegy nepatří

poslechněte vy šumaři. doposud jsem jezdil s benzínem a teď mám diesel 2,5td kombi, ale nedám na něj dopustit. souhlasím s tím, že je to traktor, ale absolutně luxusní traktor. Jen tak na nízký otáčky si to pádíte městem nebo okreskama, ale když podřadíte - čtvercový motor vás usadí nejen zvukem, ale i krouťákem. nejsem mladej abych honil výkon, ani starej abych honil spotřebu, 2,5td je prostě volba pro pohodový svezení a jestli vám nestačí 11s. zrychlení jste jasnými adepty na karambol. a jestli máte něco proti tomuto motoru, proč se tedy montoval do aut bmv a opel přes 20let? jednoduchost - rozvodový řetěz, komůrkové spalování - jasný adept na milion.
a co byste chtěly? je to ojetý, hodně ojetý auto..

05.04.2014 | 21:51:45 | Piere80  | 82.100.0.* Reagovat

2,0 16V má 100 kW a myslím že je to dost..ažaž dost...2.0 8V b omeze B je slabej to jo...a o zadním náhonu...myslím že je to přežitek..do kopce se s tím nedá, a BMW, lexus atd. ať se s tím jde bodnout

16.08.2008 | 11:39:33 | petr Reagovat

2.0 16V nebrat

se nedivím že se Vám ty Omegy serou, když v nich máte všichni benzinové dvoulitry. Auto váží 1700 kg a na to starý benzínový dvoulitr fakt nestačí, ten krouťák si s tím prostě neporadí, takže je jasné že to musíte pořád vytáčet a vytáčet až se z toho ten motor prostě posere. Já mám Omegu r.v. 97, s 2.5 TD, koupil jsem ji při 100.000 km, ted má najeto 260.000 a teprve při takové porci kilomterů se projevila první vážná závada, z turbodmychadla začal prosakovat olej a došlo ke ztrátě výkonu, což je u jiných turbodýzlů běžné už třeba po 150.000km. Oprava turba bude stát kolem 10.000Kč, pak se vsadím že auto najede v pohodě dalších 100 tisíc kiláků. Jiné vážné závady auto nemělo, a zádní náhon, Vy hlupácí, má zásadní vliv na jizndní vlastnosti, tam kde by jste s předokolkou ze zatáčky dávno vyletěli si se zadohrabkou můžete dovolit jet ještě o 20km/h rychleji, je to nesporná výhoda. Jinak by už od tohoto provedení MB, BMW a Lexus už asi dávno upustili, nemyslíte?

16.08.2008 | 10:02:59 | Pavel Keprt Reagovat

Opel Omega 3,2 MV6

Je to nejlepsi auto,ktery jsem kdy mel,za 150tis.kc,r.02,po prvnim maj.,v kuzi,naj.140tis.km se srviskou???????At jdou vsichni s BMW ,MB a Audi do hajzlu,za ty prachy a jedinecnej vzhled to fakt stoji a zati musim zaklepat,delal jsem jen desticky,gumy a olej,NIC JINYHO

04.05.2008 | 20:39:39 | petr Reagovat

Omegu nikdy

Měl jsem Omegu 2.0 16V rok 1995.Koupil jsem ji za 160tis/kč a z a3 roky prodal za 55tis/kč a byl jsem rád,na opravách jsem do ní dal více jak 55tis/kč-všechny čidla na motoru - několikrát,zapalování , katalyzátor a jiné - prostě elektrika na nic.V servisech Opel nikdy nevěděli co dělat nebo chtěli měnit 1/2 auta - například diodový můstek alternátoru - díl za 2500kč a oni chtěli měnit celý alternátor za 27000kč.
Opla nechci niky ani vidět a kdyby mi ho někdo dal a nebo snad vyhrál - zavolám odtahovku a nechám odvést do nejbližšího bazaru.
asi 6x mě vezla odtahovka kvůli problému s motorem.
Prostě krám na nic za moc a moc peněz.
Teď mám Octavii- za 2 roky jsem do ni nedal ani korunu a jezdím cca 35000km / rok.

13.04.2008 | 20:47:31 | Pavel Novák Reagovat