Po půl roce od koupi jsem si povšiml špinavých krytů předních kol. Po rozebrání zjistil servis, že se brzdové čelisti vracely pomaleji, než je zdrávo. Závada opravena v záruce.
Kolem 15 000 kilometrů také praskly obě žárovky H 7 v předních světlometech.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Velice bytelně udělané auto se skvělými jízdními vlastnostmi a vynikající pasivní bezpečností.
Tříválcový motor se 40 Kw mě příjemně překvapil. Člověk od něj samozřejmě nemůže čekat zázraky, ale na běžné ježdění představuje dostačujicí motorizaci. Je třeba si pouze dávat větší pozor zejména při předjíždění a počítat s tím, že motor nemá výkonovou rezervu.
Ve městě se však auto chová vysloveně živě. Problémy nemám také na dálnici, kde i v kopcích fabie drží rychlost.
Subjektivně se mi s tímto motorem jezdí lépe než se služební felicií 1.3 50 Kw.
Výbava Classic plus vylepšená o dálkové ovládání a autorádio mi přijde jako slušný základ.
také jsem měl u tohoto vozu problém s H7 cca každé dva měsíce. V servisu tuto "závadu" odstranili jakousi el. záležitostí za 200kč.Myslím si že to měli udělat zdarma ale přišel jsem už o víc.Nicméně-žárovky vesele měním dál 1kus mě přijde asi na 95-120 kč(záleží na prodejci)jinak jsem s vozem max.spokojen najeto 50tis. stáří 2 roky bez závad
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
žárovky
také jsem měl u tohoto vozu problém s H7 cca každé dva měsíce. V servisu tuto "závadu" odstranili jakousi el. záležitostí za 200kč.Myslím si že to měli udělat zdarma ale přišel jsem už o víc.Nicméně-žárovky vesele měním dál 1kus mě přijde asi na 95-120 kč(záleží na prodejci)jinak jsem s vozem max.spokojen najeto 50tis. stáří 2 roky bez závad
09.04.2006 | 01:25:38 | arasid Reagovat