Rok výroby:2008Typ motoru:1.2 HTPStav km při koupi:30 kmStav km nyní:42 600 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:23. 1. 2009
Ano. Bohužel od samého začátku se začaly projevovat nedbalosti z výroby. Začalo to kufrem, nešel zavírat, poté se zjistilo, že byl o několik milimetrů vychýlen do prava. Při jízdě drnčel výfuk - špatně připevněný. Hladina oleje u fungl nového vozu sahala sotva ke spodní rysce - zajímavé úsporné opatření od Škodovky. Při cca 5 000 km odešel přepínač dálkových světel, v servisu mně to neuznali jako záruční vadu - údajně jsem ho "utrhl". To byla první hádka v servisu. Při 10 tisících odešlo ložisko v zadním kole, vyřešeno v rámci záruky. Ve dvaceti tisících měněny stabilizátory a levý přední brzdový kotouč, který se z neznámých důvodů pokřivil. Nedávno byla závada na dálkovém centrálu, někdy nebylo možné auto otevřít, vyřešeno v servisu. V současné době mně nefunguje otáčkoměr a odešel motorek stěračů.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Toto auto jsem koupil na doporučení známých, jezdím z 90 % po městě, takže mně bohatě postačuje. Motor 51 kw jsem si představoval trošku živější, než ve skutečnosti je. Ovšem za 320 tisíc, na kolik mě toto auto stálo jsem zjistil, že kvalita výroby a použití nekvalitních dílů se velmi brzo projevilo v provozu auta. Spotřeba mě také docela zarazila, ve městě se pod 8/100km málokdy dostanu. Interiér je nudný a ošklivý, sedačky děsně tvrdé a nepohodlné. A navíc problémy co měsíc. Moje předchozí Carina měla najeto půl mega a měnily se jen běžné věci po slušné porci kilometrů. Takže si vyčítám, že jsem koupil tu Fabii, Yaris byl cenově podobný a určitě bych nelitoval. Škodovka mě zklamala na plné čáře, musím souhlasit s tím, že vyrábějí nekvalitní a předražené auta s podivnými díly, které odcházejí po pár kilometrech. Tato moje půjde na jaro z domu, nemám zájem do toho stále vrážet prachy. Jestli to teda někdo koupí...
Po zkušenostech s tímto vozem, bych už do tohodle motoru víckrát nešel :-/ rozsypal se mi komplet katalyzátor a s tím další související věci v motoru. Jede jen na 2 válce, mechanik musí vyndat komplet motor rozebrat, dát nějaké kroužky, něco se mi tam vybrušuje, novej filtr, atp. Oprava cca 20.000 Kč. Údajně jsou tyto motory konstrukčně špatně vyrobeny. Na druhou stranu musím říct, že se mi líbí spotřeba a startovala letos bez problému i v -20°C. Prostorný kufr, jízdní vlastnosti se mi líbí. Ale tohle... to jsem nečekal..
Kto nemal v skutočnosti HTP tak na to nadáva. V škodováckych servisoch je to hodnotený ako výborný motor. Je takmer bezporuchový a bezúdržbový. Výmena oleja je za pár šupiek. Na svoj objem má nadpriemerný tah. Mal som to ako služobné auto a za pol roka s tým nebol žiadny problém. Dlhodobú spotrebu som mal na 6,2l/100km čo je super nakoľko som dosť jazdil po meste. Zvuk trojvalca je trošku divný ale zvykol som si. Inak super auto. Ak by som ho kupoval bral by som ho s tým silnejším 1.2HTP alebo diesel 1.9TDI.
Pro blbečka anonyma, který nemá ani páru o tom, k čemu se vyjadřuje:
Napsat komentář (1/2) Upozornění:
Věnujte prosím pozornost následujícím upozorněním: Pište prosím pouze konstruktivní názory.
Vyvarujte se vulgárních výrazů.
Komentář nesmí obsahovat reklamu nebo jiné komerční sdělení
Pokud máte vlastní zkušenost s vozidlem, neváhejte a napište recenzi ZDE! Upozornění uvedené výše udržuje kvalitní obsah serveru. Děkujeme za Váš čas strávený psaním komentáře.
Ještě jsi tento tvůj zvratek zapomněl napsat do dalších recenzí. Nebo stačí jen tato a C1ková? Hoď to ještě na VW, Opel, Ford, ať uděláš nějakou osvětu, trapnej blbe. A jestli se nudíš, jdi si honit ptáka a neser se sem.
Chcete rodinné auto s vlastnostmi sportovního vozu, s kufrem, kam naložíte vše, co na nudistickou dovolenou potřebujete, vůz s minimální spotřebou a servisem takřka zadarmo? Tak to je přece jen a pouze C1, všechny tyto požadavky plní a ještě něco navíc...., povinné ručení v kategorii do 1000ccm.
citace z Ojetiny 2008: "Od roku 2001 jsou montovány stabilizátory s odolným ocelovým osazením, které vydrží navěky." Vidíte a i po 8 letech se najdou lháři, kteří tvrdí že Fabie musí soustavně na opravu se stabilizátory. Přitom u aut do roku 2001 stačí jednorázově!!!! vyměnit tento stabilizátor a je doživotně pokoj!!!. Ostatní výmysly Toma nemá ani cenu komentovat, lež na lži.
Zdravim lidi.. Nedavno jsem si koupil časopis Autoojetiny a je tam právě velmi rozsáhlý článek o motoru 1.2HTP. je to jediný motor ve vývoji Škoda Auto ostatní jsou z VW. A taky nejhorší motor na trhu.. Nedostatečný výkon, vysoká spotřeba, nekvalitní zpracování. Měj sem tu čest a ve Škodovce prodával skoro dva roky a vím že tuhle značku bych si nekoupil..možná po delší úvaze Škoda Octavia II. Řeknu to jinak..kdybych dělal v masně a viděl co dávaji do salámů tak bych si tam ty salámy taky asi nekupoval.. Abyc se vrátil k motoru..vlivem nevhodné konstrukce se přehřívá olej v motoru a je doporučena výměna o polovinu dříve než je obvyklé.. takže ne po 15tis ,ale po 7,5tis.!!! To se taky prodraží. Argumenty že rozvodový řetěz nemůže přeskočit jsou také mylné..stává se to a ne zřídka!!! Další výměna stabilizátoru je snad plánována na každou servisní prohlídku.. Závěr - NIKDY NEKUPOVAT ŠKODA FABIA!!!!
sem majitelem cariny e combi ma najeto cca 300000, nervozita po koupi ze mne nakonec po case odpadla a ted mohu rict, sem spokojen Je to moje prvni auto v osobnim vlastnictvi(skusenosti mam ale z audi wv honda renault mazda atd...... ale hlavne s vozy skoda ) Bouzel musim suse konstatovat ze jaris je nesrovnatelny s fabii vykone motory vvti nizka spotreba kupu vybavy v cene slusne naladeny podvozek za cenu fabie, nechapu lidi co si ji koupi(mame jednoho yarise v praci,i tu fabii htp :/ )
no po mych parletych skusenostech s ruznymi vozy muzu prohlasit ze je ze mne toyotak :) a vzdy budu
nekdo je zas hrozny skodovkar kazdy sme naci, tak jako kolega s prace co uz ma 10 let felicii okomentuje jarise tim ze ma divne tvrdy podvozek, to ale chudak jeste nejel s mazdou 2004+
kazdy ma svou logiku no, proto tyhle diskuze nemaji moc vyznam
Nevím co je na té 1.4 16v tak unikátního, krom nehorázné ceny. Výkon, na ten objem nic moc, musíte točit, odspodu mrtvola,a když už točíte tak řve jak cirkulárka, prostě nic moc, spíš nic než moc. Jedině jakž takž spotřeba, ale to je v roce 2009 trochu málo. To už radši HTP.
Musím plně souhlasit s těmi kdo píší že nejlepší byla 1.6 z felice. Táhla nádherně od spodu, moc nežrala (7-8L), a byl to neskutečnej držák. Když jsem tenkrát feldu kupoval, měla nalítáno poctivých 325 tis., když jsem ji prodával měla téměř 380 tis. ani kapka oleje. Podotýkám že pravidelně po 10 tis. dostala to co měla. Samotřejmě již hnila.
Co se táká Fábií......jedinej důstojnej motor byl v Fab1 2.0i zbytek stojí za hovno (na naftu nenarážím, ale nejsem na nafťáky takže je vynechám).
Tak, tak...Opet se nekdo na Skodovce (zejmena Fabii) spalil.Ostatni - poucte se ! A myslim ze, kym se vsichni dostanou k rozumu (tudiz ze nebudou Skodovku kupovat), tak jeste pretece hodne vody.Tak se lidi uz spamatujte !
S kritikou motoru 1.4 16v nemohu souhlasit.Je to nejtišší a nejúspornější motor,co ve fabii je.Líný taky není,samozřejmě musí se při předjíždění podřadit a točít to,ale aspoň to není 3-písťák.Samozřejmě to nechci srovnávat se zmíněnou toyotou,to je jiná sorta.Na tu bídu co tam Škoda dává za motory tak je to opravdu to nej s té bídy.Až na ty přemrštěné ceny,jak jsem zmiňoval.Ale za to si můžeme jako češi sami.Proč by to slevňovali,když se to tu prodává i za ty nehorázné ceny.
Mal som Škodu 105, potom Felíciu stále boli problémy s tiahlami vo dverách, zámkami, o hrdzavých zadných dverách som sa od hovorcu škodovky dozvedel, že to som si sám na vine a pri 90 000 km som musel každé dva mesiace dolievať liter oleja. Felícia mala 13 rokov a začalo to vyzerať na boj s hrdzou.Tak som si zistil, že po všetkých akciách mám možnosť kúpiť nový Yaris s novinkou motorom 1.33 Dual VVT-i zo 6. stupňovou prevodovkou výkon 74 KW deklarovaná spotreba v meste 6.2 l za 8800 EURO s plnou výbavou aj klímou. Už ho mám vyskúšané v meste pri plynulej jazde 5.5l na dialnici pri 130 km ot.3000, spotreba okolo 7l pri 6. prev. stupni. Priestorovo omnoho väčšie ako Felícia. Pri pomere výkonu a spotreby nepoznám nič lepšie. Dnes večer hráme futbal v Prahe, dúfam že my budeme dnes jazdiť po ihrisku ako Yaris a vy ako Fábia 1.2
Tak dnes jsem se tohoto boleslavského klenotu konečně zbavil, šoupnul jsem ho do bazaru hodně daleko od mého bydliště - aby mně budoucí majitel nepřišel dát pár pohlavků za to co koupil. Koneckonců - prodáno za 170 tisíc a tak tak. Sbohem škodovko, nikdy více!
Já znám z vlastní zkušenosti škodovkářské motory 1.2 HTP, 1.4 16V a starou 1.6, kterou dávali do Felicií. Ta opěvovaná 1.4 16V mě hooodně zklamala, čekal jsem podstatně víc. Je líná a hlučná - v porovnání třeba 1.4 VVT-i od Toyoty. Možná namítnete, že tam chybí právě to VVT-i, ale proč škodovka nevyrobí kvalitní moderní motor s variabilním časováním ventilů? Raději se dá na cestu líných, hlučných a předražených tříválců, ale vyvinout moderní motor ne. Ovšem, marketingová strategie Škodovky je jednoduchá, naše tupé stádo to stále kupuje jako NAŠE auto a nic jiného nechce, protože si bláhově myslí, jak koupí kvalitní, bezporuchové auto s nízkou cenou náhradních dílů. Ovšem kdeže exloňské sněhy jsou...skončilo to Felicií. Z výše uvedených tří motorů mně přijde nejlepší ta šestnáctistovka z Felicie, což je smutné.
Škodovka nemá žádný důvod nic měnit. Socky v německu to teď za šrotovné kupují jako nepříčetní (taky je to vyjde na nějakých 150 000) a pokud se zavede šrotovné i u nás, tak prý jen při koupi fabie. Dobrá hospodářská soutěž! Ať žije český kapitalismus! Takže co měnit, proč? Vždyť se to prodá i kdyby to mělo motor z Malucha.
Mám F I 1.4 16 v,koupil jsem jako 2 leté zánovní auto.Zatím spolehlivé,spotřeba 5.4 - 5.8 l průměr.Potud chvála.Teď kritika automobilky Škoda.Tohle auto stálo nové 400 tis,Což ať se na mě nikdo nezlobí je nehorázně předražené.Rozdíl mezi tím mým motorem a HTP ve stejné výbavě 30 tis je opravdu nehorázné.Chttěl bych ten ,,skvost htp" vidět jezdit za průměr do 6 l.Znám mnoho lidí,ať soukromě nebo ve firmách a všichni se záhadně shodnou na jedné věci a to je velká spotřeba to jejich nedodělaného motoru. Kdy naši lidé pochopí,že tudy cesta nevede.až si to uvědomí tak se snad změní pohled na tyhle nedodělky i u škodovky.Kdyby dělali ještě nějaký menší lehčí vůz,tak tam by ten motor snad stačil,ale ne do tak těžkých aut jako jsou fabie a roomstery.
Levný Renault rozhodně není, vzhledem k jeho nekvalitnosti a poruchovosti. U této automobilky totiž neplatí trefa na špatný vůz, ale spíše štěstí na dobrý. Ovšem byl jsem stejně hloupý jako ty, v r. 07 jsem si koupil nové Clio a těšil se z krásného autíčka. Radost mně ovšem nevydržela ani 5 tisíc km. Jen platit a platit, poruchy, které mně neuznali jako záruční, dohadování, soudní znalci - a nakonec po letech úspěch u soudu. Proto se mně nediv, že při spatření této značky dostávám kopřivku.
Mám velkou výhodu a to takovou, že mám možnost nákupu dílů z druhovýroby, hodně věcí jsem schopen si opravit sám, auto dýl jak 5 -6 let nemám, takže o nějakých velkých poruchách nemůže být řeč. Navíc mám prodloženou záruku i ta se může šiknout. Těch 150000,-kč co ušetřím oproti koktě nikdy neproservisuji!!! Jednoduchá matematika. Navíc mám hezčí, bezpečnější, prostornější, pohodlnější auto. Prostě jak jsem psal nemám jediný důvod jít do škodovky. Já mám již druhého megana a jsem spokojen jak s jízdními vlastnostmi, tak s pohodlím uvnitř vozu. Mohu ujet třeba 500km. a nejsem dolámaný, prostě pohodlíčko jako doma v obýváku. Někdo si potrpí na předraženou plechovku, která se vyrábí za bukem, někdo si koupí levný pohodlný vůz.
Renault byl, je a asi i bude největším šitem na světě. Bohužel mu zdatně sekunduje škodovka - modelem Fabia a Roomster. Octávku a Superba už řadím někde jinde. Ovšem vychvalovat Renaulta? Vyčkej času a posereš se z poruch.
Fabia HTP je minimálně poruchové auto.Recenze-ty negativní- si zde vymýšlí příznivci jiných značek aby poškodili renomé těchto vozů. spotřeba město kolem 5,5 litrů, mimo město i 4,5litru. Tah a pružnost dostačující.Dostupný servis i ceny ND. Nevím co víc si můžeme přát.
Tak pánové, bavíme se o nových autech, tedy pokud bych si měl kupovat nové, tak fábie by byla to poslední po čem bych zatoužil,( v základu supr motor - alá sekačka hy hy hy hy!! ), to raději o mnoho desetitisíců levnější clio nebo natálku. Ten rozdíl nikdy neproservisuju. Jo problém jsou zadní bubnové brzdy, nebo nějaká ta netěsnost dveří, že pak zatéká do auta, ale jsou to málo nákladné opravy. Vlastnit fábii, která špatně brzdí, dvakrát do roka měnit kostky atd.. je taky požitek. Si to spočítejte a kecy, že až to bude mít šest let tak za frantíka dostanu míň jak za fábii, tak se jděte bodnout, musíte brát kupní rozdíl, dále renault šel v posledních dvou letech s kvalitou nahoru, což o ingotech z MB se nedá říct. A nové koktávky taky stojí za hovno, ty jejich rozchlastaný benzíny stojí za pendrek a o nafťákách, kterejm se v jednom kuse sere turbo, klika, praskaj hlavy atd.. no škoda slov. A krásně se v koktávce sedí na těch malejch tvrdejch lavicích, vzadu je tam místo tak pro děti. My s rytmem života máme prostě auta, ale škodoFka je předraženej krumpl, který normálního člověka neosloví, vše za příplatek, hlavně, že hloupej Čech to koupí. Nemám jediný důvod jít do škodoFky, je to drahý hnusný a v poslední době kvalita nic moc. Já vím, trefil sem vosí hnízdo, VW se neserou to jsou pomluvy a pohádky, vy jen máte někdy dražší údržbu, ale nechcete si připustit, že by se jednalo o poruchu, vždyť VW se neserou že???? Jsou to nej nej auta, lepší jak japonci!!! Mám megana pohodlí jaké mám já nezažijete ani ve vlajkové lodi škody superb. Mám nového megana za cenu fábie. Víte kdo má nejlepší spotřebu?? No přece koktáfka v tédéííí , ta jezdí maximálně za 4 - 4.5 litrů na stovku, ale to už se musí honit aspoň 160kmh,-!!!!! aby to papalo ty 4.5 litříky. Dnes jsem se krásně pobavil na vrub škodoFkářů, čím více tu vychvalujete svoje stroje tím víc se bavím, jako před dvěma hodinama na dálnici u kraje stála před Olomoucem haťapka a borec smutně koukal jak můj megíí mu rozhodil ofinku.
Pokud máš za 20 let na Fandovi najetých 100.000km, tak fakt divný, že jsi nic neměnil, protože auto prakticky nejezdí. Jinak Fabie II. nejserioznější interiér? Spíš nejhnusnější a nejnepraktičtější ve své třídě.
dnes som bol v autosalóne pozerať na Fabiu 2... oproti ostatným značkám tej istej triedy ma najserióznejší interiér, ovládacie prvky atď... na Tvojej recenzii ma zarážajú chyby... ako ložisko, stabilizátory... osobne vlastním favorit, ma 20 rokov 100 000 km, ale takéto veci sa mi nikdy nestali... mením maximálne olej a filtre inak bez servisu... musíš tej fabke dávať riadne zabrať... pochybujem že po dvadsiatich rokoch vyrobia niečo horšie... prevencia pred takýmito chybami je celkom jednoduchá, stačí si uvedomiť že nie si pilot F1 ani off road king... sem tam obísť jamu a malo by to byt v pohode veľa štastných kilometrov
Nemyslím si, že Radek je hlupák. Je to chytrej chlap s velkým přehledem a spoustu lidí může nasrat, že vám dokáže na vše objektivně odpovědět. Má jen jednu slabinu .
Nikdo tady nepsal,že v nemecku všichni jezdi v HTP,je vidět,jak jsi tupej.Povolani Radka je skakat z recenze na recenzi a dělat chytraka,ale přitom je to tupec,ktery ma všechno vyčtene s časopisu..
Do města - zbytečně žere. Pro mámu na nákupy nebo s dětma do školy- zbytečně velké a žere, pro rodinu - malé, pro chalupáře - malé, na dálnici - slabé a žere, jako úsporné - výsměch ! Pro chudé - drahá a žere. Tak k čemu vlastně má být určena ? Je to prostě paskvil, nesmysl, aušus.
Tyto stránky mají a musí sloužit jako poradní hlas zájemců o koupi ojetého auta. A proto je dobře zde v co největší míře kritizovat odpady automobilového průmyslu, aby si nerozhodní kupci svou volbu dobře rozmysleli. Mnozí šetří na auto mnoho let a je potřeba aby své finance investovali smysluplně.
Já bych veškeré recenze na Fábie zrušil, už o nich bylo napsáno tolik negativního, že je každému jasné že tato modelová řada patří k omylu MB. Je určitá sorta lidí, co to za ty šílený peníze dají,...nechme je u toho. Já osobně jezdím jedině na japan vozech, ale jsem přesvědčen, že Hyundai a Kia jsou dnes daleko před Škodovkou, pardon před Fábií (nic proti Octávce).
Já v podstatě nemám nic proti tříválcovým motorům, vidím v tom určitou budoucnost. Ovšem takový motor musí být propracovaný, spotřeba musí odpovídat výkonu a musí být kultivovaný. Některé zahraniční automobilky mají tyto motory propracované už téměř k dokonalosti. Jen škodovka zase plácla vedle jako už mnohokrát - teď HTP, nedávno motory SDI v Octavii - no lenochod divočákem, vynikající úsporný TDI - který byl skvost před 10 lety se v současné době bez modernizace stále používá...mně se prostě zdá, že škodovka dělá z čechů debily a bohužel jí to vychází.
Zajímavé je, že Škodovka si mohla dovolit tenhle skvost po novém roku slevnit téměř o 100 tisíc. A pořád na ní vydělává...pak že nejsou hlupáci ti, kdo za to loni dali přes 300 táců. Odpovídající cena Fabie 1.2 HTP u nás by měla být maximálně 160 tisíc. Vyšší cena neodpovídá realitě. Naprostý souhlas s Paroubkem, to srovnání cen, výbavy a spotřeby atd. je pravdivé a geniální.
Tak už to tam davno neni,spousta rodin ma fabie i jako jedine auto at s motorem HTP nebo TDi,stryc ma zrovna kombika 1,9tdi a je v pohodě.. Jak řikam,HTP ani Fabii bych nechtěl,(na mě maly auto),ale nijak mi nevadi.Spiš kroutim hlavou nad vama,rejpalama.
V Německu je cena Fabie 210.000kč i s 6 pytlama. A to je cena katalogova, vč. šrotovného, ale bez jakékoli slevy. Za tuhle cenu se u nás nenabízí, divný, když je tu tolik kreténů, co si ji koupí za vysokou cenu i bez výbavy.
uvědomte si že pro němce je to koncernové auto za 3 platy-no nekupte to!Kupují to socky ,chudí důchodci nebo normální lidi jako 3 auto na "špinavou práci" .A u nás si lidi myslí bůhví co nemají- Novou Fábii!!!
Tak mi vysvětlete proc ma ted Škodovka velky zakazky pravě Fabii,pro německy trh(je to diky šrotovnemu),ale když jste tak chytry a světa znaly,tak proč si němec nekoupi něco jineho??Podle vas lepšiho!!! No tak zakomplexovany tupounci,co vy na to??
Hmm,tak to potom jo,jak pišu typicky češi.Musim se tomu smat,protože tak tupej narod jsem ještě neviděl...Zvedněte zadky a jedte se podivat,kolik tědlech motoru tam jezdi..
Tady nejde o to kolik to má válců,pro mě za mě ať to má třeba 1 válec ale ať je v nějakém poměru výkon,výbava,spotřeba a cena.Když to trošku přeženu tak Fabia1,2htp má výkon 1 válce,spotřebu 6 válce,cenu 4 válce a výbavu jízdního kola
Tak sakra chlapi, nezáviďme jim ty Fabie HTP. Já vím, že bysme je všichni chtěli, a nedosáhneme na ně, a proto musíme jezdit v autech se čtyř-a více válcovými motory. Nebuďme ale závistiví Češi a přejme jim to. Zasloužejí si to :-)))
To co tady jmenuješ kupují v německu jen socky a nezaměstnaní. Proč ty fantastický HTP nedávají do golfu, ha? A těm co naprosto vyhovuje - to je východisko z nouze - nemají na lepší, nebo jsou úplně blbí a nic lepšího nepoznali.S Tomem úplně souhlasím
Ty jsi dobrej julek a co takhle Polo 1,2 Lupo 1,2 co mysliš že to je za motory? Pořad tady melete,ale pořad je to nejprodavanějši motor,ja bych ho nechtěl,ale tak ten komu vyhovuje at si ho koupi,o co vam jde? Typicky češi-vychcany a zavystivy.Znam spoustu lidi,kterym naprosto vyhovuje a nic se jim nesere..
No vždyť marketingová strategie Škodovky je velmi chytře založena na hlouposti a naivnosti českého národa ( převážně starších), kteří začínali 100vkou nebo 120kou a je pro ně nepomyslitelné si zakoupit cizí auto a myslí si, že Škodárna jim dá to nejlepší, nejlevnější servis, super cena...bla bla bla. Já si myslím, že rozumně uvažující člověk - a alespoň trochu znalec v oboru auto - moto si prostě nemůže koupit Fabii - předražené, nevybavené a často ještě motorově ochuzené skoroauto poháněné párem vzteklých a nenažraných, řvoucích poníků. Neberu oktávku a superb - to už je někde jinde, ale Fabka je odpad. Proč VW montuje motorové perly HTP jen do Škodovek a Seatů? Protože u nás je dost blbů, co si to kupují. ( a ve Španělsku asi taky).
To Jerry nechápe, protože mu připadá normální auto zn. Škoda doma dodělat sám. Kdyby to samé bylo u Renaultu, tak bude hořekovat, co je to za šmejd. Klasický malinký čecháček.
No nezlobte se na mě, ale pokud si koupím nové auto, o kterém mně prodejci básní jak je precizně a skvěle zpracované a po chvilce začnu objevovat takové závady stylu posunutých pátých dveří které nešly otvírat a zavírat, tak asi s povýrobní kontrolou ve Škodovce není něco v pořádku. Takže žádné no booože... To samé s tím olejem. Odfláknutý předprodejní servis...to nemůžete myslet vážně. Ten snad nedělá Škodovka - ať ve fimě nebo u prodejce? Vždyť to je úplně jedno a zákazník na to nehledí. Ulomená páčka??? Ona ulomená nebyla, prostě přestala fungovat, to že je ulomená mně tvrdili v servisu. Přechod k Fabii byl prostý - doporučení, české auto a pod. No stejnou chybu už vícekrát neudělám. Mimochodem minulý týden odešlo další ložisko...přijde Vám to normální při tom počtu kiláků???
ty si mi iný a nie len ty ale skoro všetci, ktorí porovnávate neporovnateľné. prosím ťa ako môžeš zrovnávať toyotu carinu s fabiou? a iní s meganme a octaviami a neviem čím. kupite si skoro najlacnejšie auto vo svojej triede a porovnávate ho s autami o dve alebo tri triedy vyššie. ved to je smutné koľko stála tá carina? 700 000? za to kúpiš skoro štyri fabie a najazdíš na nich dokopy možno aj milion dvesto kilometrov.nerozumiem vám.a mimochodom kúpil som si v decembri dvojkovú fabiu, pretože som bol s jednotkovou spokojný a som si vedomý, že som si kúpil auto s ktorým si budem brnkať po meste pomaličky ja a moja priateľka a nebudem pretekať s S8 alebo podobnými karami.mal som viac aut ale každé z nich zodpovedalo tomu na čo bolo určené, takže ked tu budete vypisovať nezmysly uvedomte si na čom sa vlastne vozíte.
Já z toho nechtěl dělat a ani nechci dělat konflik. Proto jsem řekl že mi to "připadá jako výmysl" a ne že "to je výmysl". Jen jsem se ptal. Když to projdu znova: špatně usazené páté dveře-bóže to je mi problém. V rámci záruky se to v servisu došteluje. Minimální hladina oleje - to je spíš odfláknutý předprodejní servis u prodejce - nemyslíte? Tu ulomenou páčku dálkových fakt nechápu, ale asi je pán trošku "humpolák"...Spíš nechápu proč jste si po Toyotě koupil Fabii-přece každý majitel "modly" si koupí zase "modlu" ne? Proč by si ji nekoupil-je spolehlivá, levnější...tak proč přechod k Fabii tak najednou?
Omlouvám se Mikine ale musím se malinko zastat Jerryho. O potížích které s autem máte bych si nedovolil polemizovat, kdyby to nebyla pravda tak by jste to určitě nepsal. Zaráží mě ale jedna věc, proč jste tu Fabii za 320tisíc koupil když interiér je nudný a ošklivý, sedačky tvrdé a nepohodlné... To přeci nejsou vůbec malé peníze na to abych kupoval něco co se mě nelíbí a je nepohodlné. Pokud jste vůz koupil na doporučení známých, měl jste se v něm minimálně alespoň svézt a důkladně tak zvážit jestli se v něm cítíte dobře a pohodlně. Vždyť výběr v této cenové kategorii je dnes obrovský a je z čeho vybírat. Já jsem stál koncem minulého roku také před rozhodnutím co koupit, 10let jsem měl Felicii 1.9D a vcelku jsem byl spokojen. Škodovka byla proto jako první nad čím jsem uvažoval ovšem současná nová Fabie se mě nelíbí ani z venku ani ze vnitř. Sedačky jsou kapitola sama pro sebe, obzvláště zadní sedadla jsou neuvěřitelně nepohodlná, připadá mě že opěradla mají nepřirozený sklon a nedá se na nich pohodlně sedět (Felicie má oproti Fabii zadní sedadla královsky pohodlná). Stačilo mě se do toho auta posadit a věděl jsem že bych ho určitě nekoupil. Roomster se mě líbí ale pokud chci slušný motor a výbavu kterou dnes pokládám za standard (rádio, centrál.zamykání...) tak cena je neúměrně vysoká. Zkrátka Škodovka je z mého pohledu předražená a proto jsem po dlouhých úvahách zvolil poprvé v životě jinou značku a zatím jsem spokojen. To je už ale jiné téma, jenom mě to nedalo abych nereagoval protože nechápu jak při této investici může někdo koupit něco co se mu nelíbí a co je pro něj nepohodlné. To že může mít člověk smůlu a koupit vadný kus se kterým jsou problémy je věc jiná, to samozřejmě chápu.
Výtvory škodovky se poslední dobou srovnávají s naprostým automobilovým odpadem jako je Renault.Ty 4 výtvory co vyrábí VWškoda vyjmenuju bez přemýšlení a ani není o čem přemýšlet.Ale vyjmenuj mi ten odpad co vyrábí Renault,asi na některý zapomeneš.Co dala Škoda a po převzetí VWškoda auromobilovému světu?Nic holé nic.Renault je průkopníkem techniky a desingu i když za to je někdy nepochopen.Měl jsem tu "čest" si zakoupit 3ks VWškoda v hodnotě 1,7mega do firmy a již nikdy víc.Přečti si mé zkušenosti s nimi(v jiným reakcích).Koupil jsem v roce 07 mimo jiné Renaulta MG2 do fimy a naprostá spokojenost.Vyzkoušej a pak kritizuj a ne co slyšíš od Franty v hospodě,či od šéfa a zíráš s otevřenou hubou.
Je fakt, že v naší rodině jsme vždy kupovali nové škodovky (otec měl kdysi 1000MB, 110L, Favorit 135L) a odnaučila mě to až Fabia. Jistě, dnes není problém koupit jinou značku, ale radši bych zůstal u škodovky, kdyby mě totálně nenas...a. Jak kvalita, tak servis. Při obecné zkušenosti se značkovými servisy, jak se tu objevují, a jejich cenách, je pro normálního člověka dost důležité najít kvalitní auto a jezdit pokud možno jen na pravidelné prohlídky - což by vyšlo nejvýhodněji u škodovky, ale s ní ta pravděpodobnost asi není vysoká.
Vysvětlím ti to velice rychle, když si koupíš nové auto, rád mu odpustíš třeba vzhled interiéru. Pokud ale budeš mít takovou zkušenost jako já, tak už ti po chvíli začne vadit každá moucha. Nevím proč ti má recenze připadá jako nepravdivá, všechno je pravdivě napsané. Jsi asi typický věrný škodovkář, ovšem zkus se zvést v jiném autě a poznáš rozdíly. Když uvádíš, že scénář je u hodně recenzí podobný, tak asi hooodně lidí má se škodárnou zkušenosti a oceňuje kvality japonců, kteří jsou 10 roků staří, s najetým půl mega a spolehlivě slouží. Ovšem to zabrždění škůdkaři nepochopí. Pro mě jako čecha je moc smutné, že některé výtvory škodovky se poslední dobou srovnávají s naprostým automobilovým odpadem jako je Renault.
Tato recenze mi připadá opět jako totální kravina. Ale scénář je vždycky podobný. Měl Carinu či Corolu pak si koupil Fabii ale ve skutečnosti by teda koupil Yarise....Spíš se o víkendu někdo nudil a pochybuji, že je to pravdivá recenze. Příliš se mi to nezdá. Obvyklé kecy-hnusný interiér....proboha byl jste s tím na zkušební jízdě, nebo vám to kupovali rodiče, nebo jste to kupoval s černým pytlem na odpadky přes palici??? Jsou věci které si rád nechám vysvětlit...
Škodovku momentálne nemám. Mal som Š 110 L a potom od novoty Favorit, skoro 10 rokov. Dodnes s láskou spomínam a to myslím vážne. Máme služobnú Fábiu, jazdí na nej 16 ľudí, výhradne po meste v Blave. Najazdených má 181 000 km a verte, neverte auto je v pohode, len občas niečo búcha na prednej náprave. Ak by boli Škodovky lacnejšie, napr. Octávia II je nádherné auto, rozhodne by som do nich išiel s väčšou dôverou ako napr. do Kie, Hyundaiu, Chevroletu, Suzuki a pod.
Škoda je, byla a bude shit! Možná, kdyby neměla svázané ruce koncernovou politikou VW... něco by už vymysleli. češi nejsou hloupí. Jsou sice lajdáci ale hlavy mají. Jenže co dělat, když VW rozhodne, že vyběhlý typ motoru, který by v německu nikdo nekupoval, se bude montovat do aut pro "hloupé" chudé čecháčky a španěly. Přece je nenecháme (ty čecháčky), aby byli lepší než my (němci).
Skoro 40 000 km ujetých po městě za rok, to je výkon hodný taxikáře! A prodávat nové auto po roce provozu - tam je myslím pokles ceny největší. Zájemců o téměř nové auto za bezmála poloviční cenu bude určitě dost!
Také něco pochvalme. Třeba to madlo na dveřích je dost dobré . Ani by už nemuselo být další nad dveřmi. Ale kvůli tomu se asi prodej nezvedne . I když - teď spadly ceny, ještě kousek a stojí to jako Logan, pak se prodej rozběhne .
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
1,2HTP
Po zkušenostech s tímto vozem, bych už do tohodle motoru víckrát nešel :-/ rozsypal se mi komplet katalyzátor a s tím další související věci v motoru. Jede jen na 2 válce, mechanik musí vyndat komplet motor rozebrat, dát nějaké kroužky, něco se mi tam vybrušuje, novej filtr, atp. Oprava cca 20.000 Kč. Údajně jsou tyto motory konstrukčně špatně vyrobeny. Na druhou stranu musím říct, že se mi líbí spotřeba a startovala letos bez problému i v -20°C. Prostorný kufr, jízdní vlastnosti se mi líbí. Ale tohle... to jsem nečekal..
11.04.2012 | 22:15:36 | | 213.180.37.* Reagovat
strašný zvuk je jen rozšlápnout chrousta na betóně.
04.03.2011 | 15:11:27 | Reagovat
Anonym 14.2.:
Na to pozor - jestli je zvuk HTP 6V divný, pak u 12V je dost strašný.
04.03.2011 | 15:05:18 | Itall Reagovat
Nejhorší vynálezy v lidských dějinách
Pět nejstrašnějších a nejzbytečnějších vynálezů, které člověk kdy stvořil:
5) Telenovely
4) Turecké telenovely
3) Mužská podprsenka
2) Atomová puma
1) "Motor" 1,2 HTP
04.03.2011 | 13:37:25 | Reagovat
1.2 HTP
Kto nemal v skutočnosti HTP tak na to nadáva. V škodováckych servisoch je to hodnotený ako výborný motor. Je takmer bezporuchový a bezúdržbový. Výmena oleja je za pár šupiek. Na svoj objem má nadpriemerný tah. Mal som to ako služobné auto a za pol roka s tým nebol žiadny problém. Dlhodobú spotrebu som mal na 6,2l/100km čo je super nakoľko som dosť jazdil po meste. Zvuk trojvalca je trošku divný ale zvykol som si. Inak super auto. Ak by som ho kupoval bral by som ho s tým silnejším 1.2HTP alebo diesel 1.9TDI.
14.02.2011 | 23:52:16 | Reagovat
Anonym 19:57
Pro blbečka anonyma, který nemá ani páru o tom, k čemu se vyjadřuje:
Napsat komentář (1/2) Upozornění:
Věnujte prosím pozornost následujícím upozorněním:
Pište prosím pouze konstruktivní názory.
Vyvarujte se vulgárních výrazů.
Komentář nesmí obsahovat reklamu nebo jiné komerční sdělení
Pokud máte vlastní zkušenost s vozidlem, neváhejte a napište recenzi ZDE!
Upozornění uvedené výše udržuje kvalitní obsah serveru. Děkujeme za Váš čas strávený psaním komentáře.
02.01.2010 | 14:22:42 | Reagovat
Anonym
Ještě jsi tento tvůj zvratek zapomněl napsat do dalších recenzí. Nebo stačí jen tato a C1ková? Hoď to ještě na VW, Opel, Ford, ať uděláš nějakou osvětu, trapnej blbe. A jestli se nudíš, jdi si honit ptáka a neser se sem.
30.12.2009 | 20:11:56 | Reagovat
Chcete rodinné auto s vlastnostmi sportovního vozu, s kufrem, kam naložíte vše, co na nudistickou dovolenou potřebujete, vůz s minimální spotřebou a servisem takřka zadarmo? Tak to je přece jen a pouze C1, všechny tyto požadavky plní a ještě něco navíc...., povinné ručení v kategorii do 1000ccm.
30.12.2009 | 19:57:05 | Reagovat
Tom sedmilhář
citace z Ojetiny 2008:
"Od roku 2001 jsou montovány stabilizátory s odolným ocelovým osazením, které vydrží navěky."
Vidíte a i po 8 letech se najdou lháři, kteří tvrdí že Fabie musí soustavně na opravu se stabilizátory. Přitom u aut do roku 2001 stačí jednorázově!!!! vyměnit tento stabilizátor a je doživotně pokoj!!!. Ostatní výmysly Toma nemá ani cenu komentovat, lež na lži.
30.12.2009 | 19:22:50 | Reagovat
Ale huš
Vrať se k míse uzenin ty cvalíku. takových hlášek už tu jsou stovky :-)
30.12.2009 | 19:02:47 | Alois Reagovat
1.2 HTP - Hromada Technických Problémů
Zdravim lidi.. Nedavno jsem si koupil časopis Autoojetiny a je tam právě velmi rozsáhlý článek o motoru 1.2HTP. je to jediný motor ve vývoji Škoda Auto ostatní jsou z VW. A taky nejhorší motor na trhu.. Nedostatečný výkon, vysoká spotřeba, nekvalitní zpracování. Měj sem tu čest a ve Škodovce prodával skoro dva roky a vím že tuhle značku bych si nekoupil..možná po delší úvaze Škoda Octavia II. Řeknu to jinak..kdybych dělal v masně a viděl co dávaji do salámů tak bych si tam ty salámy taky asi nekupoval.. Abyc se vrátil k motoru..vlivem nevhodné konstrukce se přehřívá olej v motoru a je doporučena výměna o polovinu dříve než je obvyklé.. takže ne po 15tis ,ale po 7,5tis.!!! To se taky prodraží. Argumenty že rozvodový řetěz nemůže přeskočit jsou také mylné..stává se to a ne zřídka!!! Další výměna stabilizátoru je snad plánována na každou servisní prohlídku.. Závěr - NIKDY NEKUPOVAT ŠKODA FABIA!!!!
06.12.2009 | 08:52:07 | Tom Reagovat
z toy na skoda
sem majitelem cariny e combi ma najeto cca 300000, nervozita po koupi ze mne nakonec po case odpadla a ted mohu rict, sem spokojen
Je to moje prvni auto v osobnim vlastnictvi(skusenosti mam ale z audi wv honda renault mazda atd...... ale hlavne s vozy skoda )
Bouzel musim suse konstatovat ze jaris je nesrovnatelny s fabii vykone motory vvti nizka spotreba kupu vybavy v cene slusne naladeny podvozek za cenu fabie, nechapu lidi co si ji koupi(mame jednoho yarise v praci,i tu fabii htp :/ )
no po mych parletych skusenostech s ruznymi vozy muzu prohlasit ze je ze mne toyotak :) a vzdy budu
nekdo je zas hrozny skodovkar kazdy sme naci, tak jako kolega s prace co uz ma 10 let felicii okomentuje jarise tim ze ma divne tvrdy podvozek, to ale chudak jeste nejel s mazdou 2004+
kazdy ma svou logiku no, proto tyhle diskuze nemaji moc vyznam
14.11.2009 | 14:07:25 | Reagovat
nechapem
Tu takychto debilov-recenzentov.Tak je spokojny s Toyotou,spolahlive auto a i tak si kupi Skodovku.Dobre ti tak debile!
22.05.2009 | 17:58:06 | plysak Reagovat
1.4 16 v-předražená šunka
Nevím co je na té 1.4 16v tak unikátního, krom nehorázné ceny.
Výkon, na ten objem nic moc, musíte točit, odspodu mrtvola,a když už točíte tak řve jak cirkulárka, prostě nic moc, spíš nic než moc.
Jedině jakž takž spotřeba, ale to je v roce 2009 trochu málo.
To už radši HTP.
13.05.2009 | 18:28:01 | Reagovat
Samozřejmě,že 2.0 l motor musí uhánět.Ale na normální ježdění 1.4 16 v stačí.Hlavně v porovnání s 3 - písťákem htp je to super motor.
13.05.2009 | 16:34:43 | Ladik Reagovat
Motory
Musím plně souhlasit s těmi kdo píší že nejlepší byla 1.6 z felice. Táhla nádherně od spodu, moc nežrala (7-8L), a byl to neskutečnej držák. Když jsem tenkrát feldu kupoval, měla nalítáno poctivých 325 tis., když jsem ji prodával měla téměř 380 tis. ani kapka oleje. Podotýkám že pravidelně po 10 tis. dostala to co měla. Samotřejmě již hnila.
Co se táká Fábií......jedinej důstojnej motor byl v Fab1 2.0i zbytek stojí za hovno (na naftu nenarážím, ale nejsem na nafťáky takže je vynechám).
13.05.2009 | 14:19:47 | Pavel Reagovat
Tak, tak...Opet se nekdo na Skodovce (zejmena Fabii) spalil.Ostatni - poucte se ! A myslim ze, kym se vsichni dostanou k rozumu (tudiz ze nebudou Skodovku kupovat), tak jeste pretece hodne vody.Tak se lidi uz spamatujte !
13.04.2009 | 19:30:13 | jamieson Reagovat
to Tom
S kritikou motoru 1.4 16v nemohu souhlasit.Je to nejtišší a nejúspornější motor,co ve fabii je.Líný taky není,samozřejmě musí se při předjíždění podřadit a točít to,ale aspoň to není 3-písťák.Samozřejmě to nechci srovnávat se zmíněnou toyotou,to je jiná sorta.Na tu bídu co tam Škoda dává za motory tak je to opravdu to nej s té bídy.Až na ty přemrštěné ceny,jak jsem zmiňoval.Ale za to si můžeme jako češi sami.Proč by to slevňovali,když se to tu prodává i za ty nehorázné ceny.
01.04.2009 | 16:16:24 | Ladik Reagovat
exškodovák
Mal som Škodu 105, potom Felíciu stále boli problémy s tiahlami vo dverách, zámkami, o hrdzavých zadných dverách som sa od hovorcu škodovky dozvedel, že to som si sám na vine a pri 90 000 km som musel každé dva mesiace dolievať liter oleja. Felícia mala 13 rokov a začalo to vyzerať na boj s hrdzou.Tak som si zistil, že po všetkých akciách mám možnosť kúpiť nový Yaris s novinkou motorom 1.33 Dual VVT-i zo 6. stupňovou prevodovkou výkon 74 KW deklarovaná spotreba v meste 6.2 l za 8800 EURO s plnou výbavou aj klímou. Už ho mám vyskúšané v meste pri plynulej jazde 5.5l na dialnici pri 130 km ot.3000, spotreba okolo 7l pri 6. prev. stupni. Priestorovo omnoho väčšie ako Felícia. Pri pomere výkonu a spotreby nepoznám nič lepšie. Dnes večer hráme futbal v Prahe, dúfam že my budeme dnes jazdiť po ihrisku ako Yaris a vy ako Fábia 1.2
01.04.2009 | 13:40:46 | Asitak Reagovat
MIKIN
Gratuluji, blahopřeji, halelůjáh! Chybí už jen vypustit holubice a barevné balonky :-)) A je to v kapse! Pryč od ní!
31.03.2009 | 19:28:53 | Reagovat
Je pryč!
Tak dnes jsem se tohoto boleslavského klenotu konečně zbavil, šoupnul jsem ho do bazaru hodně daleko od mého bydliště - aby mně budoucí majitel nepřišel dát pár pohlavků za to co koupil. Koneckonců - prodáno za 170 tisíc a tak tak. Sbohem škodovko, nikdy více!
31.03.2009 | 18:33:42 | mikin Reagovat
Já znám z vlastní zkušenosti škodovkářské motory 1.2 HTP, 1.4 16V a starou 1.6, kterou dávali do Felicií. Ta opěvovaná 1.4 16V mě hooodně zklamala, čekal jsem podstatně víc. Je líná a hlučná - v porovnání třeba 1.4 VVT-i od Toyoty. Možná namítnete, že tam chybí právě to VVT-i, ale proč škodovka nevyrobí kvalitní moderní motor s variabilním časováním ventilů? Raději se dá na cestu líných, hlučných a předražených tříválců, ale vyvinout moderní motor ne. Ovšem, marketingová strategie Škodovky je jednoduchá, naše tupé stádo to stále kupuje jako NAŠE auto a nic jiného nechce, protože si bláhově myslí, jak koupí kvalitní, bezporuchové auto s nízkou cenou náhradních dílů. Ovšem kdeže exloňské sněhy jsou...skončilo to Felicií.
Z výše uvedených tří motorů mně přijde nejlepší ta šestnáctistovka z Felicie, což je smutné.
31.03.2009 | 18:15:30 | tom Reagovat
Škodovka nemá žádný důvod nic měnit. Socky v německu to teď za šrotovné kupují jako nepříčetní (taky je to vyjde na nějakých 150 000) a pokud se zavede šrotovné i u nás, tak prý jen při koupi fabie. Dobrá hospodářská soutěž! Ať žije český kapitalismus! Takže co měnit, proč? Vždyť se to prodá i kdyby to mělo motor z Malucha.
31.03.2009 | 18:05:43 | Standa Reagovat
Moc peněz
Mám F I 1.4 16 v,koupil jsem jako 2 leté zánovní auto.Zatím spolehlivé,spotřeba 5.4 - 5.8 l průměr.Potud chvála.Teď kritika automobilky Škoda.Tohle auto stálo nové 400 tis,Což ať se na mě nikdo nezlobí je nehorázně předražené.Rozdíl mezi tím mým motorem a HTP ve stejné výbavě 30 tis je opravdu nehorázné.Chttěl bych ten ,,skvost htp" vidět jezdit za průměr do 6 l.Znám mnoho lidí,ať soukromě nebo ve firmách a všichni se záhadně shodnou na jedné věci a to je velká spotřeba to jejich nedodělaného motoru. Kdy naši lidé pochopí,že tudy cesta nevede.až si to uvědomí tak se snad změní pohled na tyhle nedodělky i u škodovky.Kdyby dělali ještě nějaký menší lehčí vůz,tak tam by ten motor snad stačil,ale ne do tak těžkých aut jako jsou fabie a roomstery.
31.03.2009 | 17:40:22 | Ladik Reagovat
Levný Renault rozhodně není, vzhledem k jeho nekvalitnosti a poruchovosti. U této automobilky totiž neplatí trefa na špatný vůz, ale spíše štěstí na dobrý.
Ovšem byl jsem stejně hloupý jako ty, v r. 07 jsem si koupil nové Clio a těšil se z krásného autíčka. Radost mně ovšem nevydržela ani 5 tisíc km. Jen platit a platit, poruchy, které mně neuznali jako záruční, dohadování, soudní znalci - a nakonec po letech úspěch u soudu. Proto se mně nediv, že při spatření této značky dostávám kopřivku.
29.03.2009 | 12:11:04 | tom Reagovat
tom
Mám velkou výhodu a to takovou, že mám možnost nákupu dílů z druhovýroby, hodně věcí jsem schopen si opravit sám, auto dýl jak 5 -6 let nemám, takže o nějakých velkých poruchách nemůže být řeč. Navíc mám prodloženou záruku i ta se může šiknout. Těch 150000,-kč co ušetřím oproti koktě nikdy neproservisuji!!! Jednoduchá matematika. Navíc mám hezčí, bezpečnější, prostornější, pohodlnější auto. Prostě jak jsem psal nemám jediný důvod jít do škodovky. Já mám již druhého megana a jsem spokojen jak s jízdními vlastnostmi, tak s pohodlím uvnitř vozu. Mohu ujet třeba 500km. a nejsem dolámaný, prostě pohodlíčko jako doma v obýváku. Někdo si potrpí na předraženou plechovku, která se vyrábí za bukem, někdo si koupí levný pohodlný vůz.
29.03.2009 | 03:55:07 | kraken Reagovat
kraken
Renault byl, je a asi i bude největším šitem na světě. Bohužel mu zdatně sekunduje škodovka - modelem Fabia a Roomster. Octávku a Superba už řadím někde jinde. Ovšem vychvalovat Renaulta? Vyčkej času a posereš se z poruch.
28.03.2009 | 23:59:46 | tom Reagovat
neblbněte
Fabia HTP je minimálně poruchové auto.Recenze-ty negativní- si zde vymýšlí příznivci jiných značek aby poškodili renomé těchto vozů. spotřeba město kolem 5,5 litrů, mimo město i 4,5litru. Tah a pružnost dostačující.Dostupný servis i ceny ND. Nevím co víc si můžeme přát.
28.03.2009 | 23:48:53 | Reagovat
Tak pánové, bavíme se o nových autech, tedy pokud bych si měl kupovat nové, tak fábie by byla to poslední po čem bych zatoužil,( v základu supr motor - alá sekačka hy hy hy hy!! ), to raději o mnoho desetitisíců levnější clio nebo natálku. Ten rozdíl nikdy neproservisuju. Jo problém jsou zadní bubnové brzdy, nebo nějaká ta netěsnost dveří, že pak zatéká do auta, ale jsou to málo nákladné opravy. Vlastnit fábii, která špatně brzdí, dvakrát do roka měnit kostky atd.. je taky požitek. Si to spočítejte a kecy, že až to bude mít šest let tak za frantíka dostanu míň jak za fábii, tak se jděte bodnout, musíte brát kupní rozdíl, dále renault šel v posledních dvou letech s kvalitou nahoru, což o ingotech z MB se nedá říct. A nové koktávky taky stojí za hovno, ty jejich rozchlastaný benzíny stojí za pendrek a o nafťákách, kterejm se v jednom kuse sere turbo, klika, praskaj hlavy atd.. no škoda slov. A krásně se v koktávce sedí na těch malejch tvrdejch lavicích, vzadu je tam místo tak pro děti. My s rytmem života máme prostě auta, ale škodoFka je předraženej krumpl, který normálního člověka neosloví, vše za příplatek, hlavně, že hloupej Čech to koupí. Nemám jediný důvod jít do škodoFky, je to drahý hnusný a v poslední době kvalita nic moc. Já vím, trefil sem vosí hnízdo, VW se neserou to jsou pomluvy a pohádky, vy jen máte někdy dražší údržbu, ale nechcete si připustit, že by se jednalo o poruchu, vždyť VW se neserou že???? Jsou to nej nej auta, lepší jak japonci!!! Mám megana pohodlí jaké mám já nezažijete ani ve vlajkové lodi škody superb. Mám nového megana za cenu fábie. Víte kdo má nejlepší spotřebu?? No přece koktáfka v tédéííí , ta jezdí maximálně za 4 - 4.5 litrů na stovku, ale to už se musí honit aspoň 160kmh,-!!!!! aby to papalo ty 4.5 litříky. Dnes jsem se krásně pobavil na vrub škodoFkářů, čím více tu vychvalujete svoje stroje tím víc se bavím, jako před dvěma hodinama na dálnici u kraje stála před Olomoucem haťapka a borec smutně koukal jak můj megíí mu rozhodil ofinku.
28.03.2009 | 22:41:10 | kraken Reagovat
To Lukáš
Pokud máš za 20 let na Fandovi najetých 100.000km, tak fakt divný, že jsi nic neměnil, protože auto prakticky nejezdí. Jinak Fabie II. nejserioznější interiér? Spíš nejhnusnější a nejnepraktičtější ve své třídě.
28.03.2009 | 19:24:56 | Radek Reagovat
co to je za recenzi ?
proc si stezuje na interier ze neni pekny ? tak proc si to kupoval?? nema oci? a nebo to je jedne co naschval hani konkurenci skoda...
28.03.2009 | 19:14:55 | loleq Reagovat
take chyby
dnes som bol v autosalóne pozerať na Fabiu 2... oproti ostatným značkám tej istej triedy ma najserióznejší interiér, ovládacie prvky atď...
na Tvojej recenzii ma zarážajú chyby... ako ložisko, stabilizátory... osobne vlastním favorit, ma 20 rokov 100 000 km, ale takéto veci sa mi nikdy nestali... mením maximálne olej a filtre inak bez servisu...
musíš tej fabke dávať riadne zabrať... pochybujem že po dvadsiatich rokoch vyrobia niečo horšie...
prevencia pred takýmito chybami je celkom jednoduchá, stačí si uvedomiť že nie si pilot F1 ani off road king... sem tam obísť jamu a malo by to byt v pohode
veľa štastných kilometrov
28.03.2009 | 16:07:11 | lukáš Reagovat
Standa
Dík, ať mě hodnotí jiní, jen obhajuji svůj názor. Až uslyším o C4 Grand Picasso za zajímavé peníze, tak dám vědět.
09.03.2009 | 13:08:49 | Radek Reagovat
Dejvid a ostatní
Nemyslím si, že Radek je hlupák. Je to chytrej chlap s velkým přehledem a spoustu lidí může nasrat, že vám dokáže na vše objektivně odpovědět. Má jen jednu slabinu .
25.02.2009 | 14:00:45 | Standa Reagovat
Radek
Nikdo tady nepsal,že v nemecku všichni jezdi v HTP,je vidět,jak jsi tupej.Povolani Radka je skakat z recenze na recenzi a dělat chytraka,ale přitom je to tupec,ktery ma všechno vyčtene s časopisu..
25.02.2009 | 13:33:39 | Dejvid Reagovat
To Jerry
GIS, dálkový průzkum Země.
24.02.2009 | 06:13:43 | Radek Reagovat
Radku...
...jen tak by mě zajímalo - mimo téma debaty - jaké je vlastně tvé zaměstnání?
24.02.2009 | 01:41:08 | Jerry Reagovat
Fobia
Je leda k hovnu.
23.02.2009 | 22:26:35 | Reagovat
K čemu je?
Do města - zbytečně žere. Pro mámu na nákupy nebo s dětma do školy- zbytečně velké a žere, pro rodinu - malé, pro chalupáře - malé, na dálnici - slabé a žere, jako úsporné - výsměch ! Pro chudé - drahá a žere. Tak k čemu vlastně má být určena ? Je to prostě paskvil, nesmysl, aušus.
23.02.2009 | 21:58:40 | Honza Reagovat
Tyto stránky mají a musí sloužit jako poradní hlas zájemců o koupi ojetého auta. A proto je dobře zde v co největší míře kritizovat odpady automobilového průmyslu, aby si nerozhodní kupci svou volbu dobře rozmysleli. Mnozí šetří na auto mnoho let a je potřeba aby své finance investovali smysluplně.
23.02.2009 | 21:30:25 | tom Reagovat
Už dost !
Já bych veškeré recenze na Fábie zrušil, už o nich bylo napsáno tolik negativního, že je každému jasné že tato modelová řada patří k omylu MB. Je určitá sorta lidí, co to za ty šílený peníze dají,...nechme je u toho. Já osobně jezdím jedině na japan vozech, ale jsem přesvědčen, že Hyundai a Kia jsou dnes daleko před Škodovkou, pardon před Fábií (nic proti Octávce).
23.02.2009 | 21:18:05 | Pavel Reagovat
Jojo, žiješ v Německu a všichni jezdí v HTP. Další, co mu zapoměli dát léky?
23.02.2009 | 20:37:16 | Radek Reagovat
Já v podstatě nemám nic proti tříválcovým motorům, vidím v tom určitou budoucnost. Ovšem takový motor musí být propracovaný, spotřeba musí odpovídat výkonu a musí být kultivovaný. Některé zahraniční automobilky mají tyto motory propracované už téměř k dokonalosti. Jen škodovka zase plácla vedle jako už mnohokrát - teď HTP, nedávno motory SDI v Octavii - no lenochod divočákem, vynikající úsporný TDI - který byl skvost před 10 lety se v současné době bez modernizace stále používá...mně se prostě zdá, že škodovka dělá z čechů debily a bohužel jí to vychází.
23.02.2009 | 20:36:51 | tom Reagovat
Ty jsi takovy všechnoznalek,vid.Ja jsem sice čech,ale trvale žiju v německu,viš..Ale to neva,běž rozdavat ruzumy zase někam jinam..
23.02.2009 | 20:34:42 | Reagovat
Do Německa jezdím pravidelně a Škodárny vidím v 90% ve městě. A ve Fabiích matku s děckem jedoucí z nákupu. Takže nemluv z hladu.
23.02.2009 | 20:28:38 | Radek Reagovat
tom
To souhlasym,že by měla byt v čechach levnějši..
23.02.2009 | 20:24:04 | Reagovat
radek
Hele chytraku,skoč na jinou recenzi.Neni problem,mužeš přijet,par ti jich ve svem okoli ukažu..
23.02.2009 | 20:22:03 | Reagovat
Zajímavé je, že Škodovka si mohla dovolit tenhle skvost po novém roku slevnit téměř o 100 tisíc. A pořád na ní vydělává...pak že nejsou hlupáci ti, kdo za to loni dali přes 300 táců.
Odpovídající cena Fabie 1.2 HTP u nás by měla být maximálně 160 tisíc. Vyšší cena neodpovídá realitě.
Naprostý souhlas s Paroubkem, to srovnání cen, výbavy a spotřeby atd. je pravdivé a geniální.
23.02.2009 | 20:20:00 | tom Reagovat
V Německu Fabie HTP, jako jedinné rodinné auto? To jako v bývalé NDR, ne? Proboha, zajeď si za ty dráty.
23.02.2009 | 20:18:57 | Radek Reagovat
paroubek
Pozor naš komunista se probudil...
23.02.2009 | 20:17:52 | Reagovat
Nejlevnější se všemi slevami 5770 euro.
23.02.2009 | 20:16:39 | MIREK Reagovat
Mirek
Tak už to tam davno neni,spousta rodin ma fabie i jako jedine auto at s motorem HTP nebo TDi,stryc ma zrovna kombika 1,9tdi a je v pohodě.. Jak řikam,HTP ani Fabii bych nechtěl,(na mě maly auto),ale nijak mi nevadi.Spiš kroutim hlavou nad vama,rejpalama.
23.02.2009 | 20:15:51 | Reagovat
V Německu je cena Fabie 210.000kč i s 6 pytlama. A to je cena katalogova, vč. šrotovného, ale bez jakékoli slevy. Za tuhle cenu se u nás nenabízí, divný, když je tu tolik kreténů, co si ji koupí za vysokou cenu i bez výbavy.
23.02.2009 | 20:13:36 | Radek Reagovat
Inbecile
Vem tu tvoji fábku a pokud tam dojede zajeď si tam ať vidíš kdo a v čem tam jezdí .
23.02.2009 | 20:08:45 | Paroubek a spol Reagovat
uvědomte si že pro němce je to koncernové auto za 3 platy-no nekupte to!Kupují to socky ,chudí důchodci nebo normální lidi jako 3 auto na "špinavou práci" .A u nás si lidi myslí bůhví co nemají- Novou Fábii!!!
23.02.2009 | 20:05:57 | MIREK Reagovat
Tak mi vysvětlete proc ma ted Škodovka velky zakazky pravě Fabii,pro německy trh(je to diky šrotovnemu),ale když jste tak chytry a světa znaly,tak proč si němec nekoupi něco jineho??Podle vas lepšiho!!! No tak zakomplexovany tupounci,co vy na to??
23.02.2009 | 20:04:29 | Reagovat
Ty mamlase!
U nás taky všichni volili komouše a ukázalo se že to byla blbost. Počkej za 2-3roky jak budou mluvit.
23.02.2009 | 19:59:34 | Paroubek a spol Reagovat
Jo to platilo do nedávna,teďuž zlevnili až jim teče do bot.Ale jako 2 auto do práce a na nákupy by možná šlo ,ale tak za 180000 max.( v plné výbavě.)
23.02.2009 | 19:56:15 | MIREK Reagovat
Hmm,tak to potom jo,jak pišu typicky češi.Musim se tomu smat,protože tak tupej narod jsem ještě neviděl...Zvedněte zadky a jedte se podivat,kolik tědlech motoru tam jezdi..
23.02.2009 | 19:54:17 | Reagovat
Tady nejde o to kolik to má válců,pro mě za mě ať to má třeba 1 válec ale ať je v nějakém poměru výkon,výbava,spotřeba a cena.Když to trošku přeženu tak Fabia1,2htp má výkon 1 válce,spotřebu 6 válce,cenu 4 válce a výbavu jízdního kola
23.02.2009 | 19:43:02 | Paroubek a spol Reagovat
Paroubek a spol
Tak sakra chlapi, nezáviďme jim ty Fabie HTP. Já vím, že bysme je všichni chtěli, a nedosáhneme na ně, a proto musíme jezdit v autech se čtyř-a více válcovými motory. Nebuďme ale závistiví Češi a přejme jim to. Zasloužejí si to :-)))
23.02.2009 | 19:37:02 | Reagovat
To si děláš prdel ne?
Anonymusi :Jak někdo může někomu závidět fabii 1,2HTP?Snad jen ten co chodí pěšky.
23.02.2009 | 19:33:28 | Paroubek a spol Reagovat
pro anonyma
To co tady jmenuješ kupují v německu jen socky a nezaměstnaní. Proč ty fantastický HTP nedávají do golfu, ha? A těm co naprosto vyhovuje - to je východisko z nouze - nemají na lepší, nebo jsou úplně blbí a nic lepšího nepoznali.S Tomem úplně souhlasím
23.02.2009 | 19:22:07 | Gerendáš Reagovat
pro Toma
Ty jsi dobrej julek a co takhle Polo 1,2 Lupo 1,2 co mysliš že to je za motory? Pořad tady melete,ale pořad je to nejprodavanějši motor,ja bych ho nechtěl,ale tak ten komu vyhovuje at si ho koupi,o co vam jde? Typicky češi-vychcany a zavystivy.Znam spoustu lidi,kterym naprosto vyhovuje a nic se jim nesere..
23.02.2009 | 19:18:36 | Reagovat
No vždyť marketingová strategie Škodovky je velmi chytře založena na hlouposti a naivnosti českého národa ( převážně starších), kteří začínali 100vkou nebo 120kou a je pro ně nepomyslitelné si zakoupit cizí auto a myslí si, že Škodárna jim dá to nejlepší, nejlevnější servis, super cena...bla bla bla. Já si myslím, že rozumně uvažující člověk - a alespoň trochu znalec v oboru auto - moto si prostě nemůže koupit Fabii - předražené, nevybavené a často ještě motorově ochuzené skoroauto poháněné párem vzteklých a nenažraných, řvoucích poníků. Neberu oktávku a superb - to už je někde jinde, ale Fabka je odpad. Proč VW montuje motorové perly HTP jen do Škodovek a Seatů? Protože u nás je dost blbů, co si to kupují. ( a ve Španělsku asi taky).
23.02.2009 | 18:05:32 | tom Reagovat
Škodárna je taky podprůměr, není to úplný suterén, jako Renault, ale cena je, jako za Toyotu.
23.02.2009 | 17:22:02 | Radek Reagovat
Přesně,Renault je nejporuchovějši auto evropy a nejhorší jsou ty po roce 2000,až teprva ted se odražeji ode dna,srače.
23.02.2009 | 17:15:12 | david Reagovat
To si dělaš srandu,Renaulta nemuž se Skodovkou vubec srovnat.
23.02.2009 | 17:13:12 | Reagovat
No ono s tím Renckem to také není žádná výhra. Škodovka a Renault si můžou podat ruce co se týká poruchovosti.
23.02.2009 | 16:47:50 | tom Reagovat
To Jerry nechápe, protože mu připadá normální auto zn. Škoda doma dodělat sám. Kdyby to samé bylo u Renaultu, tak bude hořekovat, co je to za šmejd. Klasický malinký čecháček.
23.02.2009 | 16:12:59 | Radek Reagovat
Jerry:
No nezlobte se na mě, ale pokud si koupím nové auto, o kterém mně prodejci básní jak je precizně a skvěle zpracované a po chvilce začnu objevovat takové závady stylu posunutých pátých dveří které nešly otvírat a zavírat, tak asi s povýrobní kontrolou ve Škodovce není něco v pořádku. Takže žádné no booože... To samé s tím olejem. Odfláknutý předprodejní servis...to nemůžete myslet vážně. Ten snad nedělá Škodovka - ať ve fimě nebo u prodejce? Vždyť to je úplně jedno a zákazník na to nehledí. Ulomená páčka??? Ona ulomená nebyla, prostě přestala fungovat, to že je ulomená mně tvrdili v servisu.
Přechod k Fabii byl prostý - doporučení, české auto a pod. No stejnou chybu už vícekrát neudělám. Mimochodem minulý týden odešlo další ložisko...přijde Vám to normální při tom počtu kiláků???
23.02.2009 | 16:02:24 | mikin Reagovat
Anonym 14.55
Pán zjevně neumí počítat. Hm, proto si taky koupil novou fábii "nejlevnější auto ve své třídě"
23.02.2009 | 15:06:35 | Reagovat
pmixak
ty si mi iný a nie len ty ale skoro všetci, ktorí porovnávate neporovnateľné.
prosím ťa ako môžeš zrovnávať toyotu carinu s fabiou? a iní s meganme a octaviami a neviem čím.
kupite si skoro najlacnejšie auto vo svojej triede a porovnávate ho s autami o dve alebo tri triedy vyššie. ved to je smutné koľko stála tá carina? 700 000? za to kúpiš skoro štyri fabie a najazdíš na nich dokopy možno aj milion dvesto kilometrov.nerozumiem vám.a mimochodom kúpil som si v decembri dvojkovú fabiu, pretože som bol s jednotkovou spokojný a som si vedomý, že som si kúpil auto s ktorým si budem brnkať po meste pomaličky ja a moja priateľka a nebudem pretekať s S8 alebo podobnými karami.mal som viac aut ale každé z nich zodpovedalo tomu na čo bolo určené, takže ked tu budete vypisovať nezmysly uvedomte si na čom sa vlastne vozíte.
23.02.2009 | 14:55:19 | Reagovat
Já z toho nechtěl dělat a ani nechci dělat konflik. Proto jsem řekl že mi to "připadá jako výmysl" a ne že "to je výmysl". Jen jsem se ptal. Když to projdu znova: špatně usazené páté dveře-bóže to je mi problém. V rámci záruky se to v servisu došteluje. Minimální hladina oleje - to je spíš odfláknutý předprodejní servis u prodejce - nemyslíte? Tu ulomenou páčku dálkových fakt nechápu, ale asi je pán trošku "humpolák"...Spíš nechápu proč jste si po Toyotě koupil Fabii-přece každý majitel "modly" si koupí zase "modlu" ne? Proč by si ji nekoupil-je spolehlivá, levnější...tak proč přechod k Fabii tak najednou?
29.01.2009 | 01:49:36 | Jerry Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
14.11.2024 | 21:15:58 | ýňîé ńńűëęĺ | 37.212.85.*
Komentář byl smazán administrátorem
18.12.2024 | 04:29:17 | ńěîňđčě ňóň | 37.212.87.*
Omlouvám se Mikine ale musím se malinko zastat Jerryho.
O potížích které s autem máte bych si nedovolil polemizovat, kdyby to nebyla pravda tak by jste to určitě nepsal. Zaráží mě ale jedna věc, proč jste tu Fabii za 320tisíc koupil když interiér je nudný a ošklivý, sedačky tvrdé a nepohodlné... To přeci nejsou vůbec malé peníze na to abych kupoval něco co se mě nelíbí a je nepohodlné. Pokud jste vůz koupil na doporučení známých, měl jste se v něm minimálně alespoň svézt a důkladně tak zvážit jestli se v něm cítíte dobře a pohodlně. Vždyť výběr v této cenové kategorii je dnes obrovský a je z čeho vybírat.
Já jsem stál koncem minulého roku také před rozhodnutím co koupit, 10let jsem měl Felicii 1.9D a vcelku jsem byl spokojen. Škodovka byla proto jako první nad čím jsem uvažoval ovšem současná nová Fabie se mě nelíbí ani z venku ani ze vnitř. Sedačky jsou kapitola sama pro sebe, obzvláště zadní sedadla jsou neuvěřitelně nepohodlná, připadá mě že opěradla mají nepřirozený sklon a nedá se na nich pohodlně sedět (Felicie má oproti Fabii zadní sedadla královsky pohodlná). Stačilo mě se do toho auta posadit a věděl jsem že bych ho určitě nekoupil. Roomster se mě líbí ale pokud chci slušný motor a výbavu kterou dnes pokládám za standard (rádio, centrál.zamykání...) tak cena je neúměrně vysoká. Zkrátka Škodovka je z mého pohledu předražená a proto jsem po dlouhých úvahách zvolil poprvé v životě jinou značku a zatím jsem spokojen. To je už ale jiné téma, jenom mě to nedalo abych nereagoval protože nechápu jak při této investici může někdo koupit něco co se mu nelíbí a co je pro něj nepohodlné. To že může mít člověk smůlu a koupit vadný kus se kterým jsou problémy je věc jiná, to samozřejmě chápu.
28.01.2009 | 03:22:58 | PetrK Reagovat
Chtělo by to udělat auto které by mělo japonský benzíňák,italský design,francouzkou antikoochranu,německý interiér,a korejskou cenu.
27.01.2009 | 22:14:26 | MIREK Reagovat
Nejlepší, tudíž poměr spolehlivost/cena jsou japonský vozy. O tom žádná.
27.01.2009 | 21:53:45 | Radek Reagovat
Radek
Už som si zvykol, že na tejto stránke ľudia hodnotia len mieru poruchovosti a nie auto ale prosím ťa, odpusi si tie prívlastky "najlepší".
27.01.2009 | 21:52:10 | Angel_M Reagovat
Kobyla
Tiež som počul, že Megan 2 vyrobený v posledných 2 rokoch je už celkom dobre odladený.
27.01.2009 | 21:50:33 | Angel_M Reagovat
Mikin
Výtvory škodovky se poslední dobou srovnávají s naprostým automobilovým odpadem jako je Renault.Ty 4 výtvory co vyrábí VWškoda vyjmenuju bez přemýšlení a ani není o čem přemýšlet.Ale vyjmenuj mi ten odpad co vyrábí Renault,asi na některý zapomeneš.Co dala Škoda a po převzetí VWškoda auromobilovému světu?Nic holé nic.Renault je průkopníkem techniky a desingu i když za to je někdy nepochopen.Měl jsem tu "čest" si zakoupit 3ks VWškoda v hodnotě 1,7mega do firmy a již nikdy víc.Přečti si mé zkušenosti s nimi(v jiným reakcích).Koupil jsem v roce 07 mimo jiné Renaulta MG2 do fimy a naprostá spokojenost.Vyzkoušej a pak kritizuj a ne co slyšíš od Franty v hospodě,či od šéfa a zíráš s otevřenou hubou.
27.01.2009 | 19:13:06 | Kobyla Reagovat
Japonec nakonec
I když je převlečenej za C1 nebo 107 chichichi :-))
27.01.2009 | 17:55:15 | Standa Reagovat
Japonec nakonec?
Víte, proč se říká "japonec nakonec"? Protože nakonec každý přijde na to, že je nejlepší japonec.:-))
27.01.2009 | 17:43:51 | Radek Reagovat
Je fakt, že v naší rodině jsme vždy kupovali nové škodovky (otec měl kdysi 1000MB, 110L, Favorit 135L) a odnaučila mě to až Fabia. Jistě, dnes není problém koupit jinou značku, ale radši bych zůstal u škodovky, kdyby mě totálně nenas...a. Jak kvalita, tak servis. Při obecné zkušenosti se značkovými servisy, jak se tu objevují, a jejich cenách, je pro normálního člověka dost důležité najít kvalitní auto a jezdit pokud možno jen na pravidelné prohlídky - což by vyšlo nejvýhodněji u škodovky, ale s ní ta pravděpodobnost asi není vysoká.
27.01.2009 | 17:01:55 | Itall Reagovat
To je pravda, Jerry
Vysvětlím ti to velice rychle, když si koupíš nové auto, rád mu odpustíš třeba vzhled interiéru. Pokud ale budeš mít takovou zkušenost jako já, tak už ti po chvíli začne vadit každá moucha. Nevím proč ti má recenze připadá jako nepravdivá, všechno je pravdivě napsané. Jsi asi typický věrný škodovkář, ovšem zkus se zvést v jiném autě a poznáš rozdíly.
Když uvádíš, že scénář je u hodně recenzí podobný, tak asi hooodně lidí má se škodárnou zkušenosti a oceňuje kvality japonců, kteří jsou 10 roků staří, s najetým půl mega a spolehlivě slouží. Ovšem to zabrždění škůdkaři nepochopí.
Pro mě jako čecha je moc smutné, že některé výtvory škodovky se poslední dobou srovnávají s naprostým automobilovým odpadem jako je Renault.
27.01.2009 | 16:34:27 | mikin Reagovat
Tato recenze mi připadá opět jako totální kravina. Ale scénář je vždycky podobný. Měl Carinu či Corolu pak si koupil Fabii ale ve skutečnosti by teda koupil Yarise....Spíš se o víkendu někdo nudil a pochybuji, že je to pravdivá recenze. Příliš se mi to nezdá. Obvyklé kecy-hnusný interiér....proboha byl jste s tím na zkušební jízdě, nebo vám to kupovali rodiče, nebo jste to kupoval s černým pytlem na odpadky přes palici??? Jsou věci které si rád nechám vysvětlit...
26.01.2009 | 23:35:51 | Jerry Reagovat
ŠKODA
Škodovku momentálne nemám. Mal som Š 110 L a potom od novoty Favorit, skoro 10 rokov. Dodnes s láskou spomínam a to myslím vážne. Máme služobnú Fábiu, jazdí na nej 16 ľudí, výhradne po meste v Blave. Najazdených má 181 000 km a verte, neverte auto je v pohode, len občas niečo búcha na prednej náprave. Ak by boli Škodovky lacnejšie, napr. Octávia II je nádherné auto, rozhodne by som do nich išiel s väčšou dôverou ako napr. do Kie, Hyundaiu, Chevroletu, Suzuki a pod.
26.01.2009 | 19:45:03 | 07 Reagovat
Pravda
No jasně, dřív škodu brzdila v rozletu strana a vláda, řízená sovětským svazem, a dnes je tou brzdou koncern VW.
26.01.2009 | 19:27:43 | Standa Reagovat
Škoda
Škoda je, byla a bude shit! Možná, kdyby neměla svázané ruce koncernovou politikou VW... něco by už vymysleli. češi nejsou hloupí. Jsou sice lajdáci ale hlavy mají. Jenže co dělat, když VW rozhodne, že vyběhlý typ motoru, který by v německu nikdo nekupoval, se bude montovat do aut pro "hloupé" chudé čecháčky a španěly. Přece je nenecháme (ty čecháčky), aby byli lepší než my (němci).
26.01.2009 | 19:26:14 | Reagovat
Co dodat...
Skoro 40 000 km ujetých po městě za rok, to je výkon hodný taxikáře! A prodávat nové auto po roce provozu - tam je myslím pokles ceny největší. Zájemců o téměř nové auto za bezmála poloviční cenu bude určitě dost!
26.01.2009 | 18:28:57 | fabian Reagovat
Ještě přidám pochvalu na škodovku . Octavia po faceliftu se mi fakt líbí. Roomster je zas překvapivě prostorný vzadu. No, tak to by bylo asi všechno.
26.01.2009 | 13:28:09 | Itall Reagovat
Fobie
Obecně lze říci, že Fobie je hezké auto a asi není pravidlem, že je akto poruchové, ovšem v době krize se kvalita škodáren moc nezlepší.
26.01.2009 | 12:58:00 | Gramáč Reagovat
Škoda
Nová Škoda SuperB = Supercool
26.01.2009 | 12:09:52 | Angel_M Reagovat
Škoda
ŠKODA - peněz!
26.01.2009 | 12:04:45 | Reagovat
Také něco pochvalme. Třeba to madlo na dveřích je dost dobré . Ani by už nemuselo být další nad dveřmi. Ale kvůli tomu se asi prodej nezvedne . I když - teď spadly ceny, ještě kousek a stojí to jako Logan, pak se prodej rozběhne .
26.01.2009 | 11:57:38 | Itall Reagovat
To víš, je krize a také škodovka šetří, co se kde vyrobí levně. Ovšem brzy asi spláče nad výdělkem. Bohužel s ní i polovina českého průmyslu.
26.01.2009 | 11:49:02 | Itall Reagovat