Rok výroby:2003Typ motoru:1.4 16vStav km při koupi:0 kmStav km nyní:160 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:16. 5. 2007
Auto jezdilo spolehlivě do cca 30.000 km. Potom jezdilo do servisu z železnou pravidelností co dva měsíce. Pokazila se klima, každou chvíli se rosvítily kontrolky EPC a řídící jednotky, prostě elektronika si chvílema dělala co chtěla.
Ve škodovce si stím chvílemi nevěděli rady a vlastně neví dodnes, neboť ve chvíli ,kdy píši mé zkušenosti je fabka zase v servisu (opět ta nešťastná elektronika).
Za poslední rok jsem zůstal viset na cestě 2x. Vždy přijel servisman ze škodovky, počítačem upravil režim řídící jednotky na dojetí do servisu a naposledy to bylo ještě 6x po cestě, než to vzdal a zapřáhl mne za tyč, abych mohl hrdě dojet do servisu.
Dvakrát se my zaseklo topení, což bylo hodně nepříjemné v létě.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Absolutně nespolehlivé auto s motorem do sekačky. Motor je hodně líný, ale auto dokáže frčet i 200k/h. Ikdyž auto je ve výbavě comfort, tak žádný komfort to teda není. Sedačky jsou sice vyhřívané, ale značně nepohodlné a po delší trase mne bolí záda.
Z palubní desky se linou občas neidetifikovatelné zvuky. Vše vypadá dost lacině. Jedinou výhodou tohoto vozu je nízká spotřeba.
Jezdím běžně kolem 5,5l. Kdo chce jezdit často na nouzový režim a má rád adrenali, jestli dojede do cíle nebo zůstane stát někde mezi poli, tomu vřele doporučuji koupit si fabii.
Do prdele tak si hadam upravim daky univerzal. Nemusi pasovat na milimeter ako original, ale za 4000 za univerzalny a max. 2000 dakemu machrovi co to povari do potrebnych rozmerov. S prehladom za 6000 je vymeneny. Ale peniaze si zacne niekto vazit az ked ich nema. 35 000 to je vazne asi polmozog kto je ochotny to zaplatit.
No komfort na sedackach je spise subjektivni vec.Mne osobne se na mekkych sedi lepe (asi jedine pozitivum u fran. aut).Jinak to ze jsi koupil Fabii a predtim jsi mel Mazdu (o Roveru nemluve, protoze Rover je jedna z nejlepsich znacek na trhu co se tyce pomeru cena-uzit.hodnota) mluvi za to ze o autech asi moc nevis.No ale co uz alespon jsi o neco moudrejsi.Mnoho stesti.
Už na několikátém vlákně tady sleduji přípomínky typu jste sponzor značkových servisů . Prosím tedy autora o tip .. mám krátkou fábii 1.4 comfort rv.2000. Scháněl jsem výfuk část s katalizátorem a zjistil jsem že druhovýroba dělá jen předek a konec ... ta nejdražší část je dostupná jen originál ..
Pokud tedy píšete že jsme sponzoři rád se z tohoto klubu odhlásím ... tedy kde se dá koupit komplet výfuk v druhovýrobě na tento typ vozu ?
Lidi já vás nechápu.Vy jste asi velcí sponzoři autorizovaných servisů.35000 kč za kat.Ono by chtělo se podívat i někde jinde a máte to za poloviční cenu neli ještě méně.Za tu cenu se daji sehnat i dva komplet motory.
Aj mne na Fabii 1.2 HTP po troch rokoch začala svietiť kontrolka elektroniky a v servise mi ju vždy vynulovali že to nič nie je. Ale na STK zistili že mám rozpadnutý katalyzátor ktorý stojí 35 000! Katalyzátor som musel dať vymeniť aby mi dali STK a po pol roku kontrolka svieti opäť. Tento problém má každý koho poznám kto si kúpil fábiu 1.2 HTP v tom čase ako ja. Takže znovu musím zaplatiť výmenu katalyzátora, lebo musím ísť na emisnú kontrolu a bez katalyzátora asi neprejdem... A nie netankoval som nekvalitný benzín! - to je prvý argument v servise ak tam prídete s rozpadnutým katalyzátorom vo Fabii.
no srovnávat xedose s fabii je silná káva.Měl sem ho taky a po šílené poruchovosti elektroniky interieru a klimy jsem ho vyměnil za Lagunu.Kámoš si koupil Fabku s s tím nadupaným motorem V3 HTP.chudák...
Rád bych vysvětlil, tomu borci na začátku, že auto ujelo skutečně ještě 130 000 km), ale suma nákladů na opravy stály podnik cca. 70 000 kč). Nikdy jsem auto nehonil na studený motor, nebo jel na dvojku 120 km/hod atd... Kdyby mi fabku podnik neprodal za likvidační cenu, tak bych si tento konkrétní kousek po těchto zkušenostech nekoupil. Na japoncích co jsem měl, jsem měnil pouze řemeny, filtry a olej. Jestli někdo chce srovnávat pohodlnost sedaček s mazdou xedos 9, nebo 626, tak neví o čem mluví. Jediné velké plus na fabii je podvozek, ten je opravdu dobrý. Možná, že jsem měl špatný kus, ale od známých přímo ze škodovky vím, že tenhle typ je nejhorší z variant fábií.
Těžko říct - mě zas bolí záda v měkkých sedačkách :-) Každýmu vyhovuje něco jiného - Fabii jsem měl a za ty 3roky ani jeden problém který by nemělo jiné auto... A sedačky super (pro mě)... Byl jsem v Chorvatsku - Itálii a v Dánsku takže i na dlouhých trasách OK... a to jsem tam měl ještě kola 16" 195/45 takže podvozek pěkně natvrdo :-)
cupiet preto lebo makke calunenie nedava ziadnu oporu bolo to povedane obrazne a vyssie sedacku sak budem jak v maskote to je dodavka samozrejme ze ta nic nebolelo lebo je to tvoj renault a ten je predsa najlepsi
pokial nema bedrovky ozaj fabia nic moc na dlhe trate ale urcite lepsie ako francuz z toho boli chrbat a krize uz po hodine jazdy tam sa nesedi tam si musis cupnut a to mam doma francuza strednej triedy tak viem na co nadavam
mám již několikátého francouze a na pohodlí vede s přehledem.měl jsem VW passat B3 s tvrdejma sedačkama,jel jsem ve fábii a záda mě bolela. na pohodlí jedině francouz
Neviem, čo má byť výhodou tvrdých sedačiek na dlhšie trasy, ale pohodlie to nebude. Sám sedávam vo Fabii aj 10 hodín v kuse a je to otras. Tu majú francúzi jednoznačne navrch. Myslím, že o tomto popísali pri testoch áut v motoristických časopisoch už dosť a všade konštatovali že tvrdosť je dobrá vec, ale nie na dlhé vozenie. Sprav si doma test. Skús si sadnúť na 5 hodín na drevenú stoličku a na druhý deň na ten istý čas do pohodlného kresla. Osobne si myslím, že na tej stoličke bez pohnutia nevydržíš.
S poruchami řídící jednotky u motoru 1,4 má pravdu a motor také neoslní svojí vitalitou. Sám jsem na 80tis.vůz prodal a s přibývajícími km na Toyotě Yaris 1,3 je rozdíl v živosti motoru i ve spotřebě propastný! U Toyoty se pouze mění filtry a olej! Kdo nevěří ať to zkusí!
Tak zase jedna kvalifikovaná recenze od magora,co by zlikvidoval cokoliv.Fabie má určitě mouchy,ale na čem se shodnou i její odpůrci,bývají právě špičkově vyladěné sedačky.Sice do tvrda,ale právě z měkkých bolí záda.Kdo má francouze,může vyprávět.Takže nevím,z čeho ti bolely záda,ale sedačka za to určitě nemohla.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Do prdele tak si hadam upravim daky univerzal. Nemusi pasovat na milimeter ako original, ale za 4000 za univerzalny a max. 2000 dakemu machrovi co to povari do potrebnych rozmerov. S prehladom za 6000 je vymeneny. Ale peniaze si zacne niekto vazit az ked ich nema. 35 000 to je vazne asi polmozog kto je ochotny to zaplatit.
13.07.2009 | 06:40:31 | Ado Reagovat
No komfort na sedackach je spise subjektivni vec.Mne osobne se na mekkych sedi lepe (asi jedine pozitivum u fran. aut).Jinak to ze jsi koupil Fabii a predtim jsi mel Mazdu (o Roveru nemluve, protoze Rover je jedna z nejlepsich znacek na trhu co se tyce pomeru cena-uzit.hodnota) mluvi za to ze o autech asi moc nevis.No ale co uz alespon jsi o neco moudrejsi.Mnoho stesti.
04.04.2009 | 12:40:53 | jamieson Reagovat
servis
Už na několikátém vlákně tady sleduji přípomínky typu jste sponzor značkových servisů . Prosím tedy autora o tip .. mám krátkou fábii 1.4 comfort rv.2000. Scháněl jsem výfuk část s katalizátorem a zjistil jsem že druhovýroba dělá jen předek a konec ... ta nejdražší část je dostupná jen originál ..
Pokud tedy píšete že jsme sponzoři rád se z tohoto klubu odhlásím ... tedy kde se dá koupit komplet výfuk v druhovýrobě na tento typ vozu ?
07.10.2008 | 12:16:21 | hek.tor Reagovat
Kamo,sadni si do Pegueota 307 sw - a už vživote nepovieš krivé slovko na pohodlie Francúzskych áut
23.12.2007 | 00:21:11 | BigT Reagovat
Lidi já vás nechápu.Vy jste asi velcí sponzoři autorizovaných servisů.35000 kč za kat.Ono by chtělo se podívat i někde jinde a máte to za poloviční cenu neli ještě méně.Za tu cenu se daji sehnat i dva komplet motory.
02.10.2007 | 10:56:59 | fanfantulipan Reagovat
Máš pravdu
Fabie sú celkovona kokot autá. Jak výzor tak motor a výkon. Nechápem ako si takú herku môže niekto kúpiť. Ani zadarmo
02.10.2007 | 10:05:04 | Reagovat
Kontrolka elektroniky
Aj mne na Fabii 1.2 HTP po troch rokoch začala svietiť kontrolka elektroniky a v servise mi ju vždy vynulovali že to nič nie je. Ale na STK zistili že mám rozpadnutý katalyzátor ktorý stojí 35 000! Katalyzátor som musel dať vymeniť aby mi dali STK a po pol roku kontrolka svieti opäť. Tento problém má každý koho poznám kto si kúpil fábiu 1.2 HTP v tom čase ako ja. Takže znovu musím zaplatiť výmenu katalyzátora, lebo musím ísť na emisnú kontrolu a bez katalyzátora asi neprejdem... A nie netankoval som nekvalitný benzín! - to je prvý argument v servise ak tam prídete s rozpadnutým katalyzátorom vo Fabii.
29.09.2007 | 21:05:18 | Vlado Reagovat
re:Břeťa
Borec děkuje za vysvětlení.
07.06.2007 | 19:43:43 | Tom Reagovat
sedačky
Vozte si měkou na dlouhý a tvrdou na krátký mantáci.
07.06.2007 | 17:53:52 | Reagovat
no srovnávat xedose s fabii je silná káva.Měl sem ho taky a po šílené poruchovosti elektroniky interieru a klimy jsem ho vyměnil za Lagunu.Kámoš si koupil Fabku s s tím nadupaným motorem V3 HTP.chudák...
19.05.2007 | 22:13:46 | darko Reagovat
opravy stály za to !!!!
Rád bych vysvětlil, tomu borci na začátku, že auto ujelo skutečně ještě 130 000 km), ale suma nákladů na opravy stály podnik cca. 70 000 kč). Nikdy jsem auto nehonil na studený motor, nebo jel na dvojku 120 km/hod atd... Kdyby mi fabku podnik neprodal za likvidační cenu, tak bych si tento konkrétní kousek po těchto zkušenostech nekoupil. Na japoncích co jsem měl, jsem měnil pouze řemeny, filtry a olej. Jestli někdo chce srovnávat pohodlnost sedaček s mazdou xedos 9, nebo 626, tak neví o čem mluví. Jediné velké plus na fabii je podvozek, ten je opravdu dobrý. Možná, že jsem měl špatný kus, ale od známých přímo ze škodovky vím, že tenhle typ je nejhorší z variant fábií.
19.05.2007 | 21:11:33 | Břeťa Reagovat
Sedačky
Těžko říct - mě zas bolí záda v měkkých sedačkách :-) Každýmu vyhovuje něco jiného - Fabii jsem měl a za ty 3roky ani jeden problém který by nemělo jiné auto... A sedačky super (pro mě)... Byl jsem v Chorvatsku - Itálii a v Dánsku takže i na dlouhých trasách OK... a to jsem tam měl ještě kola 16" 195/45 takže podvozek pěkně natvrdo :-)
18.05.2007 | 18:04:01 | Tomas Reagovat
sedacky
cupiet preto lebo makke calunenie nedava ziadnu oporu bolo to povedane obrazne a vyssie sedacku sak budem jak v maskote to je dodavka samozrejme ze ta nic nebolelo lebo je to tvoj renault a ten je predsa najlepsi
17.05.2007 | 14:46:51 | paolo Reagovat
Tak si zdvihni vyššie sedačku a nemusíš čupieť. S Renaultom ma po 800 km ozaj nebolelo nič.
17.05.2007 | 13:58:36 | Anonym Reagovat
sedacky
pokial nema bedrovky ozaj fabia nic moc na dlhe trate ale urcite lepsie ako francuz z toho boli chrbat a krize uz po hodine jazdy tam sa nesedi tam si musis cupnut a to mam doma francuza strednej triedy tak viem na co nadavam
17.05.2007 | 13:45:43 | paolo Reagovat
Taky Francouz a komfort za 1
17.05.2007 | 11:18:42 | ToJa Reagovat
mám již několikátého francouze a na pohodlí vede s přehledem.měl jsem VW passat B3 s tvrdejma sedačkama,jel jsem ve fábii a záda mě bolela.
na pohodlí jedině francouz
16.05.2007 | 21:31:53 | Loser Reagovat
Špičkově vyladěné sedačky ve Fobii - vtip tisíciletí.
16.05.2007 | 20:40:48 | Anonym Reagovat
sedačky
Neviem, čo má byť výhodou tvrdých sedačiek na dlhšie trasy, ale pohodlie to nebude. Sám sedávam vo Fabii aj 10 hodín v kuse a je to otras. Tu majú francúzi jednoznačne navrch. Myslím, že o tomto popísali pri testoch áut v motoristických časopisoch už dosť a všade konštatovali že tvrdosť je dobrá vec, ale nie na dlhé vozenie. Sprav si doma test. Skús si sadnúť na 5 hodín na drevenú stoličku a na druhý deň na ten istý čas do pohodlného kresla. Osobne si myslím, že na tej stoličke bez pohnutia nevydržíš.
16.05.2007 | 20:37:25 | Petrík Reagovat
má pravdu !
S poruchami řídící jednotky u motoru 1,4 má pravdu a motor také neoslní svojí vitalitou. Sám jsem na 80tis.vůz prodal a s přibývajícími km na Toyotě Yaris 1,3 je rozdíl v živosti motoru i ve spotřebě propastný! U Toyoty se pouze mění filtry a olej! Kdo nevěří ať to zkusí!
16.05.2007 | 19:38:44 | alf Reagovat
Tak zase jedna kvalifikovaná recenze od magora,co by zlikvidoval cokoliv.Fabie má určitě mouchy,ale na čem se shodnou i její odpůrci,bývají právě špičkově vyladěné sedačky.Sice do tvrda,ale právě z měkkých bolí záda.Kdo má francouze,může vyprávět.Takže nevím,z čeho ti bolely záda,ale sedačka za to určitě nemohla.
16.05.2007 | 16:09:57 | Reagovat
Jo jasně a stímto totálně nespolehlivým autem jste ještě najel 130tis km?Nebo se jedná o překlep??
16.05.2007 | 15:42:43 | Tom Reagovat