Rok výroby:2001Typ motoru:1,0 juniorStav km při koupi:0 kmStav km nyní:160 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:17. 10. 2005
Stále praskaly přední žárovky H7 a servis si nevěděl rady. Přejel jsem na Slovensku igelitovou tašku na silnici. Ozvala se rána a auto bylo za 30 min v plamenech. Auto dohořelo a ješte horké ohořelé díly rozkradly rómští spoluobčané.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto mělo skvělé jízdní vlastnosti, výborně sedělo v zatáčkách. Rychlost mně stačila, nezdržoval sem tolik provoz. Jinak vzhledově byla pěkná. Pohodlně se v ní sedělo a do kufru sem naskládal vždycky to co sem potřeboval. Výbavu jsem měl minimální.
Po š130 velký rozdíl.Jinak se to nedá nazvat snad ani autem.Motor to je naprostá šílenost.Na 2jku plný plyn do 4500ot vytáhne docela slušně na 60km.Pak to končí dostat z toho ,ale spon v klidu 80-90km je nadlidský úkol,nemluvím o hlučnosti motoru.Co se interieru týče je to opravdu hnus ,k tomu vynikající přihrádka bez dvířek jenž při zaplnění více věcmi vše padá ven.Nebo když stojíte v prudkém kopci.Co se prostoru týče ,tak ideální pro 4 lidi.Vzadu je to opravdu jako by dělané pro dvě osoby.A při plném naložení je to nepohodlná otravná cesta ,a k tomu všemu to auto nejede už vůbec.Spotřeba na motor 1.0 je dosti veliká.průměrná kolem 6-7L.Město kolem 8l.Absence posilovače řízení.Nepohodlné sedačky ,zvláštně vysoké tvrdé a úzké.Nastupování do auta ,taky není zrovna moc pohodlné. Když to zhrnu myslím že by bylo lepší kdyby Škodovka nic takového už nikdy neudělala.Co se týče poruchovosti není na tom zle.Jinak vrzání interieru palubní desky vše je tak tvrdé ,aby to vydrželo až to ztrácí na hodnotě řadící páka ruční brzda plasty tapecír dveří vše působí tak plastově až to není vůbec pěkný + kombinace černé a šedé v interieru je taky strašné.Jinak když to vezmu tak na služební auto by to dejme tomu šlo,ale muselo by mít jiný motor.Protože tohle je opravdu trápení jak pro auto tak pro řidiče.No když vezmu kolik stálo ,když to bylo nové tak nechápu kde se v lidech vezme to,co je přesvědčí o koupě tohoto auta.Kdyby byla každá Fabie o takovém výkonu a výbavě tak by měla být vyrobena někde začátkem 90let.To by možná někoho zaujala.Firma koupila další Fabii II Combi ve žluté barvě 1.2 TSI nevím jak jede ještě jsme s tím nejel,ale po shlédnutí taky žádná sláva.Takže pro mě osobně kdyby mě někdo nutil Škodovku tak Octavia poslední generace nejlépe verze RS.Jinak jsem vyzkoušel Favorita Felicii Superba Fabii a pořád je to o ničem.Kdkyž vezmu cenu P607 a Superba stejného roku tak mám hned jasno.Ne kvůli ceně ,ale image a komfortu.
1,0 junior je sračka na n-tou...nezlobte se na mě..toto byl omyl škodovky..A takový R 19, laguna nebo i ford sierra byly určitě propracovanější a kvalitnější autombily, i když jsou o mnoho let starší.
Děláte si srandu pane? Ty plečky, co jste vajmenoval, patří už mimo naše silnice, a srovnávat to, a dokonce vyvyšovat nad moderní vůz škoda fabia, který je konstrukčně o mraky let mladší než ty vaše popelky, je dost ubohé..Možná, s odstupem času připadá, že jste měl káry, ale jak byste si chrochtal, kdybyste měl tehdá místo nějakého ojetého došulděného rencka novou fabii...
Jsem tu nový, ale reagoval bych..Mám smíšené pocity, vystihl bych to takto: Fabie junior byla v roce 2001 "super kára"?? Já byl v té době student, ale i tak , jsem si z brigád a svépomocí dopomohl k nějakému tomu autu.. V roce 1999 jsem měl sierru 2,0dohcGhia (125koní) htb z roku 1990(v té době mě to přišlo jako super kára, bylo mě 18 a ono to mělo klimu, všechno v elektrice, ABS a hlavně pohon 4x4, s tim se zablblo:-)2000 rok jsem měl chvíli R19 phase2 (1993) sice s klimou, ale slabý motor 1,8 65kW mě dožíral(po předchozí sieřře:-)Tak šla za velmi slušné penízky pryč(původně jsem si ji dovezl z D, překopal na jiné papíry, s kterými se velmi dobře kšeftovalo , pač v té době to jinak nešlo...Ale i tak zisk 100%) V roce 2001 jsem už koupil renaulta lagunu 3,0 V6 s digiklimou, tempomatem a kůží..Nestála moc, dovezl jsem ji pochroumanou a opravil..Ale můžu říct, že ta "95ka" byla fakt kára v té době, oproti nové fabii junior...Bylo mě 21 a bylo krásně..jezdil jsem s ní 4 roky..mezitím si našel slečnu, lagunkou ji perfektně povozil, byli jsme s ní po velkém kuse Evropy, zažili mraky příhod..A laguna je opravdu 100pro kočár oproti fabě...Ale-pak jsme se vzali, a blbnutí skončilo..Nyní máme jako rodinné auto fabii combi s 1,4 16v 55kW v automatu(který jsem nikdy nechtěl a navíc nesnášel, ale je tu žena), holt , svoje choutky už musím potlačit:-)) A asi jen vzpomínat..Zatím..Ale mým snem, až děti dorostou, je, že pak si udělám radost velmi silným, luxusním vozem.-)) Ale to bude dlouho ještě jen můj sen..
Rodiče též mají Fabku Junior 1.0. Oba jsou v důchodu, moc toho nenajezdí, stačí jim to. Za 5 let asi 10000 km. Prakticky nové auto. Ale ty závady. Vadná lambda sonda, vadný vstřik, zadřený motorek stěračů, prasklá hadička v přívodu benzínu. Benzín tekl rovnou na blok motoru. Naštěstí si všimli včas a auto odstavili. Jinak mohli skončit podobně.
1. fabia v junioru je samozřejmě nejslabší z verzí ale byl sem rád že jsem ji otec sehnal v tom roce 2001 a to byla kára v tom roce samozřejmě že postupem času byli lepší ale tak to je s každym autem. 2.mnoo logicky v té igelitce neco bylo ale zamnou jeli auta a fabie zadné známky poškození nejevila tak proč bych zastavoval abych se podíval, nikdo nezastaví když mu např. bouchne do spodku auta kamen.... mno a asi po 20 min sem trochu cejtil v aute benzin Díky za komentáře peace No R3sp3ct
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Po š130 velký rozdíl.Jinak se to nedá nazvat snad ani autem.Motor to je naprostá šílenost.Na 2jku plný plyn do 4500ot vytáhne docela slušně na 60km.Pak to končí dostat z toho ,ale spon v klidu 80-90km je nadlidský úkol,nemluvím o hlučnosti motoru.Co se interieru týče je to opravdu hnus ,k tomu vynikající přihrádka bez dvířek jenž při zaplnění více věcmi vše padá ven.Nebo když stojíte v prudkém kopci.Co se prostoru týče ,tak ideální pro 4 lidi.Vzadu je to opravdu jako by dělané pro dvě osoby.A při plném naložení je to nepohodlná otravná cesta ,a k tomu všemu to auto nejede už vůbec.Spotřeba na motor 1.0 je dosti veliká.průměrná kolem 6-7L.Město kolem 8l.Absence posilovače řízení.Nepohodlné sedačky ,zvláštně vysoké tvrdé a úzké.Nastupování do auta ,taky není zrovna moc pohodlné. Když to zhrnu myslím že by bylo lepší kdyby Škodovka nic takového už nikdy neudělala.Co se týče poruchovosti není na tom zle.Jinak vrzání interieru palubní desky vše je tak tvrdé ,aby to vydrželo až to ztrácí na hodnotě řadící páka ruční brzda plasty tapecír dveří vše působí tak plastově až to není vůbec pěkný + kombinace černé a šedé v interieru je taky strašné.Jinak když to vezmu tak na služební auto by to dejme tomu šlo,ale muselo by mít jiný motor.Protože tohle je opravdu trápení jak pro auto tak pro řidiče.No když vezmu kolik stálo ,když to bylo nové tak nechápu kde se v lidech vezme to,co je přesvědčí o koupě tohoto auta.Kdyby byla každá Fabie o takovém výkonu a výbavě tak by měla být vyrobena někde začátkem 90let.To by možná někoho zaujala.Firma koupila další Fabii II Combi ve žluté barvě 1.2 TSI nevím jak jede ještě jsme s tím nejel,ale po shlédnutí taky žádná sláva.Takže pro mě osobně kdyby mě někdo nutil Škodovku tak Octavia poslední generace nejlépe verze RS.Jinak jsem vyzkoušel Favorita Felicii Superba Fabii a pořád je to o ničem.Kdkyž vezmu cenu P607 a Superba stejného roku tak mám hned jasno.Ne kvůli ceně ,ale image a komfortu.
18.10.2011 | 12:34:06 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
stare neznamená zlé , casto je to skor naopak
20.07.2009 | 23:59:20 | Reagovat
1,0 junior je sračka na n-tou...nezlobte se na mě..toto byl omyl škodovky..A takový R 19, laguna nebo i ford sierra byly určitě propracovanější a kvalitnější autombily, i když jsou o mnoho let starší.
20.07.2009 | 23:52:59 | Jašin Reagovat
s fordem sierra a renaultem 19 už sem fakt nechodta prosím to sou auta stará konstrukčně 25 i více
let laguna je sráč odjaktěživa
20.07.2009 | 23:19:26 | Reagovat
Děláte si srandu pane? Ty plečky, co jste vajmenoval, patří už mimo naše silnice, a srovnávat to, a dokonce vyvyšovat nad moderní vůz škoda fabia, který je konstrukčně o mraky let mladší než ty vaše popelky, je dost ubohé..Možná, s odstupem času připadá, že jste měl káry, ale jak byste si chrochtal, kdybyste měl tehdá místo nějakého ojetého došulděného rencka novou fabii...
20.07.2009 | 23:16:17 | Reagovat
Jsem tu nový, ale reagoval bych..Mám smíšené pocity, vystihl bych to takto: Fabie junior byla v roce 2001 "super kára"?? Já byl v té době student, ale i tak , jsem si z brigád a svépomocí dopomohl k nějakému tomu autu.. V roce 1999 jsem měl sierru 2,0dohcGhia (125koní) htb z roku 1990(v té době mě to přišlo jako super kára, bylo mě 18 a ono to mělo klimu, všechno v elektrice, ABS a hlavně pohon 4x4, s tim se zablblo:-)2000 rok jsem měl chvíli R19 phase2 (1993) sice s klimou, ale slabý motor 1,8 65kW mě dožíral(po předchozí sieřře:-)Tak šla za velmi slušné penízky pryč(původně jsem si ji dovezl z D, překopal na jiné papíry, s kterými se velmi dobře kšeftovalo , pač v té době to jinak nešlo...Ale i tak zisk 100%) V roce 2001 jsem už koupil renaulta lagunu 3,0 V6 s digiklimou, tempomatem a kůží..Nestála moc, dovezl jsem ji pochroumanou a opravil..Ale můžu říct, že ta "95ka" byla fakt kára v té době, oproti nové fabii junior...Bylo mě 21 a bylo krásně..jezdil jsem s ní 4 roky..mezitím si našel slečnu, lagunkou ji perfektně povozil, byli jsme s ní po velkém kuse Evropy, zažili mraky příhod..A laguna je opravdu 100pro kočár oproti fabě...Ale-pak jsme se vzali, a blbnutí skončilo..Nyní máme jako rodinné auto fabii combi s 1,4 16v 55kW v automatu(který jsem nikdy nechtěl a navíc nesnášel, ale je tu žena), holt , svoje choutky už musím potlačit:-)) A asi jen vzpomínat..Zatím..Ale mým snem, až děti dorostou, je, že pak si udělám radost velmi silným, luxusním vozem.-)) Ale to bude dlouho ještě jen můj sen..
20.07.2009 | 22:41:40 | Věrek Svoboda Reagovat
Tak to mas dost smuly.Zkus neco jineho jako je ta Fabie Junior.Ani to Clio taky neni zadna vyhra ale furt lepsi jak Fabie cus.
14.03.2009 | 16:13:29 | jamieson Reagovat
Rodiče též mají Fabku Junior 1.0. Oba jsou v důchodu, moc toho nenajezdí, stačí jim to. Za 5 let asi 10000 km. Prakticky nové auto. Ale ty závady. Vadná lambda sonda, vadný vstřik, zadřený motorek stěračů, prasklá hadička v přívodu benzínu. Benzín tekl rovnou na blok motoru. Naštěstí si všimli včas a auto odstavili. Jinak mohli skončit podobně.
13.10.2006 | 05:23:21 | Reagovat
Odpovědi
1. fabia v junioru je samozřejmě nejslabší z verzí ale byl sem rád že jsem ji otec sehnal v tom roce 2001 a to byla kára v tom roce samozřejmě že postupem času byli lepší ale tak to je s každym autem.
2.mnoo logicky v té igelitce neco bylo ale zamnou jeli auta a fabie zadné známky poškození nejevila tak proč bych zastavoval abych se podíval, nikdo nezastaví když mu např. bouchne do spodku auta kamen.... mno a asi po 20 min sem trochu cejtil v aute benzin
Díky za komentáře peace
No R3sp3ct
19.10.2005 | 20:43:15 | Petr NoRespect Reagovat
Já taky nevim, ale nepřipadá mi moc obvyklý, že po přejetí igelitky shoří celý auto.
Asi soudruzi ze škodovky udělali někde chybu
18.10.2005 | 22:49:54 | Reagovat
Já teda nevím,ale ta fobie v junioru je nejhnusnější auto,jaký tady může jezdit.
18.10.2005 | 21:29:11 | REST Reagovat
Děkuji
Děkuji teďke sem si prozatím koupil clio 18,16v a jsem s nim taky spokojen. Až zase bude víc peněz tak koupím Fabii
18.10.2005 | 16:35:39 | Petr NoRespect Reagovat
Tak to je smůla
Tak tomu fakt říkám smůla
S dalším autem přeju víc štěští
18.10.2005 | 16:01:11 | Petr Reagovat