Recenze Opel Omega 2.0i
“Výborné auto za nízkou cenu.”

Autor recenze: Dave (24 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1989 Typ motoru:2.0i Stav km při koupi:96 000 km Stav km nyní:235 000 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 6 měsíců Průměrná spotřeba: 8,4 l/100 km Vloženo: 11. 8. 2009

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.2

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Klasický neduh všech starých Omeg je koroze. Lemy zadních blatníků a zadní dveře jsou nejhorší.

Vytahané lanovody u ruční brzdy.

Střešní okno se nedá zasunout do střechy.

Minulý týden vyměněna vodní pumpa a radiátor topení. Zároveň oprava motoru, který jel jen na 3 válce (kuna překousala kabel).

Po návratu ze servisu nesvítí podsvícení palubního PC.

Nefunkční podsvícení (kromě hlavní části pod kapličkou nesvítí prakticky nic). Naštěstí je většina částí modulových a dají se snadno vytáhnout a nové nejsou moc drahé, takže brzká výměna.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem zdědil při 230tis km. Táta ho koupil v Německu, když tam jel pro Vectru (a vrátil se s Omegou). Kromě místa řidiče nebylo auto nijak používané, takže interiér velmi zachovalý. Bohužel od našich, oba kuřáci, je postižen jejich zlozvykem.

Interiér, ač docela spartánský, je přehledný a pohledný. Sedačky, vzhledem k datu výroby, už hraničí s křesly a pokud si správně nastavíte bederní opěrky, tak ani po dvou třech hodinách jízdy vás záda nebolí a i vzadu je dost místa - zkrátka pohodlí.

Omega je klasickou koncepcí motor vpředu - pohon vzadu a ani v zimě mě nikdy nenechala na holičkách a dostala se všude, kam jsem potřeboval, i když jsem byl na silnici dříve než silničáři (v tu chvíli to chce ovšem VELMI opatrnou práci s plynem kvůli k absenci jakékoli stabilizační elektroniky). Vzhledem k tomu, že jezdila většinou po okreskách, tak měla spotřebu kolem 9,5. Už jsem ovšem párkrát jel po dálnici do Prahy nebo na Kladno a spotřeba klesla na 8,4 a má potenciál jít ještě níž.

Pokud chcete pohodlné auto za levné peníze, které vaší peněženku nestrhne a nevadí vám nějaký ten pátek od roku výroby, tak při zachovalém kusu berte.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Opel Omega

Vložit komentář

Držák

Mám Omegu 2.0 gl s 85kw a naprostá spokoejnost, na svuj věk slouží furt poctivě a ještě dost vydrží, hlavně motoricky. má najeto 380 000 a motor totálně v cajku. Sice to je líný, koroduje to, ale spolehlivý a odolný po motorický stránce.

21.02.2011 | 21:34:54 | Milan Reagovat

RE: Držák

Taky jsem měl Ačkový 2litra rok 1991 dovezenýho ze Švýcarska a samá spokojenost až na rozsáhlejší korozi kastle, která je ovšem u Oplů klasikou.Vždycky jsem se s omegou dostal kam jsem potřeboval a za mínus zadní náhon rozhodně nepovažuju,je to bezvadná věc a i pružnost motoru mě celkem dost překvapila, auto je na svou velikost dost živý a motor je vubec ten nejlepší článek celýho auta:D Tahle bejvalá Omega jezdí do ted a má najeto už kolem 405 000 km.Stejská se mi,ale vzpomínat v dobrým na ní budu pořád.

At žijou Omegy A.

02.09.2012 | 12:53:10 | Ondřej  | 88.100.57.* Reagovat