Rok výroby:2006Typ motoru:1.390Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:1 200 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:zapůjčenýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:6,0 l/100 kmVloženo:9. 10. 2006
Máme zbrusu novou Fabku Combi 1,4 16V již s 59 kW. Měl jsem strach z poměrně vysokých otáček (3.800) na maximu krouťáku a tudíž v praxi pak tahu motoru odspodu, což většinou vyžaduje jízda po ČR a vozidlo prodejce k zapůjčení a vyzkoušení neměl (všude jen 1,2 HTP).
Jsem velmi příjemně překvapen tahem odspodu, kdy to motor s přehledem vezme cca od 2.000 ot/min. na IV. př.st. přes obec tak 55 km/h i s postupným zrychlováním, táhne dobře i do kopce.
Dále jsem spokojen se sametovým během motoru, tichostí chodu a spotřebou, kterou mám v záběhu 6 l, takže předpokládám, že to půjde mírně dolů. Auto máme dělané na zákazku s paketem sedadel, vnitřkem, volantem, aj. z RS, má šíbr a klimu (trochu absurdita, vím).
Služebně jezdím již třetí Octávii, teď II 1,9 TDI (celkem na nich přes půl mil. km) a mám připravenou 2,0 TDI, přesto se s Fabkou, kterou používá manželka, rád svezu.
kio: mam combi 1,4 16V 55kW neviem ci je nejaky rozdiel v prevodovke medzi 55 a 59kW verziou ale napisem k tej 55-ke. na dialnici pri 130km/h toci 3600-3700ot., pri 4000ot. je 140-145km/h. inak verzia 55kW ma dlhe prevody a ked to porovnas s 1,4 16V 74kW tak ta ma pri 130km/h toci cez 4000ot rovnako ako aj HTP. zvuk motoru nie je otravny aspon podla mna v oblasti 3500ot nabere taky spotrovy a do 4000ot. je to v pohode akurat po prekroceni 4500 zacne byt vyraznejsi hluk. pre ten motor je oblast -+130km/h idealna lebo prave tu ma vrchol Mk. vepovedal by som ze je zle sprevodovana. inak pri 5000ot. ide 180km/h.
uvažuji o koupy této motorizace a mám stejné obavy tah motoru z nízkých otáček. jsem rád, že Váš dojem je příznivý. V hodnocení jste buď udělal chybu, nebo nejste spokojen. uvítám další Vaše zkušenosti s touto motorizací.
Uz jste zkousel dalnici a rychost cca 130kmh?V jakych otackach se motor v teto rychlosti pohybuje? A jaky je vas subjektivni pocit co se tyce zvuku motoru a hluku v interieru v tomto provoznim rezimu? Mne osobne se zda ze tomu schazi 6ka, protoze otacky jsou nekde mezi 3000-3500 a hluk je celkem znatelny
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
otacky
kio: mam combi 1,4 16V 55kW neviem ci je nejaky rozdiel v prevodovke medzi 55 a 59kW verziou ale napisem k tej 55-ke.
na dialnici pri 130km/h toci 3600-3700ot., pri 4000ot. je 140-145km/h. inak verzia 55kW ma dlhe prevody a ked to porovnas s 1,4 16V 74kW tak ta ma pri 130km/h toci cez 4000ot rovnako ako aj HTP. zvuk motoru nie je otravny aspon podla mna v oblasti 3500ot nabere taky spotrovy a do 4000ot. je to v pohode akurat po prekroceni 4500 zacne byt vyraznejsi hluk. pre ten motor je oblast -+130km/h idealna lebo prave tu ma vrchol Mk. vepovedal by som ze je zle sprevodovana. inak pri 5000ot. ide 180km/h.
24.06.2007 | 10:33:12 | houmr Reagovat
ZEPTAT SE
JAK ORAVIT ZADNÍ SEDADLA NEJDOU SKLOPIT,JE TAM NĚCO ZLOMENÉ?PORADTE
15.05.2007 | 09:30:51 | Reagovat
1,4/59Kw
uvažuji o koupy této motorizace a mám stejné obavy tah motoru z nízkých otáček. jsem rád, že Váš dojem je příznivý. V hodnocení jste buď udělal chybu, nebo nejste spokojen. uvítám další Vaše zkušenosti s touto motorizací.
26.10.2006 | 17:17:35 | milan Reagovat
otacky
Uz jste zkousel dalnici a rychost cca 130kmh?V jakych otackach se motor v teto rychlosti pohybuje? A jaky je vas subjektivni pocit co se tyce zvuku motoru a hluku v interieru v tomto provoznim rezimu? Mne osobne se zda ze tomu schazi 6ka, protoze otacky jsou nekde mezi 3000-3500 a hluk je celkem znatelny
10.10.2006 | 15:02:05 | kio Reagovat