Rok výroby:1988Typ motoru:1180Stav km při koupi:3 kmStav km nyní:95 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?17 letPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:15. 5. 2005
Pokud dělám alespoň základní servis, tak auto jezdí bez poruch. Do poruch nepočítám spuchřelé prachovky, brzdové hadice a vyšisovaná zadní světla, částečnou korozi (to je věk ...)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Sjel jsem se stodvacítkou: 5 krát Itálii (Sicílii), Chorvatsko, Německo a celou ČR. Vždy bez poruchy. Auto nesmíte moc nutit a musíte ho poslouchat.
Mám manuální zapínání ventilátoru chladiče. Na Sicílii bych jí bez toho uvařil. Bezva je zadní pohon kol - zvláště v blátě a na sněhu. To je důvod, proč se jí nemohu zbavit.
Při rychlosti přes 95km/h je v kabině značný hluk. Taktéž bezpečnost při havárii je mizerná. Jinak na ní nedám dopustit. V servisu byla před 17ti lety na garančce. Nyní s ní jezdím do práce a slouží mi skvěle. I to Chorvatsko by asi zvládla, ale chybí cestovní pohodlí.
Favo sedi na silnici urcite lepe nez 120.Se koukni uz jen na zakladni vec : KONCEPCI !!! to logins : Subaru nejsou pekace.To ze jsi zrejme mel strep neznamena ze Subaru jsou zly auta.
Tak kdybych mel porovnat jizdni vlastnosti 120 a favorita, tak jednoznacne jistejsi na silnici je 120, favo je strasne jankovity, po silnici poskakuje a pri ostrym prujezdu zatackou "zaklekne" a zvedne zadni kolo jako kdyz cura pes. 120 pri podvozku v normalnim stavu (=bez zavad) se i pri vyhybacim manevru chova daleko lip. Dokonce ma oproti favoritu torzni stabilizator na predni naprave, tak jako treba felicie...A chovani napr. ve vyjetejch kolejich je naprosto srovnatelny z octavii I..."tanec svatyho vita"....Prskas zbytecne, jako bys jednou jel pucenou skodovkou s vylagrovanym podvozkem a byl zvyklej na predohraby, ono se s nima do zatacek totiz jezdi uplne jinak...Jinak trabanta nehan, ten rezal zatacky takovym zpusobem, ze se daly skodovky v zatackovite pasazi dohnat, i kdyz motoricky na ne nemel...ale cast "jizdnich vlastnosti" taky zpusobuje jeden dil mezi volantem a pedalama ze :))
pokud požaduji jistý jízdní vlastnosti a to auto je do puntíku splnuje,tak nechápu proč bych mu nemohl dát nejvíší ohodnocení ikdyž to je třeba 120. Kdybych bydlel někdy na horách, kde musím každej den jezdit po nezpevněných lesních cestách tak dám asi těžko 10 nějaké fábii, když vůbec nesplnuje, to, co od ni požaduju(?) a zapadne v každé kaluži nebo závěji tyhle recenze nejsou od toho, aby objektivně hodnotily, ale sou to naše názory na jednotlivý auta.Nevím,proč sem takový inteligenti vůbec lezou, když už všechno ví!!!
Pátří Vám můj obdiv při cestománii! Já s ní měl strach jet do 15km vzdáleného města!! Ale na svou dobu pohoda,pokud se teda nebavíme o bezpečnosti!!!!!!!!!!!! Auto je velice naročné na ""běžný servis""!!
Bylo to moje první auto, vzpomínám v dobrém, ale jsem rád, že jsem to období přežil ve zdraví. Žádná elektronika, vše opravíte téměř na cestě, je to o něco složitější než stavebnice MERKUR. Hluk ale nebyl až při 95 km/hod, ale hned po nastartování.
o subaru nemluvte, vetsi pekace sem nevidel...sice litaj ale vypadaj jak stara nexia, hlave vzadu a ta cena....no to uz snad audi A4 2.8 a splachnu cely subaru...
Jedna poznamka: Jak muže mit 120 jizdni vlastnosti 7 z 10 ? Co by pak měl Favál , ktery jede o dost lip ? 8 ? Fabie 9 ? Octavia 10 ? A kde by bylo misto pro daleko lepsi auta nez je Octavia - treba Subaru , nebo Ferrari. Návrh na hodnoceni jizdnich vlastnosti: 1.....Trabant 3.120 4.Favorit 6. Fabia , Octavia 10. Ferrary S pozdravem Mary
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 120
to murgatroyd
Favo sedi na silnici urcite lepe nez 120.Se koukni uz jen na zakladni vec : KONCEPCI !!!
to logins : Subaru nejsou pekace.To ze jsi zrejme mel strep neznamena ze Subaru jsou zly auta.
13.03.2009 | 13:57:07 | jamieson Reagovat
Pro anonyma
Tak kdybych mel porovnat jizdni vlastnosti 120 a favorita, tak jednoznacne jistejsi na silnici je 120, favo je strasne jankovity, po silnici poskakuje a pri ostrym prujezdu zatackou "zaklekne" a zvedne zadni kolo jako kdyz cura pes. 120 pri podvozku v normalnim stavu (=bez zavad) se i pri vyhybacim manevru chova daleko lip. Dokonce ma oproti favoritu torzni stabilizator na predni naprave, tak jako treba felicie...A chovani napr. ve vyjetejch kolejich je naprosto srovnatelny z octavii I..."tanec svatyho vita"....Prskas zbytecne, jako bys jednou jel pucenou skodovkou s vylagrovanym podvozkem a byl zvyklej na predohraby, ono se s nima do zatacek totiz jezdi uplne jinak...Jinak trabanta nehan, ten rezal zatacky takovym zpusobem, ze se daly skodovky v zatackovite pasazi dohnat, i kdyz motoricky na ne nemel...ale cast "jizdnich vlastnosti" taky zpusobuje jeden dil mezi volantem a pedalama ze :))
30.06.2007 | 00:07:40 | murgatroyd Reagovat
pro anonyma
pokud požaduji jistý jízdní vlastnosti a to auto je do puntíku splnuje,tak nechápu proč bych mu nemohl dát nejvíší ohodnocení ikdyž to je třeba 120. Kdybych bydlel někdy na horách, kde musím každej den jezdit po nezpevněných lesních cestách tak dám asi těžko 10 nějaké fábii, když vůbec nesplnuje, to, co od ni požaduju(?) a zapadne v každé kaluži nebo závěji
tyhle recenze nejsou od toho, aby objektivně hodnotily, ale sou to naše názory na jednotlivý auta.Nevím,proč sem takový inteligenti vůbec lezou, když už všechno ví!!!
13.02.2007 | 19:17:17 | Čenda Reagovat
Pátří Vám můj obdiv při cestománii! Já s ní měl strach jet do 15km vzdáleného města!! Ale na svou dobu pohoda,pokud se teda nebavíme o bezpečnosti!!!!!!!!!!!! Auto je velice naročné na ""běžný servis""!!
26.12.2006 | 01:06:22 | Automech Reagovat
120
Bylo to moje první auto, vzpomínám v dobrém, ale jsem rád, že jsem to období přežil ve zdraví. Žádná elektronika, vše opravíte téměř na cestě, je to o něco složitější než stavebnice MERKUR. Hluk ale nebyl až při 95 km/hod, ale hned po nastartování.
23.11.2005 | 02:02:39 | markhr Reagovat
o subaru nemluvte, vetsi pekace sem nevidel...sice litaj ale vypadaj jak stara nexia, hlave vzadu a ta cena....no to uz snad audi A4 2.8 a splachnu cely subaru...
05.11.2005 | 18:41:14 | logins Reagovat
Jedna poznamka:
Jak muže mit 120 jizdni vlastnosti 7 z 10 ? Co by pak měl Favál , ktery jede o dost lip ? 8 ? Fabie 9 ? Octavia 10 ? A kde by bylo misto pro daleko lepsi auta nez je Octavia - treba Subaru , nebo Ferrari.
Návrh na hodnoceni jizdnich vlastnosti:
1.....Trabant
3.120
4.Favorit
6. Fabia , Octavia
10. Ferrary
S pozdravem Mary
23.10.2005 | 17:52:35 | Reagovat