Recenze Škoda Fabia 1.9 TDi PD Elegance
“Pěkné svezení za drahé peníze.”

Autor recenze: MadMack (26 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2000 Typ motoru:1.9 TDi PD Stav km při koupi:73 000 km Stav km nyní:112 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 24. 5. 2005

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.0

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Opel Astra

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Nefungovala některá elektrická okýnka a vyhřívání sedadla řidiče

Špatný zámek na pátých dveřích - za jízdy se otevíraly


Hodnocení a zkušenosti s autem

Autíčko jelo super, vynikající svezení s příznivou spotřebou kolem 6l / 100 km při ostřejší jízdě.

Ale údržba stála děsný peníze. Byl jsem na třech "serviskách" u svýho kamaráda (ne v autorizovaném servisu):

1) Výměna všech filtrů a oleje, brzdové destičky - 8000,- Kč

2) Rozvody, výměna oleje - 14000,- Kč

3) Nové brzdové kotouče (4x), výměna oleje a nová AKU - 10000,- Kč

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

zvláštní

O Fabii bych neřekl že prima svezení, navíc zjevně poruchovej křáp a ceny servisu hrozný, Ale přesto koupil by jste si ho znova? Ano...To jen odráží skutečnost že hodně čechů stále neřeší jaké auto, prostě jezdí ve Škodovce...

10.01.2011 | 17:39:07 | JJ Reagovat

To je fakt šílený co si je někdo schopný říct za pár věcí od známého..

20.09.2010 | 21:04:02 |  Reagovat

Na vrakovištích v Praze se na Fabii sežene prakticky všechno.

21.01.2010 | 11:16:36 | Itall Reagovat

Pozdrav

Chtěl bych zvláště pozdravit Briana Spilmera z Rychle a zběsile.
Nechci se v žádném případě zastávat učňů v autoservisech, ale až budeš mít desetinu znalostí z oboru co ti učni, budou i tvé příspěvky do této diskuze jistě rouzmnější...
Jen tak dál, ještě rychleji a zběsileji.
P.S. Skoro mi to připomíná, jak ten arabský šejk nechal poslat své Ferrari letadlem do Itálie na výměnu oleje. Cenu už si nepamatuju, ale bylo opravdu hodně drahý. Nesmíš věřit všemu co uslyšíš.

20.01.2010 | 23:57:59 | Ozzyk Reagovat

Kde berete ty ceny?

Co se týče cen souhlasím s Anonymem. Olej Castrol 5W/40 - cena 300 Kč za litr - dle mě ale vyhozený prachy. Běžná údržba je n a Fabii poměrně levná a kdo má jiné zkušenosti, tak by měl přestat nechat se dál okrádat. Z toho co jsem však usoudil z pár komentářů se někteří z Vás bojí podívat pod kapotu a v tom případě nezbývá než někomu platit a platit. Na druhou stranu nebýt takových lidí, tak bych si nemohl sem tam přivydělat nějakou tu korunu. Nepovažuji se za automechanika (i když mě to celkem baví a zajímá), ale ani nejsem úplný trouba. Doufám tedy, že jsem tímto nikoho neurazil a doporučuju trochu se zorientovat v cenách dílů, aby jste byli při příští opravě více v obraze a nenechali se třeba náhodou vodit od někoho za nos :).

20.01.2010 | 23:36:30 | Ozzyk Reagovat

Sada rozvodů 2500kč origo.

24.05.2009 | 21:24:53 |  Reagovat

Kotouče ATE 1000 kč kus,Valvoline olej 1000kč 5l,pomineme-li,že Castrol je jen převlečeny Mogul,ale za mnohem vyšší cenu.Cena baterie 2600 kč by souhlasila.Pro zkušeného mechanika práce na hodinu.Vnitřní zrcátko origo. 603kč,hadice klimatizace origo. 2500kč

24.05.2009 | 21:22:26 |  Reagovat

24.5.2009

Mám Eleganci 1.9TDI r.v. 2000. Koupil jsem ojetou asi se 117 000 a postupně došlo na výměnu všeho, co píšeš a ceny sedí s prací. Není to Felicie ani Favorit, aby člověk sehnal levně díly. Kotouče, olej a baterie za 10 tisíc je normální cena u Fabia dílů. Brzdy cca 4000,-, olej Castrol Diesel TDI PD asi 2 500.-, baterka 74KWh asi přes 2600,- + práce a je to krásných 10 000,- Nesrovnávejte s jinými vozy, páč je to blbost a každý má jiný vkus a nároky a každé auto své klady a zápory. Motor šlape a vždy naskočí, pokud není v háji baterka, takže se dostaneš vždy levně a rychle, kam je třeba a to je hlavní si myslím. I se seriovými dobrými tlumiči a pneu drží fajn v zatáčkách při svižném tempu jízdy a to je taky důležité. Sem tam nějaká vada příjde u každého auta individuálně, což není nic neobvyklého a dělám v automobilovém průmyslu, tak vím o čem mluvím. Chce-li člověk levné díly na auto a shánět na vrakáči, tak si musí koupit modely vozů, kterých jsou vrakáče nacpány, Fabia mezi ně nepatří a byl jsem na vrakovišti, kde mi řekli, že Fábii vůbec nemají a nic na ni. Vnitřní zrcádko za 1500,- se mi vážně koupit nechtělo originál

24.05.2009 | 18:35:24 | BrianSpilmer Reagovat

Ceny jsou prestreleny ! V realu je to o hodne levnejsi.
to Valdauf : Proc zavidis?Ze ma Audi A8?A ze ty nato v zivote nevydelas?Starsi A8 jsou dobre vozy, nova stoji za prd to je fakt...A urazet Audi 80 je fakt od tebe blby...Ty vozy jsou s dieselami a pri trose pece NEZNICITELNE !!! Kamarad na tom najel pres 300-tis. km a jezdil celkem rychle (na dalnici to honil i kolem 190) a auto melo pomaly 15 let...Tak se spamatuj a neporovnavej Audi s Fabii protoze tim muzes tak maximalne znacku Audi urazit.Cau.

14.03.2009 | 11:29:13 | jamieson Reagovat

sak urcite

mna na aute len original oblozenie brzd stoji 3700 vpredu 3600 vzadu, neoriginal priblizne polovica, olej 4000, pod rukou 1200.. takze nebud blby a vyjde ta to v pohode, ps mam auto vyssej str. triedy

11.09.2008 | 19:06:32 |  Reagovat

a co??

Si si myslel ze sa budes vozit bez udrzby?to su secko normalne ceny este bys om povedal ze ta to vyslo ovela lacnejsie nic nije zadarmo!!

11.09.2008 | 17:50:16 | Kapi Reagovat

Olej za 500 - 650kč/L

Za takový prachy tam nalije olej jenom idiot nebo zn. servis. Olej v rozumné ceně (250kč/L) je pro tento motor více než dostatečný, když ho stejně po 10.000km měníš. Jooo, možná longlife, ale nejsou moc ideální (filtr). Tohle je Fabie, nikoli Ferrari, aby jsi to servisoval (zbytečně) draho.

03.12.2007 | 18:21:42 | Radek Reagovat

TDI

Mám to samé , dovoz Německo v super výbavě. Po roku odešla jednotka řízení, repasovaná stojí 16.000,- , teď pro změnu i když mám klíč v zapalování a motor jede, tak když zavřu dveře auto se zamkne. To je šou ,co pak?
Takže názor, že s postupující amortizací odchází elektronika je pravdivý. Je to český šunt. U služebního do roka 2x odešly teleskopy zadních dveří! To přece není možné!!! Když jede, tak je to super, ale příště jdu do Japonce .

03.12.2007 | 13:57:25 | karda Reagovat

Drahé svezení - souhlas - pořizovací cena je fakt přepálená. Jinak ovšem oponuji, se služením combi 1,9TDI jsem za 3 roky najel 240 tis.Km, závad naprosté minimum, prům.měsíční spotřeba 4,8-5,2, servis.prohlídky drahé - souhlas.

26.01.2007 | 16:29:41 | Mirus Reagovat

Vozidlo je vinikajuce ale stale treba daco nenit.Slabe capi na stabilizatore vymena kazdych 7O tisi.Silembloky spodneho ramena vymena kazdych 1OO tisic. Pri 25O tisic je strasne hlucna prevodovka na volnobehu. Inak vyborne vozenie pri malej spotrebe.Pri kludnej jazde v meste 4.8 litra pri sportovej jazde 6.5 litra. Servis je drahy. Ale vozidlo je vyborne pre priemerneho cloveka. Markovic.SK.

25.01.2007 | 00:11:00 | hubert markovic Reagovat

Kamarad

Mam pocit ze Vas kamarad bere silne na hul, tyhle opravy se daji bez problemu zvladnout za polovicni cenu.

06.08.2006 | 13:45:54 | p0etrik Reagovat

Ten Tvůj "kamarád" je pěknej ranař...

30.11.2005 | 11:29:37 | ingeles Reagovat

Krakatit a jeho sqadra z raichu.Ujasni si,co máš za špurka a pak mluv.Holt to měl dražší,ale jezdí dál a má od toho klid.Audi 80!To musí bejt brko

04.08.2005 | 17:53:11 | Valdauf Reagovat

A co jste čekal, když jste si kupoval I na dnešní dobu velmi moderní motor.Že tam budete lít jenom naftu.Jenom olej přijde na 500 - 650kč za litr.Ale jinak dobrá volba.Mám tu samou a zatím všechno funguje bez problémů.

06.07.2005 | 18:46:36 | John2000 Reagovat

Fakt to byl desnej ranec... Ja to auto koupil jety se 73000 km a asi bylo celou dobu zavodeny, protoze tam vsechno odchazelo... Chtel jsem TDi, protoze jsem si rikal, jak na tom pri provozu usetrim a bude to super. Ale to malo, co jsem usetril na benzinu, jsem dal za provoz a porizeni.

27.05.2005 | 13:28:47 | MadMack Reagovat

ty voe, co to je? Za tyhle penize sem servisoval starsi Audi A8, sice ne ve znackovejch servisech pochopitelne...ale stejne, to je teda ranec tohle

25.05.2005 | 15:33:47 | krakatit Reagovat