Rok výroby:2005Typ motoru:1,9TDIStav km při koupi:43 000 kmStav km nyní:67 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:14. 5. 2006
Vůz měl opotřebované tyčky stabilizátorů (2x 1360 Kč), tlumiče 18000kč, oprava elektroinstalace oken a topení v záruce, po najetí 4500km od koupě jsem musel motor nechat opravit (motor byl bývalým majitelem v jedné známé firmě přečipován na 128kw)-něco v něm ruplo a měnilo se naftové čerpadlo, turbodmychadlo, nějaké kroužky a nějaké šály na klice. Opravu provedl naštěstí známý a tak jsem se vešel do 40 000kč, přičemž bývalý majitel přispěl po návrhu na mimosoudní vyrovnání 20 000kč.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem koupil jako 2.majitel. Je to mé první vlastní auto, ale jezdil jsem v práci s mnoha jinými. Fabia je dobře vybavená a jezdí pěkně. Interier je příjemný a pohodlí tak nějak asi průměrné. Motor je tahoun, ale nikoliv závodník.Má síly dost ale ne ve vysokých otáčkách.
Spotřeba se pohybuje dle stylu od 5,5 do 14l/100km. Brzdy jsou ostré,ale zvláště ve vysokých rychlostech nestíhají. Podvozek je kompromisem mezi rychlostí a pohodlím a dovede člověka jakž takž únosně dovézt i daleko a dá se s ním jet i docela rychle.
Bavorákům sice v zatáčkách ani na dálnici nestačím, ale na to fabie není. Zvlášt v rychlostech nad 150km/h je cítit, že adheze už není kdoví co. Fabii jsem koupil kvůli dobré ceně a výbavě, kvůli slušnému poměru výkon/cena/spotřeba.
jojo koupite si RS(rally sport) Fabiu doví co vo ní nevykladate a pak vas udělá 2.0 16V benzín a vymlouvate se ž e to není sportak ale že je to na obyč jizdu za maly penize...tak mě vysvětli proč je tam ten značek VRS??? asi jen tak naparadu mě přide...klapot TDIček a vostatních dieselu no musím se smat nekupujte tohle auto RS to vžadným případě není..
Jedna pripominka : Dnes se daji Porsche sehnat i za 200-250 tis Kč, coz je mene nez cena FRS.Takze kdyby teoreticky vsichni lidi co maji FRS presedli do Porsche 944 nebo 924 bylo by to asi vyreseno.Jedina nevyhoda muze byt v tom ze ty stare Posche maji kolem 120-160 koni co taktez neni na dnesne pomery porsche mnoho (911 tubo ma cez 400 koni, ovsem cena je taky nekde jinde).
Nechápu chudáýky se škodovkama co se snaží tenhle křáp tuningovat nejlépe trsátkama. Nezamysleli jste se proč ty řídící jednotky mají výrobcem daný nějaký výkon? Asi proto že to je optimální ne protot abyste měli naschvál menší výkon. Nechar si těmahle odborníkama hrabat v jednotce to chce odvahu. Chcete jezdit rychle? Za 150 koupíte auta co sou stavěný!!! na vysoké rychlosti a rychle i jezdí (mám jedno s 350 PS a 435 Nm - sériovka) a ne jak debil tunit škodifku pro kterou je 150 km/h asi tak za hranicemi možností auta!
Mame jednu doma uz skoro tri roky a spokojenost (zcela bez zavad). Jedina vytka smeruje k brzdam. Je to serie z oktavky, nic naddimenzovanyho, takze se menily kotouce i desky ve 30 tisicich, ac s tim jezdi otec (zadnej zavodnik). Je to prijemny, maly a svizny auto, ktere sice ma nalepku RS, ale nic takoveho v nem clovek nenajde. Ale na nase silnice s tim vykonem a spotrebou zcela idealni.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
jojo koupite si RS(rally sport) Fabiu doví co vo ní nevykladate a pak vas udělá 2.0 16V benzín a vymlouvate se ž e to není sportak ale že je to na obyč jizdu za maly penize...tak mě vysvětli proč je tam ten značek VRS??? asi jen tak naparadu mě přide...klapot TDIček a vostatních dieselu no musím se smat nekupujte tohle auto RS to vžadným případě není..
24.03.2010 | 12:17:33 | mohamed Reagovat
to Peta
Jedna pripominka : Dnes se daji Porsche sehnat i za 200-250 tis Kč, coz je mene nez cena FRS.Takze kdyby teoreticky vsichni lidi co maji FRS presedli do Porsche 944 nebo 924 bylo by to asi vyreseno.Jedina nevyhoda muze byt v tom ze ty stare Posche maji kolem 120-160 koni co taktez neni na dnesne pomery porsche mnoho (911 tubo ma cez 400 koni, ovsem cena je taky nekde jinde).
08.04.2009 | 20:55:54 | jamieson Reagovat
absolutně souhlasim s Petou.Je to o paníčkovi.
17.01.2008 | 18:30:47 | syky Reagovat
RS
Souhlas s Petou,ja sice nemam Fabu RS,ale Octavu RS 132kw a taky naprosta spokojenost.Mrzi me to,jak porad nekdo hani at FRS,tak i ORS
21.10.2006 | 19:15:54 | Reagovat
Asi by jsi mely někteří uvědomit, že
21.08.2006 | 11:13:51 | Peta Reagovat
Tuning
Nechápu chudáýky se škodovkama co se snaží tenhle křáp tuningovat nejlépe trsátkama. Nezamysleli jste se proč ty řídící jednotky mají výrobcem daný nějaký výkon? Asi proto že to je optimální ne protot abyste měli naschvál menší výkon. Nechar si těmahle odborníkama hrabat v jednotce to chce odvahu. Chcete jezdit rychle? Za 150 koupíte auta co sou stavěný!!! na vysoké rychlosti a rychle i jezdí (mám jedno s 350 PS a 435 Nm - sériovka) a ne jak debil tunit škodifku pro kterou je 150 km/h asi tak za hranicemi možností auta!
27.06.2006 | 08:36:50 | AL Reagovat
Fabka RS
Mame jednu doma uz skoro tri roky a spokojenost (zcela bez zavad). Jedina vytka smeruje k brzdam. Je to serie z oktavky, nic naddimenzovanyho, takze se menily kotouce i desky ve 30 tisicich, ac s tim jezdi otec (zadnej zavodnik). Je to prijemny, maly a svizny auto, ktere sice ma nalepku RS, ale nic takoveho v nem clovek nenajde. Ale na nase silnice s tim vykonem a spotrebou zcela idealni.
15.05.2006 | 12:06:04 | Reagovat
zdravím, taky jsem si čipováním zadělal na problém...odešlo turbo a po najetí 25 000km motor začal docela papat olej...cca 0,5l /1000km
15.05.2006 | 11:43:59 | pace Reagovat
zdravím...měl jsem podobný problém jen s passatem tdi 96kw....na 120 000km propálený píst, čip jsem dával na 80
14.05.2006 | 19:25:29 | Reagovat