Recenze Škoda Fabia II Fabia kombi II
“...takmer dokonalé vozidlo pre naše potreby...”

Autor recenze: mirto (32 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2009 Typ motoru:1.2 51 kW+LPG Stav km při koupi:13 000 km Stav km nyní:14 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Palivo: LPG (plyn) Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 23. 3. 2011

Hodnocení inzerátu: 8 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.8

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Fabia Combi

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

-čiastočne vybitá bateria, nakolko bolo vozidlo častejsie odparkovane v garáži, ako na ceste-kým som ho nedostal do ruk ja!


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto možem porovnávať s jeho predchodcom-Škoda fabia kombi 1.2 47kW+LPG, ktore som vlastnil dva roky, najazdil s nim cca 30 tis. km.Nova fabia má zaujímavejsie tvary/nie prítažlivejsie/, vačší kufor, komfortnejsie sedacky vpredu...Starsia ma do plusu lepsie "sedenie" na ceste, kryt motora, lepsie radenie rychlosti/moj pocit/lepší prístup pri výmene žiaroviek...Nehodnotím to, že nova je novšia, či s lepšou výbavou-beriem len praktické hladisko.Bol som spokojný aj so starsou fabkou, ale nezober do daru novsie auto, s menej najazdenými kilometrami, lepsou výbavou i bezpecnostou/kvoli dietatu/?!Zatial vyjadrujem spokojnosť, aj ked v zákrutách istejsie sedela stará fabka s rovnakými pneu ako teraz nová...Sú to viacmenej porovnatelné vozidla co sa jazdy či praktickosti týka/ake prekvapenie?!/Okrem vyššie spomenutých rozdielov.Na dalšie prídem možno časom...Priemerna spotreba u novej sa mi vyšplhala momentalne s LPG pohonom na 8,8l na 100km, s tým, že jazdím krátke trasy po BA/lekar, obchody, pošta atd...všetko do cca 7 km vzdialenosti...verím však, že s dlhšími trasami klesne aj spotreba...

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 8


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

Ešte čosa týka tej spotreby benzínu pri rozjazde, tak mne to vychádza na 0,5 max 1l/100 km, záleží to totiž aj od toho, či jazdievš na kratšie alebo dlhšie trasy..Najazdených mám cca 4000km a mám ešte pol nádrže benzínu, pri plnej nádrži na začiatku...Inak pri Fabii kombi 1.2 47kW som mal spotrebu LPG o cca 0,7-1l vyššiu na 100km jazdy...

19.07.2011 | 13:37:20 | mirto Reagovat

Ďik, ale to viem, že auto štartuje a začína na benzíne, myslim však, že je rozdiel medzi Favoritom a Fabiou II, aspon čo sa kvality splynovača týka atď...Tiež pochybujem, že Favorit má palubný počitač...myslel som skor názor od podobného typu auta ...

19.07.2011 | 13:26:34 | mirto Reagovat

spotřeba na lpg

Spotřeba na Lpg pohon bývá obyčejně vyšší než na benzín. Rozdíl je kolem 15%. A to ještě nezapomínejte na to, že spotřeba na Lpg je trochu zkreslená tím faktem, že motor nejede celou dobu na plyn, start motoru a první metry jede auto na benzín. Kupříkladu u mýho Favorita jsem připočítával 2L/100km benzínu na start a prvních asi 100m jízdy.

17.07.2011 | 19:52:10 | Zdenál Reagovat

...najazdenych 17tis. km, priemerna spotreba mi udava 5.9-6l/100km, pritom ked tankujem lpg, tak mi vychadza priemerna spotreba niekde okolo 7,7-7,9l/100 kmm...Viete mi to niekto vysvetlit?Dikes..

17.07.2011 | 18:18:30 | mirto Reagovat

dopĺňam údaje

Takže spotreba v BA, cca 2 mesiace len BA /6,8l LPG/,takže si myslím, že super!Auto sedí slabšie na ceste ako jeho predchodca Fabia kombi I, ale to je asi jeho výškou, lebo pneu boli oba š.-195...Inak spokojnosť, všetko funguje ako má, možno trošku menšia kvalita laku na aute/kufor/, ktorý sa rýchlejšie ošúcha_?!

15.05.2011 | 14:04:41 | mirto Reagovat

..zrejme si hrdý na svoj komentar, keď si sa ani nepodpísal...to svedčí tiež o niečom...Prečítaj si poriadne recenziu a ešte raz/možno aj viackrát/sa zamysli a potom skús niečo rozumné napisať, lebo si fakt v tomto prípade ser..š do huby..

22.04.2011 | 15:22:26 |  Reagovat

Pokud se budeš řídit tím "radšej nepoužívat" u všeho, co se posere, tak tu plečku hoď rovnou ze skály. Když pominu hnusnej design, rozměry kabiny pro masochistické trpaslíky, kastli s průtokem a rezervoárem vody, motor HTP který je omylem konstruktérů (kteří to už sami přiznali - mají totiž náhradu v TSI tak už můžou říct pravdu), série opakujících se závad obrovského množství vozů této značky, diskutabilní výkonové parametry a omračující spotřeba při byť jen trochu svižné jízdě, pak mě nenapadá jediný rozumný důvod, proč si někdo tento paskvil kupuje. Leda snad naprostá neznalost, hraničící s automobilovou negramotností? Nebo úplná zaslepenost a pozůstatky z dob dávno minulých (ani tenkrát to však nebyl vůbec žádný zázrak, spíš naopak. Ale měl spoustu fanatických zastánců).

18.04.2011 | 21:27:28 |  Reagovat

..po cca 14 000km pokazena roletka v kufri, jedna strana neroluje, zrejme poskodena pruzinka...radsej velmi nepouzivať, aj ked je velmi prakticka...hmm

18.04.2011 | 15:29:11 |  Reagovat

no jo

...kolko ludi, tolko chuti...co viac dodat...treba sa naucit citat a potom sa zapajat...lebo potom zosmiesnujete sam seba...takze najprv citajte, aj viac krat, ak nechapete...

02.04.2011 | 12:57:20 |  Reagovat

To Marne

Sice nerozumím tvému příspěvku, ale technologie ať je jakákoliv může být i kosmická. oproti tomu sotva jaké auto je nejlepší na světě, zejména v této kategorii.

01.04.2011 | 19:27:06 |  Reagovat

anonyme,

tak tak, a někteří používají i výrazy typu: "japonská kosmická technologie," není-liž pravda? Já bych si zametl před vlastním prahem, než začnu na něco podobného poukazovat.

01.04.2011 | 17:07:07 | marne Reagovat

Autor a jeho nadpis

Dokonalé vozidlo to nemůže být, nejlepší auto na světě je totiž Thalia. Tady je jasně vidět, jak jsou recenze subjektivní. Zhruba 30% pisatelů uvádí, že právě to jeho auto je nejlepší na světě, nebo dokonalé, a podobné superlativy.

01.04.2011 | 16:44:55 |  Reagovat

..

Jj to je pravda:) špatně sem to pobral.

01.04.2011 | 15:23:01 | luke20 Reagovat

luke20

Autor uvádí, že 30 000km najel s minulým vozem, nikoliv že to najede ročně. Podle stavu tacho najel 1000km za měsíc, tedy za rok najede asi 12 000km. To sice není mnoho, ale pořád ušetří při provozu na LPG. Nerozumím tvým výpočtům, proč píšeš "palivo+plyn"- auto jezdí bud' na benzín, nebo na plyn. Provoz na LPG je prostě levnější, i když si ho auto vezme 1-2litry víc. I při jeho relativně malém nájezdu ušetří takto ročně cca 10 000kč, což není zas takovej pakatel.

01.04.2011 | 15:14:44 | marne Reagovat

..

Tak to ano ,ale zase jak uvádí tak najede 30 000km ročně ,což se až tak nevyplatí .Když dám dohromady spotřebu paliva + plyn .Tak mě vychází že na benzin by ušetřil víc když moc nenajezdí.Můj názor ,znám člověka který jezdí 1 za týden na nákupy má motor 1.8 16v 406.A plnou nádrž a vystačí mu to přes 1měsíc.

01.04.2011 | 14:50:41 | luke20 Reagovat

luke20

Výhoda je samozřejmě v tom, že palivo LPG stojí zhruba polovinu, než benzín.

01.04.2011 | 14:30:29 | marne Reagovat

??

Takže pokud chápu dobře,spotřeba LPG je 8.8l.Tak to pak nevidím žádnou výhodu toho LPG ,to má větší spotřebu jak benzínu?Jestli ano tak je tam naprosto zbytečně:)

01.04.2011 | 14:21:26 | luke20 Reagovat

alf

Asi jsem tvůj příspěvek moc nepochopil, ale u LPG je vyšší spotřeba, než benzínu. Nechápu rovněž údivům některých nad spotřebou - po městě devítka na LPG je úplně normální i s malým obsahem, sám jsem měl Favorita s LPG.

01.04.2011 | 13:39:05 | marne Reagovat

mirto

...nepochopena ironia....ok...tak priemerna spotreba za cca 1400 km, co som objavil v palub.pocitaci je 6,4l LPG na 100 km!celkom spokojenost nie_?!Lpg pohon nas stal 24 000 SK, cize 800 Eciek-je to nas známy,auto mam od rodiny, takze super...

29.03.2011 | 14:13:55 |  Reagovat

Z auta bych LPG určitě nevyhazoval. Ono to nějakou korunu ušetří i při 10 000Km za rok. Něco jiného by bylo si benzínovou fábku předělat za nějakých 30 000Kč na LPG s tímto Km nájezdem. Ale když už jsi koupil s LPG, tak je to něco jiného.

29.03.2011 | 01:39:07 | Jerry Reagovat

mirto

...oprava-nakolko som este nemal skusenosti s palub. pocitacom-udaj je skresleny,bola to spotreba LPG za posledny merany usek...takže celkova je _???inak na palubnom pocitaci sa zobrazi spotreba toho, na co jazdis , v mojom pripade na Lpg...to preco je prerobeny na lpg nerieste, je a bodka...pocitili by ste pri kazdom natankovani, aj ked jazdite menej ako 10tis km rocne, hlavne ked uz to mate namontovane-no vyhod to z auta..???

28.03.2011 | 14:08:16 |  Reagovat

Komu není rady,tomu není pomoci!

Kupovat si vůz z LPG na ježdění méně než 20tis.km ročně je holý nesmysl. Předchozí majitel určitě věděl, proč vůz prodává! Taková spotřeba i s benzínem je na pováženou, to nemluvím o LPG . Již motor HTP je velký krok zpět!

26.03.2011 | 10:59:32 | alf Reagovat

To snad né

K sebevraždě tě můžou dohnat podstatně jiné důvody né taková prkotina -jestli mi to žere o litr víc nebo míň.Kdo si z toho dělá težkou hlavu měl by občas navštívit psychiatra ať ho z toho náhodou neklepne pepka.Nejde o nic víc než o pár ušetřených korun,které by jste rychle oželeli kdyby vás to mělo doopravdy klepnout.

26.03.2011 | 07:59:25 | Jenda Reagovat

Anonym

Nevím jak to čteš (možná hebrejským stylem), ale je z textu dostatečně jasné, že spotřeba 8,8l je na LPG.

26.03.2011 | 02:53:46 | Jerry Reagovat

No nevím, ale při takovém nájezdu km si vybavit auto LPG je docela rozmařilost :-)) Ale třeba to nový majitel využije a ocení více než ten původní. Ta spotřeba 8,8 je předpokládám spotřebou benzínu. Nebo plynu? Protože jestli je to spotřeba benzínu, tak to je na sebevraždu :-)) A neomlouvá to ani ježdění na krátké vzdálenosti.

25.03.2011 | 18:52:45 |  Reagovat