Rok výroby:2002Typ motoru:1.4 MPi 44KWStav km při koupi:3 kmStav km nyní:81 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:7,1 l/100 kmVloženo:4. 4. 2007
73000 km výměna silenbloků a levý pření stablik(kost)
75000 km výměna kotoučů a destiček i když to nebylo ještě zcela nutné.
A dále už jen výměna olejů a filtrů.
No a praskání žárovek,ale to už neřeším.Praská tak cca jedna co půl roku. Ale pokud je na benzín tak na žárovku za cca 100 kč bude taky.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto mám od samého začátku.Takže jak jsem si ho zajel takové ho mám.Je to výbava clasik takže žádná zbytečná elektronika.1x airbag,posilovač,centrál s DO,příprava pro rádio,výškově stavitelné sedadlo řidiče.
Výkon motoru není kdoví jak omračující a to je dobře je to taková neviditelná ruka co mě drží,abych se někde nevykřápal a auto stejně nezatěžuji.
Mám 2m a necítím se nijak stísněně.O tolik diskutovaném ostrém rohu u pravé nohy jsem ani nevědl,dokud jsem si to tady nepřčetl.
V interieru je ticho,žádné vrzání nebo jiné pazvuky.Od podvozku semo tamo vrznou silenbloky,ale to jen po ránu a když je vlhko a mám teď o něco širší gumy ze 165 na 185 tak jsou trochu slyšet.Ale jsou ještě nové snad si sednou a pokud né není to obtěžující.Jen trochu pootočím hlasitosti na radiu.
Jízdní vlastnosti hodnotim kladně auto mě nikdy nevypeklo a zvolenou stopu(samozřejmě,že fyzikální zákony fungují všude a pud sebe záchovy také) drží.Zatím koho jsem vezl si nikdy nestěžoval a chválil,že je to pohodlné a tiché auto. Závěrem:od druhé garančky se autorizovanému servisu vyhýbám jako čert kříži.Poté jsem ho už jen navštívil(se značnou nelibostí a nedůvěrou) za účelem výměny silenbloků,ale byl jsem mile překvapen.S cenou se od druhého autorizáku lišili asi o 900kč směrem dolů za tu stejnou opravu.
Jsem si vědom,že na trhu jsou lepší auta,ale já jsem s tímto spokojen protože mi slouží opravdu dobře.
Je to dost smutne, kolik lidi se da Skodovkou zblbnout (zejmena majitele Fabie HTP).Ve skutecnosti jsou to line predrazene kramy s vysokou spotrebou a okoukanym designem.Taky se dost kradou.Kdyz uz nove male auto, tak jedine z Kolina, nebo z Japonska.Vlastne kterekoli male auto ve stejne cenove kategorii je lepsi nez Fabie (jedine P 206 je mozna jeste vetsi kram :-).Ja osobne preferuji vetsi auta se spise silnejsimi motory.A k cemu mi bude HTP kdyz pri stejne rychle jizde sezere ma jedna osma v turbu o litr-dva vic.To preziju.A nemusim se strachovat pri predchazeni, ci to stihnu jeste pred kamionem ktery je kilometr ode mne, nebo ne.
to David:koupil jsem novou fabii v11/2000,dnes mám najeto 82 000km.Bohužel musím potvrdit slova Davida-všechny závady co jmenoval jsem již absolvoval(+něco navíc).Začínám se ohlížet po novém voze,ale přestože Škodovka se dá opravit téměř na každém rohu a preferuji domácí značku u čehokoli,půjdu ke konkurenci.
To JS: to bych si rozmyslel. 1.0 tak pro babičku do kostela a zpět. To David: taky dělám na servise, sice něčeho jinýho, ale to je jedno. Je velmi důležité vnímat objem oprav/závad v globále tzn. počet prodaných kusů a počet kusů keré zákazník reklamuje. Tedy jakesi procento vadných... Nevím jestlis to uvažoval?? Ale podle mě v případě Fabie se daTUV věřit. Co ty na to?
Chtěl bych se zeptat někoho, kdo věci opravdu rozumí: zvažuju koupi starší fabie s litrovým motorem. Jsem sváteční řidič (ročně asi 7000km), nejezdím po dálnici, netahám přívěs a neplánuju vozit početnou rodinu k moři. Přesto váhám.. je to motor spíš pro motorku.. Má někdo zkušenosti? Kdy se vlastně tyhle motory vyráběly a proč se už nedělaj?
Toto je stranka o recenzii vozidiel skoda fabia.Nechapem preco tu niekto riesi nejaku inu znacku.Kto ma opel,fiat,daewoo,mercedes,alebo V3S nech prejde na stranky o recenzii na svoje auta.
delam v autorizovanem servisu skoda 7 let a muzu vam rict ze jako mechanik ktery se dostava do kontaktu s fabiema kazdy den tak muzu jen potvrdit ze je to vrak.at je to motove jake chce.takze lidi nekupovat!caste zavady:loziska prednich kol,praskani hlav u motoru 1.2,caste paleni zarovek,vyletene tesneni pod hlavou u motoru 1.4mpi,vyjety stabilizator+tycky stabilizatoru,utzena lilentbloky pred.ramen,rozbite dorazy zadnich tlumicu,rozleteny termostat u motoru 1.4 mpi(spatny chod motoru)vadne cidlo teploty nenastartujute)schnile svazky elektroinstalace(stoji 30000kc)vadne zamky ve dverich,nenavijejici se pasy atd mohl bych pokracovat dal.
Ne, že bych souhlasil s dohady o opicích, ale co se týče Škody fabie, tak to je opravdu škoda-peněz Autor recenze popsal závady a napsal,že ho auto za pět let stálo deset tisíc, kolik stálo u fabie jen vyměnit kotouče?????Každoroční prohlídka v autorizovanym servise škoda cca pět tisíc u obdobných vozů jiných značek tak dva tisíce Výkon auta strašný, denně vidím fabie stáří tak pět let a jsou dosti orezlé, vše klepe...
Tyhle stránky jsou o recenzích aut tak se každej přece nemusíte vztekat když někdo napíše něco pochvalného o Fobii já jí taky nemusím ani bych si jí nekoupil ale pokud je recenze rozumná tak si jí přečtu a je zajímavé z jakého dúvodu je profi haniči značky škoda vůbec čtou když vědí že je to šunt.Ovšem pak je tady druhej extrem škodovkářú ktery i kdyby byla fabie tříkolka tak je nejlepší auto na trhu
taky nechápu co proti Fábii máte, já ji sice nemám, ale jezdil sem v něm a rád si přečtu zkušenosti člověka který ji má a nevím proč se mu snažíte namluvit že je to auto kničemu když on je s ním spokojený. Netvrdím že desing,dílenské zpracování,výbava či jízdní vlastnosti jsou špičkové ale někomu to prostě vyhovuje.
Tahle recenze je dobre napsana a rad jsem si ji precetl, prestoze nejsem prilis nadsenej pro tohle vozidlo, ktere jsem mel na kratky cas jako sluzebni(se stejnym motorem, ale v kombi).
To Petrik... Nebylo to spatne, ale tvuj styl cenim. Nepouzivam interpunkci, protoze jsem take cizinec. Dejte vedet madarum at prestanou naprcavat ty opice a kopat je k vam pres Dunaj. Take care BMW Rules ;-)))))
No pokiaľ /pokud/ si /seš/ blbý /blbej/ jak kýbel /kýbl/ gitu, tak ti to môžem /múžu/ písať /psát/ aj takto /takhle/ ty primitív /primitive/. Ale inak /jinak/ fajn.
Jazdiť môžeš tak opatrne, ako sa len dá, lenže na ceste asi nikdy nebudeš sám. Bohužiaľ, na cestách budú aj iní vodiči a nemyslím, že jazdia tak, aby nikoho neohrozili. To by potom asi neboli nehody. A navyše na to zväčša doplatia tí, ktorý tú nehodu nezapríčinili. A osobne neverím, že za dvojmetrového chlapa sa niekto posadí a už vôbec nie ďalší dvojmetrový. Mám odjazdené na viacerých Fábiách dosť cez 100.000 km, zväčša pri dvoj a trojčlennej posádke aby som vedel, koľko je v tom aute miesta. A o závisti to z mojej strany rozhodne nie je. Mám drahšie auto a airbagov tam mám 7, pričom rovnako ako všetci dúfam, že ich nikdy nebudem potrebovať.
Ano jsem spokojený protože jsem za pět let.Dal do oprav max 10 tis.A při mé výšce si za sebe sednu úplně v pohodě.A lidi víte co??Já vás osobně nenutím ci toto auto nějak kupovat nebo ho provozovat.Také vám nenutím názor,že jste....Takže hoj a kdo chce psa bítí vždycky si hůl najde.
1 x airbag? to by ma zaujímalo, ako prijala vysvetlenie o rozbitej držke pri prípadnej nehode manželka alebo priateľka. A za dvojmetrového chlapa si dozadu nesadne ani liliput, takže vodič sa možno stiesnene necíti, ale to stále jazdíš v aute sám?
Uz prestante psat recenze o tomto nepovedenem skodovackem omylu. Designove hnus a dilenske zpracovani take parada. Auto, ktere nema styl, uzitnost a budoucnost, uz jeom kdyz se podivate za kolik se prodavaji dva tri roky stare kousky. Takze Good Luck Fabrle a klidte se mi z cesty...
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Je to dost smutne, kolik lidi se da Skodovkou zblbnout (zejmena majitele Fabie HTP).Ve skutecnosti jsou to line predrazene kramy s vysokou spotrebou a okoukanym designem.Taky se dost kradou.Kdyz uz nove male auto, tak jedine z Kolina, nebo z Japonska.Vlastne kterekoli male auto ve stejne cenove kategorii je lepsi nez Fabie (jedine P 206 je mozna jeste vetsi kram :-).Ja osobne preferuji vetsi auta se spise silnejsimi motory.A k cemu mi bude HTP kdyz pri stejne rychle jizde sezere ma jedna osma v turbu o litr-dva vic.To preziju.A nemusim se strachovat pri predchazeni, ci to stihnu jeste pred kamionem ktery je kilometr ode mne, nebo ne.
27.07.2009 | 09:21:34 | jamieson Reagovat
Škoda-samá závada
to David:koupil jsem novou fabii v11/2000,dnes mám najeto 82 000km.Bohužel musím potvrdit slova Davida-všechny závady co jmenoval jsem již absolvoval(+něco navíc).Začínám se ohlížet po novém voze,ale přestože Škodovka se dá opravit téměř na každém rohu a preferuji domácí značku u čehokoli,půjdu ke konkurenci.
27.07.2009 | 09:11:30 | Miroslav Reagovat
To JS: to bych si rozmyslel. 1.0 tak pro babičku do kostela a zpět.
To David: taky dělám na servise, sice něčeho jinýho, ale to je jedno. Je velmi důležité vnímat objem oprav/závad v globále tzn. počet prodaných kusů a počet kusů keré zákazník reklamuje. Tedy jakesi procento vadných... Nevím jestlis to uvažoval?? Ale podle mě v případě Fabie se daTUV věřit. Co ty na to?
30.05.2007 | 16:23:33 | Hanz Reagovat
Dotaz
Chtěl bych se zeptat někoho, kdo věci opravdu rozumí: zvažuju koupi starší fabie s litrovým motorem. Jsem sváteční řidič (ročně asi 7000km), nejezdím po dálnici, netahám přívěs a neplánuju vozit početnou rodinu k moři. Přesto váhám.. je to motor spíš pro motorku.. Má někdo zkušenosti? Kdy se vlastně tyhle motory vyráběly a proč se už nedělaj?
07.05.2007 | 15:22:20 | JS: Reagovat
Re:Standa
Výměna kotoučů a destiček kotouče 2400Kč neorigo,ale stejná firma co dodává origo.Destičky oregoš 1200kč.Suma sumárům 3600Kč.Dvě servisní prohlídky 15 a 30tis.Dohromady 5600kč.
19.04.2007 | 16:13:03 | Tom Reagovat
Riesenie
Toto je stranka o recenzii vozidiel skoda fabia.Nechapem preco tu niekto riesi nejaku inu znacku.Kto ma opel,fiat,daewoo,mercedes,alebo V3S nech prejde na stranky o recenzii na svoje auta.
12.04.2007 | 11:23:35 | fabia Reagovat
srot na ctvrt maga
delam v autorizovanem servisu skoda 7 let a muzu vam rict ze jako mechanik ktery se dostava do kontaktu s fabiema kazdy den tak muzu jen potvrdit ze je to vrak.at je to motove jake chce.takze lidi nekupovat!caste zavady:loziska prednich kol,praskani hlav u motoru 1.2,caste paleni zarovek,vyletene tesneni pod hlavou u motoru 1.4mpi,vyjety stabilizator+tycky stabilizatoru,utzena lilentbloky pred.ramen,rozbite dorazy zadnich tlumicu,rozleteny termostat u motoru 1.4 mpi(spatny chod motoru)vadne cidlo teploty nenastartujute)schnile svazky elektroinstalace(stoji 30000kc)vadne zamky ve dverich,nenavijejici se pasy atd mohl bych pokracovat dal.
10.04.2007 | 12:48:32 | david Reagovat
nesmysly
Ne, že bych souhlasil s dohady o opicích, ale co se týče Škody fabie,
tak to je opravdu škoda-peněz
Autor recenze popsal závady a napsal,že ho auto za pět let stálo deset tisíc, kolik stálo u fabie jen vyměnit kotouče?????Každoroční prohlídka v autorizovanym servise škoda cca pět tisíc u obdobných vozů jiných značek tak dva tisíce
Výkon auta strašný, denně vidím fabie stáří tak pět let a jsou dosti orezlé, vše klepe...
09.04.2007 | 20:44:33 | standa Reagovat
Tyhle stránky jsou o recenzích aut tak se každej přece nemusíte vztekat když někdo napíše něco pochvalného o Fobii já jí taky nemusím ani bych si jí nekoupil ale pokud je recenze rozumná tak si jí přečtu a je zajímavé z jakého dúvodu je profi haniči značky škoda vůbec čtou když vědí že je to šunt.Ovšem pak je tady druhej extrem škodovkářú ktery i kdyby byla fabie tříkolka tak je nejlepší auto na trhu
09.04.2007 | 20:25:18 | sparrow1 Reagovat
Přesně Tak,souhlas s KÁmaou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
09.04.2007 | 19:27:52 | Reagovat
taky nechápu co proti Fábii máte, já ji sice nemám, ale jezdil sem v něm a rád si přečtu zkušenosti člověka který ji má a nevím proč se mu snažíte namluvit že je to auto kničemu když on je s ním spokojený. Netvrdím že desing,dílenské zpracování,výbava či jízdní vlastnosti jsou špičkové ale někomu to prostě vyhovuje.
09.04.2007 | 19:18:45 | KÁma Reagovat
vo čem sis dobře početl když to auto nemáš rád? trochu nesmyslný
09.04.2007 | 17:47:46 | Reagovat
dobre napsana recenze
Tahle recenze je dobre napsana a rad jsem si ji precetl, prestoze nejsem prilis nadsenej pro tohle vozidlo, ktere jsem mel na kratky cas jako sluzebni(se stejnym motorem, ale v kombi).
08.04.2007 | 21:36:27 | locki Reagovat
Kde sa to nemá blýskať? :-)))
08.04.2007 | 19:04:58 | Petrík Reagovat
Dejte pokoj nebo se nad Tatrou zacne blizkat a vopice dorazi i k nam... No, ne ze by jich tady za par let nepribilo.
08.04.2007 | 18:25:46 | Bernak Reagovat
To Petrik... Nebylo to spatne, ale tvuj styl cenim. Nepouzivam interpunkci, protoze jsem take cizinec. Dejte vedet madarum at prestanou naprcavat ty opice a kopat je k vam pres Dunaj. Take care BMW Rules ;-)))))
08.04.2007 | 18:23:04 | bavaria206 Reagovat
Bavíte se vo HOVNĚ a né vo autě
08.04.2007 | 11:48:25 | Reagovat
Pre bavaria206
Ako tak pozerám, na tú tvoju kritiku, tak sa vráť do školy, aby ti vysvetlili interpunkciu, lebo asi nevieš ani svoju rodnú reč.
07.04.2007 | 20:15:27 | Petrík Reagovat
Pre bavaria206
No pokiaľ /pokud/ si /seš/ blbý /blbej/ jak kýbel /kýbl/ gitu, tak ti to môžem /múžu/ písať /psát/ aj takto /takhle/ ty primitív /primitive/. Ale inak /jinak/ fajn.
07.04.2007 | 20:12:06 | Petrík Reagovat
Souhlasim a dekuji za pochopeni.
07.04.2007 | 09:55:42 | Anonym Reagovat
Prosim, piste komentare cesky nebo anglicky... Te tatarstine dole nerozumim! Dekuji
07.04.2007 | 09:55:11 | bavaria206 Reagovat
Jazdiť môžeš tak opatrne, ako sa len dá, lenže na ceste asi nikdy nebudeš sám. Bohužiaľ, na cestách budú aj iní vodiči a nemyslím, že jazdia tak, aby nikoho neohrozili. To by potom asi neboli nehody. A navyše na to zväčša doplatia tí, ktorý tú nehodu nezapríčinili. A osobne neverím, že za dvojmetrového chlapa sa niekto posadí a už vôbec nie ďalší dvojmetrový. Mám odjazdené na viacerých Fábiách dosť cez 100.000 km, zväčša pri dvoj a trojčlennej posádke aby som vedel, koľko je v tom aute miesta. A o závisti to z mojej strany rozhodne nie je. Mám drahšie auto a airbagov tam mám 7, pričom rovnako ako všetci dúfam, že ich nikdy nebudem potrebovať.
06.04.2007 | 22:32:28 | Petrík Reagovat
Petrík
Když jezdíš s rozumem a né jako prase tak ten airbag nemusíš nikdy použít.A když se vyflákáš ve stovce tak ti ten airbag asik bude kničemu.
06.04.2007 | 15:00:43 | Tom Reagovat
Ree
Ano jsem spokojený protože jsem za pět let.Dal do oprav max 10 tis.A při mé výšce si za sebe sednu úplně v pohodě.A lidi víte co??Já vás osobně nenutím ci toto auto nějak kupovat nebo ho provozovat.Také vám nenutím názor,že jste....Takže hoj a kdo chce psa bítí vždycky si hůl najde.
06.04.2007 | 14:58:24 | Tom Reagovat
Co zas máte proti fábii?
vy snad závidíte že je sní majitel spokojenej a nemůžete to překousnout,
závist je hrozná věc
06.04.2007 | 13:04:36 | Lion Reagovat
1 x airbag? to by ma zaujímalo, ako prijala vysvetlenie o rozbitej držke pri prípadnej nehode manželka alebo priateľka. A za dvojmetrového chlapa si dozadu nesadne ani liliput, takže vodič sa možno stiesnene necíti, ale to stále jazdíš v aute sám?
06.04.2007 | 11:58:19 | Petrík Reagovat
Jses trochu na palici, ne... Co vsechno jsi vymenil a stale jsi spokojeny, tak to jsi kvalitni exot!!!
06.04.2007 | 10:55:52 | Reagovat
Uz prestante psat recenze o tomto nepovedenem skodovackem omylu. Designove hnus a dilenske zpracovani take parada. Auto, ktere nema styl, uzitnost a budoucnost, uz jeom kdyz se podivate za kolik se prodavaji dva tri roky stare kousky. Takze Good Luck Fabrle a klidte se mi z cesty...
06.04.2007 | 10:51:54 | Bavaria206 Reagovat