Recenze Škoda Fabia 1.2HTP
“Poruchový”

Autor recenze: MILAN (32 let),
Plzeňský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:1,2 Stav km při koupi:75 000 km Stav km nyní:78 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:zapůjčený Jak dlouho auto používáte? 8 měsíců Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 14. 2. 2009

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.2

Spolehlivost

4
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

2
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: FAVORIT

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Dobrý den, koupil jsem starší vůz, u kterého mě bohužel jako první závada potkalo přeskočení řemenu po měsíci, nejsem technický typ a proto jsem to nechal spravit v servisu cca. 12000 kč. Po dalším měsíci bezproblémové jízdy mě potkala další závada. Porucha elektroniky, následovala výměna cívky a 1 válce - 2000 kč, dále výměna střiku 1 válce - 4800 kč. Údajně kvůli nekvalitnímu benzínu. Před dvěma dny výměna svíček 1000 kč. A dnes se klepu strachy, protože mně bylo sděleno, že bude servis měnit hlavu cca 20000 kč. Při 78000km. Prosím napište je li možné mít takové technické problémy. Předem děkuji.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Moje zkušenosti se Škodou fabia jsou do dnešního dne plné strachu z toho co se zase po.... A kolik to bude stát.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

svitici kontrolka motoru

Svitici kontrolka motoru (motor AWY) - odstraněna - opětovným start/stop /nechat chcipnout - asi tak 15-20x po sobě.

18.04.2019 | 16:17:42 | xxx  | 195.47.41.* Reagovat

Perfektní

Mám ji dvanáctý rok a kromě výfuku, brzd. kotoučů, destiček, aku...žádný problém...najeto 130 000 km. Olej používám SHELL 5 W..4O

14.03.2015 | 22:15:51 | Věra  | 178.255.168.* Reagovat

Dobrý den, mám fabii 1,2 htp 47kw r.v. 2006 a po 120 000km nastaly potíže, že doteď nevím co tím.Svítí kontrolka motoru a nejede to za plynem. Motor skáče jak nevim co a po chvíli je opět vše ok. Když už je to moc ko, stači vypnout motor, znovu nastartovat a závada dočasně zmizí. Nemáte prosím někdo zkušenost co je tam za závadu, popř. kde mi motor opraví a ne vymění jako ve škodovce.Případným rádcům předem děkuji. Pište popřípadě prosím i na e-mail

28.05.2009 | 18:21:10 | Pepas Reagovat

RE:

V prvním případě to mohou dělat zapalovací svíčky či škrtící klapky ale jestliže skáče tak měřic hodnot emisí to většinou má vliv na výkon a plynulost

23.04.2015 | 20:14:54 | jaaaaa  | 46.23.60.* Reagovat

RE: kontrolka motoru

Dobrý den, dnes po ránu při cestě do práce se mi stal stejný problém. Máte prosím nějakou radu?
Děkuji Stránský Zdeněk

04.01.2022 | 08:40:01 | Zdeněk  | 109.107.202.* Reagovat

RE: kontrolka motoru

Měl jsem ten samý problém.Když jsem vypnul motor a znovu nastartoval auto jelo normálně,ale konrolka svítila stále.Problém byl v podpáleném ventilu na prvním válci.Stálo mě to 21000kč.

30.09.2022 | 12:33:53 | bobo  | 77.237.128.* Reagovat

Smart

Ahoj, možné to je. Cívky jsou problém u těchto motorů. Co se týče výměny hlavy, tak máš asi problém s ventily a v aut. servisu mění totiž celou hlavu. Ale neaut. sevisu se to dá sehnat mnohem levněji, odhadem tak do 7tis.

14.05.2009 | 18:58:59 |  Reagovat

Honem tu kraksnu prodej pokud jeste muzes !

04.04.2009 | 17:21:40 | jamieson Reagovat

Takhle to dopadá,

a v bazaru pak prodávající tvrdí "kolouškovi" že ta oktávka je ve stavu vynikajícím a skončí to pak v TV černejma ovcema, v horším případě Na vlastní oči :)

16.03.2009 | 14:04:54 | Otto Reagovat

benzin JZD

No známej lítal se služební Ochcávkou a lily tam namísto benzínu, benzín technickej. Najely na ní asi 230000Km a pak to střelily. Docela masakr.

16.03.2009 | 12:37:00 | Gramáč Reagovat

Platíš za svoji neznalost

jen blázen by si koupil ojetinu z tohoto roku, než servis opravil kladky rozvodového řetězu aby řetěz nepřeskakoval. Podobné je to se zpožděním plynu u čtyřválců. Jo a nekupuj benzín v bejvalých areálech JZD :-(

16.03.2009 | 12:24:10 | Otto Reagovat

Nechápu

Takové problémy a na otázku: Koupili byste další auto od tohoto výrobce? je odpověď ANO?

16.03.2009 | 11:59:00 | Michy007 Reagovat

"motor v riti"

Chcel som povedať motor za zadnou nápravou.

18.02.2009 | 23:02:03 | Angel_M Reagovat

Angel_M

No vidíš. A ještě ke všemu není stěhovací. A přesto se prodává. :-))

18.02.2009 | 18:05:17 | Standa Reagovat

Standa

"Porsche sice taky není stěhovací auto, neodveze ani čtyři usmívající se pasažéry, ale uspokojí touhu po bláznivém ježdění"

Porsche nie je moc vhodné auto na to keď sa chceš vyblázniť, platí to dvojnásobne ak hovoríme o 911, to auto má na západe prezývku "vyrábač vdov", prečo asi? No pretože motor v riti netoleruje žiadne chyby, raz, len jeden jediný raz prekročíš limit a zabije ťa.

18.02.2009 | 17:43:28 | Angel_M Reagovat

Radku popřemýšlej...

HTP se nemontovalo od počátku výroby Fabie...

17.02.2009 | 23:25:44 | Jerry Reagovat

Radek:

Máš recht, ale nechtěl bych tvrdit, že u jiné značky se to nestane, nebo třeba ještě něco horšího. To ovšem není žádná omluva pro Škodu. Nevím, jestli je značka, kterou by zákazník hodnotil jako úplně OK, možná nějaký jednotlivý model. Jinak se vybírá spíše nejmenší zlo (jako v politice ).

17.02.2009 | 16:20:11 | Itall Reagovat

"Všechno, co poděláme, zaplatíte Vy" - Škoda, simply clever

17.02.2009 | 15:48:33 | Radek Reagovat

Svádět konstrukční vadu na olej, to je nářez .

17.02.2009 | 15:34:58 | Itall Reagovat

Davis

No, a to je právě nahovno. Nebylo by prostě rozumné to vylepšit, aby k tomu nedocházelo? Ale to je pro pány ze škodovky jednodušší to vyřešit tak, že k tomu dodáme manuál. Aspoň jsme ušetřili. Ale oni to vlastně nenapsali ani do toho manuálu...

17.02.2009 | 15:22:55 |  Reagovat

Zkušenosti s 1,2 HTP

Měl jsem stejné auto, prodával jsem ho při 92tis. najetých kilometrech a jedina závada pri 60000 byla vadna civka (oprava 1200 kč). Co se týče přeskočení řetězu byl jsem varován, abych po nastartování ihned neakceleroval a nechal motor chvili v chodu na volnoběh. Prý pokud má olej za sebou víc jak 7500 km tak už nemá tak dobrou viskositu a prostě chvilku trvá než dojde k plnému napnutí kladky.

17.02.2009 | 15:18:08 | Davis Reagovat

první ročník

No autor tím prvním ročníkem zřejmě myslel první ročník motoru 1,2htp. V té době se začaly tydle sekačky do Fábií dodávat.

17.02.2009 | 14:21:52 | Gramáč Reagovat

Anonym

Anonym je zřejmě škodofil. A ti jak známo, trpí jistou omezeností, která je kompenzována poněkud vyšší nadutostí a rozhodností bránit ten koncernový hnůj (jinak se to nazvat nedá) stůj co stůj, třeba i přes všechny argumenty, hlavou proti zdi. Pak se chytají slovíček a překrucují co můžou, aby získali aspoň nějakou (i když pochybnou) výhodu. Vždyť jsou to vpodstatě zaslepení chudáci, neschopní přijmout pravdu, tak je nechte s tou jejich láskou k okřídlenému šípu (který znamená "letíme do prdele") a vavřínovému věnci ("už brzy pojdeme") a oku ve znaku ("musíme se dívat, jak to dělají ostatní")

17.02.2009 | 12:59:28 | MIKI Reagovat

Anonym

Většinou každé auto je dobré na NĚCO. Porsche sice taky není stěhovací auto, neodveze ani čtyři usmívající se pasažéry, ale uspokojí touhu po bláznivém ježdění. Určitě si ho nikdo nekupuje na stěhování, že? Ford Tranzit přestěhuje leccos, ale že bych v něm chtěl vozit rodinku na výlety a na nákupy, to asi ne, viď? Pokud mi C1 vyhovuje na to, na co ji potřebuji, napředhazuj mi stěhovací vůz. Je to hloupý argument. A hlavně, vůbec to neřeší, že Škoda se učí a učí, a navíc jí to nějak nejde a nejde.

17.02.2009 | 12:51:28 | Standa Reagovat

Nejlepší auta jsou přeci z Kolína.Stěhovací auta,kde odvezete vše a ještě čtyři usměvavé pasažéry.

17.02.2009 | 12:24:00 |  Reagovat

Jo, jo

některé automobilky se stále učí, stále učí. Ale machrují jako mistři světa.

17.02.2009 | 11:16:34 | Standa Reagovat

Cituji:"U prvních ročníků se to stávalo. ..." Tento vůz je rok 2003, takže 4 roky od počátku výroby. Někde po 4 letech nové auto, někde teprve začátek výroby.

17.02.2009 | 10:52:14 | Radek Reagovat

Cha cha prej rencka to být dobrý Joke.

17.02.2009 | 10:12:34 |  Reagovat

U prvních ročníků se to stávalo. Servis to opravoval zdarma a vyměnil i nový delší napínák. V tom servisu kam jezdíte asi mají v oblibě odřít zákazníka na kost.

16.02.2009 | 23:32:44 | Jerry Reagovat

Servis

Existují i dobré servisy, ale pro jistotu bych se toho verku zbavil a koupil Rencka :-).

16.02.2009 | 16:08:03 | Gramáč Reagovat

htp

za tie peniaze by si uz mal z vrakoviska novy agreagat,urcite vymen servis.

16.02.2009 | 15:47:57 | jozef Reagovat

MILAN:

Jestli takové problémy máš, tak to asi možné je. Ono je riziko koupit si i novou Fábii, natož ojetou. Prostě jsi netrefil. Značkové servisy (a nejen ony) mají někdy zlodějské ceny. Je třeba se předem ptát (vím, že je to trapné, když je potřebuješ), ale na to oni hrají. Lidé, kteří dají hlavu dolů a zaplatí, jim jdou také k duhu. Takhle mohou vesele dál podnikat ).

16.02.2009 | 11:35:34 | Itall Reagovat

Itall

Tak to jsem opravdu nevěděl. Je to horší, než jsem si myslel.:-))

16.02.2009 | 11:12:03 | Radek Reagovat

Radek:

Řetěz u HTP občas přeskočí, když není tlak oleje na hydraulickém napínáku. To je známá věc (moh bys to vědět, vždyť jsi tu furt ).

16.02.2009 | 10:29:19 | Itall Reagovat

To jsou teda docela zajimavé ceny.Cívka origo 780kč,vstřikovač 891kč(47kw),1303kč(40kw) a jedna svíčky vyjde na 100kč.Hlava válců 24tis.kč(40kw),16,5tiskč(47kw).
Si myslím,že to jen přetěsní a naučtujou takovou cenu.Doporučuji urychlenou výměnu servisu a dát to někomu,kdo tomu opravdu rozumí.

16.02.2009 | 09:45:18 |  Reagovat

Přeskočení řemenu u HTP? Mám za to, že má řetěz. Každopádně by leda mohl prasknout (!!!), ale to by jste byl asi první vlaštovka. Navíc rozvody za 12.000kč jsou s nadsázkou, jako za nějaký šestiválec. Dále cívka - může se stát. Vstřik? Asi lepší z druhé ruky... . Bosch jsou zloději. A hlava? Prasklá? Nebo co je s ní?

16.02.2009 | 09:10:18 | Radek Reagovat