Recenze Škoda Fabia 1.2 MPi
“Jsem velice spokojen.”

Autor recenze: Philip (27 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2002 Typ motoru:1.2 MPi Stav km při koupi:16 000 km Stav km nyní:145 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 4 roky Průměrná spotřeba: 5.5 l/100 km Vloženo: 1. 2. 2009

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: VW Golf Škoda Octavia Opel Astra

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

S vozidlem jsem neměl žádnou poruchu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Spotřeba je kolem 4.5 - 6.5l /100km. Používám olej 5W40 Panolin a ani při 145 000km nezaznamenávám žádné uniky uleje.

Opravy téměř nulové:
v 70 000 - výměna kotoučů + destiček, silentblok ramen
v 100 000 - preventivní výměna rozvodového řetězu + koleček ( cca 2000,-)
v 145 000 - silentbloky ramen, tyče řízení s čepy, hřeben řízení (drobna vůle diky Praze mne štvala :-) ) ( 5290,-)

obvyklé praskání předních žárovek vyřešeno přidáním odporového drátku do světel. (300,-)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

Predni Naprava vrze

Zravim Mam dotaz! Mam Fabku 1.2-HTP.Najeto-149.00-km. Kdyz prejedu nerovnostech nebo retarder, skripe predni naprava,muze se s tim normalne jezdit? Dik.

18.01.2019 | 04:28:17 | Petr. V  | 78.45.159.* Reagovat

Měrka neukazuje olej!

Ani za studena- ani za tepla! Nejsem vševědoucí nevite prosím kde je závada! Možná mě napada filtr,ale nechám si rád poradit. Může se stim,vubec jezdit! Snat se olej dostava do motoru! Ale na palubě nesviti ani nepronikne kontrolka. Díky.

21.02.2019 | 15:28:53 | Petr. V  | 78.45.158.* Reagovat

puvodni majitel vozu

auto jsem v 7/2009 prodal a koupil Volvo V50 r.v. 2006.

a Fabii jsem byl spokojen, ted jsem nadsen.

Porovnam-li dnes Octavii a V50. O2 je let ekonomickou tridou, V50 s Business class.

PS: ke spotrebe. opravdu jsem mel dobry kus a spotreba byla do 6,5l.

05.03.2010 | 16:06:06 | Philip Reagovat

very easy

dat do servisu kde ta auta znaji a maji s nima zkusenosti

25.11.2009 | 16:14:35 |  Reagovat

zatekanie

vie mi niekto poradiť čo treba urobiť aby mi nezatekalo cez zadné dvere pasažierov z oboch strán rovnako a neviem čo stym

25.11.2009 | 13:16:37 | jarov23 Reagovat

martas:

V zemi, kde se vyrábějí škodovky jsme se narodili asi prakticky všichni :-) Ale zůstávat u škodovky jenom proto (i po špatných zkušenostech) se mi nezdá rozumné.

18.09.2009 | 11:16:53 | Itall Reagovat

No já jsem se narodil jako škodovkář, jsem škodovkář a asi i jako škodovkář umřu, ale jednu věc musím přiznat, kvalita už není co bývala.
Já měl F2 r.v.2007 a kotouče jsem měnil už při 1. servisce -15 000 km-pokřivené!!! to samé gumy- MATADOR STELLA-katasrofa, vyhodil jsem je protože vibrovaly.
Škodovka zkrátka taky šetří kde může-bohužel.
Ted mám ROOMA a spokojenost, supr auto, ale zase si neodpustili pískání brzd. destiček než se ohřejou- nekvalitní destičky z výroby.( MALIČKOST- ALE NESE.. TO)

18.05.2009 | 09:55:23 | martas Reagovat

Anonym 2.2.:

Kotouče 70000 km, to je asi normál. Asi s těmito km byly i u naší Fábie orezlé. Dá se to očistit a ještě tak 30000 km jezdit. S původními deskami. Kdyby se dávaly nové, tak to nemá smysl. Normálně se to ale všechno vyhazuje. To se mi spíš zdá brzy výměna řetězu, moderní motor by se nemusel po 100000 km rozebírat. Silentbloky na přední nápravě (hlavně zadní) a táhla řízení jsou na výměnu normálně, po tolika km.

17.05.2009 | 22:46:53 | Itall Reagovat

1.2 MPI

1.2 MPI mám taky, o žádný omyl se nejedná, prostě jich pár s tímto označením vyjelo - alespoň je to exkluzivní :-) r.v. 12/2003

18.04.2009 | 09:12:43 | Dave Reagovat

MPi a HTP

Máme 2003MPi, MPi (multi point injection) tedy vícebodé vstřikování. High Torque Performance - vysoký výkon točivého momentu , aneb "Hovno To Pojede" Podle mě se to navzájem nevylučuje.

30.03.2009 | 17:39:19 | Eminem Reagovat

No to mne prekvapilo.Nevedel jsem ze se to nekdy oznacovalo 1.2 MPi.Dotedka jsem si myslel ze se to oznacovalo furt jenom 1.2 HTP.Alespon jsem zase o neco moudrejsi :-).Jinak recenze mohla byt alespon o neco obsahlejsi i kdyz to neni zle.Cus.

21.03.2009 | 16:01:03 | jamieson Reagovat

A i B je správně .

03.02.2009 | 11:18:02 | Itall Reagovat

Na to nepotřebujete Ing. Pelikána. 1,2 MPi=1,2HTP. Na začátku výroby se tak HTPéčka označovali. Není to tedy derivát odvozený od 1,4MPi 44/50Kw-tedy OHV čtyřválec. Z tohoto důvodu se pak nastupující generaci tříválců upravilo jméno na HTP. Ačkoliv HTP je samozřejmě taky MPi. Jo jinak zajímavé. Jedna Fábka slušná spotřeba a minimum závad-druhá závad moc a spotřeba strašná...čím to asi může být? Že by tak kolísala kvalita výroby, nebo někteří řidiči devastují auta více a jiní méně ??

03.02.2009 | 01:35:53 | Jerry Reagovat

Ze začátku se tyto motory opravdu označovaly MPi pak přešli na označení HTP.Označení MPi se značilo velmi krátce takže se to ani nestačilo rozšířit.

03.02.2009 | 00:11:30 |  Reagovat

MPi HTP

Kamarád má 1,2MPi, a je to opravdu slabší šestiventilová HTP-40kW, má to z roku 2002 v kanárkové žluté. Proč to tak nějakou dobu označovali opravdu nevím

02.02.2009 | 17:00:46 | Ing. Pelikán Reagovat

Tyto auta zrovna shodit ze skály. Je ostuda škodovky, že souhlasila s VW ohledně vzniku těchto pseudomotorů.

02.02.2009 | 16:40:55 |  Reagovat

Vyzívám Ing. Pelikána, aby se zapojil do diskuse a uvedl na pravou míru označení čtvrtinového dvanáctiválce.

02.02.2009 | 16:21:00 | Radek Reagovat

Predne kotuce po 70 000km, trochu skoro, nie ?

02.02.2009 | 16:07:03 |  Reagovat

hřeben řizeni

k hřebenu řizeni.zespoda je osmnactka matka stači ji podle navodu utahnout...a je po vuli.navod je v knize fabia moje hoby.delal jsem to a mam klid

02.02.2009 | 15:58:43 | tony Reagovat

Lenochod

Súhlasím u vás je možné všetko.

02.02.2009 | 15:50:06 | opar Reagovat

Slovensko

No na Slovensku možná, v Čechách je možný všecko.

02.02.2009 | 15:19:01 | Lenochod Reagovat

HTP

Vždy len HTP a nie MPi.

02.02.2009 | 14:46:21 | opar Reagovat

Asi jo

No tak podle roku, kdy majitel auto koupil a podle nájezdu předchozího majitele, lze řící, že koupil auto v době, kdy 1,2jky začaly prodávat, to znamená, že je možné, že se tak mohli chvíli označovat.

02.02.2009 | 14:37:35 | Lenochod Reagovat

1,2MPi se jeden čas označovaly HTPčka myslím

02.02.2009 | 13:10:28 | Aleš Reagovat

MPI nebo HTP

No taky by mě zajímalo jestli jde jen o omyl uživatelů, nebo opravdu jde o typové označení výrobce, nejspíš se asi jedná o omyl.

02.02.2009 | 13:09:28 | Lenochod Reagovat

Dotaz na MPi

Chtěl bych se zeptat, co to je za typ 1,2 MPi. Už jsem to párkrát na silnici potkal, ale v nabídce to škodovka nemá. Mají buď 1,4 MPi nebo 1,2 HTP.

02.02.2009 | 12:52:30 | Karel Reagovat

RE: Dotaz na MPi

Mám jenu z prvních fabii 1,2 MPI, za pár měsíců se začali označovat HTP 1,2. Jde o shodný model 40kw.

02.02.2012 | 15:53:28 | karel  | 85.71.81.* Reagovat

spotřeba

Spotřeba naprosto odpovídá.Mám kombi ,nejméně 4,9 nejvíce 7,5 dlouhodobá 6,2 město a okolí krátké jízdy,sem tam na lyže atd.Uživatel jen okomentoval že se jedná o solidní a spolehlivý vůz na příměstské ježdění ,který na dovolenou taky dojede.Pohodlí a dynamiku vozů vyšších tříd samozřejmě nemá

02.02.2009 | 12:43:37 |  Reagovat

Jestli jezdí mimo město klídek, tak proč ne? Celkem šťastný kousek.

02.02.2009 | 12:02:44 | Itall Reagovat

ja nechapem preco tu tak kecas o tej spotrebe, nemas nahodu dieselovu fabiu? Na 6.5 sa da kludnou jazdou dostat, ale ak sa jazdi normalne, kombinovana spotreba je 8-9 litrou

02.02.2009 | 11:55:58 |  Reagovat

RE: 1,2 MPI

Klidnou jízdou se s tím dá dostat v pohodě pod 6l. Mám ji 16 let, rv 2002.

21.11.2018 | 10:47:04 | Tony  | 80.95.116.* Reagovat

RE: 1,2 MPI

teď si chci jednu koupit. 1.2mpi 2002. najeto 75000km od tety. jak to máš se spolehlivostí?

22.11.2018 | 22:28:16 | tom  | 89.24.199.* Reagovat