Recenze Opel Omega caravan
“perfektní”

Autor recenze: vrgada (47 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1992 Typ motoru:2600 Stav km při koupi:195 000 km Stav km nyní:205 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 12 l/100 km Vloženo: 29. 5. 2011

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.8

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Opel Omega

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Ano, přiměřeně věku. Vodní pumpa,víčko a palec rozdělovače, prasklá pružina předního tlumiče, viscospojka ventilátoru, lambda sonda


Hodnocení a zkušenosti s autem

Je to pěkné a zachovalé auto, koupené velmi levně, pokud se neuvažuje přepis s ekopokutou. Bylo koupené do rodinné flotily místo třílitra, který se rozpadl díky korozi. Poháněné je řadovým šestiválcem C26NEs dvanáctiventilovým rozvodem CIH s rozvody poháněnými masivním zdvojeným řetězem,což je nesmrtelné řešení motoru. Výkon 110kW není nikterak impozantní, ale je dostatečný na rozpohybování auta na 240km/hod tachometrových (zkoušeno na německé dálnici). Je v něm nainstalovaný ten nejobyčejnější neřízený nasávaný plyn (50l toroid), který samozřejmě při prvním zpětném zášlehu roztrhal plastový kousek sání, takže bylo nahrazeno kouskem odpadního novoduru. Je zřejmé, že zvolené řešení LPG je vzhledem k enormnímu objemu sání dualramu naprosto nevhodné, ale sekvence je u tohoto auta ekonomický nesmysl a při troše opatrnosti se s tím jezdit dá. Sání je povolené ze silentbloků a jsou povolené sponky, takže se to při výbuch plynu rozloží jako lego a neroztrhá se to. No a je zapotřebí tomu samozřejmě uzpůsobit styl jízdy (plynule měnit poohu plynového pedálu). Po výměně váhy vzduchu ze sklepních zásob náhradních dílů se i umravnila spotřeba, takže není problém jet do Chorvatska s průměrnou spotřebou 11,7l LPG i se čtyřmi koly na střeše a nebo brblat na volnoběh za 6-7 litru plynu. Ale většinou jezdívám nikoliv na spotřebu, takže hdonoty bývají o dost větší. Potrápil mne akorát rozpadlý palec rozdělovače, kdy jsem na to nemohl přijít a vypadalo to, že auto dojezdilo. Jinak to hodnotím jako velmi pěkné a spolehlivé auto. Je to starý Opel, takže to má samozřejmě už chycené prahy pod plastovými kryty a začínají i rožky lemů, ale myslím, že to ještě 3-4 roky vydrží v přijatelníém stavu. Zatím naprostá spokojenost.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Opel Omega

Vložit komentář

stale hrka kazdy do prace a zpet

k mori taky trefi, ale koroze karoserie pokrocila, takze je otazka, zda se to bude jeste zachranovat pred dalsi STK, nebo dokoroduje do automobiloveho nebe. Poruchy: vymena spojka, palivove vedeni, nejaky ten cep, jednou za rok ci dva triskne plyn pri neopatrnem nastartovani studeneho motoru primo do LPG modu, jinak slouzi a slouzi...

05.03.2015 | 12:43:50 | vrgada  | 94.112.108.* Reagovat

CIH rozvod

http://www.youtube.com/watch?v=M6wGvEl6TAI&NR=1

06.06.2011 | 11:22:15 |  Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Opel Omega