Rok výroby:2002Typ motoru:1.4MPI/44kW benzinStav km při koupi:18 kmStav km nyní:41 500 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:5,8 l/100 kmVloženo:16. 7. 2004
Půl roku po záruce odešlo servo, kdybych neměl otce automechanika, tak vysolím 25000Kč.
Pravidelně co půl roku praskají žarovky H7.
Začínají klepat kosti stabilizátoru.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Oceňuji kvalitní dílenské zpracování a příjemné ovládání.
Výkon motoru je na ježdění podle rychlostních limitů a na okreskách dostatečný, na dálnici je to horší. Dobrá pružnost při obsazení pouze řidičem.
Spotřeba do 6 litrů, ale jezdím pouze mimo město. Nechápu, jak někdo s tímto motorem muže jezdit okolo 10 litrů, jak se na jiných stránkach ve fórech píše.
Kdyby jsem nevidel, ze predchozi vuz byla Skoda 120, tak reknu ze to nemas v hlave v poradku (samozrejme bez urazky).To auto s kvalitou mnoho spolocniho nema.Kvalita se lisi kus od kusu.Nekdy je spatna, jindy otresna...Tak jsi vyberte :-)
To servo je celkom pekný problém. Môj známi, inštruktor v autoškole by vedel rozprávať. Autoškola vlastní niekolko typov vozidiel (fiat punto, peugot 206, felicia, fabia), ale len s fabiou bol problém zo servom. Pri prvej jazde po cvičisku medzi kuželmi vypovedalo. Pretože fabia bola vtedy novinka odstránily to v záruke. Problém sa však opakoval a servis sa začal vykrúcať že auto bolo neúmerne preťažované. Nakoniec sa to vyriešilo tak, že na fabií sa prestal nacvičovať slalom, parkovanie a pod. Začiatočníci nemajú predsa len taký cit a točia volantom aj namieste, no ale keď to vydržalo punto... Keď som si kupoval fabiu odporučil mi aby som si nechal bokom ešte 30 000.- na nové servo. Zatial som ich nepotreboval ani na servo ani na inú závadu. Pretože mám komplikovaný výjazd z garáže zostávam trochu v napätí či to raz nerupne. Zvlášť sa obávam čo to povie v zime. Skrátka to elektrické servo asi nebol najlepší nápad inžinerov značky Škoda.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Kdyby jsem nevidel, ze predchozi vuz byla Skoda 120, tak reknu ze to nemas v hlave v poradku (samozrejme bez urazky).To auto s kvalitou mnoho spolocniho nema.Kvalita se lisi kus od kusu.Nekdy je spatna, jindy otresna...Tak jsi vyberte :-)
15.03.2009 | 19:02:58 | jamieson Reagovat
To servo je celkom pekný problém. Môj známi, inštruktor v autoškole by vedel rozprávať. Autoškola vlastní niekolko typov vozidiel (fiat punto, peugot 206, felicia, fabia), ale len s fabiou bol problém zo servom. Pri prvej jazde po cvičisku medzi kuželmi vypovedalo. Pretože fabia bola vtedy novinka odstránily to v záruke. Problém sa však opakoval a servis sa začal vykrúcať že auto bolo neúmerne preťažované. Nakoniec sa to vyriešilo tak, že na fabií sa prestal nacvičovať slalom, parkovanie a pod. Začiatočníci nemajú predsa len taký cit a točia volantom aj namieste, no ale keď to vydržalo punto...
Keď som si kupoval fabiu odporučil mi aby som si nechal bokom ešte 30 000.- na nové servo. Zatial som ich nepotreboval ani na servo ani na inú závadu. Pretože mám komplikovaný výjazd z garáže zostávam trochu v napätí či to raz nerupne. Zvlášť sa obávam čo to povie v zime. Skrátka to elektrické servo asi nebol najlepší nápad inžinerov značky Škoda.
25.08.2006 | 08:59:40 | Reagovat