Recenze Škoda Fabia 1
“Rozumné Auto pro dojíždění nad 30km, v roce 2018 je ovšem problematické objevit auto bez horších vad za rozumnou cenu, ovšem zatím to stále jde. ”

Autor recenze: Mlok (32 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2005 Typ motoru:1,9TDi PD ATD Stav km při koupi:180 000 km Stav km nyní:190 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 5 měsíců Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 5 l/100 km Vloženo: 6. 10. 2018

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.8

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Po koupi
Zadní levé dveře porucha centrálu, občas odemkli občas ne, poměrně pracné ten tatar co vymyslel ty nejty by měl být přibit na kříž.

V myčce zatékání zadními dveřmi (za deště v pohodě), loužička velikosti panák u velkého objemu vody, zalepeno silikonem. U fábií I bežná vada (no ve služebním Rapidu to pro sichr ani neteklo ze dveří a zůstalo to tam).

Podlaha kufru, odlepená spodní deska z koberce, budu lepit, na použití kufru nemá vliv.

Vyhřívání sedačky u řidiče, zatím bez opravy mám v plánu cena do 5000 pokud najdu odvahu se do toho pustit díly okolo 2500 a pár hodin práce. (Návod přímo na fabku se nechá vygooglit).

Světlomety nutno přeleštit (sama doma sadou za 350, zatím dobrý).

Drnčící interiér, doporučuji se vyhnout verzi se šuflíkem pod rádiem, nebo vyměnit je to největší zdroj drnčení interiéru.

Horší stav výfukového potrubí rez, zatím jezdím uvidím.

Občas protestuje stahování okénka u řidiče, stači většinou jen opakovaně zkusit vypínač)


Hodnocení a zkušenosti s autem

V roce 2018 jsem byl Autem mile překvapen, na dojíždění 60km (120km denně) ideální automobil, okolo 60 000 - 70 000 za 1.9TDI se nechají sehnat kusy které vydrží i půl roku bez vážnější údržby.

Není to vyloženě dálniční záležitost na 130 končí elegance zrychlení (převodobka) a auto ztrácí tah.

Ovšem na dojíždění po okresce do práce je to ideální kousek, spotřebu udržíte dlouhodobě okolo 5 - 5.3 pohádky o kombinované 4.2-4.5 jsou možná když bych jezdil pouze město město2 ovšem kombinovaná se blíží spíš k těm 5.

Podvozek mě upřímně moc nezklamal ale zas extrémě nenadchnul, je to vyvážený střed, na opravdu horších silnicích ho pocítíte.

Motoru vyhovuje okolo 2000otmin 5Okmh na 3 60+kmh zvládne i 4, 5tka od 80 - 120, v těchto hodnotách naprosto dynamické auto pokud se nebojíte poslat to k podlaze,

Brzdy dostatečné, ovšem díky menší šířce má tendence při prudkém brzdění malinko tancovat (netýká se běžného provozu)

Rádio symphony je tragedie, půjde časem pryč.

Šíbr je skvělý a funguje bezchybně.

Světla hodnotím jako průměr, uměl bych si představit o 20% lepší poheld v noci, (nemám xeony, běžné H7)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

Tatar byl spíše výrobce, co dal do něčeho velikosti Fabie smradlavý diesel TDI. Navíc jedničková Fabka je neskutečně nespolehlivé auto v přímé úměře s počtem najetým km, což z jiných značek prostě neznám. Stejně tak trpí na až příliš mnoho dětských nemocí, kterých jsou plná fóra a člověk jenom žasne, co všechno se dokáže u toho vozu porouchat, nebo vůz vyřadit z provozu. Měl jsem dvě tyhle hrůzy s názvem Fabia I a cokoliv opravovat na autě byl neskutečný vopruz a že toho bylo. Už jenom to, kde např. soudruzi ze Škodovky vrazili snímač otáček klikového hřídele, to by zasloužilo nakopat do zádele. Když srovnám třeba konkurenta Clio II, tak tady to vyměním s úsměvem a s cigárkem v puse do 10 minut. U Fabie musí člověk pod auto a hrát si na saxánu, protože ho umístili navíc za olejový filtr a tak je to u Fabky se vším, takže to nejsou jenom ty blbé stahovačky. Nechápu, že tohle auto si furt tak drží cenu a lidi tyhle naprosto nepovedená auta stále kupují.

10.10.2018 | 22:35:45 | Martin  | 91.103.165.* Reagovat

RE:

Ten smradlavý diesel mě vozí přes půl roku do práce za 3500,- měsíčně (120km denně) s dvěma opravami po 800,- (navíc v autorizáku) :-), nevím tedy na co si moc stěžovat, ale pravda měl jsem trošku kliku na kus, dobrá a za rozumnou cenu byla tak 1 z 5ti

08.02.2019 | 23:03:00 | Mlok  | 176.97.9.* Reagovat

RE:

PS: uvažoval jsem ještě o Focusu, ale špatné zkušenosti z mého okolí s Dčkovou motorizací mě odradili, Hynday jsem bádal ale upřímě jsou jich také plné fóra, ono u ojetého se hold kouká na dostupnost dílů a servisu což u mne škodovka vyhrála, na každou značku se najde u 200 000 auta něco, švagr má citroen a dacii otec forda a kolega renault, myslím že jsme na tom se spolehlivostí všichni tak stejně když se o tom bavíme, staré auto vyžaduje investici do servisu, kamarád do Fordu Puma nalil 50 000 (v dnešní době :-D no no comment) a má už 3 roky pokoj. Hold nejde počítat s tím že koupím za 50 auto a budu jezdit můj odhad u mne je 70 koupě + 30 servis, mohl jsem koupit něco za 100 a stejně bych dal 30 za první basic servis. Tak asi tak :-)

08.02.2019 | 23:27:43 | Mlok  | 176.97.9.* Reagovat