Opet "super" recenze.Jinak andreji : Fabie je spis hooooodne poddimenzovana nez naddimenzovana.Jinak kdyby byla naddimenzovana byla by to spise vyhoda ne? (tehdy alespon pro me).
Otec mal sluzobnu fabiu 1,2 htp 40 kW a co som mal moznost okostovat tak sa podelim aj ja: Motor taha velmi pekne na nizkych rychlostiach -je celkom zivy ale 100 km/h je jeho hranica. Vyhnat ho vyssie si vyzaduje silne motltby - preto nechapem ako mozte pisat o rychlostiach 180 km/h. Realna dosiahnutelna rychlost je tak 140 km/h aj s tymi cirkevnymi pochodmi. Je sice pravda ze nase kilecka rychlosti neprospievaju (2ja kudia cista vaha 240 kg), ale aj tak. Jazdne vlastnoszi maexcelentne - mam rad tvrce podvozky ktory fabia rozhodne ma . dobry pocit bezpecia. Ako jedno z mala aut je fabia poriadne naddimenzovana - (motor nie je silnejsi ako auto), Velka nevyhoda su akurat blbe stlpiky braniace vo vhodnom vyhlade, Inac ked sa podari zadovazit dobry kus - nie ten ospevovany piatkovy si myslim velmi dobra kupa..
Koupil jsem 2 roky starou téměř nejetou Fabii 1.4 MPI, ale každý měsíc jsem s ní byl v servisu (elektronika, převodovka, stabilizator...pořád něco), bohužel nejsem sám, kdo poznal, že fábia po 3 letech a 50 000 je dobrá tak akorát na prodej. Jinak motor vzhledem ke svým 44 kW byl opravdu skvělý.
Vkládal jsem to sem 20.11.2004. Dnes máme 13000km. Jsem pořád maximálně spokojen. Při 11000km odešel panel přístrojů, elektro. Auto je však v záruce a během odpoledne bylo vše vyměněno a o.k. I dnes by jsem se rozhodl pro stejný typ. Maximální spokojenost. Michal
K te spotrebe, nevim jestli dotycny ktery se povazuje za "normalniho " technika vi jak vubec funguje system vstrikovani, ze hodne zalezi kde je auto provozovane, ze zadne auto pri jizde po meste si nebere 5litru (mozna na 50km) a tudiz neni spotreba jakop spotreba.Oproti karburatoru bude mit vstrikovani pri kratkych jizdach a hlavne v zime vzdy vassi spotrebu.Nezalezi na aute...
Jojo to je pravda, mam jí taky....jakmile je clovek na dalnici, motor neni slyset..Pri 140 pohoda, 175-180 je potreba hlidat otacky a moc to nehnat. Potom tocite 6.500 a ani to nepoznate....co chudak motor, aby se zblaznil
Před rokem jsem dlouze vybíral auto pro manželku a 1 dítě. Po dlouhém váhání jsem vybral Fabii Combi 1,2 HTP 47kW. Už takle akčně vybavený model "JOY" jsem doplnil o klimu, boční airbagy, hagusy, xenony, vyhřívané sedačky... S odstupem času se musím přiznat, že to byla skvělá volba. Motorizace 1,2 HTP 47 kW je pro české silnice plně postačující a ani klima moc na výkonu neubírá. O ceně o 30.000,- Kč levnější nežli druhá nejlevnější motorizace 1,4 ani nemluvě. Jízdní vlastnosti super - hlavně teď v zimě na sněhu oceňuji výborné vyladění podvozku. Ce se hlučnosti týče, tak na ty 3 válce si velice rychle člověk zvykne. Úplně stejné (možná že i horší) pocity co se hlučnosti týče máte při prvotní jízdě s vlajkovou lodí Škodovky - Superbem 2,5 TDI. Spotřeba se pohybuje kolem 6,7 l/10km (normální jízda, kombinace město + dálka + klima). I když člověk hodně spěchá (což se s fabií dá taktéž) tak spotřeba nepřeleze 9 litrů. Ale to už je extrém, kdy se točí neustále kolem 5500-6500 ot/min. Nikomu nechci vnucovat svůj názor, jen se chci podělit o vlastní zkušenosti. K velkým kladům Fabií (a Škodovek obecně) musím přiřadit pomalý pokles z ceny ojetin. Takže jestli někdo dopředu počítá s autem na leasing a pak ho prodat, tak Škodovka je jednoznačně nejlepší volba. Hodně šťastných kilometrů všem (i těm machrům s třílitrovýma motorama a 150000 km ročně!)
Přesně tak, absolutně s Vámi soulasím, protože příspěvky typu vy ste pitomci protože máte to a to auto a já jsem machr který jezdí 100 tis ročně v mercedesu jsou úplně k ničemu a většinou jde o zakomplexovaného člověka, který to někde musí ventilovat, vážně takové věci nikoho nezajímají, nevím proč to sem píše. Naopak mě zřejmě čeká služebni Fabia 1.2 HTP 47kw a hodně by mě zajímali trošku větší podrobnosti o chování tohoto vozu, hlavně mi jde o faktické zrychlování a pružnost motoru při předjíždění, hlučnost při rychlostech 140 a schopnost rychle je dosáhnout.....jezdím totiž v soukromém starším fordu puma s docela silným motorem 1.7 za což samozřejmě platím vyšší spotřebou....ale na ten výkon si člověk zvykne, takže mám trošku obavu....Ale zase vím, že toho samého jsem se bál u rodičů matize a jeho 37.5 kw. Nakonec i s tím autem jsem najezdil hromadu docela rychlých kilometrů.. Takže bych Vás poprosil o víc informací z jízdní reality...výkony pružnost při různých jízdních momentech, hlučnost a apod. Děkuji moc předem
Vážený profi Boleslaváku. Fabia mojí rodině poskytuje dostatečný komfort a teda rodinným vozem rozhodně je. Spotřeba vě městě dosahuje opravdu až 10l. Zde teda přidávám dálnice 6l/100km. Nevím, kdy je skutečný čas pro hodnocení auta podle vás, ale to že jezdím doma fabii a před tím jsem měl feldu neznamená, že jsou to jediné auto které používám. V každém případě máte můj větší obdiv kvůli objevené chybě spomaluje/zpomaluje než pro 80 000km ročně. Michal
1. Fabia není a nebude rodinné auto - je to malé auto a basta 2. Snížit rychlost je zpomalit nikoli spomalit 3. Tvrdit, že u malého moderního vozu je spotřeba 8-10l může jen "nenormální" technik 4.Hodnotit auto po 1500km může jen opravdu blázen, co zná akorát Feldu P.S. Jezdím ročně cca 80000km
Pane, hodnotit vůz po 1200 km je trochu brzy, ne? Jinak mám to samé co vy a jsem spokojený. Mám tam 115000-samá Evropa-a je bezporuchová (až na spotřební věci). Bez klimy-obával jsem se ztráty výkonu-ale asi zbytečně
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Opet "super" recenze.Jinak andreji : Fabie je spis hooooodne poddimenzovana nez naddimenzovana.Jinak kdyby byla naddimenzovana byla by to spise vyhoda ne? (tehdy alespon pro me).
04.04.2009 | 17:55:57 | jamieson Reagovat
Rychlost
Otec mal sluzobnu fabiu 1,2 htp 40 kW a co som mal moznost okostovat tak sa podelim aj ja: Motor taha velmi pekne na nizkych rychlostiach -je celkom zivy ale 100 km/h je jeho hranica. Vyhnat ho vyssie si vyzaduje silne motltby - preto nechapem ako mozte pisat o rychlostiach 180 km/h. Realna dosiahnutelna rychlost je tak 140 km/h aj s tymi cirkevnymi pochodmi. Je sice pravda ze nase kilecka rychlosti neprospievaju (2ja kudia cista vaha 240 kg), ale aj tak. Jazdne vlastnoszi maexcelentne - mam rad tvrce podvozky ktory fabia rozhodne ma . dobry pocit bezpecia. Ako jedno z mala aut je fabia poriadne naddimenzovana - (motor nie je silnejsi ako auto), Velka nevyhoda su akurat blbe stlpiky braniace vo vhodnom vyhlade, Inac ked sa podari zadovazit dobry kus - nie ten ospevovany piatkovy si myslim velmi dobra kupa..
12.02.2009 | 22:01:47 | andrej Reagovat
Koupil jsem 2 roky starou téměř nejetou Fabii 1.4 MPI, ale každý měsíc jsem s ní byl v servisu (elektronika, převodovka, stabilizator...pořád něco), bohužel nejsem sám, kdo poznal, že fábia po 3 letech a 50 000 je dobrá tak akorát na prodej. Jinak motor vzhledem ke svým 44 kW byl opravdu skvělý.
03.07.2005 | 11:04:38 | taskmaster1 Reagovat
Vkládal jsem to sem 20.11.2004. Dnes máme 13000km. Jsem pořád maximálně spokojen. Při 11000km odešel panel přístrojů, elektro. Auto je však v záruce a během odpoledne bylo vše vyměněno a o.k. I dnes by jsem se rozhodl pro stejný typ. Maximální spokojenost. Michal
10.06.2005 | 22:34:08 | michal Reagovat
K te spotrebe, nevim jestli dotycny ktery se povazuje za "normalniho " technika vi jak vubec funguje system vstrikovani, ze hodne zalezi kde je auto provozovane, ze zadne auto pri jizde po meste si nebere 5litru (mozna na 50km) a tudiz neni spotreba jakop spotreba.Oproti karburatoru bude mit vstrikovani pri kratkych jizdach a hlavne v zime vzdy vassi spotrebu.Nezalezi na aute...
03.06.2005 | 13:28:19 | Reagovat
Jojo to je pravda, mam jí taky....jakmile je clovek na dalnici, motor neni slyset..Pri 140 pohoda, 175-180 je potreba hlidat otacky a moc to nehnat. Potom tocite 6.500 a ani to nepoznate....co chudak motor, aby se zblaznil
31.05.2005 | 13:18:29 | logins Reagovat
Před rokem jsem dlouze vybíral auto pro manželku a 1 dítě. Po dlouhém váhání jsem vybral Fabii Combi 1,2 HTP 47kW. Už takle akčně vybavený model "JOY" jsem doplnil o klimu, boční airbagy, hagusy, xenony, vyhřívané sedačky... S odstupem času se musím přiznat, že to byla skvělá volba. Motorizace 1,2 HTP 47 kW je pro české silnice plně postačující a ani klima moc na výkonu neubírá. O ceně o 30.000,- Kč levnější nežli druhá nejlevnější motorizace 1,4 ani nemluvě. Jízdní vlastnosti super - hlavně teď v zimě na sněhu oceňuji výborné vyladění podvozku. Ce se hlučnosti týče, tak na ty 3 válce si velice rychle člověk zvykne. Úplně stejné (možná že i horší) pocity co se hlučnosti týče máte při prvotní jízdě s vlajkovou lodí Škodovky - Superbem 2,5 TDI. Spotřeba se pohybuje kolem 6,7 l/10km (normální jízda, kombinace město + dálka + klima). I když člověk hodně spěchá (což se s fabií dá taktéž) tak spotřeba nepřeleze 9 litrů. Ale to už je extrém, kdy se točí neustále kolem 5500-6500 ot/min. Nikomu nechci vnucovat svůj názor, jen se chci podělit o vlastní zkušenosti. K velkým kladům Fabií (a Škodovek obecně) musím přiřadit pomalý pokles z ceny ojetin. Takže jestli někdo dopředu počítá s autem na leasing a pak ho prodat, tak Škodovka je jednoznačně nejlepší volba.
Hodně šťastných kilometrů všem (i těm machrům s třílitrovýma motorama a 150000 km ročně!)
02.03.2005 | 15:45:53 | Karlík Reagovat
Přesně tak, absolutně s Vámi soulasím, protože příspěvky typu vy ste pitomci protože máte to a to auto a já jsem machr který jezdí 100 tis ročně v mercedesu jsou úplně k ničemu a většinou jde o zakomplexovaného člověka, který to někde musí ventilovat, vážně takové věci nikoho nezajímají, nevím proč to sem píše. Naopak mě zřejmě čeká služebni Fabia 1.2 HTP 47kw a hodně by mě zajímali trošku větší podrobnosti o chování tohoto vozu, hlavně mi jde o faktické zrychlování a pružnost motoru při předjíždění, hlučnost při rychlostech 140 a schopnost rychle je dosáhnout.....jezdím totiž v soukromém starším fordu puma s docela silným motorem 1.7 za což samozřejmě platím vyšší spotřebou....ale na ten výkon si člověk zvykne, takže mám trošku obavu....Ale zase vím, že toho samého jsem se bál u rodičů matize a jeho 37.5 kw. Nakonec i s tím autem jsem najezdil hromadu docela rychlých kilometrů.. Takže bych Vás poprosil o víc informací z jízdní reality...výkony pružnost při různých jízdních momentech, hlučnost a apod.
Děkuji moc předem
25.01.2005 | 21:25:15 | Milan Reagovat
Vážený profi Boleslaváku.
Fabia mojí rodině poskytuje dostatečný komfort a teda rodinným vozem rozhodně je. Spotřeba vě městě dosahuje opravdu až 10l. Zde teda přidávám dálnice 6l/100km. Nevím, kdy je skutečný čas pro hodnocení auta podle vás, ale to že jezdím doma fabii a před tím jsem měl feldu neznamená, že jsou to jediné auto které používám. V každém případě máte můj větší obdiv kvůli objevené chybě spomaluje/zpomaluje než pro 80 000km ročně. Michal
10.01.2005 | 08:54:58 | Reagovat
1. Fabia není a nebude rodinné auto - je to malé auto a basta
2. Snížit rychlost je zpomalit nikoli spomalit
3. Tvrdit, že u malého moderního vozu je spotřeba 8-10l může jen "nenormální" technik
4.Hodnotit auto po 1500km může jen opravdu blázen, co zná akorát Feldu
P.S. Jezdím ročně cca 80000km
02.01.2005 | 01:32:58 | boleslavák Reagovat
Pane, hodnotit vůz po 1200 km je trochu brzy, ne? Jinak mám to samé co vy a jsem spokojený. Mám tam 115000-samá Evropa-a je bezporuchová (až na spotřební věci). Bez klimy-obával jsem se ztráty výkonu-ale asi zbytečně
21.11.2004 | 17:02:07 | Driver Reagovat