Rok výroby:2006Typ motoru:1.2Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:1 900 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:6,7 l/100 kmVloženo:8. 5. 2006
Ne, vše v pořádku. Je to nové auto, tak jaképak závady? Jen jsem si dokupoval vak pod zadní plato - doporučuji, a dále vak na lekárničku také skvělá věc.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Naprosto bezproblémové, na to, co s tím jezdím, sice Kladno - Ústí nad Labem, bohatě dostačující, malá spotřeba. Na dálnici jsem stále v levém pruhu, ještě to tolik nehoním, ale dle tachometru jsem jel i 170, má to slušný odpich. Při vyšších otáčkách ztrácí dech. jinak mohu jen doporučit.
V P206+ je letitý motor 1,1 8V, jak jsem řekl, vy srandistí (16V,12V) :-) Je to faceliftovaný výběhový model, až bude za 199900,- Kč v pětidvířku, dá se o něm uvažovat. Vzhledem k tomu, že PSA klesla výroba o 40%, už by bylo načase zamyslet se nad cenotvorbou :-) Ale jinak v pohodě, zákazník má čas :-)
Pozn.: Pokud jde o tu šířku, není člověk, jako člověk. Zrovna včera bylo v TV zprávách, že někde si budou v letadle tlustí platit dvě místa. Chápu to, navíc každý stroj má omezenou nosnost. No, chtěl jsem říci, že vždycky to není jen o tom autě :-)
Tak na to mám jiný názor. Je třeba si ze startu ujasnit co to je rodinné auto.Auto, které komfortně odveze 2 dospělé( většinou matka+ otec) + 2 děti, od 0-18 let. Nechci se tu pouštět do demograf. vývoje ČR, ale je zřejmé, že většina Čechů má dneska 1- max. 2 děti.( samo až na některé menšiny,kterým by i autobus byl malý) Pokud má někdo 3.....a více potomků,nebo chce vozit tchána nedejbože tchýni ,asi těžko si koupí ROOMSTERA a bude potřebovat spíš ty širší vozy jak jste tu psali . Ale jak říkám pro 2+2 je ROOMSTER bez pardonu dostatečné rod.auto. p.s. I do ROOMA se vleze 5 lidí, je asi o 2 cm vzadu širší než fabka, ale na dlouhé cestování to není.
Když jsem byl v salonu Peugeot pro ta dvířka, viděl jsem ho tam vystavený (206, 206+ a nejsem si jistý jestli i 207 ten motor měla) a bylo u nich uvedeno 1,1 12V. Jinak souhlasím- prckům zdar :-)
Vždyť ho také neodsuzuji, jen si vyměňujeme názory :-) O jakémsi motoru 1,1 16V od PSA jsem tu slyšel poprvé od tebe, a ty většinou neblábolíš, tak jak je to? V P206+ je motor 1,1 o výkonu 44kW. Kdyby to byl 16V, tak je to opravdu bomba inovace (oproti osmiventilu 44 kW). Peugeot důsledně uvádí u 16V motorů toto označení (16V). U P206+ nic takového není. Registruji tam pouze nižší spotřebu mimo město (4,5l). Typnul bych, že je to dáno delším převodem, ale třeba jsem vedle :-) Pokud jde o spotřebu, srovnávám srovnatelné. Tedy Fabii a C3. Tak vidíš, čeče, hlavně, že nám ti prckové dobře jezdí :-)
Já bych až tak anonyma neodsuzoval. Myslím že pravdu má (i kdyby se nechytil s tím PSA 1,1) v ostatním. Prostě mezi motory v Roomstru je velký skok z HTP na ty "lepší", nic mezi. Takového něco jako je v Hondě City, Jazz, nebo prostě jen 1.3 ve čtyřválci, když už se jim ten tříválec moc nepovedl... Ta spotřeba do 6ti je možná u lehčí Fabky, ale nevěřím, že Roomstr naložený s rodinou na pořádné štrece - dálnici pojede do 6ti. A to asi měl na mysli anonym. Alespoň já to tak pochopil. Nejde jen o brumlání okolo komína.
Šířka není stejná jako v Octávii - špatný předpoklad. Motor 1,1 16V neznáš, není proto co řešit. (pro tvé info má ho Peugeot 206, 206+ a pár dalších aut PSA) Pouze C3 má starý osmiventil.
Tak ještě naposled, abych sám nedělal to, co rozmlouvám martasovi. V Roomsteru je vzadu na délku prostor vcelku královský, alespoň ve srovnání s Octaviemi I i II. Na šířku jsem to neměřil, ale je předpoklad, že jestli je zadní náprava z Octavie I, bude tam podobná šíře i uvnitř (tedy ne, jako ve Fabii). Motor 1,1 16V od PSA neznám. Pokud mám dobré info, jedná se o 1,1 s dvěma ventily ve válci, je to motor letitý a nyní už výběhový typ. 44kW, 94Nm. 4 válce nehýbou autem lépe, tu zkušenost nemám. Pouze jsou kultivovanější. Také jsem si nevšiml, že by měly nižší spotřebu (1,1 v C3 má průměr 6l). HTP ve Fábiích 5,9l. Tak fuck nevím, co porád máš :-)
Já jen tvrdím, že auto, do kterého se nevejde víc než 4 osoby, není rodinné. Je to malé auto a basta. A 1.1 16V od PSA je plnohodnotný motor, který i když má "nominálně" menší krouťák, má lepší průběh a hlavně čtyři válce, které s autem hýbou líp a nižší spotřebu
Některé argumenty vůči martasovi jsou opravdu hloupé. Srovnávat Roomstera s Picantem, Sparkem a kolíňaty je opravdu ujeté i jako nadsázka. Že by Berlingo bylo komfortnější, tomu po zkušenosti s P Partner opravdu nevěřím. Vlastně i s tím Berlingem jsem se malý kousek svezl, ale tam nemohu soudit. Psát, že motor 1,1 z PSA má slušný krouťák - má 94 Nm, HTP v Roomsteru má 112 Nm. Kluci, fakt už toho nechte a martasi, ty s nimi nediskutuj, páč na rozumné argumanty neslyší :-)
Za rodinné auto můžem považovat: c4, oktu, megana, focuse, astru, atd.., ale fábku s větší boudou ne! Pokud ti toto vyhovuje, je to tvá věc, tvé potřeby a pokud si s htp spokojen , budiž. Hlavní je, že jsi s autem spokojen a já ti mohu popřát mnoho šťastných km bez nehod a poruch.
Blbost, já nepotřebuju vzadu vozit 3 dospělé lidi, mám 2 děcka 10, 6 let, a říkám, že se tam vzadu cítí perfektně- čili je to rodinné auto ,at se vám to líbí nebo ne, jo a těžko v třeba v C1 převezu 2 kola + 3 dospělé.
Jo, byly časy, kdy jsem byl spokojen s Trabantem. Ale věř, že Roomster NENÍ rodinné auto, je to lež šířená marketingem Škody: Dozadu se ani při sebezapření nevejdou 3 osoby, ano 3 dětské sedačky, tudíž je to stejně rodinné auto jako Picanto, Spark, C1 apod, jen s velkým kufrem.
ladík- však já psal ,že je 1.4 -řka úspornější,zkrátka nemusíš tolik mačkat pedál jako v HTP,ale ve vyšších otáčkách v kterých ty zřejmě nebýváč často- dle tvé dlouhodobé spotřeby se mi zdá hlučnější než htp.Potvrdilo mi to vícero lidí.O tom ,že zvukově jsou odlišné není sporu.
kraken- tak asi máme jinou představu o kvalitním svezení, např. KANGOO 1.4 jsem měl doma 1,5 roku a mohu dát krk za to že se roomsteru v ničem ani nepřibližuje ,natož vyrovná, snad jedině lepší brzdy mělo tot vše, jinak řazení, řízení, jízdní vlasnosti,pohodlí ,bezpečnost atd.atd. je v roomu někde jinde,tomu věř.Ano prostorově je trochu menší ale já nechtěl dodávku, ale rodinné auto a to mám a jsem spokojen. p.s. zdaleka, zdaleka nestál 300
Protože teď nemám čas se probírat dokumentací, tak jen z hlavy: Výborné výkonné, úsporné, kultivované a ekologické maloobjemové motory umí: Honda, Toyota, Peugeot-Citroen (1,1), Renault, atd... Jsou to motory, které při malém objemu mají slušný krouťák, výkon i spotřebu na to, aby dokázaly pohánět jak Fabii, tak Roomstera. Rozhodně lépe než zmiňovaný HTP.
Cože?1.4 že je hlučnější jak htp ?Jaká to je 1.4 ?Já mám 1.4 16 v 55 kw a je to mnohem tišší a kultivovanější zvuk než htp.A jede to dobře a malá spotřeba.Dlohodobý průměr 5.6 l.A na volnoběh ani nevíš,že motor jede oproti htp,který se chová jak starý vychrchlaný diesel.
Si děláš srandu ne? Roomstr je klvalitní auto, no hlavně ten motor htp je dostačující, asi jo, když už ti nezůstalo moc peněz na lepší motor. Věř, že to zmiňované berlingo, či kangoo je o dost lepší svezení, prostor, pohodlí a hlavně kvalitní motor v základu. No a cena bude taky levnější! Ale mít roomstra jako rodinné auto??? Kua ty nemáš styl, nebo tě svrbělo třista klacků v kapsičce a zrovna si stál u salónu škoda!! A ty tvoje slavný dunlopy můžeš mít i na jiném autě!!! To jsem se zas dneska nasmál, i ty vtipálku jeden!
Jsou takové motory, a nemusí to být zrovna 1,0 nebo 1,2 od koncernu. Mají je jiné automobilky, které umí motory. Ale ty zase nenabízí nic jako je Roomster :-)) a těmito motory "plýtvají" v mini a malých autech, přestože mají na víc. Výkonem, i spotřebou.
Naložit tak těžké auto jako je ROOMSTER, upalovat s ním 145 km/h a to vše při spotřebě do 6 litrů ? Tak to sis spletl s dieslem a ještě by mněl hodně co dělat, ale s maloobjemovým 1.2 je to utopie, neznám takový atmosférický benzín ,který by to za těchto podmínek zvládl. Je fakt ,že ceny naftáků jsou u škodovky a nejen u ní šílené......bohužel.
Peugeot partner, citroen berlingo, renault kangoo- to jsou všechno malé dodávky- takže tomu odpovídá i komfort. ROMSTER je jiné kafe- je to spíš osobák, velký rozvor+ široká zadní náprava udělala své, takže je fakt pohodlný. Že se spousty lidem nelíbí je jejich věc, nejsem 10 leté dítě ,abych kupoval jen kvůli designu. Já tam mám pneu DUNLOP 195/55 r 15- myslím ,že je to akorát, širší už bych tam nedával, už kvůli nevelkému výkonu HTP a pak by to bylo už moc tvrdé. Mám 2 malé děti , a lepší auto ,co se týče pohodlí,nastupování, variab. zad. sedaček atd. jsem něměl, a že nejede 200?........to už mně vážně nezajímá.
Mně se Roomster moc nelíbí, stejně, jako nová Fábia (kombík - to je vrchol!), ale líbí se mi dostatek místa na zadních sedadlech Roomsteru :-) Jel jsem tuhle podobným typem od Peugeotu (Partner, nebo jak se to jmenuje) a je to pěkný kostitřas, sice to byl s přepážkou "nákladní", ale nevím, zda se to liší od osobní verze, asi těžko. A to jsem teď už zvyklý na P107, a to tedy není zrovna vrchol komfortu :-) Tak doufám, že Roomster s podvozkem polofabia polooctavia na tom není podobně.
K tomu ROOMU- mám ho doma...1.2 HTP a stačí mi, je fakt, že na dálnici vyjedu 1-2 ročně, jinak vesměs okresky a město. Zatím spotřeba se syrovým motorem dlouhodobá přesně 7 litrů.Počítám, že tak nějak se to bude pohybovat i když ho zajedu ( zmenší se odpory,ale zas budu jezdit trošku rychleji, zatím max.do 4000 ot./min. Ale na dálnici to vážně není, při 120 točí už 4000 ot., chtělo by to 6 rychlost.stupen. Jinak 1.4 o moc líp nejede,je hlučnější,30 000 navíc,vyšší pojistné, ale zas má nižší spotřebu, tak jedině počkat na příští rok až tam budou dávat 1.2 77 kw s turbem.( ale to zas bude pálka)
Ale abysme se vrátili k tomu, o čem je recenze. Mě se dost nelíbí nová Fabia, ale líbí se mi Roomster (jasně, věc názoru). Děsně mě ale štve, že není motor, který by se mi pro něj líbil. Agilní čtyřválce 1,4 nebo diesel znamenají přihotit pěknej balík peněz a jsou zbytečné. Ale motor HTP? Abych jezdil do 6ti litrů, musel bych pořád hlídat styl jízdy, po dálnici jezdit 110-120, mimo stoupámí samozřejmě, a modlit se při popojíždění po Praze, aby mě nesežral i s ponožkama. To není úsporný motor. Úsporný motor je takový, kterýmu můžu "naložit", po dálnici upalovat normálně 145 a víc, jezdit svižně a vejít se do 6ti litrů. Ale ten přístup škodovky (vlastně celého koncernu) - buď zaplať balík, když chceš normální dospělej motor, nebo tady máš kripla a vypadni...to mě drtí !
Tak to jsem zvědav! Tenhle motor asi bude mít ještě širší použití, páč v novém Subaru Justy je prý také - řekl mi prodejce. A to mě fakt udivilo, jestli se nespletl, protože Subaru spolupracuje se Suzuki a ti litrový tříválec mají (ve novém Splashi).
Taky jsem to slyšel. Je fakt že ten motor na to má. Protože plně naložená C1 neztrácí nic moc ze své dynamičnosti, určitě s těžším autem bude hýbat dobře. I kdyby trochu zkrátili ten cé-jedničkovej převod (1-60, 2-100, 3-150), nebude problém. Má 50 kW a 93NM, 1.1 z C3 má 44 kW a taky 93 Nm. Navíc ten Toyoťácký má mnohem menší spotřebu a emise - a po tom se dnes jde.
že motor z Toyoty 1,0 VVt má takové parametry, že se zvažuje (a už možná se rozhodlo), že se bude montovat do základní verze C3 místo 1.1 který tam je teď. Takže to jako odpověď těm, kdo se tu ptali, jak by tento motor jel s Fabkou. C3 je podstatně těžší než C1. Otázkou spíš zůstává, jak by jel motor z Fabky s našimi kolíňaty a Yarisem. No tě prdy, to by byla pomsta!
...ale bezpochyb je i pro mne yarisek lepší auto jako Fabia a jedno jakej je tam motor
když budeme srovnávat tyto dvě verze o kterých je tady zmínka,tak ojetou Yarisku s výbavou,kterou jsem já koupil s fábií r.v. 2005 byla o 50k dražší,no tak to zkuste brát i takhle.Když budu přidávat po dvackách,bude se i portfolio měnit/lepší vozy/,tak přoč rovnou nedat o 100k více a koupit si třeba Oktávu s DOBRÝM :)) motorem 1,9 TDI proč zvýrazňuji dobrý? protože pyčo dobrý motor je v úplně jiných autech(s cenou 10x vyžší jako ta moje ojetá fábia s "pomrdaným" tříválcem)
Hoho tady zajímají nadávky,určitě ne ty co se chtěji něco dozvědět a podiskutovat k věci Že oni tam v té Škoda auto jsou takový pitomci a dělají pi...... se třema válci,že nikdo nepomluví Polo,které má v sobě stejný motor,a to není o moc lehčí.
...já jezdil jako mladší /před 13ti lety/ v Corradu 1,8 G60 a to je motokára a nevidím důvod proč bych měl někomu pomlouvat jeho vůz. Ty vole 5 let jsem měl passata 1,9 TDI a jezdit v 6ti ventilové 54 koňové fábii se vůbec nestidím,proč?? A mmj. píšu to tady hlavně autorovi recenze,toho to jistě zajímat bude
A ještě jedna věc. Auta typu yaris, p 107 apod. se prakticky vůbec nedají použít jako rodinná- 2 dosp.+2 děti+bagáž. Kdežto F2 COMBI celkem v pohodě. Proto se to těžko srovnává. Škoda ,že se yaris nedělá v combíku, ale takhle... je to dobré auto ,bez kufru, takže klasická nákupní taška. I ta krátká fabka II. ho má jakž takž použitelný,samo né pro 4 dospělé lidi.
Chytrému napověz......tak tedy ,protože je to diskuse o HTP, nemýlím se, že? Tak pro to. Jde o to chápat věci v kontextu a nejen povrchně. Tudíž když je motor v ohodně těžích autech jako combi nebo roomster, a celkem stíhá, tak v krátké verzi je naprosto dostatečná motorizace, kapišto? A tím pádem ,pokud dáte tento slavný toyotaagregát 1.0 do ROOMSTERA tak jak si asi povede......?
Fabia II motor 1,2-6V má 1040 kg (1,2-12V má 1050 kg), Yaris 1,0 má 980 kg, to je ale třídvéřák, pětidvířko bude těžší. Rozdíl 60 kg (6%) potvrzuje moji původní tezi, že hmotnost těchto aut se zas tak neliší. Proč sem taháš kombíky nebo dokonce Roomstera, o kterých jsem se ani nezmínil, to mi uniká. A to stále HTP má o 20% vyšší zdvihový objem, než Yaris. Tak se uklidni a mysli.
Teď úplně nevím, jak jsi to myslel, ale Yaris a krátká Fabia se hmotností zas tak neliší. V P 107 je 1,0 a ve Fabii 1,2 - to odpovídá na velikost i hmotnost, takže nevím, co by bylo nefér.
Asi mi všichni dáte za pravdu, že srovnávat 1.2 v F2 a třeba 1.0 v P 107 i třeba ten YARIS není příliš fér, jsou to prostě velikostně i váhově jiná auta.Zvláště třeba ve variantě combi.( F 2) A když pak srovnáte srovnatelné ,třeba F2 s GRANDE -PUNTEM 1.2 48 kw apod. auty tak je to všechno podobné,prostě s 1.2 -atmosférickou a v takto těžkých autech moc zábavy neužijete,ale je to pro ježdění kolem komína použitelné.
Srovnat HTP 51 kW a 1,0 (v P 107) trošku mohu. Pouze HTP má najeto 40000 km, a je dokonale zajetý - a dosud Fabia II bez závad. P 107 ještě nemá ani 5000 km. U HTP mi dost vadil zvuk, teď, co mám P 107, už mi to tak moc nepřijde. Sice HTP pod plynem chrčí o něco víc, než P 107 (ten má zvuk hlubší, a zas pod plynem někdy jakoby duní), ale HTP je zas klidnější na vibrace. Ale P 107 ještě není úplně dokonale zajetý. Na jízdu - HTP má převody krátké, takže bere odspoda dobře, P 107 zase dlouhé, od spoda sice táhne, ale akcelerace v tomto pásmu nemůže být taková, to spíš v druhé polovině otáček. Nicméně VVT se odspoda projevuje bezvadně. Dát tyto převody k HTP, tak by to asi moc nedopadlo :-) Ve městě na rozjezd jsou obě auta vcelku živá, ale se zvukem motoru se moc parády nenadělá :-)
Shit HTP určitě není. Malé přiznání: Manželka má HTP a já VVTi 1,0. Takže žádná zaujatost, jen prověřené zkušenosti. A to mi věř. Pro ni je ten motor uživatelsky lepší, pro mě zase ten můj :-)
O.K. Ale i motůrek od Toyoty tahá odspoda (právě proto je tam to VVT), ne jak je každý zvyklý, že musí točit 6000. V tom je právě rozdíl mezi malými motory. Není problém s ním jet 2-2500 a plynule zrychlovat. S vysavači typu Kia Picanto, Chevrolet Spark apod. to nelze srovnávat.
Myslím, že stou zaujatostí je to spíše naopak, ty jsi zaujatý pro TOYOTU, a nic jiného. Co se týče zrychlení, je mně to celkem fuk a myslím že 90 % lidí taky jestli malé auto zrychlí za 14 nabo 15 vteřin a honit výkon někde u 6000 není pro spoustu lidí to podstatné. Je fakt ,že dostat 50 nebo 51 kw z 1.0 je velice pěkné, ale většina lidí včetně mně jezdí na toč. moment a ten je u HTP příjemně nízko, prostě mi to vyhovuje.A pokud se stím člověk naučí řadit ,dá se jezdit i celkem slušná spotřeba- tím nechci tvrdit že je to nejlepší co existuje, určitě není ,ale je to použitelné......né jak tady většina trvdí, že je to shit apod.
Vidíš, že toho moc nevíš. Řekneš Felda je lehčí tak proč by nejela. Ale ona opravdu nejede! To je vyzkoušené, za 14 to nedá! Yaris navíc má ne zrovna vhodnou převodovku. Ponechali tam tu od slabšího motoru a je zbytečně krátká.U Ayga už ji dali lepší (pro stejný motor) a jaké je to brko! Ve váze velký rozdíl není. Ano, souhlasím, fabia je dostačující auto do města (i když ne moc ekonomické, ale budiž). Ale tvrdit o HTP motoru, že je lepší než VVt a že mu natrhne, atd., jsou prostě nesmysly.
S některými viz anonym, co umí jen sprostě nadávat a argument žádný se fakt nedá polemizovat, blbeček apod.- víc toho neumíš????asi ne, je to tu fakt pod úroven, zbohem.
Karel- njn, ale kdo tu furt srovnává 1.0 s 1.2 htp -já? Říkám, že krom každodenních přesunů po dálnici, se s tím dá jezdit, nic víc nic mín. Co to sou za keci, v reálu nemá, prostě yaris je proti fabce malinké, lehounké autíčko, proto jede dobře, tot vše.Dejte ten motor do F2 COMBI, a už to tak slavné zdaleka nebude.
Právě o tom to je, blbečku, že jsi toho ještě neslyšel hodně. Ale až dospěješ, leccos pochytíš. Jen nesmíš být tak zaslepený. A k tomu zatížení. Je jedno, že prázdná fabia je těžší než plný Yaris ale důležité je, že PLNÁ fabia je výkonem uplně jinde než plný Yaris. On má v tomto případě zrychlení za 15,7, fabia tak za 18 ! Minimálně. Kapisto?
Jo a pokud se týká srovnání s felicií- tak to pasuje, má totiž 900kg,větší motor 1.3, tak proč by nejela, ale to jsou vlastně jenom keci na papíře, kterým neradno věřit, že ...
A navíc si uvědom, že ty výsledky srovnávání, kterými tady máváš, jsou výsledky mezi motory 1,0 a 1,2 ! Takže vlastně jsi nám dokázal, že HTP má tak sotva na litrový motor. I když ona na něj v reálu vůbec nemá.
Jasně ,takže ten YARIS má 980 kg i s 5 osobami,a F2 má i bez řidiče 1100 kg. Dík, ale kdo cucá z prstu si ty. Takovou kravinu, že japončíci počítají zrychlení u narvaného auta, jsem už dlouho neslyšel, ještě nějakou pohádku by to chtělo.....
Pokud věříš údajům automobilky škoda, tak HTPéčku natrhne prdel i Felicie. Té udávají zrychlení z 0 na 100 za cca 14 vteřin. Také v papírech uvádějí, že Fábia je pětimístná. Už jsi jel v pěti někam dál než za roh? Pochopíš, že normálně lžou. Údaje si přikrášlují, nebo rovnou cucají z prstu. Měření provádějí s prázdnými auty,jen s řidičem, zatímco japonců údaje se týkají plně obsazeného vozu. Až tě jednou sveze s motorem 1,0 VVt někdo, kdo s ním jezdí a zná ho, tak se z toho rozdílu mezi HTP a Toyotou posereš. A nežvaň o věcech, kterým nerozumíš. Vytahuješ tady papírový údaje a ve skutečnosti neznáš nic.
Takže fakta....YARIS 1.0 vvt-i 51 kw-6000 ot-min, točivý moment 93-3800ot.min., max.rychlost 155, zrychlení 15,7. FÁBIA COMBI 1.2 htp 51 kw-5400 ot-min.,točivý moment 112-3000 ot.-min.,max.rychlost 164, zrychlení 15. Pokud bychom oba motory vyměnili, čili 1.0 dali do Fábie, tak by nejel vůbec!!! Váhový rozdíl je totiž je totiž 120 kg. Yaris-980, Fábia combi- 1100kg. Tak už se ku...proberte a nehante HTP motory nedělejte ze sebe ještě větší ....,hlavně když onich víte kulový. Jediný problém je spotřeba na dálnici,jinak jsou ok. S lehkým yariem by htp pěkně zamávalo.
Ve 130 přes 4000? to bych zešedivěl, než bych dojel do Prahy. Tolik točil Trabant při 110 a to už není takový rozdíl, to má HTP skoro tak krátkou pětku jako měl trabík s 19 kW čtyřku? No jó, to bude dobrý auto... Tu palubku u kolene bych nejradši vyříz motorovou pilou, taky dobře vychytaný... Je to prostě skvost!
Důležité je, že jste s manželkou spokojeni s fábkou. Co se týče yarise tam není co špatného říct k tomu autu, prostě ten litránek jezdí pěkně, jak jezdí trohrnek nevím. Neměl jsem tu čest, ale pravdou je, že se mi yarisek předjíždí hůř jak trojkastról. Chci se zeptat jak se vám sedí ? V oktávce strašně trpím, ty krátké sedáky se špatným postranním vedením mi moc nevyhovují.
Někteří mi připadáte jako po obrně mozku. Osobně jezdím v Golfu5 a tuhle 1.2 HTP fabku jsem koupil ženě. Sám se v ní někdy svezu a nevím proč by to měl být shit auto?! Že nerve asfalt,a co? Jízdní vlastnosti jsou nečekaně dobré,nečekal jsem od toho kde-co,dobře se to řídí 130 točí něco přes 4000 kde pak 5?! Při zapnuté klimě vzroste spotřeba něco přes litr
Všichni tady máte super káry :)) většina z vás ví o tom hovno
Máš pravdu, 1,2 HTP nemá na 1.0 Toyota čtyřválec. A buď v klidu, na 1,0 tříválec od Toyoty nemá Fabka HTP taky. Mám ho a nedá se s HTP vůbec srovnávat - HTP je pro ostudu!
První generace Yarise (od r. 1999) 1.0 VVTi 50 kW (čtyřválec) - zrychlení 0-100 km za 13,6 s. Fabia 1.2 haťapaťa ve strong verzi (51 kW) zrychlení 14,9 s. Je nutno ještě cokoli vysvětlovat? Škoda má hypersupermoderní motor, který nestačí ani na deset let starou techniku Toyoty. Simply never...
Ak sa chces Tom hrat na odbornika tak si najprv zisti fakty a tie potom podloz skusenostami. Ak si nerozumel co kewlarsiet pise tak si to este raz precitaj ty "odbornik". A ked sa uz hrajeme na "odbornikov" tak netreba zabudat ze Yaris je objemu 998L .Tak spravodlivejsie by bolo porovnavat 1.3 VVT-icko. Ale tam by to opät dopadlo zle pre Fabiu 1.2 HTP 12V. No co uz. Nemci proste nevedia spravit kvalitny maloobjemovy agregat. A ked citam prispevky o jazde na dialnici tak je pravda ze v lavom pruhu clovek stretne castokrat auta, ktore by mali jazdit vyhradne v pravom. Sluzobne Fabie HTPcka, Felicie a pod. Soferi by si mali uvedomit, ze tieto auta nie su stavane na dialnicne "preteky". Len nech skusia takto jazdit aj v Nemecku. Asi by sme zistili, ze sa zvisila umrtnost na dialniciach. A Tom, ak hladas vyhovrky k tomu, ze Skodovky nemaju v serii radio, tak ver, ze nenajdes ziadnu. Proste v zaklade by kazde auto malo mat autoradio s CD prehravacom. 21. storocie sa pise. A co sa tyka tvrdych plastov v interiery Yarisa, tak suhlasim...ani mne sa nepacia a Toyota si ich mohla odpustit, ale aspon jedno pozitivum na nich je a to je ich odolonost... Fabia ma vrchny povrch z mäkceneho plastu a ten je na dotyk velmi prijemny a casu dokaze tiez odolat. Nikto ti tu nepise ze Fabia je zle auto, ktore nema co na ceste robit, ale zmier sa s tym ze 1.2 HTPcko technicky nema na 1.0 VVT-i 4valec v prvej generacii Yarisa. 1.0 VVT-i 3valec som neskusal tak neviem porovnat. Jedine kulturu chodu ma na vynikajucej urovni a nie je to ziaden vysavac.
Citam ze Tom si evidentne myli Yaris VVT-i 4valec v prvej generacii a 3valec v druhej. No skus si to poriadne zistit, hlavne sa povozit a potom porovnat. Na prvej generacii Yarisa som najzdil slusnu kopku kilometrov a za ten cas som na ceste stretol vselico. Samozrejme aj "rally" jazdov na HTPckach. A zodpovedne a bez zaujatia mozem napisat ze aj ked chlapci robili co mohli Yaris im ukazal vzdy chrbat. To co dokazala ta 998 VVT-icko je naozaj neuveritelne.
Neviem, či si DJ, ale batoh CD? Na jedno CD sa vleze viac ako hodina hudby, takže by mohli stačiť tie CD-čka tak tri, alebo štyri. Panel som vláčil pri posledných autách viac ako 10 rokov a úprimne povedané, už ma to nebavilo, lebo nepotrebujem mať stále niečo po vreckách. Z toho dôvodu som už ani na jazdy po meste ten panel ani nebrával, alebo len zriedka. Pri testoch alebo predstavovaní noviniek absenciu fabrického autorádia novinári skritizujú, takže trend je jasný.
přečti si můj poslední příspěvek...k těm rádiím.Ano je hezké že ti ho nikdo neukradne,ale taky už ho nikdy nemůžeš vyměnit za jiné- lepší.Co se týče panelu,tak mi nedělá problém ho vždy odebrat a vzít sebou.Neváží půl tuny.Ale ten Yaris je starý 4 roky.Takže nějaké doobjednání už jaksi nejde.Má sice CD přehrávač, ale MP3 neumí, výměna za klasické rádio s CD MP3 je problém, taky USB konektor pro připojení Flash disku není reálný.A tenkrát to bylo: "Yaris má už v základní výbavě CD přehrávač"..."nějaká blbá fabia nemá ani rádio" to sice jo, ale nikdo neříká že si je nemůžete pak dokoupit-podle vlastních představ.A závěr?On tahá před jízdou batoh CD a já malý Flash disk.Až budu chtít lepší rádio-tak jednoduše vyměním.Jemu nepomůže ani rozsekat půl přístrojovky.Je to stejný problém jako Notebook a stolní počítač...
však já tě o nejaké komentáře neprosím...Fabka 1.2 HTP 12V prostě jezdí lépe než Yaris 1.0VVTi.Jo a už víš kolik válců má litrový Yaris????Odborníku!!!!!
Každé normálne auto má rádio pevne zabudované a nie aby človek vláčil všade panel jak trulo. Má to výhodu v tom, že kvôli zabudovenému rádiu ti nikto nerozbije bočné okno. Skús tam nechať to svoje. Ak ti chýba MP3, tak si také môžeš objednať do výbavy. A taká hovadina, že niekto kto vyskúšal Fábiu o Yarise nechce ani počuť, to snáď netreba komentovať.
Ty trojvalce su o ničom.... s Yarisem 1.0 VVTi jim ničíš nervy.... hmmmmm...řekl bych že nevíš ani co píšeš. Proč to tvrdím? Není náhodou 1.0VVTi v Yarisu taky tříválec???A k této dvojici Fabia 1.2HTP 12V versus Yaris 1.0VVTi: kamarád má obě tyto auta Yarise měl dřív.Fabii dostal jako služební.To bylo pořád Fábie fuj, na hovno, ani za nic.Až poznal Fabku a po delší době se svezl v Yarisu tak už ho nechce ani vidět.Rozdíl v obou motorech mi sám předvedl.Já a on ve Fabii proti kopci a pak ten samý kopec v Yarisu.Yaris-šlápnul na plyn a nic se neděje- litr je prostě litr.Fabia- šlápnul na plyn a začala táhnout a narozdíl od Yarisu(ten byl rád že udržel rychlost a nezačal zpomalovat) zrychlovala-citelně.1.0VVTi na 1.2HTP 12V prostě nemá.1.0VVTI si může podat ruce tak s 6V HTP.O dalších věcech v Yarisu-CD přehrávač v přístrojové desce-nemožnost instalace modernějšího rádia s MP3-miniaturní zavazadlový prostor-větší zavazadlový prostor ale pak opravdu velmi málo místa v zadu(zlatá Octavia I)-digitální přístrojový štít uprostřed-tmavý interiér ala pohřební ústav- neměkčené plasty...no japonská móda mi opravdu nesvědčí.
Vrať se do autoškoly nebo se běž podívat na jatka. Maléry na silnici tvoří z převážné části mladí a nezodpovědní krerým by patřilo auto ne 47KW ale4,7KW.S pozdravem louda silnic.
To bych tě z toho levýho pruhu rychle zahnal zpátky. Tyhle auta tam nemají co dělat, jen tam brzděj provoz a vytvářej kolizní situace. A jen co je někdo zabrzdí tak už to nerozjedou (do kopce tuplem) a akorát zdržujou !!!!
kamarat ma Ibizu 1.2(64PS) a jemu ukazuje rychlomer s plynom na podlahe 190km/h a pritom realita je tak max.165Km/h. Takze tak. tie trojvalce su absolutne o nicom. S Yarisom 1.0 VVT-i som im tak nicil nervy ze nevedeli co skor. ale priznavam ze niekomu to staci obzvlast ked predtym nemal japonske auto. ale nech ti spolahlivo sluzi a robi radost. ja by som nekupil ine auto ako japonske. mali sme uz styri a niet co riesit. celkovo je to uz 9 aut, francuzskych nemeckych ale japonci su niekde inde.
To bude asi 1,2 12V ne?Protože jinak těch 170 jedině ve snu. A mimochodem, podle světa motoru je průměrná odchylka tachometrů v takových rychlostech min.10%. Takže pokud ukazuje 170 reálných bude tak 150 - 155 km/hod.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Anonym,Standa:
V P206+ je letitý motor 1,1 8V, jak jsem řekl, vy srandistí (16V,12V) :-) Je to faceliftovaný výběhový model, až bude za 199900,- Kč v pětidvířku, dá se o něm uvažovat. Vzhledem k tomu, že PSA klesla výroba o 40%, už by bylo načase zamyslet se nad cenotvorbou :-) Ale jinak v pohodě, zákazník má čas :-)
22.04.2009 | 13:51:07 | Itall Reagovat
Pozn.: Pokud jde o tu šířku, není člověk, jako člověk. Zrovna včera bylo v TV zprávách, že někde si budou v letadle tlustí platit dvě místa. Chápu to, navíc každý stroj má omezenou nosnost. No, chtěl jsem říci, že vždycky to není jen o tom autě :-)
21.04.2009 | 13:30:28 | Itall Reagovat
martas:
Máš recht, Roomster je na prostor dobrý. Kdo chce vozit pohodlně 5 lidí, ať si koupí mikrobus nebo co chce :-)
21.04.2009 | 13:26:05 | Itall Reagovat
anon.
Tak na to mám jiný názor.
Je třeba si ze startu ujasnit co to je rodinné auto.Auto, které komfortně odveze 2 dospělé( většinou matka+ otec) + 2 děti, od 0-18 let.
Nechci se tu pouštět do demograf. vývoje ČR, ale je zřejmé, že většina Čechů má dneska 1- max. 2 děti.( samo až na některé menšiny,kterým by i autobus byl malý)
Pokud má někdo 3.....a více potomků,nebo chce vozit tchána nedejbože tchýni ,asi těžko si koupí ROOMSTERA a bude potřebovat spíš ty širší vozy jak jste tu psali .
Ale jak říkám pro 2+2 je ROOMSTER bez pardonu dostatečné rod.auto.
p.s. I do ROOMA se vleze 5 lidí, je asi o 2 cm vzadu širší než fabka, ale na dlouhé cestování to není.
21.04.2009 | 12:45:22 | martas Reagovat
ITALL
A nebo si vzali HTP ze škodovky -))
21.04.2009 | 12:31:03 | Martas Reagovat
Standa:
Tak dokonce 12V? To jim tam asi hned zítra brnknu, jestli přidali 1 ventil (nebo koupili motor od Hyundaie) anebo přidali 2 ventily a ubrali válec :-)
20.04.2009 | 21:48:58 | Itall Reagovat
Itall
Když jsem byl v salonu Peugeot pro ta dvířka, viděl jsem ho tam vystavený (206, 206+ a nejsem si jistý jestli i 207 ten motor měla) a bylo u nich uvedeno 1,1 12V. Jinak souhlasím- prckům zdar :-)
20.04.2009 | 21:31:33 | Standa Reagovat
Standa:
Vždyť ho také neodsuzuji, jen si vyměňujeme názory :-) O jakémsi motoru 1,1 16V od PSA jsem tu slyšel poprvé od tebe, a ty většinou neblábolíš, tak jak je to? V P206+ je motor 1,1 o výkonu 44kW. Kdyby to byl 16V, tak je to opravdu bomba inovace (oproti osmiventilu 44 kW). Peugeot důsledně uvádí u 16V motorů toto označení (16V). U P206+ nic takového není. Registruji tam pouze nižší spotřebu mimo město (4,5l). Typnul bych, že je to dáno delším převodem, ale třeba jsem vedle :-) Pokud jde o spotřebu, srovnávám srovnatelné. Tedy Fabii a C3. Tak vidíš, čeče, hlavně, že nám ti prckové dobře jezdí :-)
20.04.2009 | 21:28:38 | Itall Reagovat
Itall
Já bych až tak anonyma neodsuzoval. Myslím že pravdu má (i kdyby se nechytil s tím PSA 1,1) v ostatním. Prostě mezi motory v Roomstru je velký skok z HTP na ty "lepší", nic mezi. Takového něco jako je v Hondě City, Jazz, nebo prostě jen 1.3 ve čtyřválci, když už se jim ten tříválec moc nepovedl... Ta spotřeba do 6ti je možná u lehčí Fabky, ale nevěřím, že Roomstr naložený s rodinou na pořádné štrece - dálnici pojede do 6ti. A to asi měl na mysli anonym. Alespoň já to tak pochopil. Nejde jen o brumlání okolo komína.
20.04.2009 | 21:06:10 | Standa Reagovat
Itall
Šířka není stejná jako v Octávii - špatný předpoklad. Motor 1,1 16V neznáš, není proto co řešit. (pro tvé info má ho Peugeot 206, 206+ a pár dalších aut PSA) Pouze C3 má starý osmiventil.
20.04.2009 | 20:59:48 | Reagovat
Anonym:
Tak ještě naposled, abych sám nedělal to, co rozmlouvám martasovi. V Roomsteru je vzadu na délku prostor vcelku královský, alespoň ve srovnání s Octaviemi I i II. Na šířku jsem to neměřil, ale je předpoklad, že jestli je zadní náprava z Octavie I, bude tam podobná šíře i uvnitř (tedy ne, jako ve Fabii). Motor 1,1 16V od PSA neznám. Pokud mám dobré info, jedná se o 1,1 s dvěma ventily ve válci, je to motor letitý a nyní už výběhový typ. 44kW, 94Nm. 4 válce nehýbou autem lépe, tu zkušenost nemám. Pouze jsou kultivovanější. Také jsem si nevšiml, že by měly nižší spotřebu (1,1 v C3 má průměr 6l). HTP ve Fábiích 5,9l. Tak fuck nevím, co porád máš :-)
20.04.2009 | 20:50:53 | Itall Reagovat
Já jen tvrdím, že auto, do kterého se nevejde víc než 4 osoby, není rodinné. Je to malé auto a basta. A 1.1 16V od PSA je plnohodnotný motor, který i když má "nominálně" menší krouťák, má lepší průběh a hlavně čtyři válce, které s autem hýbou líp a nižší spotřebu
20.04.2009 | 20:31:13 | Reagovat
Některé argumenty vůči martasovi jsou opravdu hloupé. Srovnávat Roomstera s Picantem, Sparkem a kolíňaty je opravdu ujeté i jako nadsázka. Že by Berlingo bylo komfortnější, tomu po zkušenosti s P Partner opravdu nevěřím. Vlastně i s tím Berlingem jsem se malý kousek svezl, ale tam nemohu soudit. Psát, že motor 1,1 z PSA má slušný krouťák - má 94 Nm, HTP v Roomsteru má 112 Nm. Kluci, fakt už toho nechte a martasi, ty s nimi nediskutuj, páč na rozumné argumanty neslyší :-)
20.04.2009 | 20:17:58 | Itall Reagovat
marťas
Za rodinné auto můžem považovat: c4, oktu, megana, focuse, astru, atd.., ale fábku s větší boudou ne! Pokud ti toto vyhovuje, je to tvá věc, tvé potřeby a pokud si s htp spokojen , budiž. Hlavní je, že jsi s autem spokojen a já ti mohu popřát mnoho šťastných km bez nehod a poruch.
20.04.2009 | 19:57:23 | kraken Reagovat
anon.
Blbost, já nepotřebuju vzadu vozit 3 dospělé lidi, mám 2 děcka 10, 6 let, a říkám, že se tam vzadu cítí perfektně- čili je to rodinné auto ,at se vám to líbí nebo ne, jo a těžko v třeba v C1 převezu 2 kola + 3 dospělé.
20.04.2009 | 19:24:27 | martas Reagovat
Martas
Jo, byly časy, kdy jsem byl spokojen s Trabantem. Ale věř, že Roomster NENÍ rodinné auto, je to lež šířená marketingem Škody: Dozadu se ani při sebezapření nevejdou 3 osoby, ano 3 dětské sedačky, tudíž je to stejně rodinné auto jako Picanto, Spark, C1 apod, jen s velkým kufrem.
20.04.2009 | 19:14:40 | Reagovat
anonym
Nevím ,je to možné,já jsem spokojen i s HTP.
20.04.2009 | 19:03:44 | martas Reagovat
hlučnost
ladík- však já psal ,že je 1.4 -řka úspornější,zkrátka nemusíš tolik mačkat pedál jako v HTP,ale ve vyšších otáčkách v kterých ty zřejmě nebýváč často- dle tvé dlouhodobé spotřeby se mi zdá hlučnější než htp.Potvrdilo mi to vícero lidí.O tom ,že zvukově jsou odlišné není sporu.
20.04.2009 | 19:00:26 | martas Reagovat
kraken
kraken- tak asi máme jinou představu o kvalitním svezení, např. KANGOO 1.4 jsem měl doma 1,5 roku a mohu dát krk za to že se roomsteru v ničem ani nepřibližuje ,natož vyrovná, snad jedině lepší brzdy mělo tot vše, jinak řazení, řízení, jízdní vlasnosti,pohodlí ,bezpečnost atd.atd. je v roomu někde jinde,tomu věř.Ano prostorově je trochu menší ale já nechtěl dodávku, ale rodinné auto a to mám a jsem spokojen.
p.s. zdaleka, zdaleka nestál 300
20.04.2009 | 18:55:14 | martas Reagovat
Martas
Protože teď nemám čas se probírat dokumentací, tak jen z hlavy: Výborné výkonné, úsporné, kultivované a ekologické maloobjemové motory umí: Honda, Toyota, Peugeot-Citroen (1,1), Renault, atd... Jsou to motory, které při malém objemu mají slušný krouťák, výkon i spotřebu na to, aby dokázaly pohánět jak Fabii, tak Roomstera. Rozhodně lépe než zmiňovaný HTP.
20.04.2009 | 18:27:45 | Reagovat
Martas
Cože?1.4 že je hlučnější jak htp ?Jaká to je 1.4 ?Já mám 1.4 16 v 55 kw a je to mnohem tišší a kultivovanější zvuk než htp.A jede to dobře a malá spotřeba.Dlohodobý průměr 5.6 l.A na volnoběh ani nevíš,že motor jede oproti htp,který se chová jak starý vychrchlaný diesel.
20.04.2009 | 17:00:36 | Ladik Reagovat
marťas
Si děláš srandu ne? Roomstr je klvalitní auto, no hlavně ten motor htp je dostačující, asi jo, když už ti nezůstalo moc peněz na lepší motor. Věř, že to zmiňované berlingo, či kangoo je o dost lepší svezení, prostor, pohodlí a hlavně kvalitní motor v základu. No a cena bude taky levnější! Ale mít roomstra jako rodinné auto??? Kua ty nemáš styl, nebo tě svrbělo třista klacků v kapsičce a zrovna si stál u salónu škoda!! A ty tvoje slavný dunlopy můžeš mít i na jiném autě!!! To jsem se zas dneska nasmál, i ty vtipálku jeden!
20.04.2009 | 16:31:49 | kraken Reagovat
anon.
Zkus naznačit o které motory jde, nenechávej si to pro sebe-))
20.04.2009 | 14:09:08 | martas Reagovat
Martas
Jsou takové motory, a nemusí to být zrovna 1,0 nebo 1,2 od koncernu. Mají je jiné automobilky, které umí motory. Ale ty zase nenabízí nic jako je Roomster :-)) a těmito motory "plýtvají" v mini a malých autech, přestože mají na víc. Výkonem, i spotřebou.
20.04.2009 | 14:02:10 | Reagovat
standa
Naložit tak těžké auto jako je ROOMSTER, upalovat s ním 145 km/h a to vše při spotřebě do 6 litrů ?
Tak to sis spletl s dieslem a ještě by mněl hodně co dělat, ale s maloobjemovým 1.2 je to utopie, neznám takový atmosférický benzín ,který by to za těchto podmínek zvládl.
Je fakt ,že ceny naftáků jsou u škodovky a nejen u ní šílené......bohužel.
20.04.2009 | 13:30:03 | martas Reagovat
Peugeot partner, citroen berlingo, renault kangoo- to jsou všechno malé dodávky- takže tomu odpovídá i komfort.
ROMSTER je jiné kafe- je to spíš osobák, velký rozvor+ široká zadní náprava udělala své, takže je fakt pohodlný.
Že se spousty lidem nelíbí je jejich věc, nejsem 10 leté dítě ,abych kupoval jen kvůli designu.
Já tam mám pneu DUNLOP 195/55 r 15- myslím ,že je to akorát, širší už bych tam nedával, už kvůli nevelkému výkonu HTP a pak by to bylo už moc tvrdé.
Mám 2 malé děti , a lepší auto ,co se týče pohodlí,nastupování, variab. zad. sedaček atd. jsem něměl, a že nejede 200?........to už mně vážně nezajímá.
20.04.2009 | 13:06:35 | martas Reagovat
Mně se Roomster moc nelíbí, stejně, jako nová Fábia (kombík - to je vrchol!), ale líbí se mi dostatek místa na zadních sedadlech Roomsteru :-) Jel jsem tuhle podobným typem od Peugeotu (Partner, nebo jak se to jmenuje) a je to pěkný kostitřas, sice to byl s přepážkou "nákladní", ale nevím, zda se to liší od osobní verze, asi těžko. A to jsem teď už zvyklý na P107, a to tedy není zrovna vrchol komfortu :-) Tak doufám, že Roomster s podvozkem polofabia polooctavia na tom není podobně.
20.04.2009 | 10:51:11 | Itall Reagovat
Standa
K tomu ROOMU- mám ho doma...1.2 HTP a stačí mi, je fakt, že na dálnici vyjedu 1-2 ročně, jinak vesměs okresky a město. Zatím spotřeba se syrovým motorem dlouhodobá přesně 7 litrů.Počítám, že tak nějak se to bude pohybovat i když ho zajedu ( zmenší se odpory,ale zas budu jezdit trošku rychleji, zatím max.do 4000 ot./min.
Ale na dálnici to vážně není, při 120 točí už 4000 ot., chtělo by to 6 rychlost.stupen.
Jinak 1.4 o moc líp nejede,je hlučnější,30 000 navíc,vyšší pojistné, ale zas má nižší spotřebu, tak jedině počkat na příští rok až tam budou dávat 1.2 77 kw s turbem.( ale to zas bude pálka)
18.04.2009 | 18:32:25 | Martas Reagovat
Ale abysme se vrátili k tomu, o čem je recenze. Mě se dost nelíbí nová Fabia, ale líbí se mi Roomster (jasně, věc názoru). Děsně mě ale štve, že není motor, který by se mi pro něj líbil. Agilní čtyřválce 1,4 nebo diesel znamenají přihotit pěknej balík peněz a jsou zbytečné. Ale motor HTP? Abych jezdil do 6ti litrů, musel bych pořád hlídat styl jízdy, po dálnici jezdit 110-120, mimo stoupámí samozřejmě, a modlit se při popojíždění po Praze, aby mě nesežral i s ponožkama. To není úsporný motor. Úsporný motor je takový, kterýmu můžu "naložit", po dálnici upalovat normálně 145 a víc, jezdit svižně a vejít se do 6ti litrů. Ale ten přístup škodovky (vlastně celého koncernu) - buď zaplať balík, když chceš normální dospělej motor, nebo tady máš kripla a vypadni...to mě drtí !
17.04.2009 | 22:45:14 | Standa Reagovat
Tak to jsem zvědav! Tenhle motor asi bude mít ještě širší použití, páč v novém Subaru Justy je prý také - řekl mi prodejce. A to mě fakt udivilo, jestli se nespletl, protože Subaru spolupracuje se Suzuki a ti litrový tříválec mají (ve novém Splashi).
17.04.2009 | 22:10:41 | Itall Reagovat
z C1 do C3
Taky jsem to slyšel. Je fakt že ten motor na to má. Protože plně naložená C1 neztrácí nic moc ze své dynamičnosti, určitě s těžším autem bude hýbat dobře. I kdyby trochu zkrátili ten cé-jedničkovej převod (1-60, 2-100, 3-150), nebude problém. Má 50 kW a 93NM, 1.1 z C3 má 44 kW a taky 93 Nm. Navíc ten Toyoťácký má mnohem menší spotřebu a emise - a po tom se dnes jde.
17.04.2009 | 21:34:27 | Standa Reagovat
Asi nevíte
že motor z Toyoty 1,0 VVt má takové parametry, že se zvažuje (a už možná se rozhodlo), že se bude montovat do základní verze C3 místo 1.1 který tam je teď. Takže to jako odpověď těm, kdo se tu ptali, jak by tento motor jel s Fabkou. C3 je podstatně těžší než C1. Otázkou spíš zůstává, jak by jel motor z Fabky s našimi kolíňaty a Yarisem. No tě prdy, to by byla pomsta!
17.04.2009 | 21:27:39 | Karel Reagovat
srovnání?!
...ale bezpochyb je i pro mne yarisek lepší auto jako Fabia a jedno jakej je tam motor
když budeme srovnávat tyto dvě verze o kterých je tady zmínka,tak ojetou Yarisku s výbavou,kterou jsem já koupil s fábií r.v. 2005 byla o 50k dražší,no tak to zkuste brát i takhle.Když budu přidávat po dvackách,bude se i portfolio měnit/lepší vozy/,tak přoč rovnou nedat o 100k více a koupit si třeba Oktávu s DOBRÝM :)) motorem 1,9 TDI
proč zvýrazňuji dobrý?
protože pyčo dobrý motor je v úplně jiných autech(s cenou 10x vyžší jako ta moje ojetá fábia s "pomrdaným" tříválcem)
Hoho tady zajímají nadávky,určitě ne ty co se chtěji něco dozvědět a podiskutovat k věci
Že oni tam v té Škoda auto jsou takový pitomci a dělají pi...... se třema válci,že nikdo nepomluví Polo,které má v sobě stejný motor,a to není o moc lehčí.
...já jezdil jako mladší /před 13ti lety/ v Corradu 1,8 G60 a to je motokára a nevidím důvod proč bych měl někomu pomlouvat jeho vůz.
Ty vole 5 let jsem měl passata 1,9 TDI a jezdit v 6ti ventilové 54 koňové fábii se vůbec nestidím,proč??
A mmj. píšu to tady hlavně autorovi recenze,toho to jistě zajímat bude
17.04.2009 | 19:57:02 | Axell Reagovat
A ještě jedna věc. Auta typu yaris, p 107 apod. se prakticky vůbec nedají použít jako rodinná- 2 dosp.+2 děti+bagáž.
Kdežto F2 COMBI celkem v pohodě.
Proto se to těžko srovnává.
Škoda ,že se yaris nedělá v combíku, ale takhle... je to dobré auto ,bez kufru, takže klasická nákupní taška.
I ta krátká fabka II. ho má jakž takž použitelný,samo né pro 4 dospělé lidi.
17.04.2009 | 19:38:03 | Reagovat
Chytrému napověz......tak tedy ,protože je to diskuse o HTP, nemýlím se, že?
Tak pro to.
Jde o to chápat věci v kontextu a nejen povrchně.
Tudíž když je motor v ohodně těžích autech jako combi nebo roomster, a celkem stíhá, tak v krátké verzi je naprosto dostatečná motorizace, kapišto?
A tím pádem ,pokud dáte tento slavný toyotaagregát 1.0 do ROOMSTERA tak jak si asi povede......?
17.04.2009 | 18:47:20 | Reagovat
Anonym:
Fabia II motor 1,2-6V má 1040 kg (1,2-12V má 1050 kg), Yaris 1,0 má 980 kg, to je ale třídvéřák, pětidvířko bude těžší. Rozdíl 60 kg (6%) potvrzuje moji původní tezi, že hmotnost těchto aut se zas tak neliší. Proč sem taháš kombíky nebo dokonce Roomstera, o kterých jsem se ani nezmínil, to mi uniká. A to stále HTP má o 20% vyšší zdvihový objem, než Yaris. Tak se uklidni a mysli.
17.04.2009 | 17:44:38 | Itall Reagovat
Tak třeba F2, krátká- 1050 kg, F2 COMBI 1100 kg, YARIS 1.0 -970 kg, P 107 -890 Kg, ROOMSTER 1.2 HTP- 1160 KG.
To už jsou sakra rozdíly.
17.04.2009 | 15:32:15 | Reagovat
Anonym:
Teď úplně nevím, jak jsi to myslel, ale Yaris a krátká Fabia se hmotností zas tak neliší. V P 107 je 1,0 a ve Fabii 1,2 - to odpovídá na velikost i hmotnost, takže nevím, co by bylo nefér.
17.04.2009 | 13:03:23 | Itall Reagovat
Asi mi všichni dáte za pravdu, že srovnávat 1.2 v F2 a třeba 1.0 v P 107 i třeba ten YARIS není příliš fér, jsou to prostě velikostně i váhově jiná auta.Zvláště třeba ve variantě combi.( F 2)
A když pak srovnáte srovnatelné ,třeba F2 s GRANDE -PUNTEM 1.2 48 kw apod. auty tak je to všechno podobné,prostě s 1.2 -atmosférickou a v takto těžkých autech moc zábavy neužijete,ale je to pro ježdění kolem komína použitelné.
17.04.2009 | 12:30:33 | Reagovat
Srovnat HTP 51 kW a 1,0 (v P 107) trošku mohu. Pouze HTP má najeto 40000 km, a je dokonale zajetý - a dosud Fabia II bez závad. P 107 ještě nemá ani 5000 km. U HTP mi dost vadil zvuk, teď, co mám P 107, už mi to tak moc nepřijde. Sice HTP pod plynem chrčí o něco víc, než P 107 (ten má zvuk hlubší, a zas pod plynem někdy jakoby duní), ale HTP je zas klidnější na vibrace. Ale P 107 ještě není úplně dokonale zajetý. Na jízdu - HTP má převody krátké, takže bere odspoda dobře, P 107 zase dlouhé, od spoda sice táhne, ale akcelerace v tomto pásmu nemůže být taková, to spíš v druhé polovině otáček. Nicméně VVT se odspoda projevuje bezvadně. Dát tyto převody k HTP, tak by to asi moc nedopadlo :-) Ve městě na rozjezd jsou obě auta vcelku živá, ale se zvukem motoru se moc parády nenadělá :-)
17.04.2009 | 11:57:38 | Itall Reagovat
Shit HTP určitě není. Malé přiznání: Manželka má HTP a já VVTi 1,0. Takže žádná zaujatost, jen prověřené zkušenosti. A to mi věř. Pro ni je ten motor uživatelsky lepší, pro mě zase ten můj :-)
17.04.2009 | 11:07:58 | Reagovat
O.K. Ale i motůrek od Toyoty tahá odspoda (právě proto je tam to VVT), ne jak je každý zvyklý, že musí točit 6000. V tom je právě rozdíl mezi malými motory. Není problém s ním jet 2-2500 a plynule zrychlovat. S vysavači typu Kia Picanto, Chevrolet Spark apod. to nelze srovnávat.
17.04.2009 | 11:05:39 | Reagovat
Myslím, že stou zaujatostí je to spíše naopak, ty jsi zaujatý pro TOYOTU, a nic jiného.
Co se týče zrychlení, je mně to celkem fuk a myslím že 90 % lidí taky jestli malé auto zrychlí za 14 nabo 15 vteřin a honit výkon někde u 6000 není pro spoustu lidí to podstatné.
Je fakt ,že dostat 50 nebo 51 kw z 1.0 je velice pěkné, ale většina lidí včetně mně jezdí na toč. moment a ten je u HTP příjemně nízko, prostě mi to vyhovuje.A pokud se stím člověk naučí řadit ,dá se jezdit i celkem slušná spotřeba- tím nechci tvrdit že je to nejlepší co existuje, určitě není ,ale je to použitelné......né jak tady většina trvdí, že je to shit apod.
17.04.2009 | 10:57:31 | Reagovat
Vidíš, že toho moc nevíš. Řekneš Felda je lehčí tak proč by nejela. Ale ona opravdu nejede! To je vyzkoušené, za 14 to nedá! Yaris navíc má ne zrovna vhodnou převodovku. Ponechali tam tu od slabšího motoru a je zbytečně krátká.U Ayga už ji dali lepší (pro stejný motor) a jaké je to brko! Ve váze velký rozdíl není. Ano, souhlasím, fabia je dostačující auto do města (i když ne moc ekonomické, ale budiž). Ale tvrdit o HTP motoru, že je lepší než VVt a že mu natrhne, atd., jsou prostě nesmysly.
17.04.2009 | 10:46:12 | Reagovat
S některými viz anonym, co umí jen sprostě nadávat a argument žádný se fakt nedá polemizovat, blbeček apod.- víc toho neumíš????asi ne, je to tu fakt pod úroven, zbohem.
17.04.2009 | 10:27:52 | Reagovat
Karel- njn, ale kdo tu furt srovnává 1.0 s 1.2 htp -já?
Říkám, že krom každodenních přesunů po dálnici, se s tím dá jezdit, nic víc nic mín.
Co to sou za keci, v reálu nemá, prostě yaris je proti fabce malinké, lehounké autíčko, proto jede dobře, tot vše.Dejte ten motor do F2 COMBI, a už to tak slavné zdaleka nebude.
17.04.2009 | 10:24:57 | Reagovat
Právě o tom to je, blbečku, že jsi toho ještě neslyšel hodně. Ale až dospěješ, leccos pochytíš. Jen nesmíš být tak zaslepený. A k tomu zatížení. Je jedno, že prázdná fabia je těžší než plný Yaris ale důležité je, že PLNÁ fabia je výkonem uplně jinde než plný Yaris. On má v tomto případě zrychlení za 15,7, fabia tak za 18 ! Minimálně. Kapisto?
17.04.2009 | 10:22:47 | Reagovat
Jo a pokud se týká srovnání s felicií- tak to pasuje, má totiž 900kg,větší motor 1.3, tak proč by nejela, ale to jsou vlastně jenom keci na papíře, kterým neradno věřit, že ...
17.04.2009 | 10:19:09 | Reagovat
A navíc si uvědom, že ty výsledky srovnávání, kterými tady máváš, jsou výsledky mezi motory 1,0 a 1,2 ! Takže vlastně jsi nám dokázal, že HTP má tak sotva na litrový motor. I když ona na něj v reálu vůbec nemá.
17.04.2009 | 10:16:51 | Karel Reagovat
Jasně ,takže ten YARIS má 980 kg i s 5 osobami,a F2 má i bez řidiče 1100 kg. Dík, ale kdo cucá z prstu si ty. Takovou kravinu, že japončíci počítají zrychlení u narvaného auta, jsem už dlouho neslyšel, ještě nějakou pohádku by to chtělo.....
17.04.2009 | 10:15:31 | Reagovat
Anonym
Pokud věříš údajům automobilky škoda, tak HTPéčku natrhne prdel i Felicie. Té udávají zrychlení z 0 na 100 za cca 14 vteřin. Také v papírech uvádějí, že Fábia je pětimístná. Už jsi jel v pěti někam dál než za roh? Pochopíš, že normálně lžou. Údaje si přikrášlují, nebo rovnou cucají z prstu. Měření provádějí s prázdnými auty,jen s řidičem, zatímco japonců údaje se týkají plně obsazeného vozu. Až tě jednou sveze s motorem 1,0 VVt někdo, kdo s ním jezdí a zná ho, tak se z toho rozdílu mezi HTP a Toyotou posereš. A nežvaň o věcech, kterým nerozumíš. Vytahuješ tady papírový údaje a ve skutečnosti neznáš nic.
17.04.2009 | 10:09:48 | Reagovat
Takže fakta....YARIS 1.0 vvt-i 51 kw-6000 ot-min, točivý moment 93-3800ot.min., max.rychlost 155, zrychlení 15,7.
FÁBIA COMBI 1.2 htp 51 kw-5400 ot-min.,točivý moment 112-3000 ot.-min.,max.rychlost 164, zrychlení 15.
Pokud bychom oba motory vyměnili, čili 1.0 dali do Fábie, tak by nejel vůbec!!! Váhový rozdíl je totiž je totiž 120 kg.
Yaris-980, Fábia combi- 1100kg.
Tak už se ku...proberte a nehante HTP motory nedělejte ze sebe ještě větší ....,hlavně když onich víte kulový.
Jediný problém je spotřeba na dálnici,jinak jsou ok.
S lehkým yariem by htp pěkně zamávalo.
17.04.2009 | 09:59:01 | Reagovat
Axel
Ve 130 přes 4000? to bych zešedivěl, než bych dojel do Prahy. Tolik točil Trabant při 110 a to už není takový rozdíl, to má HTP skoro tak krátkou pětku jako měl trabík s 19 kW čtyřku? No jó, to bude dobrý auto... Tu palubku u kolene bych nejradši vyříz motorovou pilou, taky dobře vychytaný... Je to prostě skvost!
17.04.2009 | 09:53:03 | Reagovat
Axell
Důležité je, že jste s manželkou spokojeni s fábkou. Co se týče yarise tam není co špatného říct k tomu autu, prostě ten litránek jezdí pěkně, jak jezdí trohrnek nevím. Neměl jsem tu čest, ale pravdou je, že se mi yarisek předjíždí hůř jak trojkastról. Chci se zeptat jak se vám sedí ? V oktávce strašně trpím, ty krátké sedáky se špatným postranním vedením mi moc nevyhovují.
17.04.2009 | 07:28:16 | kraken Reagovat
:))
Někteří mi připadáte jako po obrně mozku.
Osobně jezdím v Golfu5 a tuhle 1.2 HTP fabku jsem koupil ženě.
Sám se v ní někdy svezu a nevím proč by to měl být shit auto?!
Že nerve asfalt,a co?
Jízdní vlastnosti jsou nečekaně dobré,nečekal jsem od toho kde-co,dobře se to řídí
130 točí něco přes 4000 kde pak 5?!
Při zapnuté klimě vzroste spotřeba něco přes litr
Všichni tady máte super káry :))
většina z vás ví o tom hovno
pic...
16.04.2009 | 23:32:29 | Axell Reagovat
TOM
Máš pravdu, 1,2 HTP nemá na 1.0 Toyota čtyřválec. A buď v klidu, na 1,0 tříválec od Toyoty nemá Fabka HTP taky. Mám ho a nedá se s HTP vůbec srovnávat - HTP je pro ostudu!
09.04.2009 | 18:13:30 | Karel Reagovat
Slusny odpich ? Se prober :-)
09.04.2009 | 18:06:25 | jamieson Reagovat
Tom
První generace Yarise (od r. 1999) 1.0 VVTi 50 kW (čtyřválec) - zrychlení 0-100 km za 13,6 s. Fabia 1.2 haťapaťa ve strong verzi (51 kW) zrychlení 14,9 s. Je nutno ještě cokoli vysvětlovat? Škoda má hypersupermoderní motor, který nestačí ani na deset let starou techniku Toyoty. Simply never...
23.04.2008 | 22:27:01 | Reagovat
A zase odkaz od veci.
23.04.2008 | 21:00:10 | Petrík Reagovat
xxx.cz/lotus-budoucnost-patri-trivalcum-drl-/ak_aktual.asp?c=A080417_140042_ak_aktual_vok
23.04.2008 | 20:39:02 | Reagovat
Tom
Ak sa chces Tom hrat na odbornika tak si najprv zisti fakty a tie potom podloz skusenostami. Ak si nerozumel co kewlarsiet pise tak si to este raz precitaj ty "odbornik". A ked sa uz hrajeme na "odbornikov" tak netreba zabudat ze Yaris je objemu 998L .Tak spravodlivejsie by bolo porovnavat 1.3 VVT-icko. Ale tam by to opät dopadlo zle pre Fabiu 1.2 HTP 12V. No co uz. Nemci proste nevedia spravit kvalitny maloobjemovy agregat.
A ked citam prispevky o jazde na dialnici tak je pravda ze v lavom pruhu clovek stretne castokrat auta, ktore by mali jazdit vyhradne v pravom. Sluzobne Fabie HTPcka, Felicie a pod. Soferi by si mali uvedomit, ze tieto auta nie su stavane na dialnicne "preteky". Len nech skusia takto jazdit aj v Nemecku. Asi by sme zistili, ze sa zvisila umrtnost na dialniciach.
A Tom, ak hladas vyhovrky k tomu, ze Skodovky nemaju v serii radio, tak ver, ze nenajdes ziadnu. Proste v zaklade by kazde auto malo mat autoradio s CD prehravacom. 21. storocie sa pise. A co sa tyka tvrdych plastov v interiery Yarisa, tak suhlasim...ani mne sa nepacia a Toyota si ich mohla odpustit, ale aspon jedno pozitivum na nich je a to je ich odolonost... Fabia ma vrchny povrch z mäkceneho plastu a ten je na dotyk velmi prijemny a casu dokaze tiez odolat. Nikto ti tu nepise ze Fabia je zle auto, ktore nema co na ceste robit, ale zmier sa s tym ze 1.2 HTPcko technicky nema na 1.0 VVT-i 4valec v prvej generacii Yarisa. 1.0 VVT-i 3valec som neskusal tak neviem porovnat. Jedine kulturu chodu ma na vynikajucej urovni a nie je to ziaden vysavac.
27.12.2007 | 11:45:59 | VVT-i Reagovat
TOM
Citam ze Tom si evidentne myli Yaris VVT-i 4valec v prvej generacii a 3valec v druhej. No skus si to poriadne zistit, hlavne sa povozit a potom porovnat. Na prvej generacii Yarisa som najzdil slusnu kopku kilometrov a za ten cas som na ceste stretol vselico. Samozrejme aj "rally" jazdov na HTPckach. A zodpovedne a bez zaujatia mozem napisat ze aj ked chlapci robili co mohli Yaris im ukazal vzdy chrbat. To co dokazala ta 998 VVT-icko je naozaj neuveritelne.
27.12.2007 | 11:31:55 | VVT-I Reagovat
to Tom
Neviem, či si DJ, ale batoh CD? Na jedno CD sa vleze viac ako hodina hudby, takže by mohli stačiť tie CD-čka tak tri, alebo štyri. Panel som vláčil pri posledných autách viac ako 10 rokov a úprimne povedané, už ma to nebavilo, lebo nepotrebujem mať stále niečo po vreckách. Z toho dôvodu som už ani na jazdy po meste ten panel ani nebrával, alebo len zriedka.
Pri testoch alebo predstavovaní noviniek absenciu fabrického autorádia novinári skritizujú, takže trend je jasný.
17.08.2007 | 18:41:52 | Petrík Reagovat
přečti si můj poslední příspěvek...k těm rádiím.Ano je hezké že ti ho nikdo neukradne,ale taky už ho nikdy nemůžeš vyměnit za jiné- lepší.Co se týče panelu,tak mi nedělá problém ho vždy odebrat a vzít sebou.Neváží půl tuny.Ale ten Yaris je starý 4 roky.Takže nějaké doobjednání už jaksi nejde.Má sice CD přehrávač, ale MP3 neumí, výměna za klasické rádio s CD MP3 je problém, taky USB konektor pro připojení Flash disku není reálný.A tenkrát to bylo: "Yaris má už v základní výbavě CD přehrávač"..."nějaká blbá fabia nemá ani rádio" to sice jo, ale nikdo neříká že si je nemůžete pak dokoupit-podle vlastních představ.A závěr?On tahá před jízdou batoh CD a já malý Flash disk.Až budu chtít lepší rádio-tak jednoduše vyměním.Jemu nepomůže ani rozsekat půl přístrojovky.Je to stejný problém jako Notebook a stolní počítač...
17.08.2007 | 18:23:20 | Tom Reagovat
to Tom
Mňa si sa neprosil. No dobre, ale kto sa prosil teba, ak už máš výhrady k zabudovaným rádiám. A na ti valce si sa pýtal vlastne koho?
17.08.2007 | 18:08:31 | Petrík Reagovat
pardon-ta otázka na závěr patříla Kewlarsiet-ovi!
17.08.2007 | 18:06:56 | Tom Reagovat
To Petrík
však já tě o nejaké komentáře neprosím...Fabka 1.2 HTP 12V prostě jezdí lépe než Yaris 1.0VVTi.Jo a už víš kolik válců má litrový Yaris????Odborníku!!!!!
17.08.2007 | 18:03:34 | Tom Reagovat
to Tom
Každé normálne auto má rádio pevne zabudované a nie aby človek vláčil všade panel jak trulo. Má to výhodu v tom, že kvôli zabudovenému rádiu ti nikto nerozbije bočné okno. Skús tam nechať to svoje. Ak ti chýba MP3, tak si také môžeš objednať do výbavy. A taká hovadina, že niekto kto vyskúšal Fábiu o Yarise nechce ani počuť, to snáď netreba komentovať.
17.08.2007 | 17:36:12 | Petrík Reagovat
To Kewlasiet
Ty trojvalce su o ničom.... s Yarisem 1.0 VVTi jim ničíš nervy.... hmmmmm...řekl bych že nevíš ani co píšeš. Proč to tvrdím? Není náhodou 1.0VVTi v Yarisu taky tříválec???A k této dvojici Fabia 1.2HTP 12V versus Yaris 1.0VVTi: kamarád má obě tyto auta Yarise měl dřív.Fabii dostal jako služební.To bylo pořád Fábie fuj, na hovno, ani za nic.Až poznal Fabku a po delší době se svezl v Yarisu tak už ho nechce ani vidět.Rozdíl v obou motorech mi sám předvedl.Já a on ve Fabii proti kopci a pak ten samý kopec v Yarisu.Yaris-šlápnul na plyn a nic se neděje- litr je prostě litr.Fabia- šlápnul na plyn a začala táhnout a narozdíl od Yarisu(ten byl rád že udržel rychlost a nezačal zpomalovat) zrychlovala-citelně.1.0VVTi na 1.2HTP 12V prostě nemá.1.0VVTI si může podat ruce tak s 6V HTP.O dalších věcech v Yarisu-CD přehrávač v přístrojové desce-nemožnost instalace modernějšího rádia s MP3-miniaturní zavazadlový prostor-větší zavazadlový prostor ale pak opravdu velmi málo místa v zadu(zlatá Octavia I)-digitální přístrojový štít uprostřed-tmavý interiér ala pohřební ústav- neměkčené plasty...no japonská móda mi opravdu nesvědčí.
17.08.2007 | 16:18:15 | Tom Reagovat
Já mám favorita za 10 000kč r.v.1994 s dieselem 6 erbegů centrál, klima
29.08.2006 | 15:35:32 | Reagovat
nedoporučovat
Hlavně to nikomu nedoporučujte. Auto s tímto motorem je do města nebo na okresní silnice. Na dálnici v levém pruhu, ano v pravo je samý kamion.
16.08.2006 | 09:54:30 | Ami Reagovat
Rychlost není vše
Vrať se do autoškoly nebo se běž podívat na jatka. Maléry na silnici tvoří z převážné části mladí a nezodpovědní krerým by patřilo auto ne 47KW ale4,7KW.S pozdravem louda silnic.
23.07.2006 | 11:42:37 | Reagovat
HTP
to si este stale niekto mysli ze HTP-cko je rychle auto??? bud mal pred poriadnu sunku alebo je uplne mimo.
13.07.2006 | 15:35:38 | kewlarsiet Reagovat
To bych tě z toho levýho pruhu rychle zahnal zpátky. Tyhle auta tam nemají co dělat, jen tam brzděj provoz a vytvářej kolizní situace. A jen co je někdo zabrzdí tak už to nerozjedou (do kopce tuplem) a akorát zdržujou !!!!
27.06.2006 | 16:59:38 | Zdenda Reagovat
reakcia na max. rychlost
Presne tak.HTP-cka tak max-160 Ibiza da aj 165 ale to uz velmi tazko a nie stale. Takze len tolko som chcel
25.06.2006 | 18:28:24 | kewlarsiet Reagovat
?????
kamarat ma Ibizu 1.2(64PS) a jemu ukazuje rychlomer s plynom na podlahe 190km/h a pritom realita je tak max.165Km/h. Takze tak. tie trojvalce su absolutne o nicom. S Yarisom 1.0 VVT-i som im tak nicil nervy ze nevedeli co skor. ale priznavam ze niekomu to staci obzvlast ked predtym nemal japonske auto. ale nech ti spolahlivo sluzi a robi radost. ja by som nekupil ine auto ako japonske. mali sme uz styri a niet co riesit. celkovo je to uz 9 aut, francuzskych nemeckych ale japonci su niekde inde.
18.06.2006 | 15:07:13 | kewlarsiet Reagovat
spíš nevím
!
15.06.2006 | 13:44:20 | kamil50 Reagovat
tachometr-GPS
Souhlasím s komentářem ohledně rychlosti. Než jsem zakoupil GPS, taky jsem myslel že je Fabie rychlá. Ale těch 10 procent tachometr opravdu přidává!
02.06.2006 | 12:34:15 | xx Reagovat
Je to ambiente a cena je 260 000 (koupeno přes zaměstnance škodovky) - jina 320000
24.05.2006 | 15:09:56 | Reagovat
to Karel:
těžko - zkoušeli jsme to pomocí GPS měřiře a podle auta, vedle mě a jelo 170
24.05.2006 | 15:08:40 | Reagovat
170 km/h??
To bude asi 1,2 12V ne?Protože jinak těch 170 jedině ve snu. A mimochodem, podle světa motoru je průměrná odchylka tachometrů v takových rychlostech min.10%. Takže pokud ukazuje 170 reálných bude tak 150 - 155 km/hod.
22.05.2006 | 00:36:23 | Karel Reagovat
já ty tříhrnce nějak nemusím... Ne že bych byl nějakej závodník, ale vyšší kubatury při akceleraci jsou fakt lepší....
17.05.2006 | 11:08:36 | dattel Reagovat
a cena a výbava ?
aspoň jsi sem mohl napsat cenu a výbavu, šmudlo :)
10.05.2006 | 08:50:43 | Luki Reagovat
Vidim
v tom aute jen jednu vyhodu. Pri 60 tkm budes kupovat na vymenu jen tri svicky...
10.05.2006 | 01:08:51 | Demo Reagovat