Rok výroby:2002Typ motoru:1,4 44kw / AZFStav km při koupi:85 000 kmStav km nyní:167 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:8,5 LPG l/100 kmVloženo:3. 4. 2008
Počas najazdených mojích cca 85000 km ( s počiatočného stavu 85000 km ) sa prejavili tieto mechanické poruchy: - výmena kĺbov ľavej poloosi (dôsledok havárie predchádzajúcho majiteľa) ......110 000km.
- výmena stredného a zadného dielu výfuku ... 155000km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Na fábií 1,4 44kw mám najazdené asi 85000km. Počas prevádzky som zatiaľ nepocítil , čo znamená pojem "ležať pod autom". Moja fábia má na LPG pohon celkovo najazdených cca 100000km , zatiaľ bez vážnejších porúch . Asi pred 1/2rokom mi občasne zasvietila kontrolka diagnostiky motora , ale po nastavení zmesi LPG je to OK. Spotreba LPG cca 8,5 l /100km.
Pochvalu zaslúži jednoznačne podvozok , pri pneu 185/60 R14 už super stabilný , motor pekne ťahá od spodu , ale zas vädne vo výšších otáčkach. Jedinou údržbou motora je zatiaľ výmena sviečok , oleja a všetkých filtrov , vrátane LPG v intervale 15000 km.
Brzdový systém bez problémov , 1x výmena brzdovej kvapaliny , 1x výmena brzdových segmentov. Riadenie s elektrohydraulickým posilňovačom - výborná funkčnosť , bez problémov.
Celkový dojem - auto s celozinkovanou karosériou , s lacným servisom a spoľahlivou prevádzkou .
Je to mé první auto, a pokud bych mohl zrecenzovat. Chtěl jsem auto s co nejméně elektřiny (socialku) protože jako student jsem nechtěl řešit že mi odešli motorky na okna ( takže mám švihadla ), doplňovat klimu a starat se o ní, problémy s ABS, ESP atd ... takže ani to nemám. Řekl bych že jsem se na tomto blbu vzdorném autě dost naučil, zabít se dá i v padesátce. Každopádně jsem řídil i mnohem silnější automobily, a to například Audi S4 4.2l Quattro 253 kW, bmw 330i (170kw), octavia RS (147kw) .... Výkon je dle mého názoru k provozu dostačující, předjíždění do 110km/h ještě jde. Pak už akcelerace není znatelná. Ale z bodu A do bodu B doveze, a i na tak malé KW je auto celkem svižné. Podotkl bych přesné řízení, tužší řazení a neskutečnou spolehlivost ( ještě aby ne když je to motor z NBčka). Ještě bych mohl přidat vsuvku, tak spotřeba u tohoto motoru je celkem nepříznivá. 6.5 - hodně lehká noha, 8 svižná a cca 9 je mladistvá nerozvážnost ( má spotřeba ). Jinak pro ty blbečky co tu píšou z BMW řad - za 1 - proč k nám lůzrům a čepičkářům lezete ? Za 2 - když mluvíš o bezpečnosti za volantem na silnici, proč si nekoupíš VOLVO nebo SAABA ? A za 3 - těm co výkon těchto šunek nestačí, nemusí si ji kupovat. Já sám mám v plánu koupit si BMW e46 330i a pochybuji, pokud si jej opravdu koupím - že budu hatevat takovéto stránky. Mějte se a sežerte mne - Venca 24 let :)
Líbí se mi názory typu "po dálnici to 130 jede, tak co..." Blázne, po dálnici jel 130 i Trabant (a mimo obec i 90 !) ale tím přece není dána kvalita vozu. Potřebuješ přebytek výkonu na eventuální akceleraci. I když někdo s tvým IQ to nepoužívá. Stačí jet za tou Avií tak dlouho, až někam odbočí, že? A ti ostatní "blázni" ať si jedou... Oni jedou, protože mají dostatek výkonu. Řečičky že dnes každé auto umí jet 160 jsou taky o ničem. Ono není jet 160 s jazykem na vestě a plynem u podlahy a vyceněnými zuby totéž, jako lehtat ve 160ti plyn a kochat se...
Je to ale jak říká...dostatečný výkon je dobrý k akceleraci.Stejně se po městě apod.Nedá jezdit tak aby člověk využil maximální výkon auta.Natož maximální rychlost. Jinak s tím 50-90-130..ono člověk co má 1.2 HTP..tomu to nevadí že po dálnici může jet maximálně 130km.. A když to vezmu reálu..kdo jede přesně 50Km..a ne třeba 55Km až 60Km. Ve skutečnosti ti co to dodržují dokonale dělají v dopravní situaci která je mnohem rychlejší než na papíře.Akorát zmatky.. Neříkám že by se měl zákon porušovat.Ale taky moc nemám rád..takové ty pedanty. A neříkej že jsi nikdy nejel více jak 130Km...:))
3657kč ročně je 304kč měsíčně, tak to je vata. Fakt je, že při tvém nájezdu je to měsíční rozpočet na benzín, co? Ti do 1.6 nechoď, je to moc velký brko na tebe a má min. o 0.2L vyšší spotřebu, to už je mooooc.
Nene, mám hozené očko po octavii tour 1,4 55kW nebo 1,6 75kW, čiliž vyšší pojistka..Jo a .. já platím na 1,2 obsah pojistku 1343 korun, takže si lehce spočítej, kolik to za rok dělá...Pro někoho je 3657korun určitá položka hm??Joo, kdo prachy tiskne, tomu to je asi u pr:-))
Pelikán se definitivně zbláznil. Kdy budeš kupovat silnější vůz, tak tě bude zajímat v první řadě kubatura do 1350ccm, nic jinýho. PS. na 3.0 jsem platil 5.000kč ročně, ranec, co?:-))
Já nejsem brzda provozu. 90/130 po dálnici mi to jede. I když budu kupovat silnější vůz, 47kW bohatě dostačuje( dám na "frak" i 1,4 44kW) A je pravda, že i 40kW verze by stačila, a ušetřila by navíc něco na benzínku, který je dnes docela drahý...
Válím se smíchy nad komentáři v této recenzi. Tolik píčovin pohromadě jsem ještě nečetl! Svědčí to zejména o inteligenci a hlavně vědomostech majitelů těchto sraček VÝZNAMNÉHO evropského výrobce automobilů... :-)) Chachacha!!! Tečou mi slzy!
Po zkušenostech s Fabií 1,2 40kW jsem nikdy brzda provozu nebyl, na dálnici 170 tachometrových bez problémů - předjíždění si člověk ale opravdu musel rozmyslet, tak nevim, proc by mel byt 44kW na plyn takovy problem. Nyni mam 2fiaty JTD 77 a 81kW, vykon opravdu o necem jinem, ale 40kW pro beznou jizdu uplne staci. A ohledne Fiatu a koroze, zkuste si vy zabedneni zastanci koncernu WV srovnat např.Fiat Bravo a Golfa staré tak 13let, co asi bude vice reznout?
S průměrným nájezdem je to jako s průměrnou mzdou. Někdo má 100 tisíc, někdo 10 tisíc. Když se to zprůměruje, dá to 20 tisíc. Je na tom něco složitého? Druhá věc je, že někdo si místo nové fabky koupí za stejný peníz ojeté BMW a pak s ním jezdí těch 20 tisíc km ročně a tvrdí, že udělal líp. Jen nechápu, proč si tedy místo nové voňavé sedačky z prodejny nábytku, která se mu za deset let ošoupe, nekoupí v bazaru s použitým nábytkem z EU za stejný peníz luxusní koženou sedačku s rustikálními prvky z pravého dřeva, která by ho přežila. Odpověď je jednoduchá. Pokud si zrovna nezařizuje soukromou kancelář, tak takovou sedačku doma v obýváku prostě mít nechce...Proč se kvůli tomu hádat?
Znám spoustu podle Tebe "nenormálních lidí", co mají auta i víc než 20 let. Například můj soused má forda sierru , 2,3D z roku 1987, už sám ji má snad 15 let a prý už 4x přetočil tacho(pětimístný) čiliž 400 000km(ten jezdí hodně denně tak 100km za prací) kolik to mělo najeto předtím to neví. Znám spousty lidí co mají š120, favority atd. a jsou spokojeni..
Favorit taky není auto, proboha. Je to pojízdná rakev, jako Š105. Na převoz materiálu dobré, jinak katastofa. Kdo normální má auto 20let? Vozy, které toto vydržely (W124) už se dávno nevyrábí.
7 000 za rok podprůměr? To vychází na 134 km týdně! To mi nepřijde zase tak málo. Kdybys měl pravdu a lidi najeli opravdu běžně 60 000 za rok, tak 10letá auta už by měla život za sebou!! A za 20 let by měla namotáno 1 200 000 km..chmmm..bežný 20 letý favorit má najeto kolem 100-150tkm...
7.000km za rok je hluboký podprůměr. Po takých kilometrech není možné auto objektivně hodnotit, protože více stojí, než jezdí. S Fábkou 1.4 16v jsem najezdil přes 50.000km za necelý rok a tak vím, co je to za strašný šunt za ty peníze.
Jako normální člověk jezdím já, jestli Ti 60 tisíc km za rok, cca 150 000korun za palivo za rok , 164,4km denně včetně sobot, nedělí, svátků atd. přijde normální , tak mein Gott..Děláš něco jiného, než sedíš za volantem?:-) Podívej se kolem sebe, nájezd 7000km je běžný, 15 000už je dost.
Vzhledem k tomu, že už jsem ho před nějakým časem prodal, nevím, kolik má natočeno v současné době. Mimochodem natočím 60.000km ročně a ten sráč HTP to má po 200.000km za sebou. Nakonec, mám tu recenzi, proč se v tom pitvat, když si ji někdo nedokáže přečíst, že?:-))
Fabie s přehledem najede půl milionu km..Což já najedu za jak dlouho..No??..o, zhruba za 70 let:-)) Vtip je v tom, že ten tvůj bavorák má beztak už polovinu této porce za sebou:-)
Chápu velmi dobře, a Ty umíš dobře urážet... Myslíš, že bych neměl na to, koupit olítaného bavoráka v třílitru?? To umí každý. Ale nejsem tak bohatý, abych musel kupovat použité nebo levné věci.Tudíž nekoupím ani kvalitního, ale ojetého bavoráka, ani např. nového megana, pač to je zmetek hned od výroby. Nové je nové. Nekupuju použité oblečení, nekupuji prošlé potraviny, nekupuji starý nábytek, pračku, ledničku z bazáče...Takže nekupuju ani použitá auta..Je na tom něco nelogického???
Jediná kvalitní auta jsou Německá vyjma opelu(fordu). Tak to je a zůstane. Japonci jsou také celkem dobří, ale i pozdní ročníky hnijou a jsou strašně drazí na opravy...Fabie je asi nejlepší volbou pro nejširší spektrum zákazníků.
ALE TADY SE NIKDO NEBAVÍ O STARÝCZ FIATECH TYPU UNA A REGATY.TO SE PAK VRACÍME DO DOBY Š 120 A FAVORITA. MÁM NA MYSLI AUTA TAK 10 AŽ12 LET STARÁ..JO ATO ŽE TY POSLEDNÍ FELDY BYLY KVALITNĚ PROVEDENÉ NO NEVÍM TAM BYL JEN ČÁSTEČNÝ POZINK ALE TAKY NIC MOC
Laguna rok výroby 1997 shnilej blatník na sračku... fiaty-pamatuju si jaké to byly pastuchy, dyt una a regaty byla rez schopná zlikvidovat za 5 let..A škodovka a rez?? Nevěřím..natož superb.Už poslední feldy byly kvalitně provedené, fabie to dovedla k dokonalosti..
PROBOHA JAK MŮŽE ANONYM NAPSAT ŽE FIAT A RENAULT JSOU HNILOBA SAMA.FIAT BYL SNAD PRVNÍ AUTOMOBILKOU CO ZAČALA SPOZINKEM.TO SAMÝ RENAULT MÁ DNES JEDNU ZNEJLEPŠÍCH ANTIKOROZNÍCH OCHRAN.SÁM MÁM FIAT MULTIPLA R.V.2001 A BEZ REZU.TO ZASE NAPÍŠE NĚJAKÝ CHYTRÁK CO STÍM NEMÁ ŽÁDNÉ ZKUŠENOSTI.
NECHCI KRITIZOVAT FABII PŔOTOŽE JI SÁM NEVLASTNÍM,ALE TVRDIT ŽE KDYŽ MÁ CELOPOZINKOVANOU KAROSERII TAK TO NEHNIJE JE NESMYSL.ONO ZÁLEŽÍ KOLIK TOHO ASI NAJEZDÍM V ZIMĚ V SOLI,STAČÍ SE PODÍVAT NAPŘ. FORD FOKUS A JE TO TRAGÉDIE,ALE ASI JE PRAVDA ,ŽE ANTIKOROZNÍ OCHRANA U ŠKODOVKY JE ASI LEPŠÍ.
Fabie nerezne ani v nejmenším, proč si tu vymýšlíte? Co si kdo vůbec dovolí, kydat tady hnůj na škodovky??? Š fabia je povedený a velmi ceněný vůž výrazného evropského výrobce! Děte mi někam, doporučuji adminovi, takéto smyšlené plivance na škodu mazat!!!BTW fabia má celopozinkovanou karoserii..!!!!
Mám fábii r.v. 2002 při kontrole zjištěna koroze předních i zadních blatníků.U předních za kolem když se odšroubuje ten plastový podběh dole u prahu.Na zadních zase před kolem pod plastem,chytlý je i práh.Takže pozor při koupi Fábie rezne a rezne stále je to jen Škocna.
Konečně normální člověk ze Slovenska, který sice nevynáší fábii do nebes, ale uznává její nesporné kvality. Už jsem si myslel, že se toho od někoho na východ od nás nedočkám. (poslední dobou to je ve stylu .... celá ŠKODA je fuck apod. žvásty) Přeji hodně štastných km, k těm 167 000km klidně jednou tolik.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Mám tento motor ale bez LPG
Je to mé první auto, a pokud bych mohl zrecenzovat. Chtěl jsem auto s co nejméně elektřiny (socialku) protože jako student jsem nechtěl řešit že mi odešli motorky na okna ( takže mám švihadla ), doplňovat klimu a starat se o ní, problémy s ABS, ESP atd ... takže ani to nemám. Řekl bych že jsem se na tomto blbu vzdorném autě dost naučil, zabít se dá i v padesátce. Každopádně jsem řídil i mnohem silnější automobily, a to například Audi S4 4.2l Quattro 253 kW, bmw 330i (170kw), octavia RS (147kw) .... Výkon je dle mého názoru k provozu dostačující, předjíždění do 110km/h ještě jde. Pak už akcelerace není znatelná. Ale z bodu A do bodu B doveze, a i na tak malé KW je auto celkem svižné. Podotkl bych přesné řízení, tužší řazení a neskutečnou spolehlivost ( ještě aby ne když je to motor z NBčka). Ještě bych mohl přidat vsuvku, tak spotřeba u tohoto motoru je celkem nepříznivá. 6.5 - hodně lehká noha, 8 svižná a cca 9 je mladistvá nerozvážnost ( má spotřeba ). Jinak pro ty blbečky co tu píšou z BMW řad - za 1 - proč k nám lůzrům a čepičkářům lezete ? Za 2 - když mluvíš o bezpečnosti za volantem na silnici, proč si nekoupíš VOLVO nebo SAABA ? A za 3 - těm co výkon těchto šunek nestačí, nemusí si ji kupovat. Já sám mám v plánu koupit si BMW e46 330i a pochybuji, pokud si jej opravdu koupím - že budu hatevat takovéto stránky. Mějte se a sežerte mne - Venca 24 let :)
03.04.2017 | 01:14:05 | Venda | 176.107.123.* Reagovat
Líbí se mi názory typu "po dálnici to 130 jede, tak co..." Blázne, po dálnici jel 130 i Trabant (a mimo obec i 90 !) ale tím přece není dána kvalita vozu. Potřebuješ přebytek výkonu na eventuální akceleraci. I když někdo s tvým IQ to nepoužívá. Stačí jet za tou Avií tak dlouho, až někam odbočí, že? A ti ostatní "blázni" ať si jedou... Oni jedou, protože mají dostatek výkonu. Řečičky že dnes každé auto umí jet 160 jsou taky o ničem. Ono není jet 160 s jazykem na vestě a plynem u podlahy a vyceněnými zuby totéž, jako lehtat ve 160ti plyn a kochat se...
20.07.2009 | 10:57:28 | Reagovat
RE:
Jestli se někde rozstřelíš,doufám,že nikoho nevezneš sebou ty pilote.50-90-130 ti nic neříká?
14.04.2012 | 20:02:52 | dan | 77.242.83.* Reagovat
RE:
Je to ale jak říká...dostatečný výkon je dobrý k akceleraci.Stejně se po městě apod.Nedá jezdit tak aby člověk využil maximální výkon auta.Natož maximální rychlost.
Jinak s tím 50-90-130..ono člověk co má 1.2 HTP..tomu to nevadí že po dálnici může jet maximálně 130km..
A když to vezmu reálu..kdo jede přesně 50Km..a ne třeba 55Km až 60Km.
Ve skutečnosti ti co to dodržují dokonale dělají v dopravní situaci která je mnohem rychlejší než na papíře.Akorát zmatky..
Neříkám že by se měl zákon porušovat.Ale taky moc nemám rád..takové ty pedanty.
A neříkej že jsi nikdy nejel více jak 130Km...:))
14.04.2012 | 21:01:15 | luke20 | 94.112.57.* Reagovat
3657kč ročně je 304kč měsíčně, tak to je vata. Fakt je, že při tvém nájezdu je to měsíční rozpočet na benzín, co? Ti do 1.6 nechoď, je to moc velký brko na tebe a má min. o 0.2L vyšší spotřebu, to už je mooooc.
20.07.2009 | 10:11:56 | Radek Reagovat
Nene, mám hozené očko po octavii tour 1,4 55kW nebo 1,6 75kW, čiliž vyšší pojistka..Jo a .. já platím na 1,2 obsah pojistku 1343 korun, takže si lehce spočítej, kolik to za rok dělá...Pro někoho je 3657korun určitá položka hm??Joo, kdo prachy tiskne, tomu to je asi u pr:-))
20.07.2009 | 00:08:22 | Ing. Reagovat
Pelikán se definitivně zbláznil. Kdy budeš kupovat silnější vůz, tak tě bude zajímat v první řadě kubatura do 1350ccm, nic jinýho. PS. na 3.0 jsem platil 5.000kč ročně, ranec, co?:-))
19.07.2009 | 22:47:13 | Radek Reagovat
Já nejsem brzda provozu. 90/130 po dálnici mi to jede. I když budu kupovat silnější vůz, 47kW bohatě dostačuje( dám na "frak" i 1,4 44kW) A je pravda, že i 40kW verze by stačila, a ušetřila by navíc něco na benzínku, který je dnes docela drahý...
19.07.2009 | 22:31:42 | Ing. Reagovat
VÝZNAMNÉHO evropského výrobce automobilů.
To mě taky dostalo...A že nejsou brzdy provozu ? O tom bych rád diskutoval.
19.07.2009 | 22:00:03 | MIREK Reagovat
Kromě toho, že Ti tečou slzy toho asi v hlavě moc nemáš. Opravdu konstruktivní názor
19.07.2009 | 20:50:11 | Reagovat
Paka!
Válím se smíchy nad komentáři v této recenzi. Tolik píčovin pohromadě jsem ještě nečetl! Svědčí to zejména o inteligenci a hlavně vědomostech majitelů těchto sraček VÝZNAMNÉHO evropského výrobce automobilů... :-)) Chachacha!!! Tečou mi slzy!
19.07.2009 | 18:39:17 | Reagovat
To Fabian
Ona sedačna mě ale v provozu krk nezachrání a všichni víme, že dneska jde na silnici o život. Mimochodem, kožená sedačka je dost na prd.:-))
19.07.2009 | 18:02:47 | Radek Reagovat
Po zkušenostech s Fabií 1,2 40kW jsem nikdy brzda provozu nebyl, na dálnici 170 tachometrových bez problémů - předjíždění si člověk ale opravdu musel rozmyslet, tak nevim, proc by mel byt 44kW na plyn takovy problem. Nyni mam 2fiaty JTD 77 a 81kW, vykon opravdu o necem jinem, ale 40kW pro beznou jizdu uplne staci. A ohledne Fiatu a koroze, zkuste si vy zabedneni zastanci koncernu WV srovnat např.Fiat Bravo a Golfa staré tak 13let, co asi bude vice reznout?
19.07.2009 | 17:53:13 | zdenek Reagovat
zbytečná diskuze
S průměrným nájezdem je to jako s průměrnou mzdou. Někdo má 100 tisíc, někdo 10 tisíc. Když se to zprůměruje, dá to 20 tisíc. Je na tom něco složitého?
Druhá věc je, že někdo si místo nové fabky koupí za stejný peníz ojeté BMW a pak s ním jezdí těch 20 tisíc km ročně a tvrdí, že udělal líp. Jen nechápu, proč si tedy místo nové voňavé sedačky z prodejny nábytku, která se mu za deset let ošoupe, nekoupí v bazaru s použitým nábytkem z EU za stejný peníz luxusní koženou sedačku s rustikálními prvky z pravého dřeva, která by ho přežila. Odpověď je jednoduchá. Pokud si zrovna nezařizuje soukromou kancelář, tak takovou sedačku doma v obýváku prostě mít nechce...Proč se kvůli tomu hádat?
19.07.2009 | 17:45:55 | fabian Reagovat
Znám spoustu podle Tebe "nenormálních lidí", co mají auta i víc než 20 let. Například můj soused má forda sierru , 2,3D z roku 1987, už sám ji má snad 15 let a prý už 4x přetočil tacho(pětimístný) čiliž 400 000km(ten jezdí hodně denně tak 100km za prací) kolik to mělo najeto předtím to neví. Znám spousty lidí co mají š120, favority atd. a jsou spokojeni..
19.07.2009 | 17:19:50 | Ing. Reagovat
Favorit taky není auto, proboha. Je to pojízdná rakev, jako Š105. Na převoz materiálu dobré, jinak katastofa. Kdo normální má auto 20let? Vozy, které toto vydržely (W124) už se dávno nevyrábí.
19.07.2009 | 17:10:05 | Radek Reagovat
7 000 za rok podprůměr? To vychází na 134 km týdně! To mi nepřijde zase tak málo. Kdybys měl pravdu a lidi najeli opravdu běžně 60 000 za rok, tak 10letá auta už by měla život za sebou!! A za 20 let by měla namotáno 1 200 000 km..chmmm..bežný 20 letý favorit má najeto kolem 100-150tkm...
19.07.2009 | 17:04:30 | Ing. Reagovat
7.000km za rok je hluboký podprůměr. Po takých kilometrech není možné auto objektivně hodnotit, protože více stojí, než jezdí. S Fábkou 1.4 16v jsem najezdil přes 50.000km za necelý rok a tak vím, co je to za strašný šunt za ty peníze.
19.07.2009 | 16:39:16 | Radek Reagovat
Jako normální člověk jezdím já, jestli Ti 60 tisíc km za rok, cca 150 000korun za palivo za rok , 164,4km denně včetně sobot, nedělí, svátků atd. přijde normální , tak mein Gott..Děláš něco jiného, než sedíš za volantem?:-) Podívej se kolem sebe, nájezd 7000km je běžný, 15 000už je dost.
19.07.2009 | 16:24:52 | Ing. Reagovat
Právě, že jezdím, jako normální člověk, nikoli, jen jednou za týden z vesničky do hypermarketu.
19.07.2009 | 16:05:21 | Radek Reagovat
60 000km ročně?? To jezdíš jako taxikář?? Já to samé najedu tak za 9 let... Neber podle sebe průměrného člověka.
19.07.2009 | 16:03:11 | Ing. Reagovat
Vzhledem k tomu, že už jsem ho před nějakým časem prodal, nevím, kolik má natočeno v současné době. Mimochodem natočím 60.000km ročně a ten sráč HTP to má po 200.000km za sebou. Nakonec, mám tu recenzi, proč se v tom pitvat, když si ji někdo nedokáže přečíst, že?:-))
19.07.2009 | 15:43:07 | Radek Reagovat
Fabie s přehledem najede půl milionu km..Což já najedu za jak dlouho..No??..o, zhruba za 70 let:-)) Vtip je v tom, že ten tvůj bavorák má beztak už polovinu této porce za sebou:-)
19.07.2009 | 15:37:53 | Ing. Reagovat
Myslím, že nechápeš, že ta fungl sračka nevydrží, tolik, co od auta očekávám já. Ale vysvětlovat to blbovi Ing. Pelikánovi to je zbytečné.
19.07.2009 | 14:21:12 | Radek Reagovat
Chápu velmi dobře, a Ty umíš dobře urážet... Myslíš, že bych neměl na to, koupit olítaného bavoráka v třílitru?? To umí každý. Ale nejsem tak bohatý, abych musel kupovat použité nebo levné věci.Tudíž nekoupím ani kvalitního, ale ojetého bavoráka, ani např. nového megana, pač to je zmetek hned od výroby. Nové je nové. Nekupuju použité oblečení, nekupuji prošlé potraviny, nekupuji starý nábytek, pračku, ledničku z bazáče...Takže nekupuju ani použitá auta..Je na tom něco nelogického???
19.07.2009 | 14:09:30 | Ing. Reagovat
Nebude to tím, že nechápeš vůbec?
19.07.2009 | 13:57:49 | Radek Reagovat
Tak, a co třeba to, že dokonce za nižší cenu, než ty ojeťáka, mám já nové auto? Nechápu přemýšlení takových lidí jako jsi Ty...
19.07.2009 | 13:52:37 | Ing. Reagovat
Jenomže nevím, co bych měl závidět, když ten bavorák byl dražší než ta tvoje fungl nová sračka.:-))
19.07.2009 | 13:49:31 | Radek Reagovat
Radek
Radku, jezdi si dál ve svém prprděném ojetém bavoráku, plať si povinko na 3,0 a nás nech a nezáviď nám, že si můžeme dovolit koupit fungl nové auto!!!
19.07.2009 | 13:47:36 | Ing. Reagovat
Ale no tak Radečku nač ta silná slova???...
19.07.2009 | 01:30:36 | Jerry Reagovat
Fabie je nejlepší volbou pro stádo tupých kreténů.
18.07.2009 | 23:32:15 | Radek Reagovat
Jediná kvalitní auta jsou Německá vyjma opelu(fordu). Tak to je a zůstane. Japonci jsou také celkem dobří, ale i pozdní ročníky hnijou a jsou strašně drazí na opravy...Fabie je asi nejlepší volbou pro nejširší spektrum zákazníků.
18.07.2009 | 22:43:55 | Ing. Reagovat
HNILOBA
ALE TADY SE NIKDO NEBAVÍ O STARÝCZ FIATECH TYPU UNA A REGATY.TO SE PAK VRACÍME DO DOBY Š 120 A FAVORITA. MÁM NA MYSLI AUTA TAK 10 AŽ12 LET STARÁ..JO ATO ŽE TY POSLEDNÍ FELDY BYLY KVALITNĚ PROVEDENÉ NO NEVÍM TAM BYL JEN ČÁSTEČNÝ POZINK ALE TAKY NIC MOC
18.07.2009 | 19:07:29 | VAŠEK Reagovat
Jo a nejsem anonym, mé jméno je Ing. Jan Pelikán.
18.07.2009 | 18:38:02 | Ing. Reagovat
Laguna rok výroby 1997 shnilej blatník na sračku... fiaty-pamatuju si jaké to byly pastuchy, dyt una a regaty byla rez schopná zlikvidovat za 5 let..A škodovka a rez?? Nevěřím..natož superb.Už poslední feldy byly kvalitně provedené, fabie to dovedla k dokonalosti..
18.07.2009 | 18:34:20 | Reagovat
vcera som videl superba s rozkvitnutym kufrom okolo znaku :D
18.07.2009 | 18:20:19 | Reagovat
hniloba
PROBOHA JAK MŮŽE ANONYM NAPSAT ŽE FIAT A RENAULT JSOU HNILOBA SAMA.FIAT BYL SNAD PRVNÍ AUTOMOBILKOU CO ZAČALA SPOZINKEM.TO SAMÝ RENAULT MÁ DNES JEDNU ZNEJLEPŠÍCH ANTIKOROZNÍCH OCHRAN.SÁM MÁM FIAT MULTIPLA R.V.2001 A BEZ REZU.TO ZASE NAPÍŠE NĚJAKÝ CHYTRÁK CO STÍM NEMÁ ŽÁDNÉ ZKUŠENOSTI.
18.07.2009 | 18:19:17 | VAŠEK Reagovat
Najít shnilého Fiata nebo Renault od roku cca 1997 je problém, pokud nebyl havarovaný. Zato Felda od škodárny je už dávno shnilá na hovna.
18.07.2009 | 17:55:29 | Radek Reagovat
Fabii nelze kritizovat. Antikorozní uprava u ní nemá chybu.. podivejte se na sra.čky typu renault fiat..hniloba sama
18.07.2009 | 17:32:20 | Reagovat
FABIE
NECHCI KRITIZOVAT FABII PŔOTOŽE JI SÁM NEVLASTNÍM,ALE TVRDIT ŽE KDYŽ MÁ CELOPOZINKOVANOU KAROSERII TAK TO NEHNIJE JE NESMYSL.ONO ZÁLEŽÍ KOLIK TOHO ASI NAJEZDÍM V ZIMĚ V SOLI,STAČÍ SE PODÍVAT NAPŘ. FORD FOKUS A JE TO TRAGÉDIE,ALE ASI JE PRAVDA ,ŽE ANTIKOROZNÍ OCHRANA U ŠKODOVKY JE ASI LEPŠÍ.
18.07.2009 | 15:21:34 | VAŠEK Reagovat
Fabie nerezne ani v nejmenším, proč si tu vymýšlíte? Co si kdo vůbec dovolí, kydat tady hnůj na škodovky??? Š fabia je povedený a velmi ceněný vůž výrazného evropského výrobce! Děte mi někam, doporučuji adminovi, takéto smyšlené plivance na škodu mazat!!!BTW fabia má celopozinkovanou karoserii..!!!!
18.07.2009 | 14:19:22 | Reagovat
Koroduje.
Mám fábii r.v. 2002 při kontrole zjištěna koroze předních i zadních blatníků.U předních za kolem když se odšroubuje ten plastový podběh dole u prahu.Na zadních zase před kolem pod plastem,chytlý je i práh.Takže pozor při koupi Fábie rezne a rezne stále je to jen Škocna.
18.07.2009 | 11:35:17 | Jaroš Reagovat
to p0etrik
To ty o tom nic nevis (zjevne).Ubytek vykonu na LPG je citelny i kdyz u tak lineho krapu jako je tohle to asi bude vice mene jedno.
10.05.2009 | 16:05:12 | jamieson Reagovat
petrik
Jistě. Kde žádný výkon není ani na benzín, nemá co ubýt na LPG. KJde nic není, ani smrt nebere.
31.03.2009 | 23:03:49 | Reagovat
to oslo a jamieson
Panove pokud o problematice nic nevite, je zbytecne se vyjadrovat. ;) Ubytek vykonu na LPG je opravdu minimalni.
31.03.2009 | 21:36:42 | p0etrik Reagovat
to olso
To neni adrenalin, to je sebevrazda :-)
21.03.2009 | 11:54:48 | jamieson Reagovat
At slouží dál...
Konečně normální člověk ze Slovenska, který sice nevynáší fábii do nebes, ale uznává její nesporné kvality. Už jsem si myslel, že se toho od někoho na východ od nás nedočkám. (poslední dobou to je ve stylu .... celá ŠKODA je fuck apod. žvásty) Přeji hodně štastných km, k těm 167 000km klidně jednou tolik.
05.04.2008 | 10:09:33 | martas Reagovat
Na benzin je to lenive, na plyn to musi byt iny adrenalin pri predbiehani
04.04.2008 | 22:05:48 | olso Reagovat
I to příde....
Zatim si nelezel pod autem? A ta vymena klbu při 85 000 neni moc skoro?
To se muzes pripravit kdyz jsi koupil uz jednou bourany auto...
04.04.2008 | 14:18:45 | Reagovat