Rok výroby:2002Typ motoru:1,4 (50kW)Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:132 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:23. 3. 2005
-Asi pri 30 000km výmena ložiska na prednom kolese.
-Do dnešnej doby výmena asi 20ks žiaroviek H7!
-Asi pri 100 000km odišli lambda sondy (môže byť nekvalitným palivom od Slovnaftu).
-Po 120 000km problémy s otváranim 5-tých dverí + nedržia v otvorenej polohe.
-Nekvalitná palubná doska asi od 50000km občas vrzga.
-100000km začína hrdzavieť strecha nad predným sklom.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Dobrý tvrdý podvozok vhodný na kratšie trasy. Za dané peniaze slušné auto s relatívne vysokou spotrebou (7l kľudná jazda). Motor nad 3500 ot/min už neťahá.
Motor aj podvozok veľmi citlivý na zaťaženie ( ako u všetkých malých aut ).
neviem, či mám z pekla šťastie, ale na Fabke Combi Comfort 1.4 MPi 2001 som za 6 rokov (60.000 km) vymenil spolu 2 predné žiarorvky H7 (slovom DVE) a pritom svietim za jazdy 365 dní v roku, 24 hodín denne. Možno je to práve tým, že stále svietim, pretože horúce vlákno je pružnejšie ako studené a teda je menej náchylné na otrasy (teda počul som, že vraj tie žiarovky praskajú kvôli nadmerným otrasom). Taktiež som ale počul, že praskanie je spôsobené obrovským odberom posilňovača riadenia... Každopádne, ja sa na žiarovky sťažovať nemôžem ;-) (klop-klop).
Ano je to ostuda Škody ,jsem autoelktr. a tohle už je léta problém u škodovek..problém je hlavně v na pravé straně vozidla.... To samé u octavií ..každé druhé nesvíti pravé zadní světlo...
Má zkušenost a mého bratra, který má dvě fábie na autoškolu. Škodovka je velmi arogantní výrobce a neuzná výrobní závadu, jenom několik servisů domontuje odpor a je po problému s pálením žárovek, ale to je o škodovce nebrat.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
to pallo
Dalsi co trpi nespavosti a jezdi 24 hodin denne a 365 dni v roce...
15.03.2009 | 19:20:28 | jamieson Reagovat
žiarovky
neviem, či mám z pekla šťastie, ale na Fabke Combi Comfort 1.4 MPi 2001 som za 6 rokov (60.000 km) vymenil spolu 2 predné žiarorvky H7 (slovom DVE) a pritom svietim za jazdy 365 dní v roku, 24 hodín denne.
Možno je to práve tým, že stále svietim, pretože horúce vlákno je pružnejšie ako studené a teda je menej náchylné na otrasy (teda počul som, že vraj tie žiarovky praskajú kvôli nadmerným otrasom).
Taktiež som ale počul, že praskanie je spôsobené obrovským odberom posilňovača riadenia...
Každopádne, ja sa na žiarovky sťažovať nemôžem ;-) (klop-klop).
22.04.2007 | 11:15:16 | pallo Reagovat
žárovky
Ano je to ostuda Škody ,jsem autoelktr. a tohle už je léta problém u škodovek..problém je hlavně v na pravé straně vozidla.... To samé u octavií ..každé druhé nesvíti pravé zadní světlo...
23.08.2006 | 20:15:53 | NYPD Reagovat
Žárovky
Má zkušenost a mého bratra, který má dvě fábie na autoškolu. Škodovka je velmi arogantní výrobce a neuzná výrobní závadu, jenom několik servisů domontuje odpor a je po problému s pálením žárovek, ale to je o škodovce nebrat.
16.10.2005 | 00:41:31 | Zdenek Reagovat