Rok výroby:2005Typ motoru:1,2 HTPStav km při koupi:0 kmStav km nyní:20 200 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:21. 5. 2007
Předchozí auto:Škoda Favorit Citroën Saxo Škoda Octavia
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Auto táhlo lehce doprava ihned po převzetí vozu. Opraveno v záruce na třetí pokus. Ostatní dva autoservisy se vymlouvaly, že to není vada, silnice jsou klopené a jiné nesmysly.
Pomohla známost a nakonec to bylo mimo limit předepsaný výrobcem. Stejně jako u všech Fabií Combi ohnutá páčka 5. dveří zabraňující jejich otevření. Stačí neohleduplná manipulace a s otvíráním je konec. Způsobil mi to známý zvyklý mlátit 5. dveřmi Favorita.
Opraveno - ohnuto zpět zdarma. Po 12000 km výměna obou žárovek potkávacích světlometů, dle mého názoru příliš brzy.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pokusím se hodnotit objektivně. Motor 1,2 HTP 47kW byl trochu zklamáním. Výkon nic moc, spotřeba průměrně 7, po městě 8l/100km a hrozný zvuk připomínající rozzuřenou sekačku na trávu.
Jízdní vlastnosti jsou výborné, dle mého názoru lepší než stará Octavia (na ní mám cca 15000 km). Standartní výbava, to je krize, naprosto neodpovídá ceně a za příplatek pak neodpovídá cena auta třídě auta. Auto jsem měl na operativní leasing, tedy na zkoušku a poměr cena/výbava se mi zdál neuměrný a proto jsem ho nakonec místo odkupu vrátil.
Jinak kvalita celkem dobrá a pokud auto koupíte za dobrou cenu, tak na cesty do práce mohu jen doporučit. Myslím, že nové by nemělo stát víc jak 300000 Kč, samozřejmě včetně klimy, aspoň předních el. oken a centrálu s do. Tyto věci jsem já opravdu v autě potřeboval a tudíž bych je postrádal.
Při současné poptávce a cenové politice VW se to však jeví nereálně.
No jo, holt komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí... Dříve jsem nadával na korejská auta, ta doba je ale zž dávno pryč. korejci auta umí, a komedianti, kteří dělají nejpitomější auta jsou v Mladé Boleslavi. Doprdele, jak si můžou takhle sami zkurvit jinak kvalitně zpracované, bezpečné a dílensky dobře zpracované auto z kvalitních materiálů tím, že tam namontují sráč HTP. To jim stojí za ztrátu renomé??? Kdyby uznali, že se tento motor nepovedl, a včas ho přestali dodávat, nadělali by míň škody. Teď už je pozdě, mezi lidma se to ví, a už s tím nic neudělají. i ti blbí komunisti měli připraven pro Favorita motor 1.0 ale včas ho ztáhli. Měli víc rozumu, než současný management. Prostě to posrali, neumějí motory, a pokusy-hokusy s HTP, nebo dokonce 1,2 TSI se spotřebou 10 litrů při normální (ne šetrné) jízdě, s tím ať jdou do piči. Mě už Škoda nemá co nabídnout. Ať klidně chcípne.
Koupit si vědomě slabé, nevybavené, předražené auto. Které je navíc dle mého nezaujatého subjektivního názoru navíc hnusné? ,,,,,,někde bude chyba. Míň chlastat, víc se dívat po skutečných autech, i na to pivo zbude.
Probůh, v jednadvacátém století se ještě prodávají motory, které žerou 7 - 8 litrů při obsahu 1,2 ? Myslel jsem, že doby Wartburgů, Trabantů a Žigulíků jsou už za námi !
D.den, chtěl bych se zeptat na to táhnutí řízení, mně to lehce tahá doleva, ale servis tvrdí že je to ok, čím to bylo způsobeno, geometrie se zdá být dobrá tak asi posilovač. Ale netuším jak je donutit k opravě, mám najeto 3500 km a dělá to od novoty, tak nevím.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
No jo, holt komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí... Dříve jsem nadával na korejská auta, ta doba je ale zž dávno pryč. korejci auta umí, a komedianti, kteří dělají nejpitomější auta jsou v Mladé Boleslavi. Doprdele, jak si můžou takhle sami zkurvit jinak kvalitně zpracované, bezpečné a dílensky dobře zpracované auto z kvalitních materiálů tím, že tam namontují sráč HTP. To jim stojí za ztrátu renomé??? Kdyby uznali, že se tento motor nepovedl, a včas ho přestali dodávat, nadělali by míň škody. Teď už je pozdě, mezi lidma se to ví, a už s tím nic neudělají. i ti blbí komunisti měli připraven pro Favorita motor 1.0 ale včas ho ztáhli. Měli víc rozumu, než současný management. Prostě to posrali, neumějí motory, a pokusy-hokusy s HTP, nebo dokonce 1,2 TSI se spotřebou 10 litrů při normální (ne šetrné) jízdě, s tím ať jdou do piči. Mě už Škoda nemá co nabídnout. Ať klidně chcípne.
03.03.2010 | 20:38:32 | Reagovat
kup století
Koupit si vědomě slabé, nevybavené, předražené auto. Které je navíc dle mého nezaujatého subjektivního názoru navíc hnusné? ,,,,,,někde bude chyba. Míň chlastat, víc se dívat po skutečných autech, i na to pivo zbude.
03.03.2010 | 19:20:55 | Pavel Reagovat
to Many
Ty doby uz jsou za nami.Jenom vyvojari tohoto zmatku zustali pozadu.
09.04.2009 | 09:35:44 | jamieson Reagovat
Spotřeba???
Probůh, v jednadvacátém století se ještě prodávají motory, které žerou 7 - 8 litrů při obsahu 1,2 ? Myslel jsem, že doby Wartburgů, Trabantů a Žigulíků jsou už za námi !
23.09.2008 | 14:52:08 | Many Reagovat
"Celkově dobré auto, ale velmi by mu prospěla lepší výbava v ceně, nižší cena a silnější motor."
A co je na něm tedy dobré když je to předražená, slabá a nevybavená šunka?
23.09.2008 | 13:55:54 | Reagovat
To martas
Může to být způsobeno pneumatikama. Jestli se ti někde vyboulila, tak to může být ono. Vlastní zkušenost
25.06.2007 | 08:06:35 | Radek Reagovat
trochu tahá doleva
D.den, chtěl bych se zeptat na to táhnutí řízení, mně to lehce tahá doleva, ale servis tvrdí že je to ok, čím to bylo způsobeno, geometrie se zdá být dobrá tak asi posilovač. Ale netuším jak je donutit k opravě, mám najeto 3500 km a dělá to od novoty, tak nevím.
23.05.2007 | 12:40:45 | martas Reagovat