Recenze Škoda Fabia RS
“Celkem dobré, malé auto.”

Autor recenze: roman hadrava (27 let),
Liberecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2005 Typ motoru:1,9TDI Stav km při koupi:43 000 km Stav km nyní:67 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 14. 5. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.4

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Vůz měl opotřebované tyčky stabilizátorů (2x 1360 Kč), tlumiče 18000kč, oprava elektroinstalace oken a topení v záruce, po najetí 4500km od koupě jsem musel motor nechat opravit (motor byl bývalým majitelem v jedné známé firmě přečipován na 128kw)-něco v něm ruplo a měnilo se naftové čerpadlo, turbodmychadlo, nějaké kroužky a nějaké šály na klice. Opravu provedl naštěstí známý a tak jsem se vešel do 40 000kč, přičemž bývalý majitel přispěl po návrhu na mimosoudní vyrovnání 20 000kč.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem koupil jako 2.majitel. Je to mé první vlastní auto, ale jezdil jsem v práci s mnoha jinými. Fabia je dobře vybavená a jezdí pěkně. Interier je příjemný a pohodlí tak nějak asi průměrné. Motor je tahoun, ale nikoliv závodník.Má síly dost ale ne ve vysokých otáčkách.

Spotřeba se pohybuje dle stylu od 5,5 do 14l/100km. Brzdy jsou ostré,ale zvláště ve vysokých rychlostech nestíhají. Podvozek je kompromisem mezi rychlostí a pohodlím a dovede člověka jakž takž únosně dovézt i daleko a dá se s ním jet i docela rychle.

Bavorákům sice v zatáčkách ani na dálnici nestačím, ale na to fabie není. Zvlášt v rychlostech nad 150km/h je cítit, že adheze už není kdoví co. Fabii jsem koupil kvůli dobré ceně a výbavě, kvůli slušnému poměru výkon/cena/spotřeba.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

jojo koupite si RS(rally sport) Fabiu doví co vo ní nevykladate a pak vas udělá 2.0 16V benzín a vymlouvate se ž e to není sportak ale že je to na obyč jizdu za maly penize...tak mě vysvětli proč je tam ten značek VRS??? asi jen tak naparadu mě přide...klapot TDIček a vostatních dieselu no musím se smat nekupujte tohle auto RS to vžadným případě není..

24.03.2010 | 12:17:33 | mohamed Reagovat

to Peta

Jedna pripominka : Dnes se daji Porsche sehnat i za 200-250 tis Kč, coz je mene nez cena FRS.Takze kdyby teoreticky vsichni lidi co maji FRS presedli do Porsche 944 nebo 924 bylo by to asi vyreseno.Jedina nevyhoda muze byt v tom ze ty stare Posche maji kolem 120-160 koni co taktez neni na dnesne pomery porsche mnoho (911 tubo ma cez 400 koni, ovsem cena je taky nekde jinde).

08.04.2009 | 20:55:54 | jamieson Reagovat

absolutně souhlasim s Petou.Je to o paníčkovi.

17.01.2008 | 18:30:47 | syky Reagovat

RS

Souhlas s Petou,ja sice nemam Fabu RS,ale Octavu RS 132kw a taky naprosta spokojenost.Mrzi me to,jak porad nekdo hani at FRS,tak i ORS

21.10.2006 | 19:15:54 |  Reagovat

Asi by jsi mely někteří uvědomit, že

21.08.2006 | 11:13:51 | Peta Reagovat

Tuning

Nechápu chudáýky se škodovkama co se snaží tenhle křáp tuningovat nejlépe trsátkama. Nezamysleli jste se proč ty řídící jednotky mají výrobcem daný nějaký výkon? Asi proto že to je optimální ne protot abyste měli naschvál menší výkon. Nechar si těmahle odborníkama hrabat v jednotce to chce odvahu. Chcete jezdit rychle? Za 150 koupíte auta co sou stavěný!!! na vysoké rychlosti a rychle i jezdí (mám jedno s 350 PS a 435 Nm - sériovka) a ne jak debil tunit škodifku pro kterou je 150 km/h asi tak za hranicemi možností auta!

27.06.2006 | 08:36:50 | AL Reagovat

Fabka RS

Mame jednu doma uz skoro tri roky a spokojenost (zcela bez zavad). Jedina vytka smeruje k brzdam. Je to serie z oktavky, nic naddimenzovanyho, takze se menily kotouce i desky ve 30 tisicich, ac s tim jezdi otec (zadnej zavodnik). Je to prijemny, maly a svizny auto, ktere sice ma nalepku RS, ale nic takoveho v nem clovek nenajde. Ale na nase silnice s tim vykonem a spotrebou zcela idealni.

15.05.2006 | 12:06:04 |  Reagovat

zdravím, taky jsem si čipováním zadělal na problém...odešlo turbo a po najetí 25 000km motor začal docela papat olej...cca 0,5l /1000km

15.05.2006 | 11:43:59 | pace Reagovat

zdravím...měl jsem podobný problém jen s passatem tdi 96kw....na 120 000km propálený píst, čip jsem dával na 80

14.05.2006 | 19:25:29 |  Reagovat